بازار مبل یزد

بازار مبل یزد

یکی از استان‌های مرکزی ایران با پیشینه چند هزار ساله استان و شهر زیبای یزد است. با وجود اینکه شهر یزد تاریخی بوده و سالانه با استقبال زیادی از سوی گردشگران خارجی و ایرانی قرار می‌گیرد؛ مردم این شهر فعالیت خود را به درآمدهای ناشی از گردشگری مکتفی نکرده‌اند و با بهره‌ برداری از پتانسیل معادن این استان اقدام به تأسیس کارخانه‌‌های سنگ، سرامیک و … نموده‌اند که اشتغال زایی قابل توجهی داشته است.

در مطلب امروز قصد داریم به یکی از نیازهای اساسی جمعیت شهر یزد یعنی مبلمان و خرید جهیزیه بپردازیم، در این مطلب قصد داریم بازار مبل یزد را برای شما که ساکن این شهر و یا شهرهای همجوار هستید را به طور کامل معرفی کنیم. با ما همراه باشید…

نام بازارهای مبل یزد

شاید برای ساکنین شهر تهران که با بازار مبل تهران آشنا هستند، جالب باشد که بدانند اسامی بازارهای مبلمان شهر یزد با بازارهای اصلی تهران یکی است.

بازارهای مبل یزد شامل بازار مبل یافت آباد یزد، بازار مبل دلاوران یزد و بازار مبل خلیج فارس یزد می‌شوند که در ادامه تمامی این بازارها را برایتان معرفی می‌کنیم.

بازار مبل یافت آباد یزد + آدرس + لوکیشن

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای یزد در خصوص مبلمان و دکوراسیون داخلی، بازار مبل یافت آباد یزد است. در این بازار شیک، اثاثیه خانه و محل کار از جمله مبل اداری، مبل راحتی، مبل استیل، سرویس خواب، میز ناهارخوری، انواع کنسول، میز جلومبلی و جاکفشی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با خانواده در این بازار پویا حضور پیدا کرده و خرید خانه و محل کار خود را به راحتی انجام دهید.

مشاهده
بهترین بازارهای مبل گیلان+ آدرس+ شماره تماس

آدرس بازار مبل یافت آباد یزد: یزد، جاده دهنو، قبل از پل حسین آباد ریسمانی، نبش خیابان مسلم ابن عقیل، بازار مبل یافت آباد

لوکیشن بازار مبل یافت آباد یزد:

لوکیشن بازار مبل یافت آباد یزد

بازار مبل دلاوران یزد + آدرس + لوکیشن

دومین بازار اصلی این استان کویری، بازار مبل دلاوران یزد که شامل دو شعبه مجزا از همدیگر است. عمده محصولات این بازار، مبل راحتی، مبل چستر، فرش و سرویس خواب است. این بازار برای کسانی که قصد خرید جهیزیه با قیمت مناسب را دارند نسبتاً مناسب‌تر از دو بازار دیگر است.

آدرس بازار مبل دلاوران یزد شعبه 1: یزد، بلوار 17 شهریور، چهار راه شرکت نفت، جنب پل هوایی شرکت نفت، بازار مبل دلاوران یزد شماره 1

آدرس بازار مبل دلاوران یزد شعبه 2: یزد، بلوار جمهوری، خیابان وکیل، خیابان امام جعفر صادق، روبه روی درمانگاه اکبری شماره 2، بازار مبل دلاوران یزد شماره 2

لوکیشن بازار مبل دلاوران یزد شماره1:

لوکیشن بازار مبل دلاوران 1 یزد

لوکیشن بازار مبل دلاوران یزد شماره2:

لوکیشن بازار مبل دلاوران یزد شماره2

بازار مبل خلیج فارس یزد + آدرس + لوکیشن

مهم‌ترین بازار مبل یزد از نظر کیفیت و تنوع محصول، بازار مبل خلیج فارس یزد است. این بازار جذاب و زیبا تولیدات زیادی را به عرضه گذاشته از مهم‌ترین آنها می‌شود به مبلمان راحتی، مبل استیل، انواع سرویس خواب، ویترین، میز کنسول و دیگر لوزام چوبی مورد نیاز خانه اشاره کرد. کیفیت و تنوع محصولات عرضه شده در بازار مبل خلیج فارس قابل قبول بوده و معمولاً مشتری‌ها رضایت نسبی بعد از خرید دارند.

آدرس بازار مبل خلیج فارس یزد: یزد، بلوار جمهوری، بعداز دروازه قرآن، کیلومتر یک، بلوار فقیه خراسانی، کوچه بعد از تالار محبوب، بازار مبل خلیج فارس

مشاهده
معرفی بازار‌ مبل اصفهان+ آدرس+ لوکیش+ شماره تماس

لوکیشن بازار مبل خلیج فارس یزد:

لوکیشن بازار مبل خلیج فارس

چرا بازار مبل یزد؟

فروشندگان و صنعتگران یزدی از دیرباز به درست کاری در ایران شهره داشتند و خوشبختانه این مسئله تا به امروز به قوت خود پابرجا مانده است. به همین دلیل قیمت مبل در یزد نسبتاً مناسب و محصولات از لحاظ کیفی در سطح قابل قبولی قرار گرفته‌اند.

ویژگی بازار مبل یزد

قیمت مبل در یزد

با وجود صنعت‌گر بودن یزدی‌های عزیز، بیشتر صنعت این شهر مرتبط به صنایع سنگ و مصالح ساختمانی معطوف شده است و کارگاه‌های صنایع خرد مانند مبل سازی و … در این شهر به ندرت یافت می‌شوند. به همین منظور نمایشگاه‌ داران عزیز یزدی ناچار به سفارش مبل از شهرهای دوردست مانند تهران هستند که همین مسئله باعث گران‌تر شدن محصول هنگام فروش در یزد نسبت به تهران می‌شود.

قیمت مبل در یزد

خرید اینترنتی مبل یا خرید از بازار مبل یزد؟

خرید اینترنتی مبل یا هر محصول دیگری در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی پاساژها و مشاغل با استقبال زیادی از سوی کاربران همراه شده است. در این روش تولید کننده خود به تنهایی و بدون حضور واسطه محصول تولیدی را در بستر وب سایت به فروش می‌رساند که این مسئله باعث افزایش توان خرید مشتری و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از طرف فروشنده می‌شود. علاوه بر این مزیت، شما در روش خرید اینترنتی می‌توانید با مدل‌های بیشتری آشنا شده و نیازی به حضور در بازار نداشته باشید.

پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین مبل نسبت به خرید از بازار مبل شهرتان است.

خرید اینترنتی مبل یا خرید از بازار مبل یزد

تنوع مبل در یزد

شهر یزد با بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیتی که در خود جای داده است. نیاز به عرضه مدل‌ها و محصولات متنوع برای دکوراسیون داخلی خانه دارد. متأسفانه در شهر یزد، سه بازار مبلی که دایر بوده تنوع محصول چندانی را به مردم نشان نداده و این باعث راکت بودن فروش این مغازه‌ها شده است.

مشاهده
آشنایی با بازارهای مبل بجنورد
تنوع مبل در یزد

جمع بندی

در شهر یزد سه بازار مبل اصلی وجود داشته که هم‌نام با بازارهای مبل در تهران هستند. این سه بازار عبارت‌اند از: بازار مبل یافت آباد یزد، بازار مبل دلاوران یزد و بازار مبل خلیج فارس یزد.

در بازار مبل یزد محصولاتی نظیر مبل راحتی، مبل استیل، مبل تختخواب‌ شو، انواع تخت ‌خواب و … به فروش می‌رسند. قیمت مبل در یزد معقول و مناسب بوده ولی از نظر تنوع محصول، بازار مبل یزد کمی ضعیف ظاهر شده است.

پرسش و پاسخ

  • آدرس بازار مبل یافت آباد یزد کجاست؟

یزد، جاده دهنو، قبل از پل حسین آباد ریسمانی، نبش خیابان مسلم ابن عقیل، بازار مبل یافت آباد

  • آدرس بازار مبل دلاوران یزد شعبه 1 کجاست؟

یزد، بلوار 17 شهریور، چهار راه شرکت نفت، جنب پل هوایی شرکت نفت، بازار مبل دلاوران یزد شماره 1

  • آدرس بازار مبل خلیج فارس یزد کجاست؟

یزد، بلوار جمهوری، بعداز دروازه قرآن، کیلومتر یک، بلوار فقیه خراسانی، کوچه بعد از تالار محبوب، بازار مبل خلیج فارس

اثاث چین
ارسال دیدگاه