پارچه مبلی زد ایکس

پارچه مبلی زد ایکس

یکی از دغدغه های افراد در خرید مبلمان، انتخاب محصولی است که با دکوراسیون منزل تناسب داشته باشد و همچنین به خانه هایشان زیبایی و جذابیت ببخشد. یکی از فاکتور های مهم در زیبایی مبلمان، انتخاب یک پارچه با کیفیت و با دوام است. ازجمله کشورهای تولید کننده پارچه مبلی می توان به کشورهای ترکیه، ایران، ایتالیا و چین اشاره کرد که همه از تولید کنندگان با سابقه در این عرصه می‌باشند. با توجه به اینکه طرفداران مبل راحتی و مبل چستر بسیارند بنابراین اکثرا پارچه های اسپورت و ساده مانند پارچه های چرم و جیر از فروش بیشتری برخوردارند.

یکی از پارچه مبلی های موجود در بازار برند زد ایکس می‌باشد که می  توان گفت از زیباترین و پرطرفدارترین برند های پارچه است. جنس آنها از نوع مخمل کوبیده بوده و دارای رنگبندی بسیار متنوعی است.

این پارچه ها عموما در کشور چین تولید می گردند و دارای دوام و کیفیت بالایی هستند. عرض این محصول اغلب 140 سانتی متر است. به همین دلیل به راحتی می‌توان بدون تکه تکه کردن آن، با خیال راحت از این پارچه در صنایع مبلمان استفاده کرد.

مزایای استفاده از پارچه مبلی زد ایکس

مزایای استفاده از پارچه مبلی زد ایکس
  1. این نوع پارچه به دلیل بافت یکپارچه ای که دارد، وقتی بر روی مبل قرار میگیرد به صورت یکسان و یکنواخت، نمایش داده می‌شود. در واقع سایه روشن ایجاد نمی کند.
  2. قابل شستشو بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های این پارچه است که شما می توانید بدون نگرانی از خراب شدن آن به شستن آن بپردازید.
  3. پارچه مبلی ZX دارای رنگ بندی جذاب و بسیار متنوعی است که می تواند سلیقه ی تمام افراد را در برگیرد.
  4. تناسب این پارچه با مبلمان خانگی و اداری از جمله ی ویژگی های مثبت این محصول است.
مشاهده
برای مبل فوم سرد خوبه یا گرم؟

قیمت پارچه مبلی زد ایکس

قیمت پارچه مبلی زد ایکس

قیمت این پارچه بسته به متراژ و عرض آن متفاوت است. با توجه به اینکه این پارچه جزو محصولات وارداتی است، بنابراین با قیمت دلار خرید و فروش می‌گردد. پس با نوسانات دلار، قیمت این محصول در بازار متفاوت می‌باشد.

راهنمای خرید پارچه مبلی

راهنمای خرید پارچه مبلی

در خرید مبلمان، انتخاب یک پارچه ی مبلی مناسب، یکی از مسائل مهم است. کیفیت و مرغوبیت پارچه سبب دوام و بالارفتن طول عمر مبلمان شما می گردد. از طرفی انتخاب یک رنگ مناسب که با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد، از موارد مهم در این زمینه می‌باشد.

باید به این نکته توجه داشت که یکسری از پارچه مبلی هایی که از جنس مخمل هستند، به دلیل کیفیت پایین بعد از مدت کوتاهی پرزهای آن از بین رفته و ظاهر نازیبایی را به خود می‌گیرند.

نکته ی بعدی که درخرید پارچه مبلی باید به آن دقت کرد، قابل شستشو بودن آن است. یک پارچه مبلی مناسب، در صورت شستشو نباید کیفیت خود را از دست داده و از بین برود. پارچه هایی که بافت مستحکم تری دارند معمولا در شستشو مقاوم تر بوده و از بین نمی روند. اما پارچه هایی با بافت شل، بعد از شستشو احتمال از بین رفتنش بسیار بالاست.

علاوه بر رنگ پارچه باید به طرح آن نیز توجه کنید که در ابتدا با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد و در ادامه سبب شلوغ شدن و درهم ریختگی سالن پذیرایی شما نگردد. معمولا برای مبلمان بزرگتر از طرح های ساده و برای مبل های تکی از پارچه های طرح دار استفاده می‌گردد.

مشاهده
خرید مبل راحتی کلاسیک ، یک انتخاب مناسب

تراکم پارچه نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن دقت داشت. پارچه هایی با تراکم پایین تر به مرور زمان سبب آسیب دیدگی و خراشیده شدن آن می گردد.

نحوه انتخاب پارچه مبلی مناسب

نحوه انتخاب پارچه مبلی مناسب
  1. سعی کنید پارچه مبلی خود را با رنگ دکوراسیون مانند پرده و فرش هماهنگ کنید.
  2. در صورت استفاده از پارچه های ساده و با رنگ خنثی، می توانید از کوسن های طرح دار با رنگ های جذاب استفاده کنید.
  3. در صورتیکه دارای رفت و آمد بالایی هستید و یا در خانه ی خود کودک دارید. بهتر است از پارچه هایی با رنگ های تیره تر استفاده کنید.
  4. در صورتیکه که دارای پذیرایی با فضای کوچک هستید، بهتر است پارچه های روشن  و ساده تر را انتخاب کنید تا سالن شما را بزرگتر جلوه دهد.
  5. با توجه به کاربردی که مبلمان در منزل شما دارد، می توانید پارچه ی مبلی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال در مبلمان راحتی به دلیل استفاده ی بیش از حد بهتر است از پارچه های مقاوم تر استفاده گردد.

نتیجه گیری

پارچه مبلی، همانند بقیه آیتم ها، یک نقش کلیدی در انتخاب یک مبلمان زیبا و مناسب را دارد. با انتخاب یک رنگ و طرح مناسب در پارچه ی مبلی، می توانید زیبایی را در منزل خود دوچندان کنید. بنابراین هنگام انتخاب پارچه لازم است به نکاتی مانند جنس، کیفیت، استحکام، رنگ و طرح توجه بیشتری داشته باشید. در ضمن خرید مبلمان از فروشگاه های معتبر این امکان را به شما می دهد که محصولات خود را با ضمانت از آنها تحویل بگیرید.

مشاهده
چیدمان مبل راحتی

سوالات متداول

  • آیا پارچه مبلی ZX دارای قابلیت شستشو می باشد؟

بله. این پارچه ها را به راحتی می توانید با شستشو تمیز کنید.

  • آیا این نوع پارچه قابل استفاده در مبل های راحتی است؟

بله. پارچه های ZX به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، قابلیت استفاده در انواع مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال را دارند.

  • آیا از این نوع پارچه می توان در مبل کلاسیک نیز استفاده کرد؟

بله . البته بهتر است از رنگ های روشن و ساده تر آن در مبل کلاسیک و سلطنتی استفاده کرد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه