بازار مبل ایران

بازار مبل ایران

یکی از سخت‌ترین و بهترین خریدهای خانه، خرید سرویس چوب است. در واقع با انتخاب درست می‌توانید یکی از بهترین مبلمان و سرویس‌های چوب موجود را انتخاب کنید. بهتر است در حین خرید بودجه را خیلی محدود نکنید، این مبلمان به قدری تنوع دارند که محدود کردن بودجه می‌تواند از تنوع آن‌ها بکاهد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از مراکز خرید معتبر مبل و سرویس چوب در ایران آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

آدرس بازار مبل ایران

معرفی بازار مبل ایران

یکی از بازارهای پرطرفدار و لوکس مبلمان در شهر تهران، بازار مبل ایران است. عظمت این بازار به قدری بوده که می‌توان آن را به عنوان بزرگترین مرکز خرید مبلمان و صنایع چوبی خاورمیانه معرفی کرد. در ساخت بنای این ساختمان علاوه بر به کارگیری از معماری ایرانی، از طراحی‌های مدرن و امروزی هم استفاده شده است. همین امر باعث شده تا این بازار مبل علاوه بر اینکه مکانی برای ارائه جدیدترین مدل‌های مبلمان باشد، از خدمات رفاهی هم برخوردار باشد. بازار مبل ایران درست در قلب بازار مبل تهران(یافت‌آباد)، واقع شده است.
بازار مبل ایران از پنج سرا به نام‌های سرای خیام، سرای مولوی، سرای فردوسی، سرای سعدی و سرای حافظ ساخته شده است. در بین این سراها، سرای حافظ به عنوان سرای مرکزی و اصلی شناخته شده است.
در این بازار مبل می‌توانید انواع مبلمان، مبلمان مدرن، سرویس خواب، میز ناهارخوری، میز تلویزیون، مبل استیل، مبل تختخواب شو، مبل کلاسیک، مبل راحتی، آینه کنسول، مبلمان منزل، مبلمان خانگی، مبلمان کودک، لاوست، آینه و کنسول، تخت خواب، تخت دو نفره، جهیزیه عروس، سرویس اتاق خواب، مبل اتاق کودک، مبل راحتي، مبل راحتی تختخواب شو، مبل مدرن, مبلمان سلطنتی، میز صندلی، میز صوتی و تصویری،, کاناپه تخت خواب شو، کاناپه راحتی، کنسول چوبی و… را از نزدیک ببینید. در حال حاضر بیش از 100 برند تولیدی در این مجموعه در حال فعالیت هستند. با توجه به رنگ دکوراسیون منزل و سلیقه خود می‌توانید از بین این مدل‌ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشاهده
بازار مبل قم
معرفی بازار مبل ایران

تعداد شعبات بازار مبل

در حال حاضر بازار مبل ایران دارای دو شعبه بزرگ است. هر دو شعبه این بازار مبل در منطقه یافت‌آباد تهران واقع شده‌اند. ساعت کار هر دو شعبه از 9 صبح آغاز می‌شود و تا 21 شب ادامه دارد.

  1. بازار مبل ایران شماره یک
    این بازار مبل در 6 طبقه که شامل سه طبق پارکینگ و سه طبق تجاری بوده، تاسیس شده است. از طرفی؛ پارکینگ بسیار مجهزی دارد و برای رفتن به این مکان به هیچ عنوان نگران جای پارک ماشین خود نباشید. پارکینگ این بازار مبل حدود 1000 خودرو جای پارک دارد.
    این مجموعه دارای 13 ورودی است. جهت رفاه حال مشتریان پله برقی و آسانسورهای بسیاری در این بازار مبل قرار داده شده است. کسبه بازار مبل با شعار(تعهد بعد از فروش) فعالیت خود را آغاز کردند و تا به امروز تواستند بهترین سرویس چوب و مبلمان را در اختیار مشتریان قرار دهند. تمامی محصولات عرضه شده در این بازار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
    آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت آباد، بازار مبل شماره یک
    شماره تماس: 66230010
  • بازار مبل ایران شماره سه
    بازار مبل شماره سه ایران، در سال 1390 به منظور ارائه محصولات با کیفیت بالا در سطح گسترده و وسیعی تاسیس شد. این مجموعه بسیار بزرگتر از بازار مبل ایران شماره یک است، این مجموعه 9 طبقه است. 6 طبق تجاری و سه طبق پارکینگ در اختیار مشتریان قرار داده شده است. پنج آسانسور و 34 پله برقی از دیگر امکانات و خدمات این مجموعه‌ی عظیم است.
    آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بالاتر از چهارراه یافت آباد، بازار مبل شماره سه
    شماره تماس: 66687666
مشاهده
بازار مبل تهران ، معروفترین بازار مبل ایران

در هر دو شعبه بازار مبل ایران امکانات و خدمات برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته‌اند. کافی‌شاپ، هایپرمارکت، نمازخانه، رستوران، سالن همایش و… ازجمله امکاناتی است که در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.
از دیگر ویژگی‌های این بازار مبل می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و سالانه مربوط به حوزه مبلمان خانگی، اداری، سیسمونی و… اشاره کرد.
در این بازار مبل می‌توانید جدیدترین و مدرن‌ترین مبلمان از برندهای داخلی و خارجی را از نزدیک ببینید.

تعداد شعبات بازار مبل

از بازار مبل ایران بهترین مبل‌ها را بخرید

اکنون با شناخت و آشنایی بیشتر با بازارهای مبل ایران، به راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که از کدام بازار خرید کنید. تمامی محصولات عرضه شده در این بازار از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و سعی شده تا در ساخت محصولات از بهترین متریال استفاده شود.

از بازار مبل ایران بهترین مبل‌ها را بخرید

سوالات متداول

  • آدرس شعبه‌های بازار مبل ایران کجاست؟

بازار مبل شماره 1: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت‌آباد، بازار مبل ایران شماره یک

بازار مبل شماره 3: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بالاتر از چهارراه یافت‌آباد، بازار مبل ایران شماره سه

  • تنوع بازار مبل ایران برای خرید چگونه است؟

تنوع در بازار مبل ایران بسیار زیاد است به این صورت که شما هر نوع مبلی که مد نظر داشته باشید در رنگبندی‌ها و مدل‌های مختلف آن را در این بازار مبل پیدا خواهید کرد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه