پارچه مبلی مکس

پارچه مبلی مکس

یکی از عوامل گرانی مبل در بازار، افزایش قیمت ناگهانی پارچه مبلی است. عزیزانی که قصد خرید مبل دارند و می‌خواهند پارچه مبلی ارزان و اقتصادی را خریداری کنند، باید این مدل پارچه‌ها را شناخته تا هنگام حضور در فروشگاه از فروشنده پارچه مدنظر را درخواست نمایند. در همین راستا امروز یکی از پارچه‌های ارزان و به‌صرفه که همان پارچه مبلی مکس بوده را برای شما به طور کامل معرفی می‌کنیم. با ما در ادامه همراه باشید تا با تمامی نکات مربوط به این پارچه آشنا شوید…

ظاهر پارچه مبلی مکس

پارچه مکس از سری پارچه‌های ساده و کم طرح بازار است. اگر بخواهیم به ظاهر این پارچه توجه کنیم، باید به شما بگوییم که بر روی این پارچه خطوط و نقطه‌هایی کم رنگ وجود داشته که هنگام قرار گرفتن بر روی مبل تقریباً محو شده و همان طرح ساده را از خود به نمایش می‌گذارد.

ظاهر پارچه مبلی مکس

پارچه مکس برای چه مبل‌هایی استفاده می‌شود؟

پارچه مکس از دسته پارچه‌هایی بوده که مناسب استفاده برای گروه مبلمان راحتی است. این مبلمان شامل مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال هستند. بیشترین کارایی پارچه مکس برای مبل ال و کمترین استفاده آن به دلیل لمسه دوزی بر روی مبل برای مبل چستر است.

مشاهده
چیدمان اتاق کودک
پارچه مکس برای چه مبل‌هایی استفاده می‌شود

پارچه مکس چینی یا ایرانی؟

پارچه‌های بازار ایران در گذشته از کشور ترکیه وارد می‌شدند ولی با گذشت زمان و حضور قوی و البته سودمند کشور چین برای تجار، عمده‌ی پارچه‌های عرضه شده در کشور، چینی نام گرفتند. پارچه مکس هم از این قائده مستثنی نبوده و به دو دسته چینی و ایرانی در بازار تقسیم می‌شوند. اگر به دنبال خرید پارچه مکس درجه یک هستید، کشور سازنده پارچه برای شما مهم نباشد، تنها مسئله‌ای که باید هنگام خرید پارچه به آن توجه کنید گرماژ(تراکم) پارچه است. اگر هنگام خرید گرماژ پارچه مکس ایرانی با پارچه چینی تفاوتی نداشت، حتماً از مدل ایرانی که از لحاظ قیمتی به صرفه‌تر است خرید خود را انجام دهید.

پارچه مکس چینی یا ایرانی

پارچه مکس بهتره یا مازارتی؟

هنگامی که شما به دنبال خرید مبل ارزان قیمت هستید بیشتر از هر برند و مدل پارچه‌ای نام پارچه‌ مازراتی و پارچه مکس را از فروشنده یا تولید کننده می‌شنوید. در صورتی که از این مدل پارچه مبلی انتخاب خود را انجام دهید، هزینه‌های شما به طرز چشم‌گیری پایین می‌آید. امّا کدام پارچه برای خرید مبل مناسب است؟ مکس یا مازراتی!

پارچه مازراتی از دسته پارچه‌هایی بوده که استقبال بیشتری در بازار از آن می‌شود، علاوه بر قیمت مناسب این پارچه، دلیل این استقبال طرح ساده پارچه بوده که این پارچه را آماده برای استفاده در هر سبک دکوراسیون داخلی نشان می‌دهد. بین پارچه مازراتی و پارچه مبلی مکس تفاوت زیادی وجود نداشته، از همین رو پیشنهاد ما به شما استفاده از پارچه‌ای بوده که در درجه‌ی اول با سلیقه‌ی شما همخوانی داشته باشد و در مرحله‌ی بعد با دکوراسیون داخلی خانه‌تان تطابق داشته باشد.

مشاهده
آموزش دوخت رومبلی سلطنتی
پارچه مکس بهتره یا مازارتی

کالیته پارچه مکس چند رنگ دارد؟

کالیته پارچه مکس و به طور کلی پارچه‌های ارزان و اقتصادی به دلیل استقبال بالا توسط خریداران از نظر رنگ و طرح کامل بوده و بیشتر طیف‌های رنگی را دربر می‌گیرند. کالیته پارچه مکس در بازار معمولاً بین 25 الی 30 رنگ متنوع را پوشش می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید برای مبلمان منزل خود رنگ پارچه را طبق کالیته پارچه مکس انتخاب کنید که با رنگ فرش، دیوار، پرده و یا حتی آینه کنسول خانه‌تان تطبیق داشته باشد.

کالیته پارچه مکس چند رنگ دارد

قیمت پارچه مبلی مکس

قیمت پارچه مکس یکی از عواملی بوده که روزانه به محبوبیت این پارچه در بین خریداران مبل و جهیزیه منزل می‌افزاید. پارچه مبلی مکس در دو مدل چینی و ایرانی ارزش گذاری می‌شود. قیمت پارچه مبلی در سال 1400 تناوب زیادی داشته ولی پارچه مکس به دلیل ارزان بودن زیاد بر روی این موج قیمت سوار نشده است. قیمت پارچه مکس در سال جاری به شرح زیر است:

قیمت(متر)مدل
75مکس چینی
65مکس ایرانی
قیمت پارچه مبلی مکس

از کجا پارچه مکس بخریم؟

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید هنگام خرید مبل از بازار مبل یافت آباد و یا بازار مبل دلاوران، برای خرید پارچه مکس به بازارهای مجاور که در آن انواع پارچه‌های مبلی به فروش می‌رسند مراجعه کرده و پارچه مدنظرتان را خریداری کنید و یا از فروشنده مبل درخواست ارائه کالیته پارچه مکس را نموده تا بتوانید در حین خرید مبل بتوانید پارچه مدنظرتان را خریداری کنید.

امّا اگر ساکن شهرستان هستید یکی از روش‌هایی که در آن می‌توانید انتخاب پارچه و مبل‌تان را به صورت کاملاً ساده و راحت انجام دهید، خرید اینترنتی مبل است. شما در روش خرید مبل به صورت اینترنتی تصاویر تمامی کالیته‌های گران و ارزان قیمت را از پیشتیبانی سایت دریافت کرده و بعد از بررسی با اعضای خانواده و دریافت مشاوره رایگان از کارشناس دکوراسیون داخلی وب سایت، انتخاب خود را نهایی می‌کنید.

مشاهده
خرید مبل الدورادو ، هرآنچه باید بدانید
از کجا پارچه مکس بخریم

پارچه رو مبلی مکس

حفاظت از ایجاد لکه بر روی پارچه مبل امری مهم است. شما می‌توانید از هر پارچه‌ای برای کشیدن بر روی مبل استیل یا راحتی خانه‌تان استفاده کنید ولی اگر به دنبال صرفه‌ جویی در هزینه‌های خود هستید بهتر است از پارچه‌های ارزان‌تری نسبت به پارچه‌های مکس و یا مازراتی برای رویه مبل‌تان استفاده کنید.

پارچه رو مبلی مکس

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید مبل شیک و ارزان هستید، این پارچه مبلی یکی از پارچه‌هایی بوده که برای روکش مبل بسیار مناسب است. این پارچه در دو حالت ایرانی و چینی در بازار پارچه به فروش می‌رسد که قیمت پارچه ایرانی آن کمی پایین‌تر از مدل ساخت چین است. طیف کالیته پارچه مکس بسیار جامع بوده و شامل 25 الی 30 رنگ متنوع می‌شود.

پرسش و پاسخ

  • کالیته پارچه مکس شامل چند رنگ است؟

کالیته پارچه مکس شامل 25 الی 30 رنگ متنوع می‌شود.

  • قیمت هر متر پارچه مکس چقدر است؟

قیمت هر متر پارچه مبلی مکس چینی در حدود 75 هزار تومان است.

  • پارچه مکس بهتره یا مازراتی؟

از نظر کیفیت این دو پارچه با یکدیگر تفاوت خاصی ندارند ولی از نظر طراحی، پارچه مازراتی کمی محبوبیت بیشتر دارد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه