لمسه کاری تخت خواب

لمسه کاری تخت خواب

لمسه کاری هنری است زیبا که موجب جلوه‌ی شیک و چشم نواز آکسسواری‌های چوبی می‌شود. این هنر که حاصل دسترنج هنرمندان است به صورت سنتی و یدی انجام می‌گیرد و نه فقط در مبلمان چستر و استیل؛ بلکه در سرویس خواب‌ها و حتی دیوار هم اجرا می‌شود. در این مقاله قصد داریم لمسه کاری تخت خواب را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

لمسه کاری به چه منظور انجام می‌شود؟

لمسه کاری یکی از هنرهای تزیینی طراحی داخلی است که در کنار کاغذ دیواری، سنگ کاری و رنگ کاری می‌توانید برای دیزاین منزل خود به کار ببرید. لمسه کاری به شما کمک می‌کند یک دکور شیک و جذاب داشته باشید. لمسه کاری برای تخت خواب می‌تواند حس لوکس و خاص بودن در اتاق خواب شما را به وجود بیاورد. رنگ لمسه کاری می‌تواند متفاوت و حتی متضاد با ترکیب سرویس خواب و رنگ اتاق خواب باشد.

لمسه کاری به چه منظور انجام می‌شود؟

لمسه کاری چه کاربردی دارد؟

لمسه کاری هم در دکور کلاسیک و هم دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با لمسه کاری می‌توان ظاهر ساده تخت خواب را تغییر داد. می‌توانید با یک قیمت پایین یک سرویس خواب ساده را خریداری کنید و سپس با لمسه کاری دیواری که تخت خواب را در مقابل آن قرار می‌دهید، ظاهر ساده آن را تغییر داده و از داشتن آن لذت ببرید. علاوه بر تخت خواب؛ از لمسه کاری می‌توان در کتابخانه، ورودی خانه و در کمد دیواری‌ها و شاه نشین استفاده کرد.

لمسه کاری چه کاربردی دارد؟

لمسه کاری چگونه انجام می‌شود؟

لمسه کاری یکی از جذاب ترین و سخت ترین تکنیک‌هایی است که تماما با دست بر روی مبلمان چستر و یا تخت خواب‌ها یا به عنوان دیزاین روی دیوار انجام می‌گیرد و آن‌ها را بسیار شیک و محکم می‌کند. این تکنیک قاعده و اصول خاصی دارد که با دست تولید کنندگان مبلمان و صنایع چوبی بر روی پارچه و تمام قطعات مبل به کار می‌رود به عنوان مثال لمسه کاری در بازوها و پشتی چسترفیلد شاخصه‌ی اصلی و وجه تمایز آن‌ها با سایر مبلمان است. لمسه کاری تزیینی بر روی تخت خواب نیز یکی از ویژگی‌های سبک کلاسیک است.

مشاهده
انواع سرویس خواب مسافرتی نوزاد
لمسه کاری چگونه انجام می‌شود؟

همه آنچه که باید در مورد سرویس خواب بدانید

سرویس خواب یکی از اثاث ضروری و از الزامات داشتن یک خواب عمیق و آرام است. شما ۸ ساعت از شبانه روز را در خواب سپری می‌کنید. برای داشتن آرامش و استراحت کافی نیاز دارید در اتاقی آرام،دنج و راحت شب را بگذرانید، تا روزی پرانرژی و شادی را آغاز کنید. اهمیت خواب مناسب و کامل برای سلامتی شما بسیار مهم است. برای داشتن انرژی کافی در طول روز و شور و نشاطی خاص برای انجام کارهای مورد علاقه و تحقق رویاهایتان شما نیاز به یک اتاق خواب دارید که با خرید سرویس خواب مناسب و رعایت برخی اصول آن را به یک محیط بسیار شیک و خاص تبدیل کنید.

همه آنچه که باید در مورد سرویس خواب بدانید

انواع مدل سرویس خواب

تختخواب دونفره معمول ترین شکل سرویس خواب از میان انواع مدل تخت خواب است. سرویس خواب‌ها معمولا به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. تخت خواب دونفره، تک نفره، تخت نوزاد،تخت سورتمه ای،کابین دار، تخت‌های دوطبقه، تخت سلطنتی، تخت سایبانی. همچنین تخت تاشو، کم جا و مبل های تختخواب‌شو نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

انواع مدل سرویس خواب

سرویس خواب چه اجزایی دارد؟

سرویس خواب‌ها چه در سبک کلاسیک، سلطنتی و یا مدرن دارای تخت خواب، پاتختی، میز توالت( میز آرایش)، آینه و پاف هستند. یک سرویس خواب کامل باید این اجزا را در دل خود جای دهد. اما ممکن است برخی از اجزا هم خوانی مناسبی با سبک مورد نظر شما نداشته باشد یا اصلا مورد پسند شما نباشد. در این صورت باید سفارش دهید که اجزا کاملا منطبق بر سبک دلخواه شما ساخته شوند. تا دکوراسیونی شیک و خاصی داشته باشید.

مشاهده
سرویس اتاق کودک
سرویس خواب چه اجزایی دارد؟

برای انتخاب سرویس خواب مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تخت خواب‌های دونفره معمولا جز ضروری‌ترین اثاثیه‌های سرویس جهیزیه عروس هستند و معمولا در سبک‌ها و رنگ‌های متفاوتی انتخاب و خریداری می‌شوند. اولین نکته ای که در خرید تخت خواب دونفره باید مد نظر قرار داد سبک دکوراسیون خانه است. هارمونی و همخوانی اثاثیه های ضروری در خانه بسیار اهمیت دارد. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون خانه شما کلاسیک است باید چیدمان اتاق خواب نیز با المان‌های سبک کلاسیک صورت گیرد. معمولاً در سبک کلاسیک از تخت خواب‌های سلطنتی یا سایبانی استفاده می‌کنند اگر سبک خانه شما مدرن است وجود تختخواب‌های گرد،سورتمه ای تخت تاشو گزینه‌های خوب و مناسبی هستند.

برای انتخاب سرویس خواب مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کدام سرویس خواب بهتر است؟

انواع مختلفی از تخت خواب‌ها در بازار به چشم می‌خورند. تخت خواب‌ها به طور معمول چوبی هستند و نمونه های با کیفیت آن‌ها از راش و گردو ساخته می‌شوند که دوام و استحکام بالایی دارند. مدل دوم تخت خواب‌هایی از جنس MDF هستند. ام دی اف ها را می‌توان میان رده حساب کرد. این تخت خواب‌ها کیفیت مناسب و قیمت پایین تری نسبت به مدل‌های چوبی دارند. اما مدل‌های جدیدی که امروزه بیشتر از تخت خواب‌های دیگر دیده می‌شوند تخت خواب‌های نئوپان است. آن‌ها خاصیت شکل پذیری و سطح براقی دارند. قیمت ارزان ولی دوام و استحکام کمتری دارند.

کدام سرویس خواب بهتر است؟

کاغذ دیواری برای اتاق خواب

برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب با خانه بهتر است از کاغذ دیواری‌های مناسبی استفاده کنیم که همخوانی بیشتری با سایر قسمت‌های خانه و هم تاثیر مثبتی در روحیه و زندگی ما داشته باشد. انواع مختلف و طرح‌های متفاوتی از کاغذ دیواری ها در بازار وجود دارد شما باید متناسب با روحیه به سبک دکوراسیون خود از آن‌ها استفاده کنید. طرح ساده‌ و رنگ روشن برای اتاق خواب کوچک انتخاب صحیح و هوشمندانه‌ای است. می‌توانید در کنار لمسه کاری برای تخت خواب، از کاغذ دیواری با طرح مناسب هم استفاده کرد.

مشاهده
خرید تخت خواب نوزاد ، انتخابی سخت برای مادران
کاغذ دیواری برای اتاق خواب

بهترین رنگ برای اتاق خواب

بهترین رنگ برای اتاق خواب رنگ بنفش است بنفش علاوه بر انتقال حس رویایی و شکوهمندی بسیار آرامش‌دهنده و خواب‌آور است. ترکیب رنگ بنفش با سفید و طلایی بسیار زیبا و چشم نواز جلوه می‌دهد بهتر است که در المان‌های خاص از رنگ سفید و بنفش بهره ببریم.

بهترین رنگ برای اتاق خواب

مزیت خرید اینترنتی تخت خواب

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح، رنگ، نقش و سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های دکوراسیون و گالری‌های مبلمان و صنایع چوبی؛ امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی تخت خواب است.

مزیت خرید اینترنتی تخت خواب

نتیجه گیری

در این مقاله لمسه کاری تخت خواب را معرفی کردیم. لمسه کاری یکی از هنرهای تزیینی طراحی داخلی است که در کنار کاغذ دیواری، سنگ کاری و رنگ کاری می‌توانید برای دیزاین منزل خود به کار ببرید. لمسه کاری به شما کمک می‌کند یک دکور شیک و جذاب داشته باشید. لمسه کاری برای تخت خواب می‌تواند حس لوکس و خاص بودن در اتاق خواب شما را به وجود بیاورد. لمسه کاری هم در دکور کلاسیک و هم دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با لمسه کاری می‌توان ظاهر ساده تخت خواب را تغییر داد.

سوالات متداول

1.لمسه کاری چیست؟ لمسه کاری هنری است زیبا که موجب جلوه‌ی شیک و چشم نواز آکسسواری‌های چوبی می‌شود.

2.از لمسه کاری کجا استفاده می‌شود؟ برای دیزاین دیوار، شاه نشین، برای تخت خواب، ورودی منزل و کتابخانه می‌توان از لمسه کاری استفاده کرد.

3. مزیت خرید اینترنتی سرویس خواب لمسه کاری شده چیست؟ تنوع طرح، رنگ و مدل؛ مشاوره 24 ساعته، امکان مقایسه قیمت، درج کامل اطلاعات محصول و تحویل درب منزل از جمله مزایای خرید اینترنتی سرویس خواب از اثاث چین است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه