بازار مبل تهران ، معروفترین بازار مبل ایران

بازار مبل تهران

تهران به عنوان یک کلانشهر و پایتخت کشور بزرگترین بازارها در عرضه محصولات و کالاهای متفاوت را دارا است. یکی از مشهورترین بازارها که شهرت فراوان دارد، بازار مبل تهران است. البته باید در نظر داشت که شهر بزرگی چون تهران مسلما بیش از یک بازار تخصصی در عرضه مبلمان و صنایع چوبی منزل دارد، که هرکدام از آنها به تنهایی پاسخگوی نیاز مشتریان سراسر کشور است. برای مثال بازار مبل یافت آباد مهمترین و شناخته‌شده‌ترین مرکز در تولید و عرضه مبلمان در تهران است، علاوه بر آن می‌توان به بازارهای جاجرود، چهاردانگه، دلاوران و خاوران نیز اشاره کرد. قیمت مبلمان در هر کدام از این مناطق با توجه به بودجه‌های متفاوت در نظر گرفته شده است و همچنین انواع مدل‌های مبل از مبل راحتی گرفته تا مبلمان استیل، سلطنتی، تمام چوب، منبت کاری و حتی مبلمان وارداتی از کشورهای ترکیه و اروپایی در این بازارها قابل سفارش و خریداری است. البته باید در نظر داشت که معمولا قیمت‌ها در فروشگاه‌های عرضه مستقیم و تولیدی‌ها به مراتب مناسب‌تر از مکان‌های دیگر است.

 

آدرس بازار مبلمان تهران

همان‌طور که اشاره کردیم کلانشهر تهران دارای چندین بازار مبل مشهور است. به نظر می‌رسد این پراکندگی بازارها در مناطق شرقی، جنوبی و غربی به منظور دسترسی آسان اهالی تهران به محل نمایشگاه و تولیدی و فروشگاه‌های مبلمان منزل باشد. بازار مبل یافت آباد در منطقه غرب تهران منطقه 18، شامل تعداد بیشماری از تولیدی‌ها، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه مبلمان است. در منطقه شرق تهران نیز بازار مبل جاجرود در حاشیه شهر و بازار مبل دلاوران در شرق تهران محل دائمی ‌فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مبلمان اداری و منزل است. بازار مبل خاوران در جنوب شرقی تهران واقع در شهرک صنعتی خاوران، محل تولید و عرضه مستقیم انواع مبلمان است. در این مکان با وجود اینکه از مناطق پایین شهر تهران است اما مبل‌ها و صنایع چوبی ارزنده‌ای از این محدوده تولید و توزیع می‌شود.

مشاهده
بازار مبل یزد

فروش مبلمان منزل

یکی از مشهور ترین بازار های مبل، بازار مبل چهاردانگه است که جدیدا مورد استقبال زیادی از مردم قرار گرفته است. این بازار مبل هم در کنار بازار مبل دلاوران و بازار مبل یافت آباد خدمات رسانی می کند. نام دیگر این بازار بازار مبل نعمت آباد بوده که واقع در منطقه 19 تهران بوده که شامل کارگاه ها و پاساژهای مبل می باشد. در این بازار امکان خرید بی واسطه از تولید کننده های مبل وجود داشته که همین امر سبب جذابت بیشتر برای مردم شده است. قیمت مبل و سایر اکسسوری منزل در این بازار نسبت به سایر بازار های مبل معقول تر بوده و دلیل آن وجود تولیدی و کارگاه های زیادی در این منطقه می باشد. بیشتر هموطنان عزیز ترجیح می دهند که خریدشان را از بازار مبل تهران انجام بدهند که این مسئله نباید باعث شود بازار های مبل دیگری از جمله بازار مبل تبریز که یکی از این بازارهای جذاب و تخصصی است را در نظر نگیریم. این بازار مبل واقع در شهرک مایان تبریز بوده که تعداد بالایی از فروشگاه‌ها و عرضه‌کنندگان مبلمان در این بازار مشغول کار هستند. به دلیل مجاورت شهر تبریز با مرز چند کشور همسایه این بازار در چند سال اخیر صادرات قابل قبولی را داشته که در جای خود قابل تحسین است.

بازار مبل تهران
بازار مبل تهران

بازار آنلاین مبل

برای هر خانم خانه داری در هنگام خرید مبل، انتخاب پارچه مبل در اولویت قرار دارد. بیشتر خریداران مبل روز ها با گشت و گذار در بازارهای مبل به دنبال پیدا کردن پارچه ای مناسب برای مبل خود هستند که این امر بسیار خسته کننده است. یکی از مزیت های خرید مبل آنلاین وجود آرشیوی از هر نوع پارچه برای مشتریان هست که لذت یک خرید را برای خانم های خانه دار دو چندان می کند. مدتی قبل بسیاری از خانم هایی که در شهرهایی به جز تهران زندگی می کردند قصد خرید از بازار مبل های تهران را داشتند که با حضور فروشگاه های آنلاین مبلمان و دکوراسیون در دور دست ترین نقاط کشور امکان خریدی هوشمند و بدون محدودیت با تنوعی بالا برای خریداران مبل وجود دارد. فروشگاه آنلاین مبل مرز های جغرافیایی را کمرنگ کرده و شما کافیست با لپ تاپ یا گوشی خود تمامی مدل های روز بازار را مشاهده و انتخاب و درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشاهده
بازار مبل ایران

شما با مراجعه به فروشگاه های آنلاین مبل می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی کارشناسان صنعت مبل و دکوراسیون استفاده کنید و هر نوع ابهام از قبیل نوع پارچه، دوخت و چوب را به صورت رایگان دریافت کرده و خرید هوشمندانه ای را انجام دهید.

لازم به ذکر است که فروشگاه های آنلاین مبلمان و دکوراسیون محدودیت برای ثبت سفارش ندارند که این امر باث شده که شما در هر ساعت از شبانه روز اقدام به سفارش مدل های مدنظر خود کرده و در زمان اعلام شده تحویل بگیرید.

خرید مبل در دیوار

یک روش دیگر که مورد توجه مردم قرار گرفته خرید و فروش مبل در اپلیکیشن دیوار است که مزایا و معایب خود رادارد.

از مزیت های مبل دیوار قیمت های پایین مبلمان در این اپلیکیشن بوده که گاهی برای تولید کنندگان مبل مورد سوال و تعجب است که این ویژگی سبب جذابیت و خرید مبل دیوار شده است.

از معایب خرید مبل در دیوار میتوان به این موارد اشاره کرد که متاسفانه عده ای سودجو نسبت به فروش کالا های نامرغوب کرده که مغایر با توضیحات محصول شرح داده شده در آگهی فروش مبل است که با توجه به اینکه این افراد هیچ مجوزی برای فعالیت خود ندارند شکایت بسیار سخت و ناممکن می باشد.

خرید مبل دست دوم در دیوار

خرید مبل دست دوم دیوار معمولاً زمانی اتفاق می افتد که خریدار بودجه ی کمی را برای خرید مبل در نظر گرفته است.

خریدار می تواند با مقایسه آگهی مبل دست دوم قیمت حدودی مبل مدنظر خود را پیدا کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

یک نکته مهم در خرید مبل دست دوم این مورد است که خریدار باید توجه داشته باشد مبل انتخابی نیاز به تعویض پارچه و یا رویه کوبی نداشته باشد و کلاف آن شکسنه نباشد.

 

خرید آسان مبلمان

با توجه به قبول این مسئله که خرید مبل بسیار کار دشواری بوده ولی با وجود سایت های فروشگاهای مبلمان و دکوراسیون، خرید جهزیه عروس، خرید مبل راحتی و یا حتی خرید مبل استیل در ساده ترین حالت ممکن انجام می گیرد.

مشاهده
آشنایی با بازار مبل زاهدان

شما می توانید با سرچ کردن محصول مورد نظر خود با تنوعی بالا رو به رو شوید و بازار مبل تهران را به خانه آورده و با چند کلیک ساده نسبت به خرید آن قدام نمایید.

فرقی نمی‌کند که مبلمان مورد علاقه شما در کدام یک از بازارهای کشور موجود است، بازار مبل تهران ، بازار مبل تبریز، بازار مبل ملایر و یا بازار مبل مشهد، شما ‌می‌توانید با مراجعه به بازارهای آنلاین به راحتی مدل‌های مختلف را ارزیابی کرده و در هرکجای ایران که هستید آن را سفارش دهید تا برایتان ارسال شود. ارسال مبل در فروشگاه مبل با باربری تخصصی مبلمان و دکوراسیون انجام می شود که این تضمین وجود دارد که هیج گونه صدمه ای به خرید شما وارد نشود.

برای مثال اگر مبلمان رویایی شما در یکی از فروشگاه‌های بازار مبل یافت آباد عرضه ‌می‌شود، شما ‌می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه، مبل مورد نظر را با جزئیات مورد علاقه خودتان سفارش دهید. بسیاری از فروشگاه‌ها حمل و نقل مبلمان را به صورت رایگان یا بهایی اندک برای کاربران ارسال ‌می‌کنند، از طرفی امکان تعویض، عودت کالا و یا جبران خسارت در بسیاری از فروشگاه‌ها برای رضایت مشتریان در نظر گرفته شده است. بنابراین ‌می‌توانید با خیالی آسوده خرید نهایی خود را انجام دهید.

خرید آنلاین مبل یا خرید حضوری؟

با توجه به نکاتی بالا خرید مبل به صورت آنلاین مزیت های بیشتری نسبت به خرید مبل از بازار مبل تهران را دارد.

از جمله این ویژگی ها می توان به تنوع بالا و قیمت پایین در خرید مبل آنلاین را اشاره کرد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه