مبل پشت حصیری

مبل پشت حصیری

مبل پشت حصیری یکی از انواع مبلمان فرانسوی است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. پشتی مشبک منحنی شکل و طراحی کلاسیک آن به شدت ما را به یاد دکوراسیون اصیل و بی نقص فرانسوی می‌اندازد. در این مقاله ضمن آشنایی با این مدل مبلمان با سبک فرانسوی نیز آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

مبلمان فرانسوی

مبل‌های فرانسوی، مبلمان خاصی هستند که با استفاده از چوب و پارچه‌های ساده اما قیمتی تزیین می شوند در گذشته بزرگ و سنگین بودند اما با گذشت زمان مبل‌های فرانسوی در نهایت ظرافت و زیبایی کار می شوند و حکاکی‌های روی چوب آن‌ها در نهایت خلاقیت هنرمندانه صورت می‌گیرد. در انتخاب پارچه نیز با کیفیت ترین متریال‌ها را انتخاب می‌کنند.

مبلمان فرانسوی

مبلمان حصیری کلاسیک

فرانسه به مهد مد معروف است. خاستگاه بزرگترین برندها و هنرمندان بزرگ دنیا فرانسه است. کیفیت نوآوری، خلاقیت و اصالت هنرمندان فرانسوی زبانزد خاص و عام است. در اوایل قرن هفدهم مبلمان‌کلاسیک فقط برای اشراف فرانسه طراحی و ساخته می‌شدند. در ابتدا حکاکی روی چوب این مبلمان بسیار پر حجم و پیچیده بود، اما به مرور زمان آن‌ها اصل سادگی و ظرافت را در پیش گرفتند. مبلمان حصیری نیز از جمله تولیدات همین سبک هستند و زیبایی و کارایی بالایی دارند.

مبلمان حصیری کلاسیک

به چه مبل‌هایی کلاسیک گفته می‌شود؟

کلاسیک به معنای قدیمی یا دمده نیست, بلکه آثار کلاسیک برگرفته از هنر اصیل و ریشه داری است. هر طرح مبل کلاسیک معنای مخصوص وداستانی پشت خود دارد. مبل‌کلاسیک هر کشور متفاوت با سایر کشورهاست. استفاده از مبلمان کلاسیک هیچ گاه از مد نمی افتد اگر در انتخاب نوع پارچه و رنگ آن‌ها دقت کنید سالیان سال می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

به چه مبل‌هایی کلاسیک گفته می‌شود؟

مبلمان پشت حصیری چه ویژگی‌هایی دارند؟

مبلمانی که با پشتی حصیری به طور معمول از چوب راش یا گردو با رنگ گرم طراحی و ساخته می‌شوند در سبک مبلمان فرانسوی هستند. پشتی مشبک با طراحی ظریف و به صورت شطرنجی تکیه گاه مبلمان را می‌سازد. طراحی دسته‌ها و بازوها به سبک فرانسوی با منبت کاری ظریف ساخته می‌شود. اما نکته‌ی بسیار مهمی که در خریداری این مبلمان باید در نظر داشت؛ انتخاب پارچه با کیفیت بسیار بالاست. زیرا عدم وجود پشتی و تکیه گاه معمول مثل سایر مبلمان, توجه بیننده را متوجه پارچه می‌کند. بر همین اساس پارچه باید ظریف، شیک و با ماندگاری بالا باشد.

مشاهده
آلاچیق های مدرن چه ویژگی دارند؟
مبلمان پشت حصیری چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهترین رنگ مبلمان پشت حصیری

عنصر چوب در ساخت این مبلمان نقش اساسی و منحصر به فردی دارد. برای همین رنگ‌های گرم مثل فندقی یا بلوطی می‌تواند گرمای این مبلمان را بیشتر کند. اما اگر به جز دکوراسیون فرانسوی در سبک‌های بوهمیان و روستیک هم از این مبلمان استفاده می‌کنید؛ بهتر است از رنگ‌های روشن مثل کرم و بژ و گاهی آبی روشن هم بهره ببرید.

بهترین رنگ مبلمان پشت حصیری

سبک دکوراسیون بوهمیان

سبک بوهو یا بوهمیان یک نوع سبک خاص و بدون پایبندی به اصول است. اگر دوستدار و طرفدار آزادی هستید و می‌خواهید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در خانه‌تان باشد و حرص این را نمی‌خورید که کدام وسیله با اثاث شما ست می‌شود؛ بهتر است به صورت کاملا آزادانه و کاملا بی محابا از سبک بوهو استفاده کنید. این سبک پایبند اصول خاصی نیست و در آن از همه‌ی آکسسواری‌هایی که دوست دارید می‌توانید استفاده کنید.

   سبک دکوراسیون بوهمیان

سبک دکوراسیون روستیک

اگر وارد خانه‌ای جدید شده و با وسایل رنگ و رو رفته همچون یک میز آهنی زنگ زده و با مبلمان حصیری مواجه شدید، تعجب نکنید. این چیدمان همان سبک دکوراسیون روستایی یا روستیک است. استفاده از پالت رنگی خاکی و خنثی، وسایل قدیمی، عتیقه جات و آکسسواری‌های ساده در این سبک مرسوم است.

   سبک دکوراسیون روستیک

دکوراسیون فرانسوی چگونه است؟

دکوراسیون فرانسوی ظریف، کامل و اصیل و اشرافی است. اگر شما به هنر اصیل اروپایی علاقه دارید؛ سبک دکوراسیون فرانسوی برای شما مناسب است. این سبک یکی از محبوب ترین استایل‌های طراحی دکوراسیون در کل جهان است است و طرفداران زیادی دارد. توجه به جزئیات و طراحی هنرمندانه و دقیق از جمله شاخصه‌های اصلی این سبک است.

دکوراسیون فرانسوی چگونه است؟

ویژگی‌های اصلی دکوراسیون فرانسوی چیست؟

اگر از علاقمندان به این سبک باشید باید برای تحقق رویای‌تان بودجه مناسبی را در نظر بگیرید. انتخاب مبلمان مناسب، دیوار‌هایی با گچ ‌بری‌های فوق‌العاده، پرده‌ها، لوستر، میزها و تابلوها، آینه ها و نقاشی‌ها حتی چینی و کریستال به کار رفته وتمام آکسسواری‌ها باید با دقت و در تم اصلی صورت بگیرند که همه‌ی این‌ها نیز مستلزم هزینه است. البته اگر خلاقیت داشته باشید با بودجه کم نیز می‌توان به صورت ساده و در نهایت آراستگی، این سبک را پیاده کرد.

مشاهده
چیدمان روف گاردن

ویژگی‌های اصلی دکوراسیون فرانسوی چیست؟

در سبک فرانسوی چه چیزهایی وجود دارد؟

یکی از اصلی ترین موضوعات در دکوراسیون فرانسوی روشنایی و نورپردازی خاص فضاست. نورپردازی با رنگ‌های اصلی و به وسیله لوسترهای طرح دار و حکاکی شده انجام می شود. در صورت نور مخفی نیز نورها باید زرد یا سفید باشند. وجود آباژورهای متعدد نیز توصیه می‌شود.

در سبک فرانسوی چه چیزهایی وجود دارد؟

برای سبک فرانسوی چه مبل‌هایی بخریم؟

مبل‌های فرانسوی،مبلمان خاصی هستند که با استفاده از چوب و پارچه‌های ساده اما قیمتی تزیین می شون.د در گذشته بزرگ و سنگین بودند اما با گذشت زمان مبل‌های فرانسوی در نهایت ظرافت و زیبایی کار می شوند و حکاکی‌های روی چوب آن‌ها در نهایت خلاقیت هنرمندانه صورت میگیرد. در انتخاب پارچه نیز با کیفیت ترین متریال‌ها را انتخاب می‌کنند.

برای سبک فرانسوی چه مبل‌هایی بخریم؟

از چه رنگ‌هایی در دکوراسیون فرانسوی استفاده می‌شود؟

ترکیب رنگی سفید با طلایی یکی از ظریف‌ترین و اشرافی‌ترین رنگ‌هایی است که همیشه مد است و به عنوان تم اصلی به کار می‌رود. اما چون دکوراسیون فرانسوی همیشه به جزئیات اهمیت می‌دهد استفاده از رنگ‌های پاستلی نیز در این سبک توصیه می‌شود. رنگ‌های پاستلی رنگ‌های مثل آبی، آبی روشن، سبز خاکستری و یاسی هستند که در ترکیب با سفید تبدیل به رنگ‌های ملایم و بسیار ظریف و جذاب می‌شوند.

از چه رنگ‌هایی در دکوراسیون فرانسوی استفاده می‌شود؟

چطور اتاق نشیمن را به سبک فرانسوی تزیین کنیم؟

اتاق نشیمن در واقع اولین محلی است که لایف استایل شما در آن به چشم می‌خورد. نشیمن باید کاملا لوکس، زیبا و ظریف باشد تا سلیقه شما در طراحی نشان داده شود. اگر اتاق نشیمن یک پنجره بزرگ داشته باشد پرده آن باید با جزئیات و هارمونی رنگی انتخاب شود. وجود شومینه نیز در نشیمن یکی از اساس ضروری سبک فرانسوی است. چیدمان مبل‌ها نیز بسیار مهم است. در کنار مبل‌های فرانسوی می‌توان از یک ست مبل راحتی که همخوانی و هارمونی با چیدمان داشته باشد می‌توان استفاده کرد.

چطور اتاق نشیمن را به سبک فرانسوی تزیین کنیم؟

طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک

در دکوراسیون کلاسیک اثاث و لوازم منزل با دقت و با توجه به هنر و اصالتی عمیق انتخاب می شوند. اشیای به کار رفته هارمونی رنگ و همخوانی بیشتری نسبت به سایر سبک ها دارند. در این سبک مبل‌ها لوستر، تابلو‌ها با تکیه و الهام از یک اصل هنری طراحی می‌شوند. این سبک همیشه مد است و استفاده و طراحی هیچگاه قدیمی نمی شود؛ چون بسیار محبوب و اصیل است طرفدارن زیادی در سرتاسر جهان دارد.

مشاهده
آلاچیق های مدرن انتخابی مناسب برای فضای باز

 طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک

مبل حصیری کلاسیک برای چه خانه هایی مناسب است؟

اگر از جمله افرادی هستید که سالن پذیرایی بزرگی دارید و علاقمند به استفاده از ست مبلمان حصیری‌کلاسیک هستید؛ بهتر است که از انواع مبلمان کلاسیک فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی در دکوراسیون خود استفاده کنید. این مبل‌ها در نهایت شکوه جلوه بی‌نظیری دارند و دکوراسیون منزل شما را بسیار خاص و جذاب نشان می‌دهد.

مبل حصیری کلاسیک برای چه خانه هایی مناسب است؟

مزیت خرید اینترنتی مبلمان

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان در طرح، رنگ، نقش و سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

   مزیت خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

در این مقاله مبل پشت حصیری را بررسی کردیم. مبل پشت حصیری یکی از انواع مبلمان فرانسوی است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. مبلمانی که با پشتی حصیری به طور معمول از چوب راش یا گردو با رنگ گرم طراحی و ساخته می‌شوند در سبک مبلمان فرانسوی هستند. پشتی مشبک با طراحی ظریف و به صورت شطرنجی تکیه گاه مبلمان را می‌سازد. طراحی دسته‌ها و بازوها به سبک فرانسوی با منبت کاری ظریف ساخته می‌شود. اما نکته‌ی بسیار مهمی که در خریداری این مبلمان باید در نظر داشت؛ انتخاب پارچه با کیفیت بسیار بالاست.

مبل پشت حصیری یکی از انواع مبلمان فرانسوی است

سوالات متداول

1.مبلمان پشت حصیری چه ویژگی‌هایی دارند؟ مبلمانی که با پشتی حصیری به طور معمول از چوب راش یا گردو با رنگ گرم طراحی و ساخته می‌شوند در سبک مبلمان فرانسوی هستند.

2.از مبلمان پشت حصیری در چه سبک‌هایی استفاده می‌کنند؟ علاوه بر سبک کلاسیک در سبک فرانسوی، بوهمیان و روستیک هم از این مبلمان استفاده می‌کنند.

3.مزیت خرید اینترنتی مبلمان چیست؟ امکان مقایسه محصولات و قیمت آن‌ها، تنوع فراوان، مشاوره 24 ساعته و دسترسی آسان و امکان خرید اقساطی از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی مبلمان پشت حصیری است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه