نکاتی که باید هنگام خرید نیم ست مبل ال در نظر داشته باشیم

نیم ست مبل ال

خرید مبل برای خانه­های کوچک همیشه یکی از معضلات تازه عروسان و زوجین بوده است. سِت­های مبلمان موجود در بازار مبل با متراژ بالای 80 متر سازگاری دارد و در صورتی که بخواهید این نوع سِت مبل را برای فضاهای کوچک خریداری کنید باید از تعداد مبل­های یک­ نفره یا کاناپه بکاهید. در اینجا باید به نیم ست مبل ال اشاره کنیم که علاوه بر جایگیری در دکوراسیون فضای کوچک، قیمت پایین­ تری نسبت به سایر مبل­ها از جمله مبل استیل، مبل کلاسیک و مبل چستر دارد.

مبل ال یکی از مبل­هایی بوده که به خودی خود مناسب فضاهای کوچک است به همین منظور اگر فضای خانه شما کوچک­تر از حالت ایده­آل برای قرار گیری این مبل است، پیشنهاد ما خرید نیم ست مبل ال بوده که به راحتی جای خود را در دکوراسیون خانه­ های کوچک پیدا می­کند. اگر قصد خرید مبل ال برای خانه خود را دارید می­بایست نکات مهمی را در مورد شکل و ساختار این محصول بدانید. در این مطلب آموزشی تمامی نکاتی که هنگام خرید یک مبل باکیفیت باید رعایت کنید را برای شما بازگو می­کنیم. با ما همراه باشید…

ظاهر و ست مبل ال

ظاهر و ست مبل ال

همانگونه که از اسم این مبل مشخص است، مبل ال طرحی شبیه به حرف لاتین L دارد که برای قرارگیری در کنج خانه مناسب است. این مبل بر خلاف مبل­های دیگر با سِت­های متنوع 6، 7 و 8 نفره ساخته می­شود که به شرح زیر می­باشد:

  • سِت 8 نفره مبل ال: دو عدد کاناپه سه نفره + یک عدد کنج + یک عدد مبل یک نفره + پاف یا جلومبلی
  • ست 7 نفره مبل ال: یک عدد کاناپه سه نفره + یک عدد مبل شزلون دو نفره + یک عدد کنج + یک عدد مبل یک نفره + پاف یا جلومبلی
  • ست 6 نفره مبل ال: یک عدد کاناپه سه نفره + یک عدد شزلون دو نفره + یک عدد مبل یک نفره + پاف یا جلومبلی
مشاهده
میز ناهار خوری لوکس

همانطور که مشاهده کردید، سِت­های قید شده با تنوع بالا ساخته می­شوند امّا در مورد نیم ست مبل ال این ست ها به خودی خود تغییر کرده که به شکل زیر است:

  • نیم ست 6 نفره مبل ال: یک عدد کاناپه سه نفره + یک عدد شزلون دو نفره + پاف با کاربری صندلی
  • نیم ست 5 نفره مبل ال: یک کاناپه دو نفره + یک عدد شزلون دو نفره + پاف با کاربری صندلی
  • نیم ست چهار نفره مبل ال: یک کاناپه دو نفره + یک عدد شزلون دو نفره
نکات خرید نیم ست مبل ال

نکات خرید نیم ست مبل ال

حال که با ست و نیم ست مبل ال آشنا شدید می­بایست نکاتی که هنگام خرید یک مبل با کیفیت باید با آن آشنا باشید را بدانید. این نکات شامل چوب بکار رفته در اسکلت مبل، پارچه مبل، رنگ چوب، نشیمن و نوع دوخت می­‌باشد. دانستن تمامی نکاتی که به آن اشاره کردیم کمک شایانی به انتخاب درست شما در هنگام خرید می­کند.

نکات خرید نیم ست مبل ال

اسکلت مبل ال

اسکلت مبل ال را باید مهمترین قسمت یک مبل هنگام خرید درنظر بگیرید چراکه کلیه وزن ایجاد شده توسط اسفنج و فردی که بر روی مبل می­نشیند به این قسمت وارد می­‌شود. اگر بخواهیم یکی از چوب ­هایی که از نظر کیفیت مناسب ساخت مبلمان راحتی است را مشخص کنیم، چوب روس یا همان چوب نراد بهترین پیشنهاد نجاران و کارشناسان این صنعت است. این چوب علاوه بر دوام بالا به نوعی ضد موریانه بوده که همین ویژگی مسبب جذب صنعتگران مبلمان و دکوراسیون گردیده است.

توجه داشته باشید که چوب روس فقط برای اسکلت مبل مناسب است و اگر در قسمت نمای مبل راحتی چوبی باید کار شود، باید از چوب راش استفاده شود تا نمای مبل به شکل زیبایی به نمایش گذاشته شود.

مشاهده
با مبل طوسی چه فرشی ست میشه؟

اسکلت مبل ال

پارچه مبل

پارچه مبلی بخش چالش برانگیز هنگام خرید مبل است. وجود کالیته­ پارچه­ های متنوع با رنگ بندی زیاد را اگر با چاشنی کیفیت پارچه در نظر بگیریم این انتخاب کمی سخت­‌تر می‌­شود. به طورکلی پارچه مناسب مبل راحتی در دوحالت پارچه معمولی و چرم پارچه به فروش می­رسد. چرم پارچه­‌هایی نظیر جری، چوپر، مسکو، مایا و ملیتا و همچنین پارچه ­های پورشه، جاسمین و مازراتی وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

برای انتخاب پارچه در درجه­ی اول سلیقه­ی خود و در مرحله­ی بعد کیفیت پارچه را مدنظر بگیرید تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. معمولاً رنگ پارچه‌­های موجود بر روی کالیته­های متنوع در یک طیف بوده ولی طرحی که بر روی آنها است کمی متفاوت می­باشد که شما باید بسته به سبک دکوراسیون داخلی و طیف رنگی وسایل خانه از جمله میز کنسول، تخت خواب و اقلام سرویس خواب انتخاب خود را انجام دهید.

رنگ چوب مبل ال

رنگ چوب مبل ال

انتخاب رنگ پایه و نمای مبل کمی از انتخاب پارچه مبلی آسان­تر می­باشد زیرا تنوع رنگی در چوب کمی پایین­تر است. اگر بخواهیم محبوب­ترین رنگ را برای یک مبل راحتی اشاره کنیم از رنگ­های قهوه‌­ای روشن، قهوه­ای تیره، گردویی و فندقی نام ببریم.

توجه داشته باشید که جنس رنگ و دقت رنگ­ کار هنگام پاشیدن رنگ چوب بسیار مهم است و این نوید را به شما جهت استفاده راحت و بی دردسر از مبل مدنظرتان می­دهد.

رنگ چوب مبل ال

نشیمن مبل ال

اگر قصد خرید مبل ال را دارید به دلیل اینکه در سِت آن از شزلون برای دراز کشیدن استفاده می­شود باید از اسفنج مرغوب که کیفیت بالایی دارد استفاده شود. اسفنج یورولوکس 30 و 35 کیلویی ویژه با قابلیت ارتجاعی بالا، مناسب برای نشست و برخواست و استراحت کردن است.

در بین برخی خریداران مبل اصطلاح فوم سرد برای این قسمت رایج شده است که در اینجا باید به شما بگوییم فوم سرد مناسب مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل مصری و مبل استیل است و به هیچ عنوان قابل استفاده برای مبل چستر، مبل راحتی و مبل ال نیست.

مشاهده
مبل بدون پایه

دوخت مبل

بعد از انتخاب پارچه، نشیمن، جنس چوب و رنگ، رویه کوبی یک مبل که شاید تمامی ظاهر مبل را شامل می­شود پا در میان میگذارد. رویه کوبی و دوخت و دوز هر مبلی باید توسط افراد ماهری که سالیان زیادی در این حرفه تجربه کسب کرده­‌اند انجام شود. اگر مدل مدنظر شما مبل شرکتی باشد این دوخت و دوز به شکل قابل قبولی انجام می­شود.

نکته: برخی مدل­های کارگاهی از نظر دوخت و رویه کوبی در درجه­ی پایینی قرار دارد ولی از لحاظ قیمتی کمی ارزان­تر از مدل­‌های شرکتی هستند. پیشنهاد ما به شما برای بهتر دیده شدن محصول خریداری شده خرید مبل شرکتی باکیفیت است.

قیمت نیم ست مبل ال چقدر است؟

به دلیل ساختاری که مبل ال دارد این مبل از سایر مبلمان منزل قیمت پایین تری داشته و مناسب خرید جهیزیه است. همانطور که در بالا مشاهده کردید قیمت مبل را پارامترهای متنوع و کیفیت متریال مشخص می­کند. یک مبل ال 7 نفره در حدود بازه 7 الی 9 میلیون تومان قیمت گذاری می­شود که طبیعتاً قیمت نیم ست مبل ال از این قیمت پایین­تر است.

شایان ذکر است برای اینکه محصول مدنظرتان را بدون هیچ واسط‌ه­ای و با قیمت ارزان خریداری کنید، خرید آنلاین مبل را امتحان کنید و علاوه بر هزینه پایین در وقت خود صرفه جویی نمایید.

مبل ال مدرن

امروزه صنعت مبلمان کشور هم مانند سایر صنعت­ ها به سمت مدرنیته پیش می­رود. یکی از دلایلی که می­‌شود به یک مبل علاوه بر ظاهر کلمه مدرن را اطلاق کنیم وجود تکنولوژی در ساختار مبل است. بعضی از مدل­‌های مدرن مبل و یا نیم ست مبل ال در خود سیستم صوتی، شارژر وایرلس و یا حتی ماساژور جای داده ­اند که با این کار آماده­ی جایگیری در دکوراسیون مدرن و دکوراسیون مینیمال شده­اند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه