مبل راحتی ساخت ترکیه

مبل راحتی ساخت ترکیه

ترکیه مهد مد است و به علت همجواری و نزدیکی با ایران، نقش مهمی در تغییر سلایق و علاقه مندی ایرانیان دارد. آنچه که ترکیه را علاوه بر مد و فشن در دکوراسیون نیز سرآمد می‌کند؛ طرح‌های خاص و جذابی است که با الهام از اروپا و جدیدترین متد ساخته می‌شوند. به طور مثال مبل راحتی ساخت ترکیه یکی از با کیفیت‌ترین و بروزترین مبلمانی است که در بازار موجود است. مدل‌های جدید و بررسی اجمالی این مبلمان ترک موضوعی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

همه آنچه که باید در مورد مبلمان راحتی بدانید

مبلمان راحتی جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین مبل‌هایی هستند که امروزه در دکوراسیون منازل خانواده‌های ایرانی و در سطح جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. همان طور که از نامشان پیداست نسبت به مبلمان سلطنتی و کلاسیک از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار است.

جدیدترین مدل مبل راحتی

متریال به کار رفته در نوع راحتی با مبلمان کلاسیک متفاوت است و همین امر باعث تفاوت آن با سایر مدل‌ها می شود. در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد به دلیل استفاده بیشتر از فوم و پارچه می‌توان مدل‌های گوناگونی از آن‌ها را ساخت و تولید کرد.

در خرید مبل‌های راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

جز کیفیت و مدل که جز فاکتورهای مهم انتخاب مبل است, جنس چوب،نوع پارچه،پوشش رنگ و مقاومت آن‌ها در مقابل آسیب پذیری از جمله عواملی هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.طرح‎های مبلمان ترکیه الهام گرفته از مدل‌های خاص اروپایی است. و همین امر جذابیت آن‌ها را افزایش داده است

مشاهده
نحوه دوخت سرویس خواب کودک

خرید مبلمان راحتی

مبلمان ایرانی یا ترکیه‌ای وجه اشتراک زیادی دارند اما تفاوت‌هایی نیز از لحاظ جنس چوب،نوع پارچه و ساخت دارند. چوب اصلی مبلمان ایرانی راش یا گردو است اما در مبلمان ترک از مواد رزینی نیز استفاده می‌کنند.

مبل راحتی هوکر

مبلمان راحتی ترکیه‌ای چه تفاوتی با مدل ایرانی دارند؟

اصلی ترین تفاوت مربوط به مواد رزینی است. این مواد شیمیایی مقاومت مبلمان در مقابل ضربه و رطوبت را بالا می‌برند . هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند و حساسیتی برای انسان‌ها ندارد. چوب راشی که در تهیه مبلمان ترکیه ای به کار می‌رود راش گرجستان است. تفاوتی که راش گرجستان با راش ایرانی دارد این است که درجه سختی این دو چوب با هم متفاوت است. سطح رویه‌ی راش ایرانی، گره‌دار است که می‌توان به راحتی دید و با دست لمس کرد اما راش گرجستان سطحی بسیار صاف و صیقلی دارد. البته تشخیص تفاوت بین دو چوب راش براساس نظر کارشناس است و به صورت عادی نمی‌توان متوجه شد.

پرفروش‌ترین مبلمان راحتی ترک

مدل‌های مختلفی از مبلمان ترک در بازار به چشم می‌خوردند. ممکن است برخی از آن‌ها از نمونه‌های فیک باشند. مبلمان ترک ویژگی‌های خاصی دارند که در این مقاله برشمردیم. ضمن دقت و توجه کافی به آن‌ها باید از مکان‌های معتبری خریداری کنید. در ادامه چندین مدل پرفروش مبلمان ترک را معرفی می‌کنیم.

مبل راحتی مایا

اگر سلیقه‌ی مینیمالیستی دارید و طرفدار سادگی و زیبایی هستید؛ پیشنهاد ما به شما مبلمان راحتی مایاست. این مبلمان که با طرح کلاسیک ساخته می‌شوند، می‌توانند جذابیت خانه‌ی شما را افزایش و ماندگاری آن‌ها را نیز بالاتر ببرند.

مبل راحتی مارول

احتمالا سری چندگانه مارول را دیده‌اید؛ حالا مبل راحتی مارول به همان اندازه شیک و هیجان انگیز است. این مبلمان راحتی خاص با چوب راش تولید شده‌اند؛ می‌توانند با ذیک مکانیزم خاص حالت تخت خواب شو به خود بگیرند و لذت و رغبت استفاده از آن‌ها را بالاتر ببرند.

مشاهده
چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مربع

مبل راحتی آرمانی

مبل راحتی ملانی

اگر به دنبال مبلمانی همه فن حریفی هستید که در همه سبک‌های دکوراسیون بتوان از آن استفاده کرد؛ مبل راحتی ملانی است. این مبلمان که با ترکیب چوب روس و فلز آبکاری شده طراحی و تولید شده‌اند, دوام بالا و کیفیتی بینظیر دارند که برای سبک کلاسیک و مدرن بسیار مناسب‌اند.

مبل راحتی هوکر

یکی از متفاوت‌ترین مبلمانی که برای سبک مدرن به کار می‌رود؛ مبلمان هوکر است.این ست مبلمان که از اسفنج یورو لوکس ویژه ساخته شده است، به راحتی میتواند علاوه بر آرامش، کارایی بالایی را نیز تضمین کند. چوب روس ضد موریانه به همراه پایه‌های فلزی آبکاری شده کیفیت و دوام این مبلمان را تضمین می‌کند.

مبل راحتی یاپراک

یکی از مدل‌های بسیار خاص ترکیه، مبل راحتی یاپراک است.( یاپراک یا یاپراق در زبان ترکی به معنی برگ درخت است) این مبلمان با طراحی کلاسیک خود بسیار مناسب جهیزیه نوعروسان است که کیفیت به همراه طراحی خاص و منحصربه فرد می‌تواند تا مدتها ماندگاری آن را بالا ببرد.

مبل چستر انزو

مبل راحتی آرمانی

یکی از مبلمان مدرنی که طراحی ساده، شیک و ظریفی دارد، مبل راحتی آرمانی است. رنگ بندی این مبلمان و نوع پارچه انتخابی است و می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید تا طبق آن طراحی و ساخته شود.

مبل چستر انزو

یکی از مدل‌هایی که در دسته مبل راحتی قرار میگیرد، مبل چستر است. مبل چستر انزو با لمسه کاری شیکی که در پشتی و بازوها دارد، تبدیل به یک اثر هنری خاصی شده و ارزش سرمایه گذاری و خرید را دارد. رنگ سفید و کرمی و مینیمال بودن این مبلمان، آن‌ها را هم مناسب سبک کلاسیک و هم سبک مدرن ساخته است.

مبل چستر آیرا

یکی از مبلمان شیک و خاصی که می‌تواند دکوراسیون منزل شما را بسیار خاص و چشم نواز نشان دهد، مبل چستر آیرا است. همانطور که می‌دانید مبلمان چستر به پادشاه مبلمان معروف اند و قرار گرفتن آن‌ها در هر محیطی می‌تواند حس آرامش و لذت را فراهم آورد.

مبل چستر لارا

مبل چستر لارا با دو کاناپه سه نفری و دو نفره همراه با مبل‌های تک نفره بسیار مناسب یک نشیمن خاص و صمیمی است. این مبلمان که بر پایه چوب روس ساخته شده‌اند. همراه با لمسه کاری و رنگ بندی‌های متفاوت از مدل‌های جذاب و لوکس مبلمان ترک هستند.

مشاهده
مبل راحتی ظریف و کم جا

مبل چستر ویلگا

یک مبل چستر کلاسیک که به راحتی با المان‌های این سبک طراحی و ساخته شده است، مبل راحتی ویلگا است. این مبلمان با ظاهری شیک و متفاوت تا مدت‌ها قابل استفاده‌اند و می‌توانند دوام و کیفیتی بسیار بالا داشته باشند.

مبل چستر لارا

مزیت خرید اینترنتی مبلمان راحتی چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های دکوراسیون و گالری‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبلمان راحتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی مبل راحتی ساخت ترکیه پرداختیم. چوب به کار رفته در این مبلمان از جنس راش ویا روس است. برای پایه‌های نما هم از فلز آبکاری شده استفاده می‌کنند. طرح مبلمان ترک با الهام از اروپا طراحی و ساخته می‌شوند به همین دلیل جز آثار مدرن و شیکی هستند که تا مدت‌ها می‌توان با خیال راحت از آن‌ها استفاده کرد. مبلمان راحتی مایا، مارول، ملانی، هوکر، یاپراک، آرمانی، انزو، ویلگا و لارا جز برترین و بروزترین مبلمان راحتی ترک هستند.

سوالات متداول

  1. در خرید مبل راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ علاوه بر قیمت باید به کیفیت، مدل، رنگ و متراژ منزل و سبک دکوراسیون دقت کنیم.
  2. کدام مبلمان برای سبک کلاسیک مناسب هستند؟ در سبک کلاسیک از مبل‌های ساده و با طراحی مینیمال استفاده می‌شود.
  3. مبلمان چستر برای چه سبکی مناسب هستند؟ مبلمان چستر هم برای سبک کلاسیک و هم مدرن مناسب هستند.
اثاث چین
ارسال دیدگاه