بازار مبل کیش

بازار مبل کیش

جزیره کیش یکی از بزرگ‌ترین قطب های گردشگری در کشور محسوب می‌شود، از آنجایی که این منطقه از نظر تجاری یک منطقه آزاد است، افراد بسیاری در کیش به صورت دائم یا موقت اقامت دارند، دکور کردن یک منزل مسکونی یا اقامتی با مبلمان و سایر وسایل چوبی از جمله سرویس خواب، ناهارخوری، میز تلویزیون، آینه کنسول و … اولین قدم دکوراسیون است، پس شناخت بازار مبل کیش می تواند برای کسانی که قصد خرید مبلمان و  دیگر لوازم منزل در این منطقه دارند بسیار مهم باشد.

بازار مبل کیش در کجا قرار دارد؟

همانطور که گفتیم کیش یک قطب گردشگری و اقتصادی است، پس تعجبی ندارد  اگر مجهزترین و متنوع ترین بازارهای تجاری در صنایع مختلف از جمله مبلمان را در این جزیره ببینیم. از آنجایی که کیش جزیره کوچکی است و  خود جمعیت زیادی ندارد، بازار مبل این منطقه بازار کوچکی است که برای رفع نیاز افراد بومی یا ساکنین منطقه طراحی شده است. 2 نمایشگاه بزرگ مبلمان در کیش وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

بازار مبل کیش در کجاست

بازار مبل پادنا کیش + آدرس + شماره تماس

پادنا یکی از بزرگترین مراکز خرید در کیش  محسوب می‌شود که در آن غرفه های تجاری بزرگی فعال هستند، یکی از صنایعی که در این مرکز خرید فعالیت دارد، مبلمان است، مبلمان 20 فروشگاه مبلی است که در مرکز خرید پادنا میتوانید همه لوازم چوبی منزل از جمله سرویس خواب بزرگسال، سرویس خواب نوجوان، میز ناهار خوری، سرویس مبلمان، آینه و کنسول، و … را خریداری کنید. جدیدترین مدل‌های مبلمان شامل مبل چستر، مبل ال، مبل استیل و مبل راحتی در این فروشگاه قابل مشاهده هستند و با قیمت مناسبی درا ختیار خریدار قرار می‌گیرند.

مشاهده
بازار مبل خرم آباد

آدرس بازار مبل پادنا: جزیره کیش، مرکز خرید پادنا

شماره تماس: 076444425555

بازار مبل پادنا کیش + آدرس + شماره تماس

بازار مبل هرمز + آدرس + شماره تماس

بازار هرمز نیز یکی دیگر از مراکز خرید مشهور در کیش است که بازار مبل بخشی از آن را تشکیل می دهد. در این مرکز خرید در کنار بازار مبل غرفه های نمایشگاهی برای خرید و فروش سایر لوازم خانگی، پوشاک، کفش و … وجود دارد.

در بازار مبل هرمز جدیدترین مدل مبلمان استیل، چستر، راحتی، کلاسیک و ال را می توانید خریداری کنید، ضمن این که سایر لوازم چوبی منزل از جمله سرویس خواب بزرگسال و کودک، آینه و کنسول، میز ناهار خوری، دکوری‌های چوبی و … نیز در این غرفه نمایشگاهی عرضه می‌شود.

آدرس بازار مبل هرمز: کیش، بازار هرمز، غرفه 21

شماره تماس: 076-44451968

بازار مبل هرمز + آدرس + شماره تماس

در کنار این دو بازار مبل نمایشگاهی، دو فروشگاه مبلمان نیز در جزیره وجود دارد که در بلوار ایران و خیابان شهید سعید آبادی حضور دارند.

ویژگی بازار مبل کیش

همانطور که اشاره کردیم اگر چه کیش یک منطقه اقتصادی است، اما به لحاظ جمعیت کمی  که دارد، در صنعت مبلمان فعالیت زیادی را در این منطقه شاهد نیستیم، با این وجود در مراکزی که معرفی کردیم می توان مبلمان و لوازم خانگی چوبی با قیمت‌های مناسب و کیفیت قابل قبول خریداری کرد، همچنین امکان سفارش برندهای مشهور مبلمان در این مراکز فراهم است که می توانید مبلمان یا سرویس خواب دلخواه خود را سفارش دهید تا برای شما ساخته شده و در جزیره کیش تحویل بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی های این بازار مبل ارائه خدمات و تسهیلات در فروش است، امکان خرید اقساطی و چکی به منظور رفاه حال مشتریان وجود داشته و می توان با ضمانت یا چک کارمندی خرید مبلمان را به صورت اقساطی و تسهیلاتی را انجام داد.

مشاهده
بازارهای مبل کرمانشاه+ آدرس+ لوکیشن+ شماره تماس
ویژگی بازار مبل کیش

قیمت مبلمان در کیش

از آنجایی که در جزیره کیش صنعت مبل یک صنعت وارداتی است و تولیدی مبل یا کارخانجات مبلمان و صنایع دکوری همانند شهرهای بزرگ فعالیت ندارند، عمده اجناس و مبلمان موجود در نمایشگاه وارداتی از کشور یا کشورهای حوزه خلیج فارس هستند، به همین دلیل مبلمان وارداتی خارجی مسلما قیمت های گزاف و بالایی خواهند داشت، همچنین خرید مبلمان تولید داخل نیز با توجه به هزینه حمل و نقل و فاکتورهایی چون کیفیت و نوع چوب به کاررفته در کناف مبلمان و سرویس خواب و اسکلتبندی آن، جنس پارچه رومبلی، طرح و مدل و … قیمت‌های مختلفی دارند.

قیمت مبلمان در کیش

کیفیت مبلمان در بازار مبل کیش چگونه است

کیفیت مبلمان یک مسئله نسبی است، در بازار مبل کیش نیز همین مسئله صادق است، چرا که مشتری مبلمان را بر اساس بودجه‌ای که برای این کار می‌گذارد خریداری می کند، بنابراین همانطور که گفتیم هزینه‌ای که پرداخته می‌شود مشخص می‌کند که کیفیت متریال تولیدی مبلمان از جمله جنس چوب، پارچه و … چگونه باشد و همچنین مبلمان وارداتی با توجه به مسائلی چون هزینه های حمل و نقل، قیمت دلار و … قیمت گذاری می شود، کیفیت مبل‌های وارداتی نیز خوب است و با توجه به بودجه خریدار مشخص می‌شود.

کیفیت مبلمان در بازار کیش

آیا امکان انتخاب پارچه مبلی در بازار کیش وجود دارد؟

معمولا در همه نمایشگاه ها و بازارهای مبل از جمله بازار مبل کیش این امکان وجود دارد که مشتری خرید خود را سفارشی سازی کند، به این معنا که انتخاب نوع فوم در قسمت نشیمن، انتخاب جنس پارچه، رنگ پارچه و ترکیب‌های رنگی از جمله برای کوسن ها یا مدل های چند رنگ، توسط مشتری انتخاب می شود. در مورد مبل های وارداتی در صورتی که بازار مبل نماینده اختصاصی تولید کننده باشد امکان سفارشی سازی وجود دارد در غیر این‌صورت مبلی که می‌بینید را باید به همان صورت خریداری کنید.

مشاهده
بازار مبل ایران
انتخاب پارچه مبلی در بازار کیش

پرسش و پاسخ

آیا در جزیره کیش بازار مبلمان وجود دارد؟

بله در جزیره کیش در دو  مرکز خرید مهم پادنا و هرمز دو نمایشگاه بزرگ مبلمان وجود دارد و همچنین در سطح جزیره نیز دو تا سه فروشگاه مبل به صورت پراکنده حضور دارند.

قیمت مبلمان در جزیره کیش بالا است؟

هزینه خرید مبلمان بستگی به موارد زیادی از جمله کیفیت مبلمان، هزینه حمل ونقل، شخصی سازی سفارش و …. خواهد داشت. اما در صورتی که در کیش قصد خرید مبل خارجی وارداتی داشته باشید هزینه‌ای که می پردازید نسبت به مبلمان تولید داخل بیشتر است.

بهترین مبلمان جزیره کیش را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه‌هایی که در مقاله به آنها اشاره کردیم بهترین و با کیفیت ترین مبلمان با مدل‌های جدید و روز دنیا به مشتریان در جزیره کیش ارائه می‌کنند.

آیا امکان خرید اینترنتی مبلمان در کیش وجود دارد؟

خرید اینترنتی مرزهای جغرافیایی را کاملا نادیده می گیرد، پس اگر قصد خرید مبلمان به صورت اینترنتی را داشته باشید می‌توانید از فروشگاه های اینترنتی فعال مبلمان مورد علاقه خود را خریداری کرده  و آن را در کیش تحویل بگیرید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه