پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو

در سال‌های اخیر یکی از مدل‌های پارچه‌ای که با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شده است، چرم پارچه است. چرم پارچه به پارچه‌ای گفته می‌شود که بر روی خود طرح چرمی داشته و ضخامتش از پارچه‌ی معمولی کمی بیشتر است. چرم پارچه‌ها نیاز کسانی که علاقه به داشتن مبل چرمی در خانه داشتند ولی با مشکلات چرم نمی‌خواستند دست و پنجه نرم کنند را به راحتی برطرف کرده است.

در همین راستا امروز قصد معرفی معروف‌ترین چرم پارچه‌ی بازار یعنی پارچه مبلی مسکو را برای شما داریم. با ما همراه باشید تا با تمامی ویژگی‌های این پارچه جذاب و زیبا آشنا شوید.

چرا پارچه مسکو در بین مردم محبوب است؟

پارچه مسکو محبوب‌ترین چرم پارچه‌ی موجود در بازار است. دلیل این محبوبیت صرفاً به ظاهر پارچه بازنمی‌گردد. بلکه مجموعه عواملی از جمله قیمت، طول عمر و ظاهر پارچه باعث محبوبیت این پارچه در بازار شده است. لازم به ذکر است که طراحی پارچه‌ی مسکو جدید بوده و همین امر این پارچه را مناسب دکوراسیون مدرن و مینیمال کرده است و از آنجایی که می‌دانید بخش بزرگی از سبک دکوراسیون داخلی خانه‌های ایرانی را این دو سبک به خود اختصاص داده‌اند.

چرا پارچه مسکو

ظاهر پارچه مسکو

ظاهر پارچه مسکو، ظاهری مدرن و جدید است. بر روی پارچه طرحی شبیه به ابر و باد با رنگ سیاه کار شده است که باعث زیبایی و جذابیت دو چندان این پارچه شده است. از نظر ظاهری، پارچه‌ی مسکو قابلیت انطباق با دکوراسیون‌های متنوع و مختلف از جمله مدرن، مینیمال و دکوراسیون روستیک را دارد.

مشاهده
خرید مبل ارزان

پارچه مسکو ساخت کجاست؟

چرم پارچه مسکو و بیشتر پارچه‌های حال حاضر بازار در دو سری ایرانی و چینی در بازار عرضه می‌شوند که در پارچه‌ی مسکو مدل ساخت چین در بازار کمیاب بوده و به سختی یافت می‌شود.

قیمت پارچه مسکو

در سال 1399 و سال جاری قیمت پارچه به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کرد. پارچه مبلی مسکو که در گذشته با قیمت معقول و ارزان قابل خریداری بود، در حال حاضر به یکی از پارچه‌های نسبتاً گران و بالا رده تبدیل شده است. قیمت پارچه مسکو در حال حاضر با دو قیمت زیر در بازار پارچه به فروش می‌رسد:

قیمت(متر)مدل
120000 هزار تومانپارچه مسکو چینی
105000 هزار تومانپارچه مسکو ایرانی
قیمت پارچه مسکو

مزایای پارچه مبلی مسکو

پارچه مسکو نیز مانند تمامی پارچه‌های موجود در بازار مزایای خاص خود را دارد که به شرح زیر است:

  • پارچه‌ی مسکو از سری پارچه‌های مقاوم بازار بوده که می‌تواند سالیان زیادی بر روی مبل خانه شما قرار گیرد و دچار پارگی و پوسیدگی نشود.
  • پارچه مدل مسکو مناسب برای انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی خانه از جمله سبک مدرن و مینیمال است.
  • این پارچه به راحتی در بیشتر مغازه‌های پارچه فروشی یافت می‌شود و شما برای خرید آن می‌توانید به نزدیک‌ترین پارچه فروشی مراجعه کرده و پارچه را با متراژ دلخواه بخرید.
مزایای پارچه مبلی مسکو

