خرید مبل ایتالیایی ، شکوه یک طراحی خاص

خرید مبل ایتالیایی

با کمی‌ گشت و گذار در دنیای مبلمان و دکوراسیون می‌توان به این نتیجه رسید که هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایتالیا در این صنعت قدرتمند نیست. خرید مبل ایتالیایی نشان از سلیقه و البته انتخاب متفاوت خریدار آن دارد. طراحی مبلمان ایتالیایی به قدری متفاوت است که میتوان ادعا کرد با قراردادن آن در هر محیطی می‌توان دکوراسیون آنجا را به چالش کشید و تحت تاثیر قرار داد.

خرید مبل ایتالیایی
خرید مبل ایتالیایی

طراحان ایتالیایی، بی رقیب در صنعت مبل

از طرفی مبلمان استیل و کلاسیک ایتالیایی نیز از جمله طرح‌های بی رقیب در این عرصه هستند. تنوع طرح و مدل و متریال به کار رفته در تولید در صنعت مبلمان ایتالیا به اندازه‌ای بالا است که امکان ندارد بتوان مشابه آن را جایی دید. از طرفی یکی از بهترین و لاکچری‌ترین مدل‌های مبل در منزل این نوع از مبل شناخته می‌شود. مخصوصا خانه‌هایی که به سبک کلاسیک چیدمان شده‌اند و فضای بسیار بازی را در حال و پذیرایی خود در اختیار دارند.

انواع مبلمان ایتالیایی

صنعت مبلمان ایتالیا تلفیقی از هنر، ابتکار، سنت و  تکنولوژی ساخت مبل است، به گونه ای که انواع مبلمان ایتالیایی از نظر طراحی و مدل صاحب سبک و بی نظیر به نظر می‌رسند. ساخت مبلمان ایتالیایی منحصر به یک طرح خاص نیست و مناسب برای خرید انواع مبلمان  ال راحتی، خرید مبل کلاسیک ، خرید مبل استیل و طرح‌های دیگر را شامل می‌شود.

مشاهده
پارچه مبلی مکس

سرویس مبلمان به سبک ایتالیایی مجموعه ای از زیباترین طرح، رنگ و مدل‌ها را به خریداران ارائه می‌کند. بر خلاف تصور عموم از طراحی مبلمان ایتالیایی که آن را منحصر به مدل‌های کلاسیک می‌دانند، تنوع طرح و مدل در صنعت مبل این کشور بسیار بالاست و خریداران انتخاب‌های متنوعی در سبک‌های گوناگون سرویس مبلمان پیش رو دارند.

برندهای مشهور در  تولید مبلمان ایتالیایی

ایتالیا از سده 18 میلادی وارد صنعت تولید مبلمان با سبک متفاوت آن زمان شده است، برند مبلمان ایتالیایی سمانیا یکی از مشهورترین و با ارزش ترین برندها در این عرصه در دنیا می‌باشد، این برند در سال 1967 توسط آلبرتو سمانیا که مشغول به فعالیت در کارخانه آهن سازی بود تاسیس شد.

 اولین طراحی‌های او به شکل مبلمان آهنی وارد بازار شد اما بعدها این مدل مبلمان با مدل‌های چوبی زیبا و شکیل تر جایگزین شدند. در حال حاضر این برند مشهور تولید انواع مدل و طرح‌های مبلمان را برعهده دارد و یکی از شناخته شده ترین برندها در این زمینه می‌باشد.

برند ماریونی

برند مشهور دیگر که در بازار مبل خانگی دنیا بسیار مطرح است، برند ماریونی است، این برند لوکس به صورت تخصصی در تولید میزهای فضای باز و میز ناهار خوری فعالیت می‌کند، بد نیست بدانید این مجموعه به عنوان یک شرکت سفالگری آغاز به کار کرد ، باید گفت ماریونی مسیر زیادی را برای بدست آوردن موفقیت و شهرت در طراحی مبلمان ایتالیایی طی کرده است.

در سال 1966 هنگامی‌که ماریونی اولین کار طراحی مبلمان و تولید نور، اکسسوری، صندلی، میز ناهار خوری را آغاز کرد تمام محصولات آن به صورت کاملا دست ساز تهیه می‌شدند، بعدها این کار توسعه پیدا کرد و بعد از سال‌ها این برند به یک شرکت بزرگ مدرن با بهترین طراحان در عرصه طراحی مبلمان و د کوراسیون تبدیل شد و توانست بازارهای بین المللی را به دست بگیرد.

مشاهده
پارچه مبلی

فروشگاه مبلمان ایتالیایی

برای خرید سرویس مبلمان با سبک و طراحی ایتالیایی می‌توان به مراکز بزرگ تولید و عرضه و نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه مبلمان مراجعه کرد. یکی دیگر از راه‌ها، خرید آنلاین مبل ایتالیایی است. شما میتوانید با جستجو در اینترنت به فروشگاه‌هایی که مبلمان با طرح و مدل‌های ایتالیایی عرضه می‌کنند و یا نمایندگی‌های برندهای مشهور ایتالیایی در ایران دسترسی پیدا کنید.

 یکی از مزیت‌های خرید مبل آنلاین در این زمینه جلوگیری از سردرگمی‌در مراکز عرضه مبلمان است، با یک جستجوی هدفمند شما قادر خواهید بود به راحتی با فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های عرضه مبلمان ایتالیایی ارتباط برقرار کنید، مدل‌ها را بررسی کنید، از قیمت‌ها مطلع شوید و یا حتی به صورت آنلاین خرید کنید. در نتیجه خرید اینترنتی این سبک از مبلمان می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که فرصت کافی برای ساعت‌ها گشت و گذار در بازارهای مبل را ندارند.

خرید مبل ایتالیایی
خرید مبل ایتالیایی

فروش مبل راحتی ایتالیایی

مبلمان ایتالیایی بسیار پرطرفدار و محبوب هستند و علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و طراحی بی نظیری که دارند، از کیفیت خوبی نیز برخوردارند، اگر به دنبال یک سرویس مبلمان شیک و لاکچری برای منزل یا محیط کار خود هستید این می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. می‌توان گفت خرید مبل راحتی ایتالیایی، انتخاب اول اکثر دوستداران این سبک از مبلمان به شمار می‌رود.

  کشور ایتالیا ، صاحب سبک در طراحی

کشور ایتالیا یکی از اولین تولیدکنندگان مبلمان در دنیا است، به همین دلیل در طراحی و انتخاب مدل صاحب سبک است. انتخاب مبلمان ایتالیایی علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که به دکوراسیون منزل می‌بخشد، دارای کیفیت بالایی است بنابراین از نظر اقتصادی نیز انتخاب مقرون به صرفه تری خواهد بود و شما با یک بار خریدن این سبک از مبلمان زیبایی را سالیان سال به خانه خود دعوت می‌کنید، زیبایی که از جنس چیدمان و دکوراسیون کلاسیک است.

مشاهده
نکاتی که باید هنگام خرید نیم ست مبل ال در نظر داشته باشیم

خرید آسان مبل ایتالیایی

اگر قصد خرید مبل ایتالیایی دارید بهتر است در ابتدا طرح و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کار میتواند با توجه به سبک چیدمان و تم رنگی دکوراسیون منزل شما صورت بگیرد. اصولا انتخاب سبک کلاسیک مبلمان ایتالیایی طرفدار بیشتری دارد اما از آنجایی که مبلمان ایتالیایی طراحی و مدل‌های متنوعی را شامل می‌شود دست شما در انتخاب انواع مدل‌ها باز خواهد بود، از نظر هزینه این بستگی به شما دارد که چه بودجه ای برای این کار در نظر گرفته باشید. شما میتوانید مبلمان انتخابی خود را بر اساس بودجه ای که در نظر دارید گزینش کنید.

برای داشتن یک مبلمان لاکچری و برند می‌توانید از سایت‌های فروشگاهی موجود در فضای نت ایده گرفته و یا خرید کنید، این کار خرید مبل را برای شما از یک پروسه پر زحمت و وقتگیر به امری لذت بخش تبدیل خواهد کرد. از طرفی امکان بررسی انواع مدل‌ها و قیمت‌ها نیز برایتان مهیا خواهد بود. برای مثال خرید مبل راحتی ارزان به سبک ایتالیایی بودجه زیادی احتیاج ندارد در حالی که اگر خواهان مبل استیل ایتالیایی یا طرح‌های کلاسیک باشید لازم است بودجه بیشتری در نظر بگیرید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه