بازار مبل قم

بازار مبل قم

مبلمان یکی از اثاثیه‌های بسیار ضروری در خانه‌های امروزی است. آن‌ها در چیدمان و طراحی دکوراسیون خانه‌ها نقش اساسی دارند. انتخاب مبلمان باید با توجه به اصول اساسی دکوراسیون در انواع مختلف انجام گیرد و بهترین آن‌ها خریداری شوند. برای اینکه قدرت خرید برای هر بودجه فراهم باشد و مدل‌های متنوعی از سبک‌های مختلف ببینیم بهتر است به بازارهای مبل‌ هر شهر سر بزنیم و مدل مناسب خود را انتخاب کنیم.در این مقاله قصد داریم در مورد بازار مبل قم، مدل‌های متنوع مبلمان و آدرس آن‌ها باهم صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

بازار مبل چه مزیت‌هایی دارد؟

یکی از مزیت‌های بازار مبل این است که انواع مختلف مبلمان در طرح‌ها و سبک‌های مختلف  و رنگ‌های گوناگون در آنجا وجود دارد مبلمان، سرویس ناهارخوری و تختخواب و سایر سرویس‌های چوبی، اکسسوری های چوبی در آنجا موجود هستند و شما می‌توانید با گشت و گذاردر این بازار بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

بازار مبل چه مزیت‌هایی دارد؟

بازارهای مبلمان  شهر قم

شهر قم یکی از شهرهای مهم صنعتی و مذهبی است. تولیدات چوبی در این شهر نزدیک به  نیم قرن قدمت دارند. بهترین طراحی‌ها و تولیدات صنعت چوب متعلق به شهر قم است. تولیدکنندگان قمی نزدیک به ۳۰ درصد نیاز کشور درقسمت چوب را فراهم می‌کنند.بیشتر محصولات موجود در شهرهای دیگر نیز از تولیدات شهر قم هستند.

مشاهده
بازار مبل اهواز
بازارهای مبلمان  شهر قم

نام بازار های مبلمان قم

شهر قم علاوه بر فروشگاه‌های معتبر صنایع مبلمان و چوب،۳ بازار مبل اصلی دارد که در آن‌ها محصولات متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. بازار مبل کاسه گران،کلهری و نهال زیتون از جمله بازارهای مبلمان این شهر هستند.

نام بازار های مبلمان قم

بازار مبل کاسه گران

شهر قم از لحاظ گردشگری و سیاحتی و زیارتی یکی از شهرهای مهم ایران است افرادی که به این شهر از این شهر دیدن می کنند حتماً در برنامه تفریحی و گشت و گزارش آن بازار مبل کاسه گران را در اولویت قرار می دهند این بازار یکی از بزرگترین و مهمترین بازارهای مبل ایران و خاورمیانه است. اگر قصد خرید نداشته باشید هم بازدید از یک بازار مبل با سابقه با محصولات متنوع شما را شگفت زده می‌کند. حتی افرادی که درانتخاب دکوراسیون خانه خود بسیار سخت گیرند از این بازار دست خالی برنمی‌گردند.

بازار مبل کاسه گران

انواع مختلف مبل در بازار کاسه گران

انواع مختلفی از مبل‌های کلاسیک، سلطنتی، راحتی چستر و آل در این بازار وجود دارد. خرید مبلمان و چیدمان آن‌ها باید دقیقا مطابق دکوراسیون اصلی خانه شما باشد. گالری‌های مختلف مبلمان در بازار قم این امکان خرید با هر بودجه و سبک و سلیقه را فراهم کرده است.

انواع مختلف مبل در بازار کاسه گران

آدرس بازار مبل کاسه گران کجاست؟

بازار مبل کاسه گران در میدان ولیعصر قم محله کاسه گران احداث شده است. موقعیت مکانی و تفریحی مناسبی دارد و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ شب باز و آماده خدمت و آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

آدرس بازار مبل کاسه گران کجاست؟

بازار مبل کلهری

بازار مبل کلهری یکی از قدیمی ترین بازارهای مبل شهر قم است. استان قم از دیرباز تا کنون قطب منبت کاری و حکاکی بر روی چوب مبلمان است و بهترین و با کیفیت ترین تولیدات را ارائه می‌کند. چون تنوع منبت کاری و حکاکی‌ها در این بازار زیاد است مبل‌های سلطنتی و استیل تنوع بسیار زیادی دارند و همین امر باعث می‌شود و قیمت آن‌ها نسبت به بازارهای دیگر کمتر باشد . خرید از بازار مبل کلهری انتخاب هوشمندانه‌ای است.

مشاهده
بازار مبل تبریز ، پرچم دار عنوان پیشتازان صنعت مبل
بازار مبل کلهری

خرید سرویس عروس از بازار مبل کلهری

اگر شما تازه عروس هستید و قصد دارید سرویس مبلمان و تخت خواب و ست ناهارخوری و سایر اکسسواری های چوبی را از یک منبع معتبر خریداری کنید؛ بازار مبل کلهری انتخاب مناسبی است در این بازار انواع مختلفی از سرویس های عروس در سبک‌های کلاسیک و مدرن  وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه مدل دلخواه خود را خریداری نمایید.

خرید سرویس عروس از بازار مبل کلهری

آدرس بازار مبل کلهری کجاست

بازار مبل کلهری در استان قم،میدان قائم خیابان کلهری قرار دارد.در این بازار شاهد تنوع محصولات سبک کلاسیک و مدرن هستیم. باتوجه به تعداد بالای گالری‌های موجود در این بازار،گزینه‌ای انتخابی بیشتری را پیش رو دارید.

بازار مبل نهال زیتون قم

به جز دو بازار بزرگ قم در 17 کیلومتری اتوبان قم – تهران در مجتمع گردشگری زیتون،بازار مبل متنوع و جدیدی وجود دارد به نام بازار مبل نهال زیتون. در این بازار میتوانید مدرن ترین سرویس مبلمان را انتخاب و خریداری کنید.

بازار مبل نهال زیتون قم

قیمت انواع مبل در بازار

یکی دیگر از مزیت‌های بازار مبل این است که شما می‌توانید با خیال راحت و صرف زمان از تمام گالری‌های موجود قیمت بگیرید و بهترین ومناسبترین آن‌ها را باتوجه به بودجه خود انتخاب کنید. این کار کمی زمانبر است اما ارزش صرف وقت و انرژی را دارد.

قیمت انواع مبل در بازار

خرید اینترنتی مبلمان

ایا تاکنون فکر کرده اید که بدون صرف زمان و انرژی فراوان در این اوضاع کرونا،می‌توانید به راحتی و آسودگی خاطر مبلمان مدنظر خود را بخرید؟ خرید اینترنتی مبلمان از سایت‌های معتبر این امکان را به شما می‌دهد که مطابق سلیقه و دلخواه خودتان بهترین مبلمان را خریداری کنید. قیمت‌هارا بسنجید، به راحتی در  مورد نحوه چیدمان آن تصمیم و رنگ و پارچه مناسب را انتخاب کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید. در خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت‌ها پایین تر از رنج بازار است.

مشاهده
بازار مبل خلیج فارس را بشناسید
خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

این مقاله در مورد بازار مبل قم است. قم یکی از استان‌های قدیمی و با اصالت ایران که نقش برجسته ای در تولید مبلمان و سرویس‌های چوبی دارد.صنعت مبلمان در این شهر قدمتی دیرینه دارد و ۳۰ درصد از حجم مبلمان کل کشور را تامین می‌کند. علیرغم وجود گالری‌های فراوان، در این شهر ۳ بازار مبل به نام‌های بازار کاسه گران، بازار کلهری و بازار نهال زیتون  وجود دارند.  که شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها خریداری کنید. البته خرید اینترنتی مبلمان به صرفه و انتخاب هوشمندانه ای است.

سوالات متداول

  • آدرس بازار مبل کاسه گران کجاست؟  بلوار خلیج فارس ، درود گران ، کوچه 15
  • آدرس بازار مبل کلهری کجاست؟ قم، شهر قائم، خیابان کلهری، بازار مبل کلهری
  • بازار مبل نهال زیتون کجاست؟ کیلومتر 17 اتوبان قم-تهران ، مجتمع گردشگری زیتون
اثاث چین
ارسال دیدگاه