بازار مبل کوروش

بازار مبل کوروش

اگر قصد خرید مبلمان دارید احتمالا بازار مبل یافت آباد، یکی از مقاصد شما برای خرید است. این بازار خود به 8 مرکز خرید مجزا تقسیم شده است که هرکدام از تنوع بسیاری بالایی در زمینه مبلمان برخوردار هستند.

یکی از این بازارها، بازار مبل کوروش است که در خیابان صفرخان واقع شده  و از نظر موقعیت جغرافیایی، نزدیک به بازار مبل شماره 3 می‌باشد. در اطراف این مرکز خرید، آقای فرش، ایلیا دکور، پاساژ مروارید و تشک مروارید به چشم می‌خورد.

بازار مبل کوروش دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه ی انواع مبلمان راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، مبل چستر و یا ال می‌باشد که از نظر کیفیت و متریال استفاده شده در آن، از رتبه ی بالایی برخوردار است.

این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی از جمله رستوران، محل های استراحت و مراکز تفریحی برای کودکان است. همچنین در این مکان شما دغدغه ی پارک ماشین را نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید از پارکینگ های این پاساژ استفاده نمایید.

موقعیت جغرافیایی پاساژ کوروش

لوکیشن و موقعیت جغرافیایی پاساژ کوروش

بازار مبل کوروش در 2 فاز تاسیس شد که فاز اول آن در سال 1390 افتتاح شد. کل مجتمع دارای 70 هزار متر زیر بنا بوده که در مجموع شامل 270 واحد تجاری و یک واحد 10 هزار متری است.

اگر قصد دارید از وسایل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به این پاساژ استفاده کنید، می توانید از مترو نعمت آباد و یا مترو آزادگان بهره برده و بعد از خروج از مترو با تاکسی های مخصوص یافت آباد خود را به آنجا برسانید.

مشاهده
بازار مبل ایران

امکانات رفاهی بازار مبل کوروش

امکانات رفاهی بازار مبل کوروش
  1. کافی شاپ: یکی از امکانات این بازار کافی شاپ های مجهز و زیبا است که مکانی امن و دلچسب را برای شما عزیزان فراهم می کند.
  2. رستوران : این مرکز مجهز به رستوران های شیک و با کیفیت می باشد که می تواند خاطره ای خوب را برای شما رقم بزند.
  3. طبقه ی VIP: این پاساژ دارای یک طبقه ی ویژه جهت خرید سخت پسندان است که مبلمان های جذاب و شیکی را به فروش می رساند.
  4. پارکینگ : این مرکز خرید دارای پارکینگی با ظرفیت 1000خودرو است که با خیال راحت می‌توانید خودروی خود را در آن قرار دهید.
  5. سوپر مارکت
  6. سرویس بهداشتی و نمازخانه

ساعات کاری بازار مبل کوروش

فروشگاه های موجود در این مرکز خرید همه روزه از ساعت 9 صبح شروع به کار کرده و تا ساعت 21 به کار خود ادامه می‌دهند. البته در ایام تعطیل این بازار به صورت نیمه وقت فعال است.

قیمت انواع مبلمان در مرکز خرید کوروش

قیمت انواع مبلمان در مرکز خرید کوروش

با توجه به تنوع بالایی که در این پاساژ وجود دارد، طبیعتا قیمت های متنوعی هم در آن به چشم می‌خورد. اگر قصد خرید از فروشگاه ها با محصولات برند را دارید، باید قیمت های بالاتری نیز بپردازید.

محصولات قابل ارائه

محصولات قابل ارائه

همانطور که گفته شد در این مکان شما می توانید به تمام نیاز های خود پاسخگو باشید. اما عمده محصولات قابل ارائه در این بازار به شرح زیر می باشد:

  1. مبل راحتی
  2. مبلمان خانگی
  3. مبل ال
  4. مبل چستر
  5. مبل کلاسیک
  6. مبل سلطنتی
  7. مبلمان استیل
  8. سرویس خواب
  9. سیسمونی
  10. تخت خواب یک نفره و دو نفره
  11. مصنوعات چوبی شامل بوفه و ویترین، کتابخانه، جاکفشی
  12. کاناپه راحتی
  13. مبلمان اداری
  14. انواع لوستر
  15. انواع میز ناهار خوری
  16. میز تلویزیون و میز جلومبلی
  17. انواع میز عسلی
مشاهده
معرفی بازار مبل ارومیه

تنوع محصولات

تنوع محصولات بازار مبل کوروش

همانطور که گفته شد تنوع در این بازار بسیار بالاست. به طوریکه به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را با هم ست کنید. از پرطرفدارترین محصولات این بازار، مبل کلاسیک و استیل می‌باشد. فروشگاه های زیادی در این بازار به عرضه و تولید آن می‌پردازند. قیمت این نوع مبلمان بسته به نوع و متریال به کار رفته در آن معمولا بین 20 الی 100 میلیون است.

از دیگر مبل های پرطرفدار، مبل های راحتی است. رنگبندی های جذاب این دسته از مبلمان باعث شده هر خریداری برای خرید آنها تشویق شود. قیمت های آنها نیز نسبت به مبلمان کلاسیک دارای انعطاف بیشتری بوده و اغلب بین 15 الی 30 میلیون است.

سرویس خواب نیز یکی از محصولاتی است که افراد زیادی به دنبال آن، به مراکز خرید مبلمان مراجعه می کنند. شما می توانید سرویس خواب های متنوعی را با هر قیمت و بودجه ای در آنجا پیدا کنید. همینطور می توانید در آنجا برای فرزندان خود تخت خواب، میز تحریر و کنسول های مخصوص، تهیه نمایید.

نکات مهم جهت خرید مبلمان

نکات مهم جهت خرید مبلمان

قبل از اقدام به خرید مبلمان، باید نوع مبل درخواستی و بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید. موردی که باید به آن توجه داشت میزان فضایی است که در سالن پذیرایی خود در اختیار دارید. در واقع مبلمانی که خریداری می کنید باید متناسب با فضای محل زندگی شما باشد. همچنین این مورد را نیز باید در نظر داشته باشید که اگر مستاجر هستید، پس باید مبلی را انتخاب کنید که هنگام جابجایی شما را اذیت نکند.

مشاهده
بازار مبل تبریز ، پرچم دار عنوان پیشتازان صنعت مبل

تفاوت قیمت ها در خرید مبلمان در بازار های مبلمان، ممکن است شما را سردرگم کند. ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که بعضی از فروشگاه ها از مواد رزینی یا چوب های بی‌کیفیت در کار خود استفاده می‌کنند که همین مسئله سبب کاهش قیمت می‌گردد.  و ممکن است شما را گول بزند.پس نباید به این تفاوت قیمت اهمیت داد.

نوع پارچه وجنس آن نیز از دیگر مواردی است که در انتخاب آن باید دقت نمود. استفاده از پارچه های بی کیفیت بعد از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست داده و مبل شما را بد شکل جلوه می دهد. پس حدالامکان سعی کنید از پارچه هایی در مبل خود استفاده کنید که دوام و طول عمر آنها را افزایش دهد.

نتیجه گیری

برای یک انتخاب دقیق و صحیح در زمینه مبلمان لازم است کمی حوصله به خرج داده و از مراکز خرید که در تهران وجود دارد، بازدید نمایید. محصولی را که انتخاب می کنید، در وهله ی اول باید از زیبایی که انتظار دارید برخوردار باشد و در مرحله ی دوم باید ضمانت و خدمات پس از فروش نیز داشته باشد.

سوالات متداول

  • آیا این پاساژ فروش اینترنتی نیز دارد ؟

بله شما می توانید از طریق آدرس اینترنتی این مجموعه به بازدید محصولات، به صورت مجازی بپردازید.

  • آیا برند های معروف و معتبر صنعت مبلمان، در این مجموعه حضور دارند؟

بله .

  • آیا پارکینگ های این مجموعه به صورت رایگان فعالیت می کنند؟

خیر. در حال حاضر پارکینگ های این مرکز با هزینه اقدام به فعالیت می‌کنند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه