بازار مبل چهاردانگه ، بازار مشهور مبل در تهران

بازار مبل چهاردانگه

یکی از مشهورترین مراکز عرضه مبلمان خانگی بازار مبل چهاردانگه واقع در تهران است. اگر چه باید گفت مراکز بسیاری در تهران وجود دارد که به عنوان بازار مبل فعالیت کرده و انواع طرح و مدل‌های مبل را به مشتریان عرضه ‌می‌کنند اما این بازار در سال‌های اخیر توانسته است به خوبی با رقیبانی چون بازار مبلمان یافت آباد و بازار مبل خلیج فارس رقابت کند.

در ابتدای فعالیت اکثر تولیدی‌ها و مراکز پخش یافت آباد در این منطقه فعالیت ‌می‌کردند اما کم کم با ورود سرمایه‌گذاران به این بخش نمایشگاه‌های عرضه مبلمان و فروشگاه‌های بزرگ نیز در این منطقه مشغول به فعایت شدند. گفته ‌می‌شود اکثر کسبه فعال در این مرکز، صنعتگران و تولیدکنندگانی هستند که از شهرهایی چون شیراز، اصفهان و مشهد به تهران مهاجرت کرده‌اند، موقعیت مکانی این بازار و همچنین نزدیکی آن به تهران سبب شده است تا خیلی زود به رونق رسیده، جایگاه خود را در میان رقبا پیدا کند و تبدیل به یکی از بورس‌های مبل شود.

بخش‌های بازار مبل چهاردانگه

گفتنی است بازار مبلمان چهاردانگه شامل بازارهایی نظیر بازار مبل امام رضا، بازار مبل فردوس، مجتمع افشین و پاساژ شهر مبل است که مشهورترین مراکز عرضه مبلمان را در این بخش تشکیل ‌می‌دهند. درکنار فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مبلمان و صنایع چوبی تولیدی‌هایی نیز در این بازار مشغول به فعالیت هستند که خریداران ‌می‌توانند به صورت مستقیم از آنها خرید کرده و مبلمان را با قیمت مناسب‌تری بدون واسطه خریداری کنند.

مشاهده
بازار مبل یزد
بازار مبل چهاردانگه
بازار مبل چهاردانگه

ایرادات بازار مبلمان چهاردانگه

البته باید بدانید به بازار مبلمان چهاردانگه نقدهایی هم وارد شده است و آن کیفیت متوسط کالاهای ارائه شده در این بخش، عدم وجود برندهای مطرح داخلی و وارداتی، عدم ارائه طرح‌های به روز، جدید و استفاده از متریال نامرغوب توسط اکثر تولیدکنندگان است که به همین علت سبب شده است که کیفیت ارائه خدمات و کالا در این بازار کمی ‌با افت همراه باشد. در هر صورت به نظر ‌می‌رسد این بخش از بازار نیز علیرغم نکات ارائه شده مشتریان خود را دارا است و شاید به همین دلیل است که توانسته در کنار نام‌های بزرگی چون بازار مبلمان یافت آباد، خلیج فارس، جاجرود و دلاوران قد علم کند.

بازار مبل چهاردانگه کجاست

باید گفت این مرکز عرضه مبلمان با نام بازار مبل نعمت‌آباد نیز در میان تهرانی‌ها شهرت دارد. آدرس بازار مبل چهاردانگه که در منطقه 19 تهران واقع شده و از توابع شهرستان اسلامشهر است در اتوبان آزادگان حد فاصل بزرگراه تهران ساوه و بزرگراه تهران قم در خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب واقع شده است. بازار چهاردانگه در شهرک صنعتی چهاردانگه واقع است، این به آن معنا است که در این شهرک صنعتی اکثر صنوف و صنایع تولیدی مشغول به فعالیت هستند و بخشی از آن مربوط به تولید و فروش مبلمان منزل است.

بازار مبلمان چهاردانگه علیرغم فعالیت چندین ساله‌اش به راحتی توانسته است مشتریان زیادی را برای خرید مبلمان منزل به این مرکز تجاری و صنعتی دعوت کند. در بخش تولیدی و عرضه مستقیم این بازار مشتریان ‌می‌توانند مبلمان با قیمت مناسب‌تری نسبت به فروشگاه‌ها تهیه کنند. اگر چه شنیده ‌می‌شود کیفیت مبلمان این بازار مشهور نسبت به بازارهایی چون خلیج فارس و یافت آباد کمتر است و شاید دلیل ارزان‌تر بودن مبلمان در این بخش نیز همین کاهش کیفیت باشد اما در حالت کلی ‌می‌توان گفت مشتریان زیادی از تهران و حومه برای خرید به این مراکز مراجعه ‌می‌کنند. ساعت کار بازار مبل چهاردانگه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 شب است که برای خرید و بررسی فروشگاه ها و مراکز عرضه مبلمان می‌توانید به این مراکز مراجعه نمایید.

مشاهده
بازار مبل خرم آباد

بازار مبل یافت اباد

بدون شک قدیمی‌ترین مرکز عرضه مبلمان خانگی همین بازار است. این بازار در منطقه 18 تهران واقع شده است و از دو قسمت فروشگاه‌ها و مراکز نمایشگاهی و در قسمت دوم تولیدی‌ها و مراکز عرضه مستقیم تشکیل شده است. گفته ‌می‌شود بیش از 8 هزار واحد صنفی در زمینه مبلمان و دکوراسیون منزل در این بازار فعالیت دارند و مطمئنا هر تهرانی برای خرید مبلمان حداقل یک بار به این بازار مهم سر می‌زند. برای خرید از بازار مبلمان یافت آباد شما ‌می‌توانید حتی روزهای تعطیل در بازه زمانی 9 صبح تا 9 شب از مجموعه فروشگاه‌ها و زیرمجموعه‌های بازار یافت اباد دیدن کنید.

فروشگاه مبل یافت آباد

همانگونه که بالاتر ذکر شد بازار یافت آباد قدیمی‌ترین محل عرضه و فروش مبلمان و دکوراسیون منزل در ایران است. این بازار شامل انواع فروشگاه ها، مراکز عرضه مستقیم ، پاساژها، مغازه ها و حتی زیرمجموعه‌هایی است که مهم‌ترین آنها عبارتند از : بازار مبل شماره 1، 2 و 3 ایران، بازار مبل خلیج فارس، پاساژ کاسپین، بازار مبل نگارستان، بازار مبل ملل، بازار مبل پایتخت و بازار مبل برنا. در تمام این بازارها فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه مبلمان با ارائه جدیدترین انواع مدل‌های مبل در خدمت مشتریان سراسر کشور هستند.

قیمت عرضه مبلمان در بازار یافت آباد به دلیل تنوع بالای مراکز عرضه مبل و نمایشگاه‌ها بسیار متغیر است و متناسب با بودجه هر قشری از جامعه  و متناسب با هر سلیقه‌ای می‌توان مبلمان با کیفیت در این منطقه خریداری کرد و از لحاظ قیمتی هم باید گفت در بعضی از مغازه‌ها شاهد قیمت‌هایی نجومی هستیم. شاید بتوان ادعا کرد که بازار یافت آباد بزرگترین و معروف‌ترین بازار مبل ایران است.

مشاهده
بازار مبل تهران ، معروفترین بازار مبل ایران
بازار مبل چهاردانگه تهران
بازار مبل چهاردانگه تهران

بهترین بازار مبل

در میان بازارهای مبلمان در تهران بازار مبل چهاردانگه و بازار مبل دلاوران به عنوان دو نمونه از مشهورترین بازار مبل تهران نام برده ‌می‌شوند، اما اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز برای خرید مبلمان هستید باید گفت بهترین بودن معنای متفاوتی در نگاه هر شخص دارد، برای مثال برخی‌ها نزدیک بودن مرکز خرید و تنوع بالای کالا برایشان در اولیت است و برخی دیگر به قیمت و کیفیت اهمیت ‌می‌دهند، برای بسیاری از افراد نیز خوش قول بودن فروشگاه و مدل‌های به روز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اگر قصد خرید از مشهورترین مرکز عرضه و فروش مبلمان را دارید باید بدانید این عنوان به بازار مبل یافت آباد تعلق دارد و اکثر خریداران در اولین قدم به بازدید از این مرکز اقدام ‌می‌نمایند. پیشنهاد ما به خریداران مبلمان منزل این است که در ابتدا چندین طرح و مدل در نظر داشته باشند تا در بازدید از فروشگاه‌های بیشمار موجود در مراکز فروش مبلمان تهران دچار سردرگمی ‌نباشند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه