مبل استیل زرشکی

مبل استیل زرشکی

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی زرشکی است. زرشکی نماد شور، اشتیاق، سرزندگی و اشرافیت است. اگر جزء علاقه مندان به استفاده از رنگ زرشکی در دکوراسیون منزل‌تان باشید، می‌توانید از مبل استیل زرشکی کمک بگیرید. در این مقاله انواع مدل مبلمان استیل و نحوه‌ی چیدمان آن‌ها را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

زرشکی را با چه رنگی ست کنیم؟

زرشکی یکی از رنگ‌های لوکس و پرطرفدار در دکوراسیون خانه است. این رنگ شیک در ترکیب با سفید و طلایی پایه‌ی رنگ اصلی در سبک کلاسیک است. اگر علاقه مند به استفاده از این رنگ شاد و خاص در چیدمان منزل خود هستید؛ می‌توانید مبلمان و آکسسواری‌های خاص خود را زرشکی انتخاب کنید.

زرشکی را با چه رنگی ست کنیم؟

زرشکی در سبک مدرن

اگر سبک چیدمان منزل شما مدرن و امروزی است و دوست دارید در کنار رنگ‌های خنثی این سبک نظیر سفید، مشکی و طوسی از یک رنگ گرم و سرزنده استفاده کنید؛ بهتر است این رنگ زرشکی باشد. زرشکی با سه رنگ بیسیک و پایه توانایی ترکیب چشم نوازی را دارد.

آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی در اروپا مطرح شد. این سبک نو انقلابی در چیدمان کلاسیک و سنتی خانه‌های اروپایی به وجود آورد و کم‌کم طرفداران سادگی و ظرافت و زیبایی از سراسر جهان شیفته این سبک زیبا شدند و به تدریج جایگزین سبک‌ پرهزینه‌ی کلاسیک شد. دکوراسیون داخلی مدرن، بسیار محبوب و پرطرفدار است.

سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد

این سبک خاص وساده ویژگی و المان‌هایی دارد که به راحتی می‌توان تفاوت آن را با سبک‌های دیگر تشخیص داد‌.‌ ترکیب‌های نامتناسب، استفاده از رنگ‌های سیر یا تیره، تنوع مواد اولیه، استفاده از طرح‌های حیوانات وگل و گیاه طبیعی در خانه آشپزخانه‌های کرومیومی و براق،نورپردازی های انتزاعی و استفاده از نور طبیعی، استفاده از وسایل فلزی، استفاده از مبلمان راحتی با کارایی بالا و ایجاد حس فضای باز و آزادی از المان‌های به کار رفته در این سبک دکوراسیون است.

مشاهده
پارچه مبلی ملیتا
سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد

دکوراسیون با رنگ زرشکی

در زندگی باید جسارت انتخاب‌های متفاوت را داشت و از شکست قوانین نانوشته نباید ترسید. دکوراسیون منزل شما باید متناسب با روحیات و خلقیات خانواده شما باشد و مهمترین کسانی که باید احساس راحتی کنند؛ شما هستید. این احساس راحتی و آرامش می تواند با انتخاب مناسب رنگ مورد پسند شما و چیدمان صحیح و اصولی کسب شود. ترکیب رنگی مناسب، هارمونی خاصی را به منزل شما می‌بخشد و دکوراسیونی شیک و چشم نواز برای شما به ارمغان می‌آورد.

مدل‌های جدید مبل زرشکی

طراحان مد و فشن همه روزه طرح‌های جدید و به روزی را ارائه می‌کنند. بازار مبل و صنایع چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه‌ی شما، می‌توانید مبلمان راحتی و یا استیل زرشکی را انتخاب کنید. در ادامه چندین مدل پرفروش و جدید مبلمان زرشکی موجود در فروشگاه اثاث چین را معرفی می‌کنیم. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع مدل جدید مبلمان و سایر آکسسواری‌ها را به صورت اقساطی و بدون ضامن نیز خریداری کنید. جشنواره‌های تخفیف نیز می‌تواند در هنگام یک خرید مناسب به شما کمک کند.

مبل استیل آیسیما

اگر به دنبال یک ست شیک و لاکچری هستید؛ پیشنهاد ما به شما مبل استیل آیسیما است. این ست جذاب 7 نفره با طراحی شیک، ظریف و تلفیق و ترکیب رنگ زرشکی و استخوانی می‌تواند یک دکور کلاسیک چشم نواز را برای شما به ارمغان آورد. آیسیما رنگ‌های متفاوتی از جمله زیتونی، کرمی، بنفش و استخوانی نیز دارد. که بسته به علاقه و سلیقه‌ی خود می‌توانید انواع مختلف آن را انتخاب کنید.

مبل استیل الدرادو

یک طرح شیک و کلاسیک که جلوه‌ی خاص و هنری ظریفی داشته باشد، از جمله ویژگی‌های مبل استیل الدرادو است. این مبل 8 نفره جذاب که بر پایه‌ی چوب راش طراحی و تولید شده است، می‌تواند برای یک دکوراسیون شیک کلاسیک را برای شما به ارمغان آورد. اگر زرشکی رنگ مورد علاقه‌ی شماست می‌توانید رنگ و نوع پارچه را طبق سلیقه و دلخواه خودتان انتخاب کنید.

مشاهده
پارچه مبلی مسکو

مبل استیل چراغان

یکی از مدل‌های محبوب و بسیار خاص فروشگاه اثاث چین، مبل استیل چراغان است. این مدل شیک با منبت کاری ظریف و پارچه ترک با طرح گل داماسک که یک طرح سلطنتی و کلاسیک است؛ بسیار مناسب جهیزیه‌ی عروس خانم‌هاست. چراغان بیشتر به رنگ صدفی و کرمی مشهور است اما شما می‌توانید رنگ زرشکی آن را نیز سفارش دهید.

مبل استیل نایس

یکی دیگر از مدل‌های جذاب و فوق العاده لوکس اثاث چین، مبل استیل نایس است. نایس بیشتر به رنگ صورتی دیده می‌شود. صورتی چرک به همراه کرم-طلایی یک ترکیب جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کرده است. اما رنگ زرشکی آن نیز قابل سفارش است. طرح نایس یاداور مبلمان کلاسیک فرانسوی بوده و می‌تواند یک دکور شیک و چشم نواز را برای شما به ارمغان آورد. نایس مناسب 7 نفر با دو عسلی و یک میز جلو مبلی است.

مبلمان استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

این مبلمان برای سبک کلاسیک و لاکچری بسیار مناسب هستند زیرا طراحی و ساختار ویژه‌ی آن‌ها را مناسب این سبک‌ها ساخته است. برای ترکیب و چیدمان این مبلمان بهتر است انتخاب سایر اثاث منزل و آکسسواری‌های موجود در فضا با مبلمان استیل همخوانی و هارمونی رنگ و تم داشته باشند.

مبلمان استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

چطور مبلمان استیل را بچینیم؟

مبل‌های استیل خود را در کنار هم به صورت یک خط مستقیم و به هم پیوسته قرار ندهید! نه تنها هنر و سلیقه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه کل دکوراسیون خانه را نیز زیر سوال می‌برد.چیدمان خطی از ارزش و خلاقیت خانه شما کم می‌کند. قرار گرفتن کاناپه‌ها در کنار ردیفی از مبل‌های تک نفره حس خوبی را منتقل نمی‌کند.

اصل تقارن در دکوراسیون چیست؟

در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت کرد. اصل تقارن در دکوراسیون یعنی نحوه چیدمان مبل‌ها باید به گونه‌ای باشد که نوعی هماهنگی و نظم را نشان دهد. اگر این اثر رعایت نشود فضا بسیار آشفته و شلخته به نظر می‌رسد برای همین این اصل در دکوراسیون بسیار مهم است. شما باید در انتخاب سایر لوازم منزل نیز نظیر: میزها، صندلی‌ها، سرویس غذاخوری دقت کنید.

مبل استیل برای خانه‌های بزرگ

بهترین مکان‌هایی که می‌توان مبل‌های استیل را به راحتی در آن تا قرارداد سالن‌های بزرگ و خانه‌هایی با متراژ بزرگتر است. در این خانه‎‎هاحجم فضای خالی به راحتی با مبلمان استیل پر می‌شود و ظاهر زیبایی به خانه می‌بخشد. برای تفکیک فضا و ایجاد یک فضای مناسب برای مهمانی‌ها بی‌نظیر، اما برای استفاده روزانه راحت و کاربردی نیستند.این مبلمان برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها یا قرارهای مهم مفید هستند و نمی‌توان برای نشیمن یا تی‌وی روم خانه مورد استفاده قرار داد.

مشاهده
تمامی نکاتی که باید هنگام خرید مبل بدانید

مبلمان استیل برای آپارتمان

اگر تصمیم دارید که از مبلمان استیل برای فضای کوچک خانه یا در آپارتمان‌ها استفاده کنید, بهتر است که دست نگه دارید این مبلمان بزرگ و پرحجم اصلاً برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند! آن‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند و همین امر باعث کوچکتر نشان دادن خانه شما می‌شود. در خانه‌های کوچک بهتر است از مبلمان ال،چستر و راحتی یا نیمه کلاسیک استفاده کنید.

مزیت خرید اینترنتی مبلمان استیل چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله به موضوع مبل استیل زرشکی پرداختیم و نمونه‌های پرطرفدار آن‌ها معرفی کردیم..این مبلمان هم برای سبک کلاسیک و هم برای سبک مدرن مناسب هستند . در چیدمان مبل استیل رعایت اصل تقارن بسیار مهم است. چیدمان خطی نظم دکوراسیون شما را به هم می‌ریزد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سالن‌های مستطیل شکل بزرگ، مبلمان استیل است. که با توجه به سلیقه و علاقه‌ی شما می‌توانید از انواع مختلف آن‌ها بهره ببرید.

سوالات متداول

1.چیدمان مبلمان استیل چگونه باید باشد؟ با رعایت اصل تقارن و حول محور کانونی می‌توان چیدمان شیک و منحصر به فردی داشت.

2.مدل‌های پرطرفدار و پرفروش مبل استیل را نام ببرید؟ آیسیما، الدرادو، چراغانو نایس از جمله مدل‌های مبلمان زرشکی رنگ در فروشگاه اثاث چین هستند.

3. مزیت خرید اینترنتی چیست؟ در خرید اینترنتی مبلمان بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه به خانه منتقل می‌شوند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه