قیمت مبل راحتی در رهنان اصفهان

قیمت مبل راحتی در رهنان اصفهان

رهنان بزرگترین مرکز خرید مبلمان در اصفهان است. در این بازار انواع مختلف مبلمان از قبیل کلاسیک، راحتی، چستر، ال و .. وجود دارد که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اکثر تولید کنندگان و طراحان ایرانی هنر دستان خود را در این بازار به نمایش گذاشته‌اند. تنوع محصولات و تفاوت قیمت و کیفیت در این بازار بسیار زیاد است؛ از همین رو در این مقاله قیمت مبل راحتی در رهنان اصفهان را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید از رهنان اصفهان بدانید

بخش بزرگی از گالری‌های مبلمان و صنایع چوبی در قسمت رهنان اصفهان قرار می‌گیرد. این مرکز خرید عظیم محلی برای به نمایش گذاشتن هنر صنعتگران و هنرمندان اصفهان و ایران است. در رهنان بیش از 1000 نمایشگاه دایر است که همین امر تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. انواع مختلفی از مبلمان، سرویس خواب، ست ناهار خوری و سایر آکسسواری‌های چوبی نیز در این بازار بزرگ به چشم می‌خورد.

هر آنچه که باید از رهنان اصفهان بدانید

آدرس رهنان اصفهان

آنچه رهنان را از سایر بازارهای مبلمان متمایز می‌کند؛ وسعت و تنوع بسیار زیاد محصولات است. همچنین نماد هنری مبل که نشان از هنر دستان اصفهانی‌ها دارد؛ در رهنان جای گرفته است. قسمت رهنان بخشی از خیابان‌های شریف شرقی، شهیدان غربی، سعدی، چمران، بلوار امام رضا(ع) را در بر می‌گیرد. بازار بزرگ مبل اصفهان نیز در خیابان امام خمینی است. تمرکز گالری‌ها و فروشگاه‌های عرضه کننده مبلمان در خیابان‌های هشت بهشت، آمادگاه و دولت آباد نیز خرید شما را بسیار آسان‌تر می‌کند.

رهنان اصفهان

مبل راحتی چیست؟

مبلمان راحتی جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین مبل‌هایی هستند که امروزه در دکوراسیون منازل خانواده‌های ایرانی و در سطح جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. همان طور که از نامشان پیداست نسبت به مبلمان سلطنتی و کلاسیک از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار است.

مشاهده
چیدمان مبل شزلون دار به چه صورت است؟

مبل راحتی چیست؟

انواع مبلمان راحتی

مبلمان راحتی از گذشته تا به امروز دارای طرح ها و شکل های گوناگونی هستند و شما می توانید مطابق با سلیقه و علاقه مندی خود به انواع مختلف آن را سفارش دهید. مبلمان راحتی با آن که نام های متفاوتی دارند اما می توان در سه دسته اصلی مبل راحتی: طرح کلاسیک، چستر و ال دسته‌بندی کرد. مدل های دیگر مبلمان راحتی فقط نام های متفاوتی دارند.بیشتر آن‌ها ۷ نفره هستند و معمولاً یک کاناپه سه نفری یک کاناپه دو نفری و ۲ مبل تکی هم دارند. مبلمان ال معمولاً همین ساختار را دارند اما به صورت پیوسته در کنار هم قرار می گیرند.

انواع مبلمان راحتی

در خرید مبلمان راحتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اولین نکته در انتخاب مبلمان راحتی توجه به علاقه شماست. ابتدا باید بدانید سلیقه شما با کدام یک از انواع مبل راحتی همخوانی دارد و کدام یک مناسب خانه شماست. دومین نکته توجه به متراژ خانه شماست اگر فضای خانه شما خیلی کوچک است مبلمان ال انتخاب مناسبی هستند؛ چون فقط در یک سمت قرار می گیرند و فضای بیشتری را اشغال نمی کنند بدترین انتخاب برای یک خانه کوچک انتخاب مبلمان کلاسیک است.

در خرید مبلمان راحتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

چیدمان مبل راحتی چگونه باید باشد؟

حتماً باید به نوع قرار گرفتن مبلمان در کنار یکدیگر دقت کنید. مبل ها باید در کنار هم به گونه‌ای قرار گیرند که مانع عبور و مرور نشوند در جای مناسب و محلی باشند که به خانه نظم و آرامش دهند. می‌توان با استفاده از چیدمان اصولی فضای منزل را بزرگتر و یا کوچکتر نشان داد انتخاب میز ها و سایر اکسسوارها نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چیدمان مبل راحتی چگونه باید باشد؟

مبل راحتی بهتر است یا کلاسیک؟

متریال به کار رفته در نوع راحتی با مبلمان کلاسیک متفاوت است و همین امر باعث تفاوت آن با سایر مدل‌ها می شود. در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد به دلیل استفاده بیشتر از فوم و پارچه می‌توان مدل‌های گوناگونی از آن‌ها را ساخت و تولید کرد. مبلمان کلاسیک نسبت به راحتی قیمت بالاتری دارند. همچنین هنر منبت کاری به کار رفته در آن‌ها ارزشمند است.

مشاهده
پارچه مبلی زد ایکس

مبل راحتی بهتر است یا کلاسیک؟

مبل راحتی ایرانی بهتر است یا ترکیه‌ای؟

در ابتدا باید این نکته را بگوییم که به دلیل تحریم، تورم و قیمت ارز در ایران و ترکیه واردات مستقیم مبلمان از کشورهای خارجی امکان پذیر نیست؛ در صورت واردات نیز قیمت بسیار بالاتری خواهند داشت. به دلیل نزدیکی سلیقه‌‌ی ایران و ترکیه؛ مبلمان ترک محبوبیت بسیار بالایی در نزد ایرانی‌ها دارند. اما همانطور که قبلا اشاره شد امکان واردات مستقیم نیست اما راهی است که شما مبلمان ترک ولی با کیفیت بالای ایرانی داشته باشید.

مبل راحتی ایرانی بهتر است یا ترکیه‌ای؟

بهترین مدل مبلمان راحتی

تولید کنندگان ایرانی مبلمان راحتی طرح ترک را با بهترین کیفیت و متریال درجه یک تولید می‌کنند.

بهتر است بدانید در ساخت مبلمان ایرانی از بهترین چوب یعنی راش و گردو استفاده می‌کنند که این کار علاوه بر دوام و عمر طولانی مبل؛بر زیبایی و کارایی آن‌ها نیز اضافه می‌کند. اما در ترکیه چنین نیست, با اینکه آن‌ها از چوب راش استفاده می‌کنند اما از مواد رزینی نیز در ساخت مبلمان بهره می‌برند. این مواد رزینی به دلیل آب‌ و هوای مرطوب کشور ترکیه به مبلمان اضافه می‌شود اما این ناخالصی چهره طبیعی و جلوه خاص چوب را می‌گیرد.

بهترین مدل مبلمان راحتی

در خرید مبل‌های راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

جز کیفیت و مدل که جز فاکتورهای مهم انتخاب مبل است, جنس چوب، نوع پارچه، پوشش رنگ و مقاومت آن‌ها در مقابل آسیب پذیری از جمله عواملی هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. معمولا توقع ما از مبلمان راحتی جز نرمی و کارایی، دوام و ماندگاری آن‌ها است که باید پارامترهای موجود برای این هدف را مد نظر قرار دهیم.

در خرید مبل‌های راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

آیا خرید از بازار مبل به صرفه است؟

یکی از مزیت‌های بازار مبل این است که شما می‌توانید با خیال راحت و صرف زمان از تمام گالری‌های موجود قیمت بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را باتوجه به بودجه خود انتخاب کنید. این کار کمی زمانبر است اما ارزش صرف وقت و انرژی را دارد. با توجه به اینکه در بازارهای مبل متمرکزی از جمله رهنان اصفهان وجود دارد؛ که شما می‌توانید مبلمان مورد پسند خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

مشاهده
راهنمای خرید صندلی اداری

آیا خرید از بازار مبل به صرفه است؟

قیمت مبل راحتی در بازار

قیمت مبلمان با توجه به کیفیت، طرح، نقش و رنگ و متریالی که در ساخت و تولید آن‌ها به کار رفته است تعیین می‌شود. معمولا قیمت مبلمان راحتی از پایه 20 میلیون آغاز و50 میلیون هم بالاتر می‌رود. هر چه کیفیت و کارایی مبلمان بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

قیمت مبل راحتی در بازار

مزایای خرید اینترنتی مبلمان

خرید حضوری همیشه خوب نیست مخصوصا اگر با نبود مدل‌های شیک یا کمبود بودجه مناسب مواجه باشید.برخی از مدل‌های جدید و به روز به آسانی در اینترنت می‌توان پیدا کرد و تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می‌توانید در هر سبک و سلیقه و زمینه‌ای بهترین مبلمان را انتخاب کنید آن‌ها را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها با مدل‌های متنوعی رو به رو هستید. فرقی نمی‌کند که در کدام‌ شهر باشید می‌توانید از بهترین و مناسب ترین مدل‌هایی که هماهنگی و هارمونی خاصی با سبک دکوراسیون شما داشته باشند را؛ انتخاب و خریداری کنید.

خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد قیمت مبل راحتی در رهنان اصفهان صحبت کردیم. بازارهای مبل مزیت‌های فراوانی دارد یکی از برترین مزیت‌های آن‌ها این است که مطابق با تمام سلیقه‌ها و با بودجه‌های مناسبی می‌توان بهترین و برترین مدل‌ها را خریداری کرد.در علاوه بر رهنان ، بازارهای مبل دیگری نیز در اصفهان وجود دارد که می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه خودتان از آن‌ها خریداری کنید. اما اگر زمان گشت و گذار کافی ندارید و دوست دارید با هزینه مناسب تری مبلمان مدنظر خودرا درب منزل تحویل گیرید خرید اینترنتی مبلمان پیشنهاد هوشمندانه ای است.

https://germanstudio.az/newsphoto/2020/09/08/46/1599563000475961new.jpg

سوالات متداول

  1. قیمت مبل راحتی در رهنان چقدر است؟ پایه قیمت از 20 آغاز و تا 50 هم بالا می‌رود.
  2. در خرید مبلمان راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ علاوه بر بودجه، کیفیت، جنس، طرح و متریال به کار رفته در آن‌ها بسیار مهم است.
  3. مزیت خرید اینترنتی مبلمان چیست؟ تنوع محصولات، کیفیت بالا و امکان مقایسه، تحویل درب منزل و مشاوره آنلاین از مزیت‌های خرید اینترنتی مبلمان است.
اثاث چین
ارسال دیدگاه