آشنایی با بازارهای مبل بجنورد

بازارهای مبل بجنورد

یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های خرید لوازم خانگی و سرویس چوب، بخش انتخاب مبلمان است. سعی کنید مبلمانی که باب سلیقه‌تان باشد را انتخاب کنید، مبل و سرویس چوب از جمله لوازمی هستند که برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اگر ساکن بجنورد هستید و نمی‌دانید از کجا می‌توانید مبلمان جدید و به روز تهیه کنید، در این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله سعی کردیم تا همه‌ی فروشگاه‌های مبلمان بجنورد را با تمام ویژگی‌ها به شما معرفی کنیم.

در این بخش با فروشگاه‌های مبل شهر بجنورد بیشتر آشنا خواهید شد، معرفی این فروشگاه‌ها صرفا برای آشنایی بیشتر با آن‌ها و آگاهی شما عزیزان است. فروشگاه اثاث چین به هیچ عنوان ضمانت و تعهدی، در قبال این فروشگاه‌های معرفی شده نخواهد داشت.

مبلمان قوی سپید+ آدرس+ شماره تماس

دراین فروشگاه کالا ها با ارائه ضمانت نامه به فروش می‌رسند. با شعار کاری بروزترین و با کیفیت‌ترین مبلمان کارها بصورت مستقیم از تولیدی عرضه می‌شوند، بنابراین قیمت‌ها مناسب می‌باشند. سفارش بصورت غیرحضوری و از طریق پیج اینستاگرام امکان‌پذیر است.
آدرس: بجنورد، شریعتی شمالی، خیابان شهید ادیبی فر، خیابان پشت آیینه خانه مفخم
تلفن تماس: 093905894085 -09159840593

مبلمان قوی سپید+ آدرس+ شماره تماس

مبلمان مروارید بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

این فروشگاه با شعار”کاری کیفیت و ظرافت، مبلمان مروارید را با نام کیفیت و اعتماد بشناسید” فعالیت خود را آغاز کرد. کالاهای موجود جدیدترین مبل‌های راحتی در صنعت مبل ایران و سایر انواع مبلمان، سرویس خواب، میز ال سی دی و … است. امکان ارسال کالا به سراسر ایران فراهم می‌باشد.
آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، خیابان دوچنار، طبقه پایین بانک اقتصاد نوین
تلفن تماس: 05832240261

مشاهده
بازار مبل چهاردانگه ، بازار مشهور مبل در تهران

فروشگاه مبلمان چوب سنگ بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه داری وب‌سایت و پیج اینستاگرام است و با ارائه تصاویر و قیمت کالاها، اطلاعاتی در رابطه با چیدمان و دکوراسیون آماده خدمات‌رسانی به مشتریان غیرحضوری است. کالاهای موجود در این فروشگاه انواع مبلمان و انواع وسایل چوبی و… است.
آدرس: بجنورد، ابتدای جاده بابا امان، بعد از کلانتری 12
تلفن تماس: 05832420026

فروشگاه مبلمان چوب سنگ بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبلمان لم کده بجنورد+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

این فروشگاه دارای چهار شعبه دیگر در خراسان شمالی می‌باشد. محصولاتی لوکس با برندهای معتبر را عرضه می‌کند. دارای ضمانت‌نامه پس از فروش برای کالاها بوده و علاوه بر فروش نقدی فروش بصورت قسطی با اقساط بلند مدت انجام می‌دهد. در صفحه اینستاگرام فروشگاه که برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان تهیه شده تصاویر کالاها با اطلاعات کامل در رابطه با نوع چوب و پارچه و… بکار رفته در ساختار آنها موجود است .
آدرس: بجنورد، خیابان نادر، نبش نادر
تلفن تماس: 09153848874- 091538449249

فروشگاه مبلمان لم کده بجنورد+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

مبلمان آسیا فرش بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

امکان ارتباط آنلاین با فروشگاه فراهم است. فروش نقدی به علاوه فروش قسطی با اقساط 24 ماهه صورت می‌پذیرد. با شعار کاری این فروشگاه کیفیت و زیبایی در مبلمان آسیا است. از کالای موجود در این فروشگاه می‌توان به مبلمان، انواع لوازم خانگی و.. اشاره کرد.
آدرس: بجنورد، میدان شهید نرسیده به چهار راه هفده شهریور، رو به روی بیمه مرکزی ایران
تلفن تماس: 05832228941- 09155780401

فروشگاه مبل برند بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

این فروشگا ه با شعارکاری برای خوب بودن هم کمک کنید، خاص‌ترین‌ها را با کم‌ترین هزینه در اختیارتان قرار خواهد داد. لطفا قیمت‌های این فروشگاه را با سایر فروشگاه‌های مبلمان مقایسه کنید. ارسال کارها بصورت رایگان درب منزل خریداران صورت می‌گیرد. از کالاهای موجود در این فروشگاه می‌توان به انواع مبلمان، صندلی‌های شرکتی، انواع میزها و… اشاره کرد.
آدرس: خراسان شمالی، بجنورد
تلفن تماس:09153847169

مشاهده
پارچه مبل یزد
فروشگاه مبل برند بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبلمان پایتخت بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

این فروشگاه صرفا برای فروش کالا نیست و علاوه بر آن مرمت و بازسازی مبلمان میز و سایر لوازم از جنس چوب به صورت کاملا تخصصی نیز پذیرفته می‌شود. همچنین رنگ آمیزی مبل و انواع سازه‌های چوبی مشتریان انجام خواهد شد.
آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، خیابان قیام، خیابان جنب نبش جمهوری
تلفن تماس: 09384806722

فروشگاه مبلمان ریلکس بجنورد

تولید انواع مبلمان با طرح‌های دلخواه و سفارشی شما، کالاهای موجود در این فروشگاه شامل انواع مبلمان ریلکسی، راحتی و مکانیزه می‌باشد. تعمیرات کامل مبلمان پذیرفته می‌شود، این کار توسط رویه‌کوب‌های با تجربه و دوره دیده شده در تهران انجام می‌شود. باشعار کاری دیگر لازم نیست برای پیدا کردن مبل مورد علاقه تون همه نمایشگاه‌های شهر رو بگردید و در آخر هم نا امید برگردید خونه، بهترین قیمت و بهترین کیفیت همراه با ما است.
آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، خیابان طالقانی شرقی، کوچه سلطانی، پلاک 92، قرار گرفته در پشت پاساژ تجاری ارم
تلفن تماس: 09215362033

فروشگاه مبلمان ریلکس بجنورد

فروشگاه مبلمان باقری بجنورد، ارزانسرای مبلمان باقری+ آدرس+ شماره تماس

فروش به هردو صورت، نقدی و اقساط انجام می‎شود. در این فروشگاه قیمت‌ها زیر قیمت بازار می‌باشد. صفحه اینستاگرامی برای معرفی محصولات و اطلاعات مربوط به آنها تهیه شده است.
تلفن تماس: 09157197375

فروشگاه مبلمان و صنایع چوب ریحانی در بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

این فروشگاه دارای 6 شعبه با بیش از 20 سال سابقه کار است. ضمانت 14 روزه جهت مرجوعی کالا در اختیار مشتریان قرار داده، حمل و نقل و تحویل به صورت کاملا رایگان صورت می‌پذیرد. با تولید و ارائه متنوع‌ترین کالاهای مبلمان، سرویس خواب، ناهار خوری، سیسمونی، کمد و دکوراتیو یکی از شرکت‌های نامی در صنعت چوب کشور می‌باشد. این فروشگاه بزرگترین و کامل‌ترین مجموعه مبلمان در خراسان شمالی است.
آدرس: بجنورد، نبش میدان مادر
تلفن تماس: 05832210101- 09158102157

مشاهده
بازار مبل ملایر ، نشان از توسعه صنعت در شهرستانها
فروشگاه مبلمان و صنایع چوب ریحانی در بجنورد+ آدرس+ شماره تماس

مبلمان کلاسیک+ آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه مبلمان انواع و اقسام مبلمان راحتی، مبلمان استیل، نیمه استیل، و… را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌توانید ببینید. تمامی محصولات فروشگاه دارای ضمانت هستند و با اطمینان خاطر می‌توانی کالاهای مورد نظر خودتان را سفارش دهید.
آدرس:خیابان نادر، جنب کوچه عرب نژاد
تلفن تماس: 05832239416

جمع‌بندی آشنایی با بازارهای مبل بجنورد

خرید مبل نمی‌تواند یک خرید عجولانه باشد، به همین دلیل بهتر است در خرید مبلمان و سرویس چوب خود وقت و زمان کافی را قرار دهید. اگر به دنبال یک جنس با کیفیت و خوش رنگ و طرح هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از نمونه‌ کارهای موجود در این فروشگاه‌ها دیدن کنید. فروشگاه‌های مبل بجنورد تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بهترین و جدیدترین مدل‌های مبلمان را در اختیارتان قرار دهند.

سوالات متداول

امکان خرید اقساطی در این فروشگاه‌های وجود دارد؟


برای اطلاعات این چنینی بهتر است به فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید. اما در برخی فروشگاه‌ها که در این مقاله نیز ذکر شده امکان خرید اقساطی وجود دارد.

برای خرید مبل چستر به کدام یک از این فروشگاه‌ها مراجعه کنیم؟

بهتر است برای دیدن مدل‌های بیشتر و تنوع بالا به فروشگاه‌های مختلفی مراجعه کنید. هیچوقت برای خرید بمل دنبال یک فروشگاه خاص نباشید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه