مبل گرد راحتی

مبل گرد راحتی

مبلمان راحتی یکی از اثاث‌های ضروری و مهم خانه‌ها هستند؛ که به عنوان نقطه‌ی کانونی نشیمن نقش دارند. اما چگونگی انتخاب آن‌ها بسیار مهم است. به عنوان مثال مبل گرد راحتی می‌تواند انتخابی خاص و متفاوت باشد که دکوراسیون منزل شما را بسیار شیک و چشم نواز نشان دهد. در این مقاله با چیدمان مبلمان راحتی و نکات خربد آن‌ها آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مبل راحتی بدانید

مبل راحتی همانطور که از نامش پیداست نسبت به مبلمان سلطنتی و کلاسیک از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار است. متریال به کار رفته در نوع راحتی با مبلمان کلاسیک متفاوت است و همین امر باعث تفاوت آن با سایر مدل‌ها می‌شود. در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد و مدل‌های متنوع‌تر با رنگ بندی متفاوت در ابعاد و ظرفیت‌های 7 و 9 نفره را می‌توان طراحی و تولید کرد.

هر آنچه که باید در مورد مبل راحتی بدانید

انواع مختلف مبلمان راحتی

مبلمان راحتی از گذشته تا به امروز دارای طرح ها و شکل های گوناگونی هستند و شما می توانید مطابق با سلیقه و علاقه مندی خود به انواع مختلف آن را سفارش دهید. مبلمان راحتی با آن که نام های متفاوتی دارند اما می توان در سه دسته اصلی مبل راحتی: طرح کلاسیک، چستر و ال دسته‌بندی کرد. مدل های دیگر مبلمان راحتی فقط نام های متفاوتی دارند.بیشتر آن‌ها ۷ نفره هستند و معمولاً یک کاناپه سه نفری یک کاناپه دو نفری و ۲ مبل تکی هم دارند. مبلمان ال معمولاً همین ساختار را دارند اما به صورت پیوسته در کنار هم قرار می گیرند.

انواع مختلف مبلمان راحتی

مبل گرد چه ویژگی‌هایی دارد؟

مبل گرد به دلیل نداشتن گوشه و نکات تیز، طراحی خلاقانه و آسایش بی‌نظیری دارند. این مدل مبلمان صمیمیت و آرامشی مثال زدنی را برای شما به وجود می‌آورند. چیدمان آن‌ها باید با فاصله از دیوار و درست در نقطه‌ی کانونی نشیمن یا پذیرایی صورت گیرد تا جلوه‌ی خاص آن‌ها بیش از پیش نمایان شود.

مبل گرد چه ویژگی‌هایی دارد؟

کدام مبل راحتی بهتره؟

اولین نکته در انتخاب مبلمان راحتی توجه به علاقه شماست. ابتدا باید بدانید سلیقه شما با کدام یک از انواع مبل راحتی همخوانی دارد و کدام یک مناسب خانه شماست. دومین نکته توجه به متراژ خانه شماست اگر فضای خانه شما خیلی کوچک است مبلمان ال انتخاب مناسبی هستند؛ چون فقط در یک سمت قرار می گیرند و فضای بیشتری را اشغال نمی کنند بدترین انتخاب برای یک خانه کوچک انتخاب مبلمان کلاسیک است. مبلمان چستر نیز محیط خانه شما را بسیار شیک و جذاب نشان می‌دهند.

مشاهده
نحوه چیدمان مبل چستر
کدام مبل راحتی بهتره؟

کدام رنگ مبل راحتی بهتر است؟

رنگ مبلمان کاملا متناسب با تم و سبک اصلی دکوراسیون منزل انتخاب می‌شوند. اما برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشیم بهتر است در مورد روانشناسی رنگ‌ها نکاتی بدانیم. متداول‌ترین رنگ برای مبلمان راحتی، کرم و قهوه‌ای است. این رنگ برای اکثر سبک‌های دکوراسیون‌ها کاربرد دارد. تناژ روشن و تیره آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

کدام رنگ مبل راحتی بهتر است؟

چیدمان مبلمان ال گرد چگونه باید باشد؟

مبلمان راحتی گرد در دسته‌ بندی مبل‌های ال راحتی قرار می‌گیرند. برای چیدمان مبلمان ال شما باید به متراژ خانه و سالن خود دقت کنید. نکته مهم انتخاب و خریداری مبلمان ال دقت به نوع کاربری آن‌ها در فضاست. مبلمان ال چون فضای زیادی اشغال نمی‌کنند و می توان راحت تر جابجا کرد؛ برای فضاهای کوچک و خانه هایی با متراژ کم بسیار مناسبند. مبلمان ال بی‌‎هیچ فاصله‌ای در کنار یکدیگر قرار می گیرند و این امر باعث افزایش کارایی و ظرفیت نشیمن می شود.این مزیت باعث می‌شود که برای مهمانی‌ها نیز گزینه مناسب و انتخاب هوشمندانه‌ای باشند.

چیدمان مبلمان ال گرد چگونه باید باشد؟

مبلمان گرد چه کاربردهایی دارند؟

این مبلمان مشکل کمبود فضا برای مهمانی‌ها را حل می‌کنند. سایر مبل‌ها برای چیدمان نیازبه فضای خالی دارند اما قسمت‌های خالی این مبل‌ها با باکس‌هایی پوشانده‌ شده است که هم می‌تواند با گذاشتن شیشه به میز تبدیل شوند و هم در مواقع ضروری به عنوان محل نشیمن اضافی می تواند مورد استفاده قرار گیرند.

مبلمان گرد چه کاربردهایی دارند؟

چطور مبلمان گرد را در سالن مستطیل بچینیم؟

اگر سالن پذیرایی شما مستطیل شکل است و کمی در چیدمان مبل‌های دیگر دچار مشکل شده‌اید بهتر است؛ قسمت بالایی یا پایینی را با یک ست مبلمان ال تفکیک کنید تا سالن مربع شکل و منظم تر به نظر برسد اینگونه به راحتی می توانید مبلمان دیگرتان را بچینید.

چطور مبلمان گرد را در سالن مستطیل بچینیم؟

چرا نباید چیدمان خطی داشته باشیم؟

چیدمان خطی از ارزش مبلمان شما کم می‌کند. اثاث خانه از عوامل تاثیرگذار در روحیه افراد است گاهی با توجه به چیدمان خانه و دکوراسیون آن می‌توانیم به راحتی به روحیه افراد پی ببریم. به طور مثال افرادی که خواستار چیدمان خطی هستند. یعنی تمام مبلمان را در یک مسیر مشخص و نزدیک دیوار قرار دهند معمولا افراد منظم و گاهاً عصبی هستند که به شدت به نظم توجه می‌کنند. در مقابل افرادی که با توجه با استفاده از مبلمان فضا را تفکیک می کنند و به صورت خلاقانه با سلیقه جدیدی آن‌ها را می‌چینند افراد خلاق و با جسارت و شهامتی هستند که روحیه لطیفی دارند.

مشاهده
پارچه مبلی مایا

چطور مبلمان گرد را در سالن مستطیل بچینیم؟

چیدمان شیک با مبل راحتی

توجه به پرده‌ها در چیدمان مبل راحتی بسیار مهم است. معمولاً پرده‌های ساده و سفید با انواع مبلمان ست می شوند و شما مشکل خاصی از این بابت نخواهید داشت؛ اما اگر از طرح‌های متنوع و مختلف پرده‌های سنگین استفاده می‌کنید در انتخاب مبلمان باید دقت بیشتری داشته باشید پرده های کلاسیک در کنار مبلمان ساده و مدرن انتخاب خوبی نخواهد بود و جلوه مناسبی نخواهد داشت. توجه به دیوار پشت مبلمان نیز بسیار مهم است. هارمونی رنگی یا تناسب طرح کاغذ دیواری با مبلمان مهم است.

   چیدمان شیک با مبل راحتی

مبلمان گرد برای دکوراسیون مدرن

یک انتخاب ناب و مناسب برای نشیمن فرعی و تی وی روم مبلمان ال است. مبلمانی که با چیدمان مناسب و رنگ آن‌ها می‌توانید حال و هوای عجیبی به منزل‌تان ببخشید. شما با استفاده از این مبلمان و تعدادی پاف و آکسسوار های شیک و ساده و جذاب می‌توانید تی وی روم خانه را به محل خاص استراحت و تفریح خانواده تبدیل کنید. اگر دکوراسیون خانه شما مدرن است و در خانه با قسمتی به نام گود گفت و گو روبه رو هستید؛ بهترین انتخاب برای این مکان مبلمان ال است. مبلمان ال با جای گیری مناسب می‌توانند اختلاف سطح را کامل کنند و آن محل را به یک فضای خاص تبدیل کنند.

مبلمان گرد برای دکوراسیون مدرن

مبلمان ال گرد برای چه فضاهایی مناسب هستند؟

علاوه بر مبلمان ال گرد، ال قائمه و مدل پیکاسو نیز در بازار موجود هستند. این مبلمان با توجه به فضا و نوع کارایی شما می‌توانند انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای باشند. مبلمان ال گرد بیشتر برای سالن‌های بزرگ و تی وی روم مناسب هستند و با ایجاد حس تقارن گرمی و صمیمیت بیشتری به خانه می‌بخشد و شما را خوش سلیقه تر نشان می دهد.

 مبلمان ال گرد برای چه فضاهایی مناسب هستند؟

مبل ال پیکاسو

این مدل مبل‌های ال طراحی رسمی و راحتی دارند. رنگ بندی آن‌ها کمی متفاوت است و به آسانی با سایر مبل‌های کلاسیک، سطنتی و راحتی ست می‌شوند. دوتشکه طراحی شده‌اند به همین خاطر نشیمنگاه راحت تر و نرم تری دارند. و نسبت به سایر مدل‌ها دوام بیشتری دارند. این مدل مبلمان نیز با چیدمان گرد می‌توانند فضای منزل شما را شیک و به روز نشان دهند.

چطور با مبلمان ال فضای بیشتری بسازیم؟

اگر در منزل پله یا کنج دارید می‌توانید با استفاده از انواع مختلف مبلمان ال فضای بیشتری را به وجود آورید. به طور مثال این مبل‌ها می‌تواند به راحتی در قسمت پایین پله‌ها جا ‌گیرند و شکل ال ان‌ها کاملا با زاویه ۹۰ درجه پله‌ها مماس ‌شود و شما ب‌توانید یک فضای مستقل و یک نشیمن دلنشین را به وجود آورید. استفاده از این مبلمان در فضای زیر پله می‌تواند ایده خاصی باشد که کمترین و محدودترین فضاهای خانه نیز استفاده کنید.

مشاهده
آموزش دوخت رومبلی سلطنتی

نکات مهم خرید مبلمان

برای انتخاب مبلمان راحتی و مدرن باید به تناژ رنگی خانه و هارمونی آن با سایر لوازم منزل دقت کرد چیدمان مبل راحتی، میزها، سرویس ناهارخوری، پرده‌ها، دیوارها، کفپوش و حتی ارتفاع سقف نیز از نکات مهم انتخاب مبل است که باید حتماً به آن‌ها توجه کرد. در دکوراسیون امروزی و مدرن انتخاب یک رنگ اصلی و دو رنگ فرعی پیشنهاد می‌شود؛ هارمونی و ترکیب‌های رنگی می‌تواند باعث زیبایی و شیک بودن دکوراسیون منزل شما باشد. برای رعایت این نکته می‌توان از مبلمانی که رنگ‌های متفاوتی دارند؛ استفاده کرد.

مزیت خرید اینترنتی مبل راحتی

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراواندر طرح، رنگ ،نقش و سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌های عرضه کننده صنایع چوبی، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبل راحتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی مبل گرد راحتی پرداختیم. این مبلمان نسبت به بقیه مبل‌ها کارایی، سادگی و کاربرد بیشتری دارند. می‌توان با رعایت نکاتی درچیدمان مبل ال فضای خانه را بسیار زیباتر و و دلنشین تر جلوه داد. این مبلمان هم برای فضاهای بزرگ و هم برای خانه‌های کوچک بسیار مناسب اند و اگر به همخوانی رنگ آن‌ها دقت کنید می‌توانید در کنار سایر مبل‌ها نیز از آن‌ها استفاده کنید. اگر فضای منزل شما بزرگ است با مبلمان ال گرد بدون نیاز به دیوار یا پارتیشن تنها با کمی خلاقیت به راحتی می‌توانید قسمت‌های مختلف خانه را تفکیک کنید. این مبلمان برای سالن‌های مستطیل، مربع، کنج، تی وی روم حتی برای فضای زیر پله‌ها و گود گفت و گو نیز مناسب هستند.

سوالات متداول

  1. مبلمان گرد چه ویژگی‌هایی دارند؟ راحتی، صمیمیت، طراحی به روز و تنوع مدل و رنگ آن‌ها از جمله ویژگی‌های مبلمان گرد است.
  2. مبلمان گرد برای چه فضاهایی مناسب هستند؟ این مبلمان برای سالن‌های مستطیل، مربع، کنج، تی وی روم حتی برای فضای زیر پله‌ها و گود گفت و گو نیز مناسب هستند.
  3. مزیت خرید اینترنتی مبل راحتی گرد چیست؟ تنوع محصولات، امکان مقایسه کیفیت و قیمت، مشاوره 24 ساعته، دسترسی آسان و امکان پرداخت اقساطی از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی است.
اثاث چین
ارسال دیدگاه