معایب پارچه مسکو

  • در بازار پارچه عده‌ای سودجو برای کسب منفعت بیشتر، اقدام به فروش پارچه مسکو متفرقه می‌کنند. این پارچه‌ها بعد از مدت کوتاهی دچار پارگی و یا از بین رفتن رنگ می‌شود.
  • قیمت این پارچه در بعضی از کدهای رنگ به علت کمبود موجودی، با تفاوت زیادی نسبت به سایر کدها عرضه می‌شود. برای مثال قیمت هر متر پارچه مسکو طوسی به علت کمبود موجودی بین 130 تا 140 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
مشاهده
چگونه مبل چرم را تمیز کنیم

خرید پارچه مسکو

برای خرید پارچه مبلی مسکو راه‌های زیادی وجود دارد. اگر ساکن تهران هستید، مشکلی از جهت انتخاب پارچه مسکو برای شما وجود ندارد زیرا تمامی مبل فروشی‎های تهران کالیته پارچه مسکو را به مشتری برای انتخاب پارچه نشان می‌دهند و شما می‌توانید هر کد رنگی را متناسب با رنگ دکوراسیون داخلی خود انتخاب و خرید کنید.

امّا اگر ساکن شهرستان هستید و فروشنده مبل شهرتان پارچه مسکو را برای مبل انتخابی شما عرضه نمی‌کند می‌توانید با خرید اینترنتی مبل یا پارچه مبلی، سفارش پارچه مدنظرتان را ثبت کنید.

خرید پارچه مسکو

پارچه مسکو بهتره یا مایا؟

بیشترین رقابت در میان چرم پارچه‌های بازار بین دو پارچه مایا و مسکو است. هر کدام از این دو پارچه طرفداران خاص خود را دارند امّا باید به شما بگوییم که این دو پارچه با گرماژ یکسان هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها سلیقه‌ی شما است که می‌تواند از بین این دو مدل چرم پارچه باکیفت انتخاب شما را انجام دهد. طراحی پارچه مسکو به دلیل طرح‌های ابروباد زیادی که در خود جای داده است مناسب روحیه افرادی که جنب و جوش بیشتری را در دکوراسیون داخلی خانه خود مورد پسند قرار می‌دهند بوده ولی در نقطه‌ی مقابل پارچه مبلی مایا کاملاً طرحی ساده دارد و برای افراد ساده پسند مناسب است.

پارچه مسکو بهتره یا مایا؟

رنگ بندی کالیته پارچه مسکو

کالیته‌های پارچه مسکو در بازار کمی با هم از نظر تنوع رنگ متفاوت هستند زیرا هر برند تولید کننده پارچه، رنگ بندی خود را در فرم کاتالوگ به مشتریان نشان می‌دهد. معمولاً کالیته پارچه مسکو چینی از نظر رنگ‌بندی بسیار کامل است و در حدود 25 طیف رنگی را در خود جای می‌دهد. در نقطه‌ی مقابل کالیته مسکو ایرانی تعداد رنگی که در خود جا داده به مراتب کمتر بوده؛ کالیته پارچه مسکو ایرانی بین 15 الی 17 رنگ متنوع در خود دارد.

مشاهده
تولیدی مبل راحتی
رنگ بندی کالیته پارچه مسکو

جمع بندی

یکی از پرطرفدارترین پارچه‌های حال حاضر بازار پارچه مسکو است. این پارچه با دوام بالا و کیفیت ساخت خود برای استفاده در انواع مبل راحتی، مبل چستر، مبل ال و حتی صندلی میز ناهارخوری مناسب است. این پارچه در دو مدل ایرانی و چینی به فروش رسیده که مدل چینی کمی از مدل‌های ساخت داخل گران‌تر است. برای خرید پارچه مبلی مسکو می‌توانید از دو روش حضوری و اینترنتی خرید خود را نهایی کنید.

پرسش و پاسخ

  • پارچه مسکو ساخت کجاست؟

پارچه مسکو در دو مدل ایرانی و چینی در بازار عرضه می‌شوند.

  • قیمت پارچه مبلی مسکو در بازار چقدر است؟

در حال حاضر قیمت هر متر پارچه مسکو چینی در بازار 120 هزار توان و هر متر پارچه ایرانی مسکو 105 هزار تومان است.

  • پارچه مسکو قابل شست‌وشو است؟

بله مدل‌های باکیفیت این پارچه قابلیت شست‌وشو با مواد شوینده را در خود دارند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه