بازار مبل خرم آباد

بازار مبل خرم آباد

برای ساکنین غرب کشور خرید مبل بسیار آسان‌تر از ساکنین استان‌های جنوبی و شرقی کشور است. یکی از استان‌های غربی که برای خرید مبل، سرویس‌خواب و خرید جهیزیه برای ساکنین خود و شهرهای هم‌جوار بسیار مناسب بوده، لرستان زیبا استان تاریخ و طبیعت است.

امروز قصد معرفی یکی از بازارهای پر رونق غرب کشور یعنی بازار مبل خرم آباد را برای شما داریم. اگر ساکن استان‌هایی مانند خوزستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و مرکزی هستید و تا این بازار فاصله‌ی زمانیه زیادی ندارید با ما در ادامه همراه شوید، شاید بازار مبل لرستان محل مناسبی برای خرید وسایل منزل شما باشد…

نام بازار مبل خرم آباد چیست؟

معمولاً در لرستان ساکنین، بازار مبل خرم آباد را به نام بازار مبل الغدیر می‌شناسند. بازار مبل الغدیر یکی از بازارهای مبلمان و دکوراسیون کشور بوده که سالانه با تعداد زیادی از خریداران مبل از خود استان و شهرهای اطراف روبه رو است.

آدرس و لوکیشن بازار مبل الغدیر خرم آباد + تلفن + ساعت کاری

آدرس بازار مبل الغدیر: استان لرستان، خرم آباد، بزرگراه درود-خرم آباد، دانشجو، بازار مبل الغدیر خرم آباد

 شماره تماس: 06633337410

ساعت کاری: این بازار به صورت شبانه روزی و در طی 24 ساعت ارائه خدمات می‌کند.

آدرس و آدرس بازار مبل خرم آباد

ویژگی‌های بازار مبل خرم آباد

اگر قصد خرید از این بازار محبوب را دارید باید تمامی مزایا و معایب آن را با دقت بشناسید، زیرا اثاثیه دکوراسیون داخلی مدت زمان زیادی را در خانه مانده و در صورت بی کیفیت بودن از هر نظری می‌تواند باعث آزرده خاطر شما و اعضای خانوادتان بشود.

مشاهده
بازار مبل زنجان
ویژگی‌های بازار مبل خرم آباد

مزایای بازار مبل الغدیر خرم آباد

  1. جدید بودن محصولات: مزیت بزرگ این بازار مبل نزدیکی شهر خرم آباد به بازار مبل ملایر و همدان که یکی از قطب‌های اصلی تولید محصولات چوبی کشور بوده است. محصولات بازار مبل الغدیر با توجه به نزدیکی این بازار به ملایر بسیار به روز، شیک و جدید است.
مزایای بازار مبل الغدیر خرم آباد
  • دسترسی آسان برای ساکنین خرم آباد: ساکنین خرم آباد می‌توانند تنها با 30 دقیقه رانندگی به سمت شهر درود به این بازار رسیده و خرید خود را انجام دهند. خرید در این بازار برای ساکنین بسیار سریع و راحت است.
  • متمرکز بودن نمایشگاه‌ها: شما برای خرید در این بازار نیازی ندارید مسافت زیادی را در داخل کوچه یا خیابان بپیمایید. در این بازار تمامی نمایشگاه‌ها به صورت متمرکز دایر هستند و در بین کوچه‌ها و خیابان‌ها پخش نشده‌اند.
مزایای بازار مبل الغدیر خرم آباد

معایب بازار مبل الغدیر خرم آباد

  1. قیمت بالا: ایراد اولی که می‌شود به این بازار گرفت، قیمت بالای محصولات عرضه شده در بازار مبل الغدیر است که دلیل آن را باید در واسطه بودن فروشنده‌ها بین تولیدکننده و خریداران دانست. بیشتر محصولات به فروش رفته در این بازار تولید، تولیدکنندگان ملایری بوده که در نمایشگاه خرم آباد توسط واسطه‌ها به فروش می‌رسند.
تنوع-کم-در-مبل-راحتی
  • تنوع کم در مبل راحتی: در بازار مبل الغدیر شما تنوع پایینی در گروه مبلمان راحتی که در برگیرنده مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال هستند می‌بینیدو دلیل آن وجود تولیدکنندگان مبل استیل و مبل کلاسیک در شهر ملایر است.
معایب-بازر-مبل-الغدیر

چه محصولاتی در بازار مبل خرم آباد با کیفیت هستند؟

همانطور که در بالا اشاره کوتاهی به آن داشتیم، در بازار مبل الغدیر خرم آباد عمده محصولات مبلمان استیل و سرویس‌خواب سلطنتی است که دلیل آن خرید فروشنده‌ها از تولیدکنندگان محصولات چوبی ملایر است.

مشاهده
بازار مبل شهرکرد

 طبیعتاً هنگامی که یک بازار فروشش بر پایه چند نوع محصول محدود قرار گیرد، کیفیت محصولات به فروش رسیده به علت رقابت به فروشنده‌ها بالا می‌رود؛ بنابراین باید یادآور شویم که کیفیت محصولاتی نظیر مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، سرویس‌ خواب کلاسیک و سرویس‌خواب سلطنتی در بازار مبل الغدیر خرم آباد در حد خوب و قابل قبولی قرار دارد.

محصولات بازار مبل خرم آباد

خرید از بازار مبل خرم آباد یا خرید اینترنتی مبل

بسیاری از کسانی که علاقمند به تغییر وسایل منزل و یا خرید جهیزیه هستند همیشه بین خرید حضوری و خرید اینترنتی مردد هستند. از یک سو تعاریفی از دوستان و نزدیکان در خصوص خرید اینترنتی مبل شنیده‌اند و از سویی دیگر اعتمادی جهت خرید محصولِ از نزدیک دیده نشده ندارند. قبل از هرگونه تصمیمی در خصوص خرید به نکات زیر توجه ویژه‌ای کنید:

  • در خرید اینترنتی مبل، شما محصول را بدون هیچ واسطه‌ای و مستقیم از کارخانه خریداری می‌کنید ولی در خرید حضوری، حداقل یک واسطه به قیمت محصول مدنظرتان اضافه کرده است.
  • در خرید اینترنتی شما محدودیتی برای انتخاب رنگ و پارچه ندارید و می‌توانید هر محصولی را با هر رنگی که مناسب دکوراسیون داخلی خانه‌تان باشد خریداری کنید امّا در خرید حضوری به دلیل خرید محصول توسط واسطه از کارخانه، شما ناچار به انتخاب رنگ از میان محصولات از قبل خریداری شده هستید.
  • در خرید مبل به صورت اینترنتی نه تنها از گارانتی محصول تا مدت اعلام شده استفاده می‌کنید بلکه می‌توانید تا مدت زیادی از خدمات پس از فروش استفاده ببرید. این قابلیت در خرید مبل از نمایشگاه وجود ندارد.
مشاهده
بازار مبل کمرد
خرید از بازار مبل خرم آباد

نتیجه گیری

اگر ساکن استان طبیعت و تاریخ یعنی لرستان زیبا هستید می‌توانید از بزرگترین این بازاریعنی بازار مبل الغدیر خرید مبل، تخت‌خواب و سرویس‌خواب را انجام دهید. این بازار به دلیل نزدیکی به شهر ملایر که یکی از شهرهای معروف در تولید صنایع چوبی بوده، بیشتر محصولات بازار مبل ملایر یعنی مبل استیل و مبل کلاسیک را به فروش می‌رساند. تنوع محصولات این بازار در مدل مبلمان استیل بالا و در مبلمان راحتی کمی پایین است. برای خرید از این بازار می‌توانید به آدرس: استان لرستان، خرم آباد، بزرگراه درود-خرم آباد، دانشجو، بازار مبل الغدیر مراجعه نمایید.

پرسش و پاسخ

  • بازار مبل الغدیر خرم آباد کجاست؟

استان لرستان، خرم آباد، بزرگراه درود-خرم آباد، دانشجو، بازار مبل الغدیر خرم آباد

  • شماره تماس و ساعت کاری بازار مبل الغدیر چند تا چند است؟

این بازار به صورت شبانه روزی دایر و مشغول به ارائه خدمات است. شماره تماس: 06633337410

  • در بازار مبل الغدیر چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟

در بازار مبل الغدیر محصولاتی نظیر مبل استیل، مبل کلاسیک و انواع سرویس خواب به فروش می‌رسد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه