آشنایی با بازار مبل استان گلستان

بازار مبل گلستان

یکی از لوازم خانگی‌هایی که انتخاب آن می‌تواند روی دکوراسیون داخلی خانه و زیبایی آن تاثیرگذار باشد، مبلمان و سرویس چوب است. اگر در استان گلستان زندگی می‌کنید و قصد دارید تا سرویس چوب یا مبلمان جدیدی خریداری کنید، اما نمی‌دانید باید آن را از کجا تهیه کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله سعی می‌کنیم تا فروشگاه‌های مبل موجود در استان گلستان را به شما معرفی کنیم.
همانطور که می‌دانید محله آق قلا در استان گلستان، به محله‌ای برای تولید مبلمان و لوازم خانگی چوبی معروف شده است. به همین دلیل هم بیشتر فروشگاه‌های مبل در این محدوده از شهر قرار دارند. از شهرستان‌های اطراف استان گلستان و مرکز این استان برای خرید مبلمان و سرویس چوبی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به این محله مراجعه می‌کنند.

مبلمان مرصاد+ آدرس+ شماره تماس

یکی دیگر از فروشگاه‌های عرضه‌کننده مبلمان خانگی در انواع و اقسام مختلف، با رنگ‌بندی متفاوت فروشگاه مرصاد است. در این فروشگاه شما می‌توانید علاوه بر مبلمان از سرویس خواب، بوفه، کنسول، کاناپه و… دیدن کنید. کیفیت کار و چوب به کار رفته را ار نزدیک مشاهده کنید تا از بابت متریال استفاده شده خیالتان راحت باشد.
آدرس: گلستان، شهرک شهرداری، آق قلا، بعد از دادگستری، قبل از پمپ بنزین،
شماره تماس: 09115215319

مشاهده
بازار مبل خرم آباد

مبلمان محمد متین+آدرس+ شماره تماس

یکی از فروشگاه‌های مبل استان گلستان که تمام کالاها و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند، فروشگاه مبلمان محمد متین است. در این فروشگاه شما می‌توانید تمام مدل‌های مبلمان اعم از راحتی، سلطنتی، مبل استیل، نیمه استیل و..و را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع ببینید.
آدرس: گلستان، آق قلا، بعد از ایران‌خودرو، دست چپ، دوربرگردان اول
شماره تماس: 09114336255

مبلمان محمد متین+آدرس+ شماره تماس

مبل ایده‌آل+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

یکی از فروشگاه‌های مبلمانی است که در عرضه مبل، تنوع بسیار بالایی دارد. در این فروشگاه علاوه بر مبلمان در سبک‌های مختلف، انواع میزناهارخوری، سرویس خواب، کمد، دراورد و.. عرضه می‌شود. تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت هستند و در صورت بروز هرگونه عیب و ایرادی می‌توان آن را مرجوع کرد.
آدرس: گلستان، گنبد کاووس، بین کوچه 21 و 23، خیابان نامجو
شماره تماس: 09374978939

مبل ایده‌آل+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

مبل خانواده +آدرس + شماره تماس

این فروشگاه مبل، کلکسیونی از مبلمان راحتی را دارد. در در فروشگاه مبل خانواده شما می‌توانید انواع و اقسام مبلمان راحتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را ببینید. در صورتی که رنگ مورد نظر شما در بین این مدل‌ها نبود با ثبت سفارش و پرداخت هزینه، می‌توانید در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.
آدرس: گلستان، گنبد کاووس، خیابان امام خمینی جنوبی، روبه‌روی دانشگاه تربیت معلم
شماره تماس: –

گالری مبل آرال+ آدرس+ شماره تماس

یکی از فروشگاه‌های مبلمان در استان گلستان که تمام محصولات خود را با ضمانت عرضه می‌کند، فروشگاه گالری مبل آرال است. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع مبلمان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و با روکش‌هایی از جنس پارچه‌های ایرانی و خارجی انتخاب کنید.
آدرس: گلستان، گنبدکاووس، نبش نامجو پلاک 21
شماره تماس: 09353555542

مشاهده
بازار مبل قم
گالری مبل آرال+ آدرس+ شماره تماس

مبل برند+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

یکی از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های مبلمان و سرویس چوب در استان گلستان، فروشگاه مبل برند است. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع و اقسام مبلمان از جمله مبلمان راحتی، استیل، نیمه استیل، تمام استیل و … را ببینید. فروشگاه مبل برند سعی کرده است تا بهترین مبلمان با بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد.
آدرس: گلستان، آق قلا، خیابان خوشگلدی
شماره تماس: 01734530334

مبل برند+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

مبل نوین خاورمیانه+ آدرس+ شماره تماس

اگر به دنبال شکل و فرم خاصی از مبلمان و سرویس چوب هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به مبل نوین خاورمیانه سری بزنید. در این فروشگاه مبل می‌توانید هرآنچه مدنظرتان باشد را سفارش دهید، درصورت نداشتن طرح و رنگ مورد نظر شما، می‌توانید با ثبت سفارش آن را با بهترین و بالاترین کیفیت خریداری کنید.
آدرس: گلستان، سرخواجه، سرخواجه هفتم، یکم هفت دستگاه، خیابان استرآبادی، کوچه سپهر 3
شماره تماس:-

مبل ساحل+ آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه مبل انواع مبلمان لوکس و لاکچری را می‌توانید ببینید. از مبلمان راحتی با روکش پارچه‌های خارجی گرفته تا مبلمان چرم و مدل‌های مبل چستر که در این فروشگاه عرضه شده است. شما هر طرح و نقشی که بخواهید در کاتالوگ این فروشگاه مبلمان می‌توانید پیدا کنید.
آدرس: گلستان، خیابان شهید بهشتی، روبه‌روی کارخانه فرش، نبش بهشت 12
شماره تماس: 09303216686

مبل ساحل+ آدرس+ شماره تماس

مبلمان هومر+ آدرس+ شماره تماس

این مجموعه از معدود فروشگاه‌های لوکس و لاکچری است که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. کیفیت بالای محصولات و نوآوری در تولیدات این مجموعه رمز موفقیت آن در بین سایر تولیدکنندگان مبلمان در استان گلستان است.
آدرس: گلستان، عطاآباد، آق قلا، خیابان شهدا، روبه‌روی کوچه پنجم
شماره تماس: 09036903014

گالری مبل سفید+ آدرس+ شماره تماس

یکی از فروشگاه‌های مبلی که در محله سیدین استان گلستان قرار گرفته، گالری مبل سفید است. در این فروشگاه انواع و اقسام مبلمان در مدل‌ها و سبک‌های متنوع عرضه شده است. شما می‌توانی هر مبلی که مد نظرتان باشد را اطمینان خاطر از لحاظ کیفیت و قیمت از این فروشگاه مبل تهیه کنید.
آدرس: گلستان، شهرک بهارستان، خیابان شهید بهشتی، بعد از بهشت 25
شماره تماس: 01732329254

مشاهده
بازار مبل کمرد

جمع‌بندی آشنایی با فروشگاه‌های مبل استان گلستان

با توجه به مطالب عنوان شده در این مقاله، اکنون با آشنایی بیشتر با فروشگاه‌های مبلمان استان گلستان به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید. با انتخاب یک رنگ زیبا و مناسب دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

سوالات متداول

بهترین راه برای انتخاب رنگ مبل چیست؟


یکی دیگر از تکنیک‌های انتخاب رنگ مبلمان، ست کردن آن‌ها با سایر لوازم منزل است. معمولا بسیاری از افراد مبلمان خود را با رنگ فرش، رنگ کاغذ دیواری، رنگ پرده و.. ست می‌کنند.

تضاد رنگ در انتخاب رنگ مبل کار درستی است؟


 هرچه تضاد رنگ بیشتری در رنگ‌بندی مبلمان شما وجود داشته باشد، دکوراسیون جلوه بیشتری پیدا می‌کند. البته این موضوع به نوع دکوراسیون و رنگ‌بندی سایر لوازم خانگی هم بستگی دارد.  

چطور برای انتخاب مبل ایده بگیریم؟


برای یک انتخاب خوب لازم است تحقیق کنید، مدل‌های مختلف را ببینید. از رنگ‌ها و دکوراسیون‌های مختلف ایده بگیرید. به هیچ وجه با عجله این کار را انجام ندهید، سعی کنید برای انتخاب رنگ مبلمان و سرویس چوب خود وقت و زمان کافی را اختصاص دهید.

توجه به فضای خانه در انتخاب مبل موثر است؟


حتما در حین انتخاب رنگ به متراژ خانه توجه داشته باشید. اگر فضای خانه شما بزرگ است به راحتی می‌توانید از رنگ‌های تیره استفاده کنید و به این ترتیب تنوع رنگ مبلمان خود را بالا ببرید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه