بازار مبل مازندران

بازار مبل مازندران

یکی از استان‌های پرتردد و توریست‌پذیر کشور که در سالانه میزبان گردشگران داخلی و در بعضی اوقات خارجی است، استان سرسبز و زیبای مازندران است. در استان مازندران تقریباً در تمامی شهرها ویلاسازی انجام شده و بسیاری از مردم از جمله ساکنین استان‌های همسایه مانند تهران و البرز در شهرهای شمالی اقدام به خرید ویلا و مستغلات نموده‌اند.

یکی از ملزومات دیزاین و فرنیش کردن ویلا و خانه‌های مسکونی در این استان خرید مبل، سرویس خواب و سایر لوازم چوبی برای خانه است. در همین راستا امروز سعی داریم بازار مبل مازندران را برایتان به طور کامل معرفی کنیم. با ما همراه باشید….

بازار مبل مازندران کجاست؟

استان مازندارن یکی از استان‌هایی بوده که در آن تعداد زیادی از نمایشگاه‌های مبلمان و دکوراسیون قرار گرفته است. شاید تصورش برای شما سخت باشد امّا باید به شما بگوییم، استان مازندارن دارای 5 بازار مبل فعال در شهرهایی مثل ساری، آمل، چالوس، بابلسر و رویان است. این بازارهای مبلمان هر کدام ویژگی خاص خود را دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازار مبل مازندران کجاست؟

آدرس بازار مبل مازندران

در این قسمت آدرس بازارهای مبل استان مازندارن را برای شما آورده‌ایم:

  1. آدرس بازار مبل ایران قائمشهر: ساری، جاده‌ی ساری_قائمشهر، بعد از اداره آبیاری_ بازار مبل ایران قائمشهر
  2. آدرس بازار مبل نصرت آمل: اتوبان آمل به محمود آباد، روبه روی شبکه بهداشت و درمان آمل، بازار مبل نصرت آمل
  3. آدرس بازار مبل خاورمیانه چالوس: چالوس، میدان معلم، بعد از خیابان شهید مقیمی، بازار مبل خاورمیانه چالوس
  4. آدرس بازار مبل رویان مازندران: رویان، روبه‌روی پارک لاله رویان، بازار مبل رویان
  5. بازار مبل بهنمیر: بابلسر، میدان شهدا، به سمت کریمکلا، بازار مبل بهنمیر
مشاهده
بازار مبل تهران ، معروفترین بازار مبل ایران
آدرس بازار مبل مازندران

ویژگی‌ بازارهای مبل مازندران

همانطور که در بالا مشاهده کردید تقریباً در تمامی شهرهای بزرگ مازندران ما بازارهای مبل داریم و در شهرهای دیگر مانند رامسر، تنکابن، نور و … نمایشگاه‌های پراکنده مبل به چشم می‌خورد. این بازارهای مبل تنوع محصولی نسبتاً بالایی دارند، برای مثال بازار مبل بهنمیر در بابلسر به خودیه خود بیشتر اقلام چوبی منزل از جمله مبل راحتی، مبل استیل، مبل کلاسیک، میز ناهار خوری، میز کنسول و … را به عرضه می‌رساند. دیگر ویژگی که این بازارهای مبل مازندران از آن برخوردار هستند، تسهیلات و فروش اقساطی بوده که برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده برای نمونه در بازار مبل ایران قائمشهر که طرف قرارداد بهزیستی، علوم پزشکی و آموزش و پرورش است تسهیلات اقساطی برای کارمندان فراهم شده است.

ویژگی‌ بازارهای مبل مازندران

قیمت مبل مازندران

قیمت مبل در بازار مبل مازندران کمی بالاتر از شهرهای اطراف بوده که دلیل آن دور بودن کارگاه تولیدی مبل از شهرهای شمالی و همچنین وجود واسطه‌های فروشگاهی است. همین مسئله باعث شده که قیمت مبل در تهران به مراتب پایین‌تر از قیمت مبل در سایر استان‌ها از جمله مازندران شود.

قیمت مبل مازندران

کیفیت مبل در بازار مبل مازندارن چگونه است؟

 کیفیت محصولات در بازار مبل استان مازندارن را بسیاری از عوامل و پارامترها مشخص می‌کند. بیشتر تولیدی‌های مبل در تهران مشغول به کار هستند و فروشنده بازار مبل، به تولیدی مبل سفارش کار می‌دهند. برای مثال اگر یک فروشنده از یک مدل مبل چستر 10 دست سفارش کار به تولیدی بدهد، این 10 عدد سِت مبل تا زمان فروش در انبار فروشنده دِپو شده و ممکن است بدنه، رنگ و پارچه آن دچار آسیب شود. به همین منظور یکی از مسائلی که کیفیت مبلمان را شاید به خطر بیندازد دِپو شدن محصولات است. مسئله‌ی بعدی که قصد داریم به آن بپردازیم این بوده که وقتی از یک مدل مبل به تولید کننده سفارش انبوه داده می‌شود، مشاهده شده که تولیدکننده دقت کافی در ساخت مبل را نداشته و برای سرعت بالا گاهی اوقات کیفیت محصول را فدا می‌کند.

مشاهده
بازار مبل کیش
کیفیت مبل در بازار مبل مازندارن چگونه است؟

انتخاب پارچه در بازار مبل مازندران به چه شکل است؟

انتخاب پارچه یکی از مسائل دشواری است که بیشتر خریداران با آن هنگام خرید دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر شما از بازار مبل یافت آباد یا بازار مبل دلاوران خرید مبل و محصول خود را انجام دهید، به دلیل وجود بازار پارچه در نزدیکی این دو محل انتخاب هر نوع پارچه‌ای که مورد پسندتان باشد امکان پذیر است. امّا در بازار مبل مازندران شما برای انتخاب پارچه کمی محدود هستید چراکه فروشنده مبل تنها تعداد محدودی کالیته پارچه را به مشتری نشان داده و شما مجبور به انتخاب از کالیته‌ پارچه‌های آن هستید.

انتخاب پارچه در بازار مبل مازندران

خرید اینترنتی مبل از تهران یا خرید از بازار مبل مازندران

اگر شما بین دو روش خرید اینترنتی مبل و خرید از بازار مبل مازندران مردد هستید، نکات زیر را با دقت مطالعه کرده و بعد از آن به نتیجه گیری مطلوب برسید:

  • قیمت مبل: قیمت مبل را کیفیت متریال و واسطه‌های نمایشگاه‌دار تعیین میکنند. در روش خرید اینترنتی مبل شما محصول مدنظرتان را از کارخانه به صورت مستقیم خریداری کرده و با پرداخت مبلغ کمی برای باربری آن را در درب خانه‌تان تحویل می‌گیرید. امّا در بازار مبل مازندران، فروشنده سفارش شما را به کارخانه اعلام و پس از پرداخت هزینه باربری مبلغ 30 الی 40 درصد به عنوان سود خود در نظر گرفته و مبل یا سرویس‌خواب را ارزش گذاری می‌کند.
  • تنوع محصول: در خرید اینترنتی شما بدون نیاز به تردد در بازار مبل، با بیش از چند صد مدل محصول متنوع روبه‌رو می‌شوید ولی در خرید از بازار مبل مشاهده این حجم از تنوع امکان‌پذیر نیست.
  • انتخاب پارچه: بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی کارخانه مبل از جمله اثاث چین در تهران فعالیت دارند و از این حیث امکان انتخاب هر مدل و رنگ پارچه مبلی برای شما امکان پذیر است که این مهم در بازار مبل مازندران و یا سایر استان‌ها امکان پذیر نیست.
مشاهده
آشنایی با بازار مبل استان گلستان

با خواندن دلایل بالا کاملاً واضح است که خرید مبل به صورت اینترنتی به مراتب از خرید در بازار مبل مقرون به صرفه‌تر است.

خرید-اینترنتی-مبل-از-تهران-یا-خرید-مبل-از-بازار-مبل-مازندران

پرسش و پاسخ

  • بازار مبل مازندران کجاست؟

بازار مبل مازندران در پنج شهر چالوس، ساری، رویان، قائمشهر و آمل دایر هستند.

  • آدرس دقیق بازار مبل رویان کجاست؟

رویان، روبه‌روی پارک لاله رویان، بازار مبل رویان

  • آدرس بازار مبل نصرت آمل کجاست؟

اتوبان آمل به محمود آباد، روبه روی شبکه بهداشت و درمان آمل، بازار مبل نصرت آمل

  • آدرس بازار مبل بهنمیر بابلسر کجاست؟

اتوبان آمل به محمود آباد، روبه روی شبکه بهداشت و درمان آمل، بازار مبل نصرت آمل

اثاث چین
ارسال دیدگاه