پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی

تمامی کسانی که قصد خرید مبل برای دکوراسیون داخلی خانه خود را دارند و یا داشته‌اند نام پارچه مبلی مازراتی را حداقل یکبار شنیده‌اند. امّا اگر در اپلیکیشن‌هایی مانند دیوار و یا از زبان فروشنده مبل نام این پارچه را شنیده‌اید ولی اطلاعات کافی در خصوص شکل و رنگ بندی آن ندارید، با ما در ادامه همراه شوید…

چرا پارچه مازراتی در میان مردم محبوب است؟

با توجه به گرانی‌ و تورمی که در چند سال گذشته، رنگ و شکل بازار را متحول کرده و قدرت خرید مردم را تا حد زیادی پایین آورده است؛ سیل زیادی از مردم به سوی خرید کالاهای ارزان و حدالامکان باکیفیت روی آورده‌اند.

یکی از ملزومات یک مبل، پارچه مبلی بوده و از قضاء از تأثیرگذارترین پارامترهای قیمت گذاری بر روی یک مبل، نوع پارچه به کار رفته بر روی مبل است. پارچه مازارتی از دسته پارچه‌های اقتصادی و در عین حال باکیفیت قابل قبول بوده که برای استفاده در بعضی مبل‌های خاص مناسب است. شاید دلیل محبوبیت پارچه مازراتی، قیمت پایین و به صرفه این پارچه است.

ویژگی های  پارچه مازراتی

پارچه مازراتی برای چه مبلی استفاده می‌شود؟

پارچه مازراتی از دسته پارچه‌های ساده بوده که به همین دلیل قابلیت استفاده بر روی مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال را دارد. توجه داشته باشید که در مبل چستری که لمسه دوزی‌های عمیق و زیاد بر روی خود دارد بهتر است از پارچه مازراتی برای رویه مبل استفاده نشود، زیرا احتمال پارگی پارچه وجود دارد.

مشاهده
طراحی کمد دیواری برای اتاق کودک
پارچه مازراتی برای چه مبلی استفاده می‌شود

پارچه مازراتی ساخت کجاست؟

این پارچه محبوب در دو نوع ایرانی و چینی در بازار عرضه می‌شود که مدل چینی آن به دلیل بافت متفاوت کمی محبوب‌تر از مدل ایرانی این پارچه است.

پارچه مازراتی ساخت کجاست

قیمت پارچه مازراتی چند است؟

قیمت پارچه در سال گذشته و جاری دستخوش تغییر زیادی شد به طوری که در دو سال اخیر قیمت پارچه مازراتی به 2 تا 3 برابر قیمت واقع در سال 98 رسیده است. قیمت این پارچه برای مدل چینی و ایرانی متفاوت بوده که به شرح ذیل برایتان آورده‌ایم:

قیمت(متر)مدل
70000 تومانمازراتی چینی
65000 تومانمازراتی ایرانی
قیمت پارچه مبلی مازراتی

آیا پارچه مازراتی پارچه‌ای باکیفیت و طول عمر بالاست؟

پاسخ به این سوال را باید در نحوه استفاده و محل قرار دادن مبل پیدا کرد. اگر شما از یک محصول بیش از حد ظرفیت آن کار بکشید مطمئناً بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی عمر مفید خود را از دست می‌دهد. لازم به ذکر است که پارچه مازراتی از نظر تراکم و نوع بافت کمی ضعیف‌تر از پارچه جاسمین و یا پارچه پورشه است، پس طبیعتاً طول عمر مدل مازراتی با مدل‌های دیگر از جمله جاسمین متفاوت است. به طور کلی پارچه مازراتی دوام و طول عمر قابل قبولی برای استفاده بر روی مبل راحتی و مبل ال دارد.

رنگ‌بندی پارچه مازراتی + عکس کالیته پارچه

هنگامی که مردم از مدل محصولی استقبال می‌کنند، تولیدکننده برای رفع نیاز تمامی سلیقه‌ها دست به ارائه طرح و مدل‌های متنوع از همان محصول می‌کند. پارچه مبلی مازراتی یکی از همان محصولاتی است که با کِشش مردم به سمت خود تولید کننده را وادار به ارائه‌ی رنگ‌های مختلف و متنوع کرده است. کالیته پارچه مازراتی همانطور که در عکس زیر قابل مشاهده است دارای طیف رنگ‌بندی متنوع بوده و می‌تواند تمامی علایق و سلایق را از خود راضی بنماید.

مشاهده
پارچه مبلی زد ایکس
رنگ‌بندی پارچه مازراتی + عکس کالیته پارچه

از کجا پارچه مازراتی بخریم؟

خوشبختانه تنها پارچه‌ای که نیاز به جستوجو برای یافتن و خرید آن نیست پارچه مبلی مازراتی است. کافی است شما به یک مبل فروشی مراجعه کرده و درخواست کاتالوگ پارچه مازراتی را بنمایید، خواهید دید که تمامی فروشنده‌ها در زمان کوتاهی این کالیته را برای شما آورده تا بتوانید انتخاب خود را انجام دهید. در بازارهای مبلمان شهرهای دور نسبت به پایتخت نظیر بازار مبل بندرعباس هم این کالیته پارچه به آسانی یافت می‌شود.

از کجا پارچه مازراتی بخریم؟

گرماژ پارچه مازراتی

برای عزیزانی که با واژه گرماژ آشنا نیستند می‌گوییم که گرماژ همان وزن پارچه بوده و به صورت میزان وزن یک متر طول پارچه در عرض آن محاسبه می‌شود. برای مثال اگر فروشنده‌ای به شما گفت که گرماژ عرض پارچه 2 متر آن 400 بوده یعنی وزن پارچه با طول یک متر در عرض 2 متر 400 گرم است.

گرماژ پارچه مازراتی در بازار متفاوت است، متأسفانه عده‌ای سودجو با فروش پارچه‌های بی کیفیت و گرماژ پایین اقدام به سودآوری می‌کنند. بهترین گرماژ پارچه مازراتی به طول 1 و عرض 1.5 متر بین 350 الی 400 است.

گرماژ پارچه مازراتی

پارچه مازراتی بهتره یا پارچه پورشه؟

پارچه مازراتی و پورشه در یک رنج قیمتی هستند امّا از نظر ظاهر و کیفیت کمی با یکدیگر متمایزند. پارچه پورشه طرحی مخملی دارد که برای دوستداران مبل‌های‌ مخملی بسیار جذاب است ولی پارچه مازراتی طرحی ساده داشته که به این پارچه قابلیت استفاده برای مبلمان دکوراسیون مینیمال و دکوراسیون مدرن را می‌دهد. از نظر مقاومت به دلیل نوع بافتی که پارچه پورشه دارد، از پارچه مازراتی کمی مقاوم‌تر است.

مشاهده
مبل راحتی ظریف و کم جا

نتیجه گیری

پارچه مازراتی از نوع پارچه‌های ارزان و اقتصادی بوده که با کیفیتی قابل قبول مناسب استفاده بر روی مبل راحتی و مبل ال است. شما به راحتی می‌توانید پارچه مبلی مازراتی را از مغازه‌های مبل فروشی و یا پارچه فروشی یافته و خریداری کنید.

پارچه مازراتی در دو نوع چینی و ایرانی ساخته می‌شود که مدل چینی آن با قیمتی بالاتر، بیشتر مورد پسند خریداران این مدل پارچه است. قیمت هر متر پارچه مازراتی چینی در بازار پارچه حدود 70 هزارتومان و قیمت هر متر پارچه مازراتی ایرانی در حدود 65 هزارتومان به فروش می‌رسد. گرماژ معقول برای پارچه مازراتی بین 350 الی 400 است. برای چک کردن گرماژ می‌تواند پارچه‌های کالیته مازراتی را چک کنید.

پرسش و پاسخ

  • قیمت هر متر پارچه مازراتی در بازار چند است؟

 قیمت هر متر پارچه مازراتی چینی در بازار پارچه حدود 70 هزارتومان است.

  • رنگ بندی پارچه مبلی مازراتی به چه شکل است؟

رنگ بندی پارچه مازراتی در بازار پارچه بسیار کامل بوده و در حدود 25 الی 30 رنگ مختلف را در خود جای می‌دهد.

  •  پارچه مازراتی بهتره یا پارچه پورشه؟

خرید پارچه پورشه با طرح مخمل و کمی مقاومت بالاتر نسب به مدل مازراتی بیشتر توصیه می‌شود.

  • پارچه مازراتی برای چه مبلمانی استفاده می‌شود؟

پارچه مازراتی بیشترین استفاده را در انواع مبلمان راحتی از جمله مبل ال، مبل راحتی و مبل چستر دارد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه