مبل راحتی ظریف و کم جا

مبل راحتی ظریف و کم جا

مدت‌هاست مبلمان بزرگ و پرحجم جای خود را به مبلمان ظریف و کم جا سپرده‌اند. هرچه متراژ خانه‌ها کوچک‌تر می‌شوند، اهمیت یک دکور شیک و ظریف بیشتر می‌شود. مبلمان راحتی نیز نسبت به قبل ظریف‌تر و خاص‌تر طراحی و تولید شده‌اند. ترکیب ظرافت طراحی با هنر مبلمان شیک امروزی را پدید آورده‌اند. در این مقاله مبل راحتی ظریف و کم جا را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مبل راحتی بدانید

مبل راحتی همانطور که از نامش پیداست نسبت به مبلمان سلطنتی و کلاسیک از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار است. متریال به کار رفته در نوع راحتی با مبلمان کلاسیک متفاوت است و همین امر باعث تفاوت آن با سایر مدل‌ها می‌شود. در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد و مدل‌های متنوع‌تر با رنگ بندی متفاوت در ابعاد و ظرفیت‌های 7 و 9 نفره را می‌توان طراحی و تولید کرد.

انواع مدل‌های مبلمان راحتی

مبلمان راحتی از گذشته تا به امروز دارای طرح‌‎ها و شکل‌های گوناگونی هستند و شما می‌توانید مطابق با سلیقه و علاقه مندی خود به انواع مختلف آن را سفارش دهید. مبلمان راحتی با آن که نام‌های متفاوتی دارند؛ اما می‌توان در سه دسته اصلی مبل راحتی: طرح کلاسیک، چستر و ال دسته‌بندی کرد. مدل‌های دیگر مبلمان راحتی فقط نام های متفاوتی دارند.بیشتر آن‌ها ۷ نفره هستند و معمولاً یک کاناپه سه نفری یک کاناپه دو نفری و ۲ مبل تکی هم دارند. مبلمان 9 نفره نیز به همین صورت فقط تعداد تک نفری‌ها بیشتر است. البته ست کاناپه‌ها و مبل‌های تکی قابلیت تغییر دارند.

مشاهده
چیدمان مبل چستر در انواع دکوراسیون‌
مبل راحتی رامش

مزیت مبلمان ظریف چیست؟

یکی از مزیت‌های مبلمان راحتی ظریف این است که در عین زیبایی و سادگی فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. جا به جایی آن‌ها آسان‌تر است و به راحتی می‌توانید هر چند وقت یک بار کل دکوراسیون را تغییر دهید. نشست و برخاست در این نوع مبلمان به علت طراحی کم ارتفاع کلاف و اسکلت بندی بسیار راحت‌تر از سایر مبلمان است.

نحوه چیدمان مبل راحتی

اولین نکته در انتخاب مبلمان راحتی توجه به علاقه شماست. ابتدا باید بدانید سلیقه شما با کدام یک از انواع مبل راحتی همخوانی دارد و کدام یک مناسب خانه شماست. دومین نکته توجه به متراژ خانه شماست اگر فضای خانه شما خیلی کوچک است مبلمان ال انتخاب مناسبی هستند؛ چون فقط در یک سمت قرار می گیرند و فضای بیشتری را اشغال نمی کنند بدترین انتخاب برای یک خانه کوچک انتخاب مبلمان کلاسیک است.

مبل راحتی نازلی

اولین ویژگی مبل راحتی نازلی، سادگی و ظرافت ان است. این مبلمان خاص کرمی را می‌توانید با استفاده از کوسن‌های آجری یا قهوه‌ای تزیین کنید و ترکیب رنگ‌های متفاوتی را به وجود آورید. این ست مبلمان با پایه‌ی چوب روس ساخته شده و برای 8 نفر مناسب است.

مبل راحتی آراسته

اگر به دنبال یک ست مبلمان راحتی جمع و جوری هستید که مناسب آپارتمان و فضاهای کوچک باشد، مبل راحتی آراسته مناسب شماست. این مبلمان با ترکیب رنگی شاد و پارچه‌های مسکو می‌تواند فضایی گرم و صمیمی را برای شما به ارمغان بیاورد. از ست مبل راحتی آراسته می‌توان در کنار مبل‌های کلاسیک نیز استفاده کرد.

مبل راحتی مایا

اگر سلیقه‌ی مینیمالیستی دارید و طرفدار سادگی و زیبایی هستید؛ پیشنهاد ما به شما مبلمان راحتی مایاست. این مبلمان که با طرح کلاسیک ساخته می‌شوند، می‌توانند جذابیت خانه‌ی شما را افزایش و ماندگاری آن‌ها را نیز بالاتر ببرند.

مبل راحتی رامش

اگر جز علاقه مندان مبلمان انگلیسی هستید؛ بهتر است مبل راحتی رامش را امتحان کنید. این مدل مبلمان زیبا، ساده و کاربردی دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند. رامش برای سبک مینیمال طراحی و تولید شده است. این سبک استفاده طولانی مدت از مبلمان را بهبود می‌بخشد.

مشاهده
انواع مبل راحتی بدون پایه

مبل راحتی مایا

مبل راحتی وندی

اگر برای دکوراسیون خانه سبک مدرن را می‌پسندید و از مدل‌های ترندی خوشتان می‌آید؛ مبل راحتی وندی مناسب شماست. این مدل مبلمان طراحی منحصر به فرد و خاصی دارند. وندی می‌تواند یک چیدمان سبک مدرن را بسیار خاص و چشم نواز نشان دهد.

مبل راحتی سزار

سزار نمونه بارز جمله (زیبایی در سادگی) است. سزار با پارچه‌های روشن و گلدار، رنگ‌های شاد و آرام بر پایه‌ی چوب روسی طراحی و تولید شده است. سزار با طرح کلاسیک خود به راحتی می‌تواند فضای یک نشیمن خانه‌ی شما را شیک و چشم نواز نشان دهد.

مبل راحتی سزار

مبل راحتی کارتل

اگر به دنبال راحتی و آرامش بیشتری هستید؛ پیشنهاد ما به شما مبل راحتی کارتل است. در ساختار این مدل مبلمان الیاف ویکسوز به کار رفته است و وجود این الیاف و دوخت محکم و قیمت مناسب کارتل را برای یک استفاده‌ی طولانی مدت آماده می‌کند.

مبل راحتی کارتل

مبل راحتی پیکاسو

برای یک نشیمن کوچک، مبلمان ظریفی که جای کمتری اشغال کنند؛ بسیار ضروری و واجب است. این مدل مبلمان برای یک نشیمن با متراژ کم می‌توانند گزینه‌ی مناسب و هوشمندانه‌ای باشند. مبل راحتی پیکاسو 7 نفره بوده و با یک کاناپه 3 نفره، یک کاناپه 2 نفره و دو مبل تک نفره می‌تواند برای استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب باشد.

مبل راحتی پیکاسو

در خرید مبلمان راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید این مبلمان باید علاوه بر توجه به سلیقه، روحیه، سبک دکوراسیون خانه، به متراژ خانه هم توجه کنید. استفاده از این مبلمان در خانه‌هایی که کوچک هستند انتخاب هوشمندانه‌ای است. اگر چیدمان این مبل ها به درستی صورت گیرد؛ می‌توانید فضای منزل خود را بزرگتر نشان دهید. نشیمنگاه این مبل‌ها به علت استفاده از مقدار زیادی فوم از نرمی و راحتی بیشتری برخوردار است. متریال به کار رفته در این مبلمان حتی جنس پارچه با سایر مبل‌ها متفاوت است. پارچه‌های این مبل‌ها باید با دوام تر و با کیفیت بالا باشد؛ زیرا استفاده از مبل‌های راحتی بیشتر از سایر مبل هاست.

مشاهده
نیم ست مبل راحتی انتخابی هوشمندانه برای فضاهای کوچک

مزیت خرید اینترنتی مبلمان راحتی چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله مبل راحتی ظریف و کم جا را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. مبلمان راحتی از گذشته تا به امروز دارای طرح‌‎ها و شکل‌های گوناگونی هستند و شما می‌توانید مطابق با سلیقه و علاقه مندی خود به انواع مختلف آن را سفارش دهید. یکی از مزیت‌های مبلمان راحتی ظریف این است که در عین زیبایی و سادگی فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. جا به جایی آن‌ها آسان‌تر است و به راحتی می‌توانید هر چند وقت یک بار کل دکوراسیون را تغییر دهید. نشست و برخاست در این نوع مبلمان به علت طراحی کم ارتفاع کلاف و اسکلت بندی بسیار راحت‌تر از سایر مبلمان است.

سوالات متداول

  1. مبلمان راحتی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟ مبلمان راحتی را می‌توان به سه دسته اصلی طرح کلاسیک، چستر و ال دسته‌بندی کرد.
  2. مدل‌های پرفروش و محبوب مبلمان ظریف کدام است؟ از جمله محبوب‌ترین‌ها که قیمت مناسبی دارند، می‌توان به مدل مبلمان نازلی، آراسته، مایا، رامش، وندی، سزار، کارتل و پیکاسو اشاره کرد.
  3. مزیت خرید اینترنتی مبلمان چیست؟ فروش اقساطی بدون ضامن همراه با مشاوره‌ی 24 ساعته و تحویل درب منزل از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی مبلمان است.
اثاث چین
ارسال دیدگاه