بازار مبل کمرد

بازار مبل کمرد

یکی از مراکز جهت خرید و فروش مبل، بازار مبل است. در داخل و اطرف هر شهر بزرگ و کوچکی بازارهای مبلمان قرار گرفته است. یکی از این بازارها که از سالیان گذشته نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کرده ، بازار مبل کمرد است. بازار مبل کمرد در قسمت شرقی تهران واقع شده است که سالانه با استقبال زیادی از سوی خریداران مواجه شده است. اگر قصد خرید مبل استیل یا مبلمان کلاسیک را دارید با ما در ادامه این مطلب آموزشی همراه شوید تا با شناخت این بازار بتوانید مکان خوبی را به جهت خرید وسایل و اکسسوری چوبی منزلتان شناسایی کنید.

بازار مبل کمرد کجاست؟

در 20 کیلومتری شرق شهر تهران و بعد از شهر و بازار مبل جاجرود، منطقه‌ی صنعتی کمرد واقع شده است. عمده تولیدات این منطقه‌ی صنعتی صنایع چوبی بوده که از همین رو باعث ایجاد نمایشگاه‌های فعال در این منطقه شده است.

منطقه‌ی صنعتی کمرد در مجاورت شهرستان دماوند و یکی از جاده‌های استان مازندران(قائمشهر) واقع شده است که از این رو بیشتر ساکنین تهران حداقل سالی 2 بار از این جاده عبور کرده و بازار مبل را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

آدرس بازار مبل کمرد

لوکیشن بازار مبل کمرد

اگر قصد رفتن به بازار کمرد را دارید لوکیشن زیر می‌تواند به شما جهت پیدا کردن مقصد کمک کند:

لوکیشن بازار مبل کمرد

در بازار کمرد چه محصولاتی می‌فروشند؟

شاید شما بعد از شنیدن اسم بازار مبل کمرد گمان کنید که در مغازه‌های این بازار تنها مبل به فروش می‌رسد! باید به شما بگوییم که در بازار مبل کمرد تمامی محصولات چوبی از جمله مبلمان، سرویس‌ خواب، تخت‌ خواب، میز ناهار خوری، کنسول و بوفه به فروش می‌رسد که این مهم برای کسانی که علاقمند به خرید محصولات چوبی به صورت یکجا و سِت هستند بسیار کارساز است.

مشاهده
پارچه مبل یزد
محصولات بازار کمرد

آیا در بازار مبل کمرد مبلمان راحتی به فروش می‌رسد؟

در نزدیکی کمرد دو منطقه‌ی سیاه‌سنگ و سعیدآباد جاجرود واقع شده است که در درون این مناطق کارگاه‌های نجاری و تولیدی بسیار زیادی که تخصص آنها عمدتاً تولید مبلمان استیل است قرار گرفته‌اند. به دلیل نزدیکی دو بازار مهم مبل(بازار مبل جاجرود و بازار مبل کمرد) به این دو منطقه، تولیدکنندگان اقدام به فروش محصولات خود در بازارهای مجاور کرده‌اند؛ لذا اگر قصد خرید مبل راحتی جدید را دارید بهتر است از بازارهای دیگری نظیر بازار مبل یافت‌آباد و بازار مبل دلاوران کمک بگیرید.

مبل راحتی در بازار میل کمرد

چرا بازار مبل کمرد؟!

علاقمندان به چینش دکوراسیون داخلی خانه بر اساس معماری سلطنتی و کلاسیک همیشه خواستار مبل استیل با کیفیت بالا در خانه خود هستند. از این رو بازار مبل کمرد که در سال‌های گذشته و اخیر در مجاورت خود و منطقه‌ی صنعتی تولیدکنندگان به نامی را در خود جای داده‌اند از نظر کیفیت محصولات، در سطح بالایی قرار گرفته‌اند و حتی در بعضی موارد تولیدات خود را به کشورهای خاورمیانه صادر می‌کنند.

نکته‌ی بعدی که چرایی استفاده از این بازار را برای ما روشن می‌کند دسترسی نسبتاً راحت در روزهای وسط هفته برای ساکنین تهران از جمله شرق پایتخت است. این بازار در هیچ‌گونه طرح محدودیت ترافیکی و ترددی قرار ندارد.

معایب بازار مبل کمرد

هر منطقه‌ی فروشگاهی معایب خاص خود را دارند که در بعضی اوقات نمی‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد. اولین ایرادی که به بازار مبل کمرد وارد است، دسترسی سخت افراد ساکن در غرب تهران و استان البرز به این بازار است. مشکل بعدی این بازار که گهگاه باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می‌شود، مسیر منتهی به این مقصد بوده که پیچ‌های تند و خطرناکی در خود دارد. یکی از مشکلات اساسی این بازار حضور واسطه‌های بی‌شمار بوده که باعث افزایش قیمت محصولات از جمله مبل استیل شده است.

مشاهده
بازار مبل کوروش
معایب بازار مبل کمرد

آیا در بازار مبل کمرد برندهای معروف حضور دارند؟

بله، این بازار نام آشنا در خود برندهای نامی و مشهور از جمله مبل الدورادو