لیست تولید کنندگان مبل استیل

لیست تولید کنندگان مبل استیل

امروزه اوضاع اقتصادی و قیمت بالای مبلمان باعث شده است که خرید جهیزیه یا تغییر دکوراسیون به سختی انجام می‌شود. در این گونه موارد بهتر است به جای خرید از گالری‌ها و فروشگاه‌های مبلمان، از تولیدی‌ها و کارخانه‌ی مبلمان سازی خریداری کنید تا اجناس به قیمت واقعی به دست شما برسد. در این مقاله ضمن آشنایی با مبلمان استیل و چیدمان آن، لیست تولید کنندگان مبل استیل را ارائه می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هرآنچه که باید درمورد مبلمان استیل بدانید

مبلمان استیل در حجم بزرگ و اندازه‌های بلندتری نسبت به سایر مبلمان طراحی می‌شوند. زیرا حکاکی چوب مبلمان باید در ابعاد و مقیاس بزرگتری انجام شود تا این هنر بدیع و اصیل زیبایی خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد و جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد داشته باشد. این مبلمان به دلیل ظاهر لوکس خود جزء مبلمان مورد علاقه ایرانی‌ها در پذیرایی مهمان‌ها بوده و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. تنوع رنگی و کالیته‌های متنوع پارچه‌ای بالایی دارند و می‌توانید پارچه های آن‌ها را طبق سلیقه دلخواه خود انتخاب کنید.

   هرآنچه که باید درمورد مبلمان استیل بدانید

تولیدی مبلمان استیل در تهران

اگر ساکن تهران هستید و می‌خواهید مبلمان خود را مستقیم از کارخانه و یا تولیدی‌ها خریداری کنید، بهتر است با ادرس و شماره تماس آن‌ها آشنا باشید. برخی از تولیدی‌های مبلمان در سایت‌های اینترنتی خود محصولات متنوعی را به معرض نمایش می‌گذارند که در این صورت خرید شما راحت تر انجام می‌شود. لیست کارخانه‌ها و تولیدی‌های مبلمان تهران را به ترتیب ذکر می‌کنیم.

مشاهده
پارچه مبلی

تولیدی مبلمان استیل در تهران

کارخانه مبلمان سازی ویترا

یکی از با سابقه ترین کارخانه‌های مبل سازی، ویترا است. این کارخانه که با هدف تولید مبلمان با کیفیت و گسترش فروش آن در سراسر کشور تاسیس شد؛ با تکیه بر فروش اینترنتی و احداث نمایشگاه‌های دائمی و تخصصی توانست محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه کند.

کارخانه مبلمان سازی ویترا

آدرس کارخانه مبل سازی ویترا

خیابان امیرآباد – خیابان شیخ بهایی جنوبی : بزرگراه کردستان جنوب، خروجی خیابان 27 ام، 20 متر اول، خیابان 26 شرقی، شماره 8، واحد 4
شماره تماس : 02188015386

آدرس کارخانه مبل سازی ویترا

تولیدی مبلمان اثاث چین

یکی از به روزترین و معتبرترین تولیدی‌های مبلمان، اثاث چین است. این گروه صنعتی و هنری که در زمینه‌ی دکوراسیون فعالیت می‌کند، تنوع محصولات بی نظیری دارد. علاوه بر کیفیت و کارایی محصولات مختلف خود، چندین آپشن خاص هم دارد. فروشگاه اینترنتی با دسته بندی محصولات و ارائه اطلاعات کامل آن‌ها، تخفیف‌های مناسبتی، امکان سفارش محصولات دلخواه و ژورنالی و ساخت آن‌ها و امکان بازدید حضوری شرایطی است که اثاث چین برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

تولیدی مبلمان اثاث چین

آدرس اثاث چین

پست الکترونیک

info@asaschin.com

شماره تماس

۰۹۹۰۰۱۷۵۱۰3 | ۰۲۱۲۲۵۰۰۸۷۰

آدرس

نمایشگاه : تهران-خیابان سراج-کوچه ممنونی-پلاک۱۹-طبقه دوم |

اثاث‌ چین | فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون

کارخانه مبلمان سازی بافی

یکی از کارخانه‌های قدیمی شهر تهران، کارخانه‌ی مبلمان سازی بافی است. در این کارخانه طرح ناب و با کیفیت و کارایی بالا تولید شده و مستقیم به دست خریداران می‌رسد یا در نمایشگاه‌ها و گالری‌های مبلمان صنایع چوبی به فروش می‌رسند. این کارخانه علاوه بر تولید مبلمان، در زمینه‌ی تولید میز و صندلی، ست ناهار خوری و سایر مصنوعات و آکسسواری‌های چوبی فعالیت می‌کند.

   کارخانه مبلمان سازی بافی

آدرس کارخانه‌ی مبلمان سازی بافی

تهران، خیابان احمدآباد مستوفی، شهرک بهسازی صنایع چوب ایران، سالن 10A
شماره تماس : 02156717650-53

آدرس کارخانه‌ی مبلمان سازی بافی

مبل نقشینه

کارخانه‌ی مبلمان سازی نقشینه یکی از برندهای معتبر ایرانی است که در زمینه‌ی محصولات دکوراتیو از قبیل مبلمان، میز و صندلی، میز تلویزیون، ست ناهار خوری و غیره فعالیت می‌کند. این کارخانه سابقه‌ی چندین ساله در طراحی و تولید انواع مبلمان دارد.

مشاهده
پارچه مبلی ترک را بیشتر بشناسید

آدرس کارخانه‌ی مبل نقشینه

تهران – چهارراه یافت آباد – بازار مبل ایران، شماره یک – طبقه برترین ها – شماره 318
شماره تماس : 02188014267

آدرس کارخانه‌ی مبل نقشینه

کارخانه مبل استقبال

برند استقبال یکی از معتبرترین و خاص ترین گروه‌‌‌های تولیدی مبلمان است که کیفیت و مدل‌های مختلف مبلمان آن‌ها با طرح‌ها و کیفیت مبلمان ترکیه‌ای برابری می‌کند. این برند نام آشنا در زمینه تولید انواع مبلمان چستر، ال، راحتی، کلاسیک و استیل از سال 70 تاکنون مشغول فعالیت است. این برند با تولید تشک‌های طبی نیز بسیار محبوب و پرطرفدار شد.

آدرس برند استقبال

آدرس : تبریز – سه‌راهی ولیعصر – روبروی پمپ بنزین – فروشگاه استقبال
شماره تلفن : 3333111041

فروشگاه استقبال کاسپین

آدرس : یافت آباد – بازار مبل کاسپین
شماره تلفن : 66154511-021
فروشگاه استقبال میرداماد
آدرس : تهران – میرداماد – میدان محسنی (مادر) – فروشگاه استقبال
شماره تلفن :22259093-

https://tech.politicaltruthusa.com/wp-content/uploads/2014/09/Style-Sectional-Couch.jpg

کارخانه‌ی مبلمان سازی رئال

این کارخانه که از سال 1383 در زمینه‌ی طراحی و تولید انواع مبلمان در حال فعالیت است؛ تا کنون موفق به کسب تندیس زرین مدیریت کیفیت مبلمان در اولین مسابقات دوره‌های صادراتی مبل ایران شد. اساس اصلی این کارخانه دقت و اهمیت به کیفیت و کارایی مبلمان است.

کارخانه‌ی مبلمان سازی رئال

آدرس مبل رئال

تهران، خیابان خاوران، بعد از پلیس‌راه شریف‌آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، خیابان 30، بعد از بلوار فردوسی، خیابان 13
تلفن: 36428080-021

https://blog.luxury-italianfurniture.com/hs-fs/hubfs/classic-style-living-room-7%20(1).jpg?width=900&name=classic-style-living-room-7%20(1).jpg

علت تفاوت قیمت مبلمان کارخانه با فروشگاه‌ها چیست؟

یکی ازدلایل افزایش قیمت بی رویه‌ی محصولات به خصوص مبلمان افزایش واسطه‌ها یا دلال‌ها است. این افراد با خرید مستقیم از کارخانه به چندین برابر به دست فروشنده و خریدار می‌رسانند که در این صورت تفاوت قیمت کارخانه با مغازه‌ها بسیار بیشتر می‌شود.

مشاهده
انواع هپی چیر را بشناسید!

علت تفاوت قیمت مبلمان کارخانه با فروشگاه‌ها چیست؟

چرا مبلمان در مغازه‌ها گران تر هستند؟

یکی از عمده دلایلی که قیمت مبلمان را در فروشگاه‌ها و گالری مبلمان با نمودار افزایشی نشان می‌دهد؛ مبلغ اجاره و سود و سایر هزینه‌های جاری مغازه است که بر روی قیمت نهایی مبلمان تاثیر می‌گذارد. تامین هزینه‌های یک مغازه باید از اجناس داخل آن تامین شود. فروشندگان گاه تا 50 درصد هم می‌توانند سود بیشتری دریافت کنند. به همین خاطر خرید مستقیم از کارخانه و یا فروشگاه‌های اینترنتی هزینه‌ی کمتری دارد.

چرا مبلمان در مغازه‌ها گران تر هستند؟

مزیت خرید اینترنتی مبل استیل چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌هایی که صنایع چوبی را عرضه می‌کنند، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبربه شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبل استیل است.

   مزیت خرید اینترنتی مبل استیل چیست؟

نتیجه گیری

در این مقاله لیست تولید کنندگان مبل استیل را ارائه کردیم. کارخانه‌هایی همچون ویترا، اثاث چین، بافی، رئال، نقشینه و استقبال در این لیست قرار داشتند که هرکدام از آن‌ها در زمینه تولید مبلمان و صنایع چوبی فعالیت می‌کنند. آدرس و شماره تماس هریک را ذکر کردیم. بهتر است قبل از مراجعه حضوری از سایت‌های اینترنتی آن‌ها بازدید کنید و سپس خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

https://cloud.famproperties.com/fam/blog/110-160600.jpg

سوالات متداول

1.چرا قیمت مبلمان در کارخانه با مغازه افزایش بیشتری دارد؟ به دلیل واسطه‌ها

2. خرید از کارخانه چه مزایایی دارد؟ قیمت و کیفیت مناسب از جمله مزایای خرید از کارخانه است.

3. مزایای خرید اینترنتی چیست؟ تنوع محصولات، امکان مقایسه و تحویل درب منزل از جمله مزایای خرید اینترنتی است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه