مبل استیل برای خانه‌ های کوچک

مبل استیل برای خانه‌های کوچک

یکی از مبلمانی که بیش از سایر مبل‌ها طرفدار دارد، مبل استیل است. مبل استیل با حکاکی‌های هنرمندانه و رنگ‌ها و طرح‌های خاص و چشم نواز از گذشته تا به امروز مهمان خانه‌های ما ایرانی‌هاست. اما در چیدمان مبل استیل برای خانه‌های کوچک باید نکات خاصی را رعایت کنید تا دکوراسیون خانه‌ی شما بسیار شیک و منحصر به فرد نمایان شود. در این مقاله نکاتی راجع به مبلمان استیل بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مبلمان استیل بدانید

مبلمان استیل در حجم بزرگ و اندازه‌های بلندتری نسبت به سایر مبلمان طراحی می‌شوند. زیرا حکاکی چوب مبلمان باید در ابعاد و مقیاس بزرگتری انجام شود تا این هنر بدیع و اصیل زیبایی خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد و جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد داشته باشد. این مبلمان به دلیل ظاهر لوکس خود جزء مبلمان مورد علاقه ایرانی‌ها در پذیرایی مهمان‌ها بوده و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. تنوع رنگی و کالیته‌های متنوع پارچه‌ای بالایی دارند و می‌توانید پارچه های آن‌ها را طبق سلیقه دلخواه خود انتخاب کنید.

هر آنچه که باید در مورد مبلمان استیل بدانید

چیدمان مبلمان استیل چگونه باید باشد؟

چیدمان مبلمان استیل باید اصل تقارن و نقطه کانونی و محور اصلی را در نظر داشت. زیرا این مبلمان خاص برای زیبایی و نشان دادن شکوه خود نیازی به فضایی دارند که با رعایت فاصله ترکیب جذاب خود را نشان دهند.

مشاهده
انواع مدل مبل راحتی سفید
چیدمان مبلمان استیل چگونه باید باشد؟

چطور مبلمان استیل را در خانه‌های کوچک بچینیم؟

مبلمان استیل برای خانه‌های کوچک باید با دقت و توجه انتخاب شوند. هر چه طرح مبلمان ساده‌تر باشد؛ خانه‌ی شما نیز نظم و ترتیب بیشتری دارند.. مناسب‌ترین مبل استیل برای خانه‌های کوچک، مبلمانی هستند که حکاکی‌های ظریف و رنگ‌های روشنی دارند.

چطور مبلمان استیل را در خانه‌های کوچک بچینیم؟

کدام مبلمان برای خانه‌ی کوچک بخریم؟

اگر متراژ خانه‌ی شما کوچک است و برای چیدمان مناسب دچار مشکل شده‌اید، بهتر است که از مبلمان راحتی و ال استفاده کنید. اما اگر به سبک سلطنتی و پر زرق و برق علاقه دارید بهتر است از مبلمانی با منبت کاری اندک و پارچه‌های ساده و رنگ‌های روشن استفاده کنید. مبلمان نیمه استیل نیز گزینه‌ی خوبی برای خانه‌های کوچک هستند.

کدام مبلمان برای خانه‌ی کوچک بخریم؟

مبلمان نیمه استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

این مبلمان برای سبک کلاسیک و لاکچری بسیار مناسب هستند زیرا طراحی و ساختار ویژه‌ی آن‌ها را مناسب این سبک‌ها ساخته است. برای ترکیب و چیدمان این مبلمان بهتر است انتخاب سایر اثاث منزل و آکسسواری‌های موجود در فضا با مبلمان استیل همخوانی و هارمونی رنگ و تم داشته باشند.

مبلمان نیمه استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

کدام پارچه برای مبل استیل بهتر است؟

پارچه‌هایی که برای مبلمان استیل طراحی و تولید شده‌اند؛ در طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارند. اما سوال اینجاست که کدام رنگ پارچه برای خانه‌های کوچک مناسب هستند؟ معمولا بهترین رنگ برای مبل استیل رنگ‌هایی مثل سفید، کرمی و استخوانی و ترکیب آن‌ها با طلایی است. که علاوه بر جذابیت و زیبایی با خطای دید موجب بزرگ دیده شدن منزل شما می‌شود.

کدام پارچه برای مبل استیل بهتر است؟

برای مبل استیل چه پارچه‌ای بخریم؟

یکی از موارد مهمی که باید در خرید پارچه مد نظر قرار دهید، جنس آن است. معمولا پارچه‌های ریز بافتی که کیفیت بالایی دارند را می‌توان با کمی جست جو در بازار پیدا کرد. پارچه‌های طرحدار که بیشتر برای سبک انگلیسی کاربرد دارند مناسب مبلمان استیل هستند. اگر می‌خواهید شست و شوی مبلمان به راحتی انجام شود، پارچه‌های نانو نیز مناسب هستند.

مشاهده
چیدمان مبل شزلون دار به چه صورت است؟
برای مبل استیل چه پارچه‌ای بخریم؟

کدام رنگ برای مبلمان استیل بهتر است؟

همان طور که گفتیم بهترین رنگ برای خانه‌های کوچک رنگ‌هایی روشن و شاد هستند. به هیچ وجه از رنگ‌هایی مثل زرشکی، مشکی و آبی درباری استفاده نکنید. این رنگ‌ها با تناژ تیره علاوه بر اینکه فضای خانه را دلگیر می‌کنند باعث کوچک به نظر رسیدن منزل شما نیز می‌شود.

کدام رنگ برای مبلمان استیل بهتر است؟

مبل استیل برای خانه‌های بزرگ

بهترین مکان‌هایی که می‌توان مبل‌های استیل را به راحتی در آن تا قرارداد سالن‌های بزرگ و خانه‌هایی با متراژ بزرگتر است. در این خانه‎‎هاحجم فضای خالی به راحتی با مبلمان استیل پر می‌شود و ظاهر زیبایی به خانه می‌بخشد. برای تفکیک فضا و ایجاد یک فضای مناسب برای مهمانی‌ها بی‌نظیر، اما برای استفاده روزانه راحت و کاربردی نیستند.این مبلمان برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها یا قرارهای مهم مفید هستند و نمی‌توان برای نشیمن یا تی‌وی روم خانه مورد استفاده قرار داد.

مبل استیل برای خانه‌های بزرگ

اصل تقارن در دکوراسیون مبلمان استیل

در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت کرد. اصل تقارن در دکوراسیون یعنی نحوه چیدمان مبل‌ها باید به گونه‌ای باشد که نوعی هماهنگی و نظم را نشان دهد. اگر این اثر رعایت نشود فضا بسیار آشفته و شلخته به نظر می‌رسد برای همین این اصل در دکوراسیون بسیار مهم است. شما باید در خرید مبل استیل جدید و سایر لوازم منزل نیز نظیر: میزها، صندلی‌ها، سرویس غذاخوری دقت کنید.

اصل تقارن در دکوراسیون مبلمان استیل

چیدمان مبلمان استیل در سالن مستطیل

بهترین مکانی که می‌توانید مبلمان استیل خود را در آن بچینید, سالن پذیرایی مستطیل شکل است در این فضا با توجه به متراژ بالا و طول و عرض سالن میتوان مبلمان استیل را با رعایت اصل تقارن بسیار لذت بخش و زیبا چید و متناسب با آن‌ها از ست مبلمان راحتی،چستر و ال استفاده کرد.

چیدمان مبلمان استیل در سالن مستطیل

چیدمان مبل‌های استیل برای سالن مربع

بدترین و نامناسب ترین مکان برای چیدمان این مبل‌ها سالن مربع شکل است! اگر سالن شما مربع باشد با چیدمان متقارن و عدم رعایت فاصله، فضا کوچک تر جلوه می‌دهد و متراژ خانه شما را کمتر می‌کند. عدم توجه به فاصله نیز باعث ناهماهنگی و اختلال در محیط خانه می‌شود. آشفتگی و نبود نظم مشخص در اثاثیه منزل،در دراز مدت تاثیر منفی در روحیه افراد خانه می‌گذارد.

مشاهده
مبل راحتی ساخت ترکیه
چیدمان مبل‌های استیل برای سالن مربع

مزیت خرید اینترنتی مبل استیل چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌هایی که صنایع چوبی را عرضه می‌کنند، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبربه شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبل استیل است.

مزیت خرید اینترنتی مبل استیل چیست؟

نتیجه گیری

در این مقاله به نحوه چیدمان مبل استیل برای خانه‌های کوچک پرداختیم. این مبلمان با هنر منبت کاری و حکاکی روی چوب دل هر ببیننده‌ای را تسخیر می‌کنند. این مبلمان طرح و رنگ بسیار متنوعی دارند که آن‌ها را از سایر مدل‌ها جدا می‌کنند. در چیدمان آن‌ها باید نقطه‌ی کانونی و محور تقارن را رعایت کنید. برای خانه‌های کوچک مبلمانی با حکاکی ظریف و پارچه‌هایی با رنگ‌هایی روشن بسیار مناسب هستند. همچنین می‌توان از مبلمان نیمه استیل نیز در خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها استفاده کرد.

http://www.10naj.com/wp-content/uploads/2019/01/fotelje_naslovna-900x600.jpg

سوالات متداول

  1. مبل استیل را چطور بچینیم؟ در چیدمان آن‌ها باید نقطه‌ی کانونی و محور تقارن را رعایت کنید.
  2. مبلمان نیمه استیل با استیل چه تفاوتی دارند؟ مبلمان استیل حکاکی‌های بیشتر و. پارچه‌های طرحدار دارند اما نیمه استیل ظریف تر و شیک تر کار شده است.
  3. برای خانه‌های کوچک چه مبلمانی را انتخاب کنیم؟ مبلمان استیل با منبت کاری ظریف و رنگ‌های روشن برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها بسیار مناسب هستند.
اثاث چین
ارسال دیدگاه