انواع مدل مبل راحتی سفید

انواع مدل مبل راحتی سفید

سفید رنگ پاکی و صداقت است و زمانی که شما از رنگ سفید در دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنید، لطافت و سادگی را به منزل خود هدیه می‌کنید. افراد علاقه مند به رنگ سفید، افرادی با روحیه‌ی ملایم و صلح طلبی هستند که دوست دارند محیط اطرافشان غرق در آرامش و راستی باشد. یکی از آکسسواری‌هایی که می‌توانید به آسانی این رنگ را مهمان خانه‌هایتان کنید؛ مبل سفید است. در این مقاله انواع مدل مبل راحتی را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

نقش مبلمان راحتی در دکوراسیون خانه چیست؟

در زندگی امروزی باید جسارت انتخاب های خلاقانه را داشت. دکوراسیون منزل شما باید متناسب با روحیات و خلقیات خانواده شما باشد و مهمترین کسانی که باید احساس راحتی کنند شما هستید این احساس راحتی و آرامش می تواند با انتخاب مناسب و چیدمان مبل راحتی کسب شود. مبل‌های راحتی چون تنوع رنگی متفاوتی دارند گزینه های بیشتری را در پیش روی شما قرار می دهند.

انواع مختلف مبلمان راحتی

مبلمان راحتی از گذشته تا به امروز دارای طرح ها و شکل های گوناگونی هستند و شما می توانید مطابق با سلیقه و علاقه مندی خود به انواع مختلف آن را سفارش دهید. مبلمان راحتی با آن که نام های متفاوتی دارند اما می توان در سه دسته اصلی مبل راحتی: طرح کلاسیک، چستر و ال دسته‌بندی کرد. مدل های دیگر مبلمان راحتی فقط نام های متفاوتی دارند.بیشتر آن‌ها ۷ نفره هستند و معمولاً یک کاناپه سه نفری یک کاناپه دو نفری و ۲ مبل تکی هم دارند. مبلمان ال معمولاً همین ساختار را دارند اما به صورت پیوسته در کنار هم قرار می گیرند.

کدام مبل راحتی بهتره؟

اولین نکته در انتخاب مبلمان راحتی توجه به علاقه شماست. ابتدا باید بدانید سلیقه شما با کدام یک از انواع مبل راحتی همخوانی دارد و کدام یک مناسب خانه شماست. دومین نکته توجه به متراژ خانه شماست اگر فضای خانه شما خیلی کوچک است مبلمان ال انتخاب مناسبی هستند؛ چون فقط در یک سمت قرار می گیرند و فضای بیشتری را اشغال نمی کنند بدترین انتخاب برای یک خانه کوچک انتخاب مبلمان کلاسیک است. مبلمان چستر نیز محیط خانه شما را بسیار شیک و جذاب نشان می‌دهند.

مشاهده
خرید مبل تختخوابشو ، با یک تیر دو نشان بزنید

کدام رنگ مبل راحتی بهتر است؟

رنگ مبلمان کاملا متناسب با تم و سبک اصلی دکوراسیون منزل انتخاب می‌شوند. اما برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشیم بهتر است در مورد روانشناسی رنگ‌ها نکاتی بدانیم. متداول‌ترین رنگ برای مبلمان راحتی، کرم و قهوه‌ای است. این رنگ برای اکثر سبک‌های دکوراسیون‌ها کاربرد دارد. تناژ روشن و تیره آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

مبل راحتی چه رنگی بخریم؟

رنگ‌ها و طرح‌های مبلمان راحتی بسیار زیاد است. رنگ‌های روشن معمولا برای سبک مدرن به کار می‌روند. اما برای سبک کلاسیک معمولا از رنگ‌های اصلی استفاده می‌کنند. اگر قصد تعویض زود هنگام مبلمان را دارید معمولا از هر رنگی که خوشتان بیاید می‌توانید خرید کنید. اما اگر قصد دارید مدت زمان زیادی از مبلمان راحتی استفاده کنید بهتر است از رنگ‌های ملایم یا با تناژ گرم و تیره استفاده کنید.

بهترین رنگ برای مبل راحتی کلاسیک

مبلمان راحتی که در سبک کلاسیک طراحی و تولید می‌شوند بهتر است در رنگ‌های کرم، سفید یا قهوه‌ای ملایم انتخاب شوند تا شکوه این سبک بیش از پیش جلوه کند. البته رنگ‌های سبز و زرشکی و مشکی نیز می‌تواند گزینه‌های جسورانه‌ای برای این سبک مبلمان باشد.

مبل راحتی کاسپر

بهترین رنگ برای مبلمان چستر

بهتر است در این مدل مبلمان خاص از رنگ‌های خاصی همچون قرمز، زرشکی یا مشکی انتخاب کنید. این مبلمان در نمونه‌های با کیفیت در ساختار خود از چرم بهره می‌برد. در این صورت بهتر است از رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، طوسی و عسلی انتخاب کنید تا دکوراسیونی شیک و مدرن داشته باشید.

بهترین رنگ برای مبلمان ال

در انتخاب رنگ برای این نوع مبلمان هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید از رنگ‌های گرم و سرد در تناژهای مختلفی استفاده کنید. رنگ‌هایی مثل سفید، استخوانی، صورتی، آبی و حتی زرد نیز انتخاب کنید. این مبلمان چون فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند؛ رنگ‌های تیره نیز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه پرفروش ترین مدل‌ها را معرفی می‌کنیم.

مشاهده
مبل تک نفره مکانیزه

مبل راحتی میلانو

اگر به ترکیب رنگ‌ها در کنار سفید علاقه دارید؛ مبل راحتی میلانو مناسب شما است. این مدل خاص که با نوع دوختی که دارد هم مناسب سبک کلاسیک و هم سبک مدرن است. مبل‌های تکی رنگی در کنار کاناپه‌های سفید ترکیب چشم نوازی است.

مبل راحتی کاسپر

کاسپر یکی دیگر از مدل‌های ترکیبی است که در ساختار آن علاوه بر رنگ سفید تکه‌هایی از رنگ‌های روشن نیز به کار رفته است. این ترکیب رنگ می‌تواند فضای چیدمان شما را تا حد بسیار زیادی از سکون درآورد.

مبل راحتی ریتا

اگر به دنبال مبل راحتی جمع و جوری هستید که در عین سادگی، زیبایی و کارایی بالایی داشته از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد؛ مبل راحتی ریتا گزینه‌ی خوب و هوشمندانه‌ای است.

مبل چستر لاوین

مبلمان چستر به پادشاه مبلمان معروف‌اند. این نوع مبلمان با هنر لمسه کاری آراسته شده و می‌توانند در دو سبک متفاوت دکوراسیون به کار روند. رنگ مبل‌های تک نفره و کاناپه‌ها می‌تواند به خواست و سلیقه‌ی شما تغییر پیدا کند.

مبل راحتی آکوا

مبل راحتی اکوا

اگر به دنبال راحتی و آرامش بیشتری هستید و می‌خواهید نشست و برخاست راحت‌تری داشته باشد و به اصطلاح در مبل لم بدهید، بهتر است مبل راحتی اکوا را امتحان کنید.

مبل چستر انزو

یکی از مدل‌هایی که در دسته مبل راحتی قرار میگیرد، مبل چستر است. مبل چستر انزو با لمسه کاری شیکی که در پشتی و بازوها دارد، تبدیل به یک اثر هنری خاصی شده و ارزش سرمایه گذاری و خرید را دارد. رنگ سفید و کرمی و مینیمال بودن این مبلمان، آن‌ها را هم مناسب سبک کلاسیک و هم سبک مدرن ساخته است.

مبل چستر انزو

مبل راحتی الدورا

زیبایی در سادگی ماندگاری و کارایی بالا را به وجود می‌اورد. مبل راحتی الدورا نیز یکی از همان ست‌های جذاب و شیکی است که می‌توانید در سبک کلاسیک از آن استفاده کنید.

مبل راحتی گوچی

یکی از ست‌های خاص و شیکی که بسیار مناسب سبک مدرن است، مبل راحتی گوچی است. این ست خاص که با ترکیب اسفنج یورولوکس ویژه همراه با فلز آبکاری ساخته شده است، می‌تواند دکوراسیون خانه‌ی شما را شیک و منحصر به فرد نشان دهد.

مشاهده
چگونه مبل چرم را تمیز کنیم
مبل چستر گوچی

مبل راحتی باروس

اگر از ظاهر مبلمان خود خسته شده‌اید و علاقه مند به مدل‌های جدید و ترندی هستید، بهتر است مبل راحتی باروس را امتحان نمایید. این مبلمان با طراحی ویژه و مدرن خود می‌توانند دکوراسیون منزل شما را بسیار خاص و منحصربه فرد نشان دهند.

مبل راحتی سیسیل

مبل راحتی سیسیل

یکی از مبلمان بدون پایه‌ای که ساختار منحصر به فردی دارد مبل راحتی سیسیل است. این ست زیبا که در تصویر مشاهده می‌کنید؛ یک کاناپه‌ی سه نفری و یک کاناپه‌ی دونفری و دو مبل تکی دارد. ترکیب رنگی متفاوت کاناپه‌ها و به کار رفتن نوار طلایی این مبلمان را بسیار شیک و چشم نواز می‌کند.

مزیت خرید اینترنتی مبلمان راحتی چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره انواع مدل مبل راحتی سفید نکاتی را ارائه کردیم. مبلمان راحتی یکی از متنوع‌ترین و پر کاربردترین مبلمانی هستند که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مبلمان به دسته‌هایی همچون راحتی کلاسیک، چستر و ال تقسیم می‌شوند. برای انتخاب بهترین رنگ آن‌ها باید فضای خانه، متراژ و سبک دکوراسیون دقت و توجه داشته باشید. هر چه رنگ تیره‌تری برای مبلمان انتخاب کنید فضای خانه کوچک‌تر و هرچه مبلمان با رنگ‌های روشن‌تری باشند؛ محیط خانه بزرگ و دلبازتر نشان داده می‌شوند.

سوالات متداول

1.بهترین رنگ برای مبلمان کلاسیک؟ رنگ‌هایی مثل کرم، قهوه‌ای، سفید، سبز بسیار مناسب هستند.

2.برای مبل چستر چه رنگی بهتر است؟ برای این مبلمان رنگ‌هایی مثل قرمز، زرشکی، آبی، مشکی، قهوه‌ای، طوسی و عسلی بهتر اند.

3.برای مبل ال چه رنگی مناسب است؟ برای این مبلمان محدودیت انتخاب رنگ ندارید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه