ساعت ایستاده سلطنتی

ساعت‌ ایستاده سلطنتی

اگر قصد اجرای دکوراسیون سلطنتی در خانه خود را دارید، در درجه‌ی اول باید اثاثیه مورد نیاز در این دکوراسیون را شناخته و بعد از آن، با نوع چینش این وسایل آشنا بشوید. یکی از اِلمان‌های دکوری در دکوراسون سلطنتی، انواع ساعت‌های ایستاده سلطنتی است. در این مطلب ما قصد معرفی این نوع ساعت و وسیله‌های دیگر دکوراسیون لولکس را داریم. با ما در ادامه این مطلب آموزشی همراه باشید…

ظاهر ساعت ایستاده

همانطور که از نام این وسیله مشخص است، ساعت ایستاده به صورت ایستا و بر روی یک یا چند پایه سوار می‌شود. ساعت ایستاده در دوحالت مدرن و سطنتی ساخته می‌شود که فرم ظاهری این دو محصول به شرح ذیل است:

ظاهر-ساعت-ایستاده
  1. ساعت ایستاده مدرن: بر روی این ساعت شما هیچ نقش و نگاری مشاهده نمی‌کنید و ساعت تنها با یک میله و بدون پاندول از زمین فاصله گرفته است. این مدل ساعت مناسب استفاده در دکوراسیون مدرن و دکوراسیون مینیمال است. در صورتی که قصد استفاده از ساعت ایستاده در دکوراسیون مینیمال را دارید، از رنگ سفید این محصول سفارش خود را انتخاب کنید.
ساعت ایستاده مدرن
  • ساعت ایستاده سلطنتی: ساعت ایستاده سلطنتی و یا کلاسیک، از نظر ظاهری با ساعت ایستاده مدرن کاملاً متفاوت است به صورتی که در انتهای یک باکس مستطیلی پر نقش و در زیر تاج ساعت قرار می‌گیرد. بیشتر این مدل ساعت‌ها دارای پاندول هستند که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده‌اند. ساعت ایستاده سلطنتی مناسب دکوراسیون سلطنتی، دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون سنتی است.
مشاهده
تزیین اتاق خواب با وسایل ساده به چه صورت انجام می شود؟

جنس ساعت ایستاده سلطنتی

ساعت‌های ایستاده سلطنتی از دو جنس چوبی و ام دی اف ساخته می‌شوند. که شما می‌توانید بسته به بودجه‌ای که برای خرید این وسیله دکوری در نظر گرفته‌اید انتخاب خود را انجام دهید.

ساعت‌های ایستاده چوبی به مراتب از نظر کیفیت در سطح بالاتری از مدل‌های ام دی اف قرار می‌گیرد. نوع منبت کاری ساعت چوبی ظریف‌تر و کیفیت رنگ آن به وضوح بهتر از مدل ام دی اف زیباتر دیده می‌شود.

رنگ ساعت ایستاده

رنگ ساعت ایستاده یکی از مواردی است که شما باید هنگام خرید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. رنگ غالب در دکوراسیون سلطنتی رنگ طلایی(ورق طلا) و رنگ قهوه‌ای سوخته است. رنگ طلایی تنها برای ساعت استفاده نمی‌شود بلکه وسایل دکوری چوبی دیگر مانند مبلمان سلطنتی و سرویس خواب سلطنتی هم باید از سری رنگ‌های متناسب با این دکور استفاده شود.

نکته: در انتخاب رنگ ابتدا تم رنگی دکوراسیون و بعد از آن سلیقه‌ی خود را در نظر بگیرید تا با گذشت زمان دچار دلزدگی از رنگ انتخابی‌تان نشوید.

قیمت ساعت ایستاده

قیمت ساعت ایستاده را پارامترهایی نظیر جنس بدنه، رنگ و محل خرید مشخص می‌کند که در این قسمت به آن می‌پردازیم:

  • جنس بدنه ساعت: همانطور که در بالا اشاره کردیم، ساعت‌های ایستاده با جنس چوب به مراتب طول عمر و زیبایی بیشتری نسبت به مدل ام دی اف دارند. طبیعتاً ساعت ایستاده چوبی قیمتی بیشتر از ساعت ایستاده ام دی اف دارد که دلیل آن گرانی چوب و منبت‌ کاری‌های دستی روی مدل چوبی است.
  • رنگ ساعت: اگر رنگ ساعت ایستاده شما طلایی باشد و این رنگ با استفاده از ورق طلا بر روی چوب به دست آمده باشد وقت بیشتری صرف ساخت ساعت نسبت به مدل‌های شیری و قهوه‌ای رنگ شده است؛ لذا ساعت ایستاده ورق طلا به مراتب قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های ساخته شده با رنگ پوششی دارد.
  • محل خرید: مُسلَم است اگر شما ساعت ایستاده یا هر اکسسوری چوبی را از تولیدی و کارگاه خریداری کرده باشید به مراتبت هزینه‌ی پایین‌تری نسبت به فردی که این محصول را از یک فروشگاه انجام داده است پرداخت کرده است. اگر قصد دارید خرید بدون واسطه را تجربه کنید ولی وقت کافی جهت پیدا کردن تولیدی‌های این محصول را ندارید می‌توانید تجربه خرید اینترنتی را جایگزین کنید. در این روش با مراجعه به سایت‌های خرید اینترنتی مبل و دیگر اکسسوری‌های منزل، محصول خود را از بین چند صد مدل به راحتی انتخاب و بدون حضور هیچ واسطه‌ای خرید خود را نهایی کنید.
مشاهده
نقش ساعت دیواری در فضای خانه
قیمت ساعت ایستاده

موتور ساعت

یکی از مشکلاتی که بیشتر ساعت‌های ایستاده و حتی دیواری با خود به همراه دارند موتورهای بی‌کیفیت است. موتور ساعت‌های ایستاده موجود در بازار عمدتاً چینی بوده که به همین دلیل بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، ساعت شما عقب، جلو و یا به اصطلاح خواب می‌ماند.

پیشنهاد ما به شما این است که فقط به جنبه‌ی دکوری ساعت ایستاده نگاه نکرده و با پرداخت هزینه‌ای بیشتر از فروشنده و یا تولید کننده این محصول زیبا درخواست نصب موتورهای ویتنامی و ژاپنی در بدنه ساعت نمایید. مابه‌التفاوتی که شما جهت خرید این موتورهای با کیفیت پرداخت می‌کنید به ساعت شما علاوه بر جنبه‌ی دکوری، کاربردی بودن را اضافه می‌کند.

موتور ساعت ایستاده

چه محصولاتی برای کنار ساعت ایستاده مناسب هستند؟

پیش‌تر توضیح دادیم که ساعت ایستاده مناسب استفاده در دکوراسیون کلاسیک و یا دکوراسیون سلطنتی است. لذا اگر قصد قراردادن ساعت ایستاده سلطنتی در دکوراسیون داخلی خانه خود را دارید باید بدانید چه وسایلی از ملزومات این سبک دکوراسیونی هستند. در پایین چند وسیله‌ی مهم دکوراسیون پذیرایی که ساعت ایستاده در کنار آنها بیشتر می‌درخشد را معرفی میکنیم.

  • مبل: مبل سلطنتی و مبل استیل در دکوراسیون پذیرایی کمک زیادی به جذابیت وسایل‌های دکوری این تم دکوراسیون می‌کند.
  • میز ناهار خوری: میز ناهار خوری سلطنتی که با مبل انتخابی شما ست شده باشد از وسایل ضروری خانه‌های اشرافی و لوکس است.
  • میز کنسول: میز کنسول از جمله وسایل تکمیل کننده دکوراسیون سلطنتی است. در صورتی که قصد ست کردن ساعت ایستاده با میز کنسول را دارید حتماً از مدلی که بر روی خود گل و منبت‌ کاری مشابه ساعت ایستاده دارند استفاده کنید. یک رنگی این دو محصول در دکوراسیون لوکس از اهمیت بالایی برخوردار است.
مشاهده
دکوراسیون اتاق خواب نوجوان چگونه است؟

جمع بندی

اگر دکوراسیون خانه شما سلطنتی بوده یکی از بهترین وسایل جهت تکمیل کردن فضای پذیرایی ساعت ایستاده است. ساعت ایستاده در دو نوع چوبی و ام دی اف ساخته می‌شود که مدل چوبی به مراتب طول عمر بالاتری نسبت به مدل ام دی اف دارد. رنگ ساعت‌های ایستاده سلطنتی اگر از رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای ساخته شده باشد هارمونی بیشتری با سبک دکوراسیون سلطنتی برقرار می‌شود. برای اینکه ساعت انتخابی شما علاوه بر جنبه‌ی زینتی، کاربردی هم باشد از موتورهای ساعت ساخت کشور ویتنام و ژاپن انتخاب خود را انجام دهید.

برای خرید ساعت ایستاده بهترین روش مراجعه به سایت‌های اینترنتی معتبر بوده که با حذف واسطه‌ها و ارائه‌ی انواع مدل‌های جذاب اقدام به ارائه محصولات خود می‌کنند.

جنس ساعت ایستاده سلطنتی
اثاث چین
ارسال دیدگاه