مبل تک نفره ارزان

مبل تک نفره ارزان

همه‌ی ما به دیدن ست‌های چند نفره مبلمان راحتی و یا استیل عادت کرده‌ایم. اما گاهی اوقات تنهاییم و فقط یک مبل یک نفره تمام نیازهای ما را بر طرف می‌کند. مبل تک نفره برای خانه‌های مجردی یا دانشجویی بسیار مناسب است. حتی می‌توانیم در کنار مبل‌های همسان یک مبل تک نفره خاص تهیه کنیم و در هنگام استراحت کردن یا تماشا کردن تلویزیون از داشتن آن لذت ببریم. اما گاهی برخی از مبلمان تک نفره با داشتن امکاناتی خاص و ویژه قیمتی برابر یا بالاتر از ست مبلمان دارند. اگر به دنبال مبل تک نفره ارزان هستید؛ بهتر است تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

کاربرد مبل تک نفره در دکوراسیون داخلی

مبل تک نفره فقط برای زندگی مجردی یا خانه‌هایی با متراژ کم مناسب نیست! انواع مختلفی از مبلمان تک نفره شیک و لوکسی در بازار وجود دارند که می‌توانید در کنار ست مبلمان منزل یا به عنوان آکسسواری کاربردی در کنار آباژور، میز آرایشی، درب ورودی، کنار شومینه یا میز شطرنج یا حتی در بالکن استفاده کنید.

کاربرد مبل تک نفره در دکوراسیون داخلی

مبل تک نفره برای محل کار

گاهی اوقات خرید یک مبل تک نفره برای محل کار یک گزینه هوشمندانه است. زیرا می‌توانید در تایم کاری طولانی مدت بر روی آن استراحت کنید. اکثر مبلمان تک نفره اداری قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های لوکس دارند همچنین کارایی بالا و ماندگاری طولانی‌تری دارند. اکثر مدل‌های کلاسیک برای محل کار و مدل‌های فانتزی و لوکس برای منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشاهده
راهنمای خرید نیم ست مبل کلاسیک

مبل تک نفره برای محل کار

چرا مبل تک نفره بخریم؟

همانطور که می‌دانید قیمت مبلمان و آکسسواری‌های چوبی به شدت بالا رفته و اگر متفاوت می‌اندیشید و به راحتی و آسایش زندگی خود اهمیت می‌دهید؛ بهتر است به جای خرید ست مبلمان گران قیمت یک مبل تک نفره خاص ترجیحا مبل تخت خوابشو را انتخاب کنید که علاوه بر نشست و برخاست آسان، بتوانید در آن بخوابید و بیدار شوید.

چرا مبل تک نفره بخریم؟

هر آنچه که باید در مورد مبل‌های تختخواب‌شو بدانید

معمولاً مبل‌هایی که مکانیزم دار هستند و به اصلاح عامیانه خاصیت تاشوندگی دارند بهترین گزینه برای خانه‌های کوچک هستند. اگر خانه مجردی دارید، دانشجو هستید یا اتاق خوابی ندارید و به راحتی و آسایش خود اهمیت فراوانی می‌دهید؛ می توانید با خرید مبل تختخواب شو هم از مبل و هم از تخت بهره مند شوید.

   هر آنچه که باید در مورد مبل‌های تختخواب‌شو بدانید

مبلمان تختخواب شو چگونه کار می‌کنند؟

مکانیزم مبلمان تخت خواب شو به سه دسته‌ی تاشو، چرخشی و کشویی چرخدار تقسیم می‌شوند که ممکن است به صورت دستی یا برقی باشند. این مکانیزم‌ها باعث می‌شوند که باز و بسته کردن این تخت خواب‌ها راحت باشد. در مکانیزم تاشو مبلمان به صورت افقی یا عمودی باز و بسته می‌شوند. در مکانیزم چرخشی با هل دادن و عقب راندن پشتی یا تکیه‌گاه، می‌توان مبل‌ را به تخت خواب تبدیل کرد. در مکانیزم ریلی و چرخدار نیز با کشاندن کشویی که زیر مبل تعبیه شده می‌توان یک خواب عمیق و راحتی را تجربه کرد.

   مبلمان تختخواب شو چگونه کار می‌کنند؟

قبل از خرید مبل‌های مکانیزه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

لطفا قبل از خرید این مبلمان مکان مناسب آن‌ها را به دقت اندازه گیری کنید تا بعدا مشکلی پیش نیاید. این کاناپه‌ها نباید در محل عبور و مرور قرار داده شوند. هرچه مکان چیدمان آن‌ها مناسب تر باشد امکان استفاده آسان و کاربردی کاناپه‌ها نیز بالاتر می‌رود. در ساختار این مبلمان باید از فوم‌های استاندارد و با کیفیتی استفاده شود؛ زیرا هرگونه فوم نرم یا نامرغوب علاوه بر سلب آسایش در هنگام خواب، باعث آسیب جدی به ستون فقرات و کمردرد می‌شود.

مشاهده
رویه کوبی مبل استیل

   قبل از خرید مبل‌های مکانیزه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکات مهم خرید مبل تخت خوابشو

قبل از خرید روی مبل بنشینید و حتی مکانیزم آن را مورد بررسی قرار دهید. باز و بسته شدن مبلمان و استفاده از آن‌ها باید به سهولت انجام گیرد. دقت کنید هنگامی که دست خود بر روی فوم فشار می‌دهید؛ ظرف چند ثانیه به حالت قبلی خود برگردد. فوم سرد سخت فرو می‌رود و فوم نرم فرورفتگی زیادی دارد. باید مبلی را انتخاب کنید که حمایت همه جانبه‌ای از ستون فقرات شما داشته باشد.

   نکات مهم خرید مبل تخت خوابشو

چطور مبل تخت خوابشو مناسب انتخاب کنیم؟

برای اینکه کاناپه مناسبی را انتخاب کنید ، روی آن بنشینید و دقت کنید پاهایتان کاملا روی زمین قرارگیرد و گودی کمرتان کاملا پوشش داده شود. بعد از آن به کیفیت دوخت توجه کنید. مبلمان را چندین بار باز و بسته کنید تا از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید. ضمانت نامه نیز اعتبار خرید شما را بالاتر می‌برد. در برخی از فروشگاه‌ها نظیر اثاث چین، امکان خرید اقساطی بدون ضامن نیز وجود دارد که می‌تواند در این شرایط اقساطی مقرون به صرفه باشد.

   چطور مبل تخت خوابشو مناسب انتخاب کنیم؟

مبل تخت خوابشو استاندارد

یک مبل تخت خوابشو استاندارد، باید علاوه بر مکانیزم روان، از پشتی و نشیمنگاه مناسب و زاویه دقیق بین آن‌ها برخوردار باشد. اندازه پشتی استاندارد کاناپه بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر است. ارتفاع نشیمنگاه تا زمین ۵۰ و زاویه بین پشتی و نشیمنگاه باید۱۰۰ درجه باشد.

   مبل تخت خوابشو استاندارد

مزایای خرید اینترنتی مبلمان

خرید حضوری همیشه خوب نیست مخصوصا اگر با نبود مدل‌های شیک یا کمبود بودجه مناسب مواجه باشید.برخی از مدل‌های جدید و به روز به آسانی در اینترنت می‌توان پیدا کرد و تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می‌توانید در هر سبک و سلیقه و زمینه‌ای بهترین مبلمان را انتخاب کنید آن‌ها را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید مبل به صورت اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها با مدل‌های متنوعی رو به رو هستید. فرقی نمی‌کند که در کدام‌ شهر باشید می‌توانید از بهترین و مناسب ترین مدل‌هایی که هماهنگی و هارمونی خاصی با سبک دکوراسیون داخلی شما داشته باشند را؛ انتخاب و خریداری کنید.

مشاهده
خرید مبل راحتی ارزان ، انتخابی راحت
   مزایای خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

دراین مقاله مبل تک نفره ارزان را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. انواع مختلفی از مبلمان تک نفره شیک و لوکسی در بازار وجود دارند که می‌توانید در کنار ست مبلمان منزل یا به عنوان آکسسواری کاربردی در کنار آباژور، میز آرایشی، درب ورودی، کنار شومینه یا میز شطرنج یا حتی در بالکن استفاده کنید. مبلمان تخت خوابشو نیز قیمت‌های ارزان‌تری نسبت به مدل‌های لوکس و فانتزی دارند. این مدل مبلمان دوکاره و به عنوان مبل و تخت خواب به کار می‌روند. معمولاً مبل‌هایی که مکانیزم دار هستند و به اصلاح عامیانه خاصیت تاشوندگی دارند بهترین گزینه برای خانه‌های کوچک هستند. مکانیزم مبلمان تخت خواب شو به سه دسته‌ی تاشو، چرخشی و کشویی چرخدار تقسیم می‌شوند که ممکن است به صورت دستی یا برقی باشند. این مکانیزم‌ها باعث می‌شوند که باز و بسته کردن این تخت خواب‌ها آسان و راحت باشد.

انواع مبل تک نفره ارزان

سوالات متداول

  1. مبلمان تک نفره برای چه مکان‌هایی مناسب هستند؟ خانه‌های کوچک و با متراژ کم، اداره، محل کار و مطب می‌توانند مناسب باشند.
  2. مکانیزم مبلمان تخت خوابشو به چند دسته تقسیم می‌شوند؟ مکانیزم مبلمان تخت خواب شو به سه دسته‌ی تاشو، چرخشی و کشویی چرخدار تقسیم می‌شوند که ممکن است به صورت دستی یا برقی باشند.
  3. مزیت خرید اینترنتی مبلمان چیست؟ تنوع طرح و رنگ، امکان خرید اقساطی بدون ضامن و مشاوره‌ی 24 ساعته و تحویل درب منزل از جمله‌ی مزایای خرید اینترنتی مبلمان است.
اثاث چین
ارسال دیدگاه