پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا

انتخاب و خرید پارچه‌ای باکیفیت نیازمند داشتن اطلاعات کافی در مورد جنس، طرح، رنگ و ماندگاری پارچه است به همین منظور امروز قصد معرفی یکی از پارچه‌های پرفروش در بازار پارچه مبلی که همان پارچه مبلی ملیتا است را برای شما داریم. با ما در ادامه همراه شوید تا تمامی نکاتی که مربوط به این پارچه است را با آن آشنا شوید.

پارچه مبلی ملیتا پارچه است یا چرم پارچه؟

در بازار پارچه، پارچه‌های مبلی مناسب مبلمان راحتی به دو دسته پارچه معمولی و چرم پارچه تقسیم می‌شوند که هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. پارچه ملیتا جزء دسته چرم پارچه به حساب می‌آید. منظور از چرم پارچه، پارچه‌ای بوده که با ضخامت بیشتر نسبت به پارچه‌ی معمولی و البته طرح شکل چرم آن با عنوان چرم پارچه در بازار شناخته می‌شود.

ویژگی پارچه مبلی ملیتا

پارچه ملیتا مناسب چه سبک مبلی است؟

چرم پارچه ملیتا و سایر پارچه‌های رنگی و بدون طرح مناسب رویه کلیه مبل‌های راحتی که شامل خود مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال است. این پارچه الیاف نسبتاً نرمی دارد و برای مبل مکانیزم هم قابل استفاده است.

پارچه ملیتا مناسب چه سبک مبلی است

قیمت پارچه ملیتا

قیمت پارچه در سال 1399 و 1400 به طرز چشم‌گیری با نوسانات ارزی افزایش پیدا کرد. چرم پارچه ملیتا هم از این قاعده مستثنی نبود و در سال جاری با قیمت حدودی بین 105 تا 110 هزار تومان ارز‌ش‌گذاری و به فروش می‌رسد. قیمت این چرم پارچه با پارچه‌های جاسمین و چرم پارچه جری در یک رده است.

مشاهده
پارچه مبلی مازراتی
قیمت پارچه ملیتا

جنس چرم پاچه ملیتا

چرم پارچه ملیتا از آن دسته پارچه‌هایی بوده که با گرماژ(تراکم) بالا ساخته می‌شود. گرماژ پارچه ملیتا بین 400 تا 450 بوده که در نوع خود بسیار بالا است. هرچه تراکم پارچه بالاتر برود به ‌طبع ضخامت پارچه افزایش یافته لذا طول عمر و ماندگاری پارچه افزایش پیدا می‌کند. در خصوص لطافت چرم پارچه ملیتا باید به شما بگوییم که این مدل پارچه ظاهری زمخت داشته و بیشتر افراد تصور می‌کنند که پارچه ملیتا لطیف نیست امّا تنها با لمس این چرم پارچه کاملاً متوجه لطافت بالا بر خلاف ظاهر آن می‌شوید.

جنس چرم پاچه ملیتا

پارچه ملیتا بهتر است یا مسکو؟

عده‌ی زیادی از خانواده‌ها وقتی به فروشگاه پارچه مراجعه می‌کنند با حرف‎‌هایی مانند برتری یک مدل نسبت به دیگری توسط فروشنده مواجه می‌شوند. باید در اینجا به شما بگوییم اگر گرماژ پارچه‌های یک فروشگاه به صورت یکسان باشند هیچ مدلی نسبت به دیگری مزیتی ندارد. تنها تفاوتی که پارچه‌ها مخصوصاً چرم پارچه در این حالت با هم دارند نوع طرح آنها با یکدیگر است.

پارچه ملیتا بهتر است یا مسکو

کالیته پارچه ملیتا چند رنگ دارد؟

کالیته پارچه ملیتا همانند کالیته پارچه مایا شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌های متنوع است. این پارچه در حالت استاندارد شامل 25 کد رنگی بوده که رنگ‌های اصلی و فرعی را در بر می‌گیرند. رنگ‌های روشن این پارچه شامل رنگ سفید، استخوانی، شیری، طوسی روشن و نسکافه‌ای بوده و رنگ‌های تیره آن در برگیرنده رنگ قهوه‌ای، طوسی تیره، زغالی و مشکی می‌شود. تمامی رنگ‌های سرد و گرم مانند قرمز، زرد، سبز، ماه‌گونی، نارنجی، آبی و فیروزه‌ای در این کالیته به راحتی یافت می‌شود.

مشاهده
مبل استیل ترکیه‌ای
کالیته پارچه ملیتا

چرم پارچه ملیتا را از کجا بخریم؟

برای خرید پارچه مبلی ملیتا شما می‌توانید از روش‌های زیر اقدام به انتخاب و خرید پارچه کنید:

  • خرید در مبل فروشی: هنگامی که شما در مبل فروشی یا همان نمایشگاه مبلمان حضور پیدا می‌کنید، اگر فروشنده کالیته‌های مختلف پارچه را در مغازه خود داشته باشد می‌توانید از آن درخواست کالیته ملیتا را نمایید و کد رنگی مدنظرتان را به فروشنده اعلام کنید.
  • خرید از بازار پارچه: اگر ساکن تهران هستید کار شما برای خرید پارچه مبلی بسیار راحت بوده زیرا، محل‌هایی نظیر بازار پارچه دلاوران، بازار پارچه سبزه میدان و بازار پارچه یافت آباد مکان‌هایی بسیار جذاب برای انتخاب و خرید پارچه است. با گشت و گذار در این بازار می‌توانید علاوه بر مشاهده پارچه از نزدیک با مدل‌های متنوع آشنا و خرید خود را نهایی کنید.
  • خرید پارچه به صورت آنلاین: برای کسانی که در شهرهای اطراف و دور از تهران ساکن هستند یافتن پارچه مدنظر برای مبل از جمله پارچه ملیتا یا پارچه مایا و مسکو کاری دشوار است. شما با سرچ کلمه خرید اینترنتی مبل می‌توانید به راحتی از وب سایت‌های معتبر فروشگاهی از جمله اثاث چین خرید مبل و پارچه خود را به صورت یکجا انجام دهید و دغدغه‌ای برای انتخاب پارچه نداشته باشید. این روش تنها معطوف به کسانی که خارج از تهران زندگی می‌کنند نبوده بلکه برای ساکنین تهران که با شایع شدن کرونا و تعطیلی بازار نمی‌توانند حضور فیزیکی در بازار داشته باشند روش بسیار مناسبی است.
خرید آنلاین پارچه مبلی ملیتا

در هر مبل راحتی یا چستر چند متر پارچه مصرف می‌شود؟

در مبلمان راحتی شما بسته به نوع سِت انتخابیه شما متراژ پارچه تغییر می‌کند. برای مثال اگر سِت مبل راحتی شما بین 7 تا 8 نفره انتخاب شود، متراژ پارچه‌ی به کار برده شده در حدود 30 متر است. که اگر نوع ست مدنظر شما افزایش پیدا کند به مراتب متراژ پارچه بیشتر می‌شود. متراژ اعلام شده جدا از پارچه کوسن است؛ هر کوسن با ابعاد استاندارد حدود نیم متر پارچه به خود اختصاص می‌دهد.

مشاهده
تاریخچه مبلمان در ایتالیا
پارچه مبل ملیتا روی مبل راحتی

جمع بندی

پارچه مبلی ملیتا از جمله پارچه‌های باکیفت بازار بوده که از نظر طیف رنگی شامل 25 عدد کد رنگ است. این پارچه با گرماژ یا همان تراکم بالا بافته می‌شود که همین ویژگی باعث طول عمر بالای آن شده است. قیمت هر متر پارچه مبلی ملیتا بین 105 الی 110 هزارتومان در بازار پارچه ارزش‌گذاری می‌شود. برای خرید پارچه ملیتا می‌توانید روش خرید اینترنتی را امتحان کنید، این نوع خرید بازخورد بسیار مثبتی از سوی خریداران داشته است.

پرسش و پاسخ

  • پارچه مبلی ملیتا مناسب چه سبک مبلی است؟

چرم پارچه ملیتا مناسب رویه کلیه مبل‌های راحتی که شامل خود مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال است.

  • قیمت پارچه ملیتا چقدر است؟

هر متر پارچه ملیتا در سال جاری با قیمت حدودی بین 105 تا 110 هزار تومان ارز‌ش‌گذاری و به فروش می‌رسد.

  • چرم پارچه مسکو بهتره یا ملیتا؟

اگر تراکم این دو پارچه مبلی یکسان باشد، از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن‌ها در طرح و شکل پارچه است.

  • کالیته پارچه ملیتا چند رنگ دارد؟

کاتالوگ پارچه ملیتا شامل 25 عدد رنگ اصلی و فرعی بوده که در نوع خود بسیار کامل است.

مهمترین مشخصات پارچه مبلی ملیتا
اثاث چین
ارسال دیدگاه