بهترین بازارهای مبل گیلان+ آدرس+ شماره تماس

بازار مبل گیلان

خرید مبل یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که احتمالاً برای خانه خود انجام می‌دهید. در خانه یک مبل نقش‌های زیادی دارد. روی آن می‌نشینیم، تلویزیون تماشا می‌کنیم و حتی می‌خوابیم، بنابراین منطقی است که برای خرید آن وقت بگذاریم و مبلی با دوام و راحت بخریم. در این  مطلب بهترین بازارهای مبل گیلان را به همره آدرس و شماره تماس به شما معرفی کرده‌ایم.

بازار مبل گیلان+ لوکیشن

از در شهر گیلان زندگی می‌کنید قطعا ابن بازار مبل را میشناسید. بازار مبل گیلان دارای فروشگاه‌های بسیاری است که مبل‌های متنوع و زیبایی را عرضه می‌کنند. مبل‌‌های این فروشگاه‌ها هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت برای هر قشری مناسب است.

لوکیشن بازار مبل گیلان

تولیدی مبل آراد در رشت+ آدرس+ شماره تماس

یکی دیگر از فروشگاه‌های به نام در رشت، تولیدی مبل آراد است که مبل‌ها را در کارگاه آراد تولید می‌کند و میفروشد. این فروشگاه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید مبل در رشت است.

آدرس: رشت، میدان حشمت، قبل بیمارستان امیرالمومنین 

شماره تماس: 09116161677

فروشگاه شهرک مبل+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه شهرک مبل یکی دیگر از فروشگاه‌های رشت است که با کیفیت خو خود توانسته مشتریان بسیاری تا به امروز داشته باشد. این مبل فروشی مبل‌های متنوعی دارد پس حتما برای خرید مبل سری به آنجا بزنید. 

مشاهده
بازار مبل مازندران

آدرس: رشت، میدان فرهنگ، جنب بانک ملت

شماره تماس: 013-33324914 

فروشگاه شهرک مبل+ آدرس+ شماره تماس

مبلمان نیل‌پر+ آدرس+ شماره تماس

و اما مبلمان نیل پر، فروشگاهی که با تنوع بالا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این فروشگاته نیز در رشت شناخته شده است. اگر می‌خواهید برای ویلا یا منزل‌تان مبل بخرید حتما سری به این فروشگاه بزنید. انواع مبل راحتی و مبل استیل در فروشگاه مبل نیل‌پر موجود است.

آدرس: رشت، بالاتر از فردوسی، بلوار شهید انصاری

شماره تماس: 013-33727750

 

مبلمان گل‌بند+ آدرس+ لوکیشن

فروشگاه مبلمان گل‌بند دارای مبل‌های متنوع با قیمت‌های مقرون به صرفه است از این رو مشتریان بسیاری سرتاسر رشت و شهرهای حومه دارد. اگر قصد خرید مبل در رشت را دارید حتما سری به این مبل فروشی بزنید.

آدرس: رشت، شهرک صنعتی سپیدرود، میدان اول بلوار شمالی

شماره تماس: 013-33228191

مبلمان گل‌بند+ آدرس+ لوکیشن

فروشگاه مبل دیاکو+ شماره تماس+ آدرس

فروشگاه مبل دیاکو یکی دیگر از فروشگاه‌های رشت است که دارای مبل‌هایی با تنوع بالا و قیمت مناسب است که به شما کمک می‌کند خرید لذت‌بخش و راضی‌کننده‌ای داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما  ابعاد منزل و رنگ مورد نظرتان را مد نظر داشته باشید.

آدرس: 33721582

شماره تماس: رشت، بلوارانصاری، روبروی مجتمع بهاران

فروشگاه مبل ولیعصر در رشت+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبل ولیعصر یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید مبل در رشت است. در این فروشگاه انواع مبلمان اداری، مبل راحتی، مبل استیل، مبل ال و مبل چستر موجود است.

آدرس: رشت، کیلومتر 4 جاده رشت به لاهیجان، روبرو ایران خودرو نعیمی

شماره تماس: 01333876001

فروشگاه مبل ولیعصر در رشت+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبل پارسا در رشت+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبل پارسا در بلوار انصاری رشت قرار گرفته است. این فروشگاه علاوه بر عرضه مستقیم مبل قیمت‌ها مناسبی هم به مشتریان خود می‌دهد و همین موضوع باعث شده تا امروز مشتریان زیادی داشته باشد. اگر می‌خواهید خرید لذت‌بخش و مقرون به صرفه را تجربه کنید حتما سری به فروشگاه مبل پارسا بزنید.

مشاهده
بازار مبل کوروش

آدرس: رشت، بلوار انصاری، بعد از خیابان مستشاری

شماره تماس: 01333728245

 

فروشگاه مبل الوان+ لوکیشن+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبل و لوستر الوان یکی از بهترین فروشگاه‌های مبل در رشت است که انواع مبل شیک و راحتی مناسب ویلا و خانه‌های مختلف را دارد. اگر میخواهید خرید شیکی داشته باشید و محدودیت قیمتی زیادی هم ندارید حتما سری به این فروشگاه بزنید.

آدرس: رشت، خیابان بیستون، سه راهی سردارجنگل

شماره تماس: 01333526060

 فروشگاه مبل الوان+ لوکیشن+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبل احمد در رشت+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبل احمد یکی از فروشگاه‌های تخصصی و مناسب برای خرید مبل در رشت است که به صورت حضوری امکان خرید از آن‌ها وجود دارد. در این فروشگاه تمامی کالاها دارای ضمانت هستند از این رو شما با خیالی اسوده می‌توانید خریدتان را انجام دهید.

آدرس: رشت، بلوار شهيد انصاری، روبروی راهنمایی و رانندگی

شماره تماس: 01333724325

فروشگاه مبل یلدا+ آدرس+ شماره تماس

اگر در شهر رشت زندگی می‌کنید یا قصد دارید برای ویلای خود در این شضهر یا مناطق حومه مبل بخرید حتما سری به فروشگاه مبل یلدا بزنید تا بتوانید مبل‌های راحتی و میل‌های اسیل متنوعی را ببینید. این فروشگاه دارای تنوع بالایی است از این رو با هر بودجه‌ای می‌توانید انتخابی مناسب برای خود داشته باشید.

آدرس: رشت، بلوار شهید بهشتی

شماره تماس: 01333472732

فروشگاه مبل یلدا+ آدرس+ شماره تماس

خرید و انتخاب مبل در رشت+ جمع‌بندی

صادقانه هیچ چیز بدتر از خرید مبلمانی نیست که مناسب خانه‌تان نباشد. بنابراین قبل از هر کاری، خیلی خیلی با دقت میل مناسب خانه‌تان را اندازه‌گیری کنید و بهترین مبل را انتخاب کنید. توجه به عرض (اندازه‌گیری در پشت مبل) و عمق (اندازه‌گیری از پشت مبل به جلو) بسیار بسیار مهم است. اگر خانه‌تان کوچک است، به عمق مبل توجه کنید و ارتفاع مبل را نیز در نظر بگیرید، به ویژه اگر اتاق شما دارای شوفاژ یا قفسه‌بندی خاصی است. این موارد به ظاهر کوچک کمک می‌کند شما بهترین انتخاب را برای منزل یا ویلای خود در رشت داشته باشید.

مشاهده
بازار مبل کیش

سوالات متداول

  • امکان خرید اینترنتی در فروشگاه‌های مبل رشت وجود دارد؟

این مورد را باید توسط خود فروشگاه بررسی کنید. شماره تماس فروشگاه‌های مبل رشت در مطلب آمده است. برای اطلاعات این چنینی تماس بگیرید.

  • چطور قبل از خرید مبل اندازه آن‌ها را محاسبه کنیم؟

بهترنی راه این است که یک نوار چسب بردارید و ابعاد مبل موردنظرتان را روی زمین علامت‌گذاری کنید تا با خیالی آسوده برای خرید اقدام کرده باشید.

  • نکته مهم خرید مبل راحتی از بازارهای مبل رشت چیست؟

برای خرید مبل راحتی از کیفیت آن مطمئن شوید چرا که قرار است حداقل سه تا پنج سال از آن مبل در منزل یا ویلایتان لذت ببرید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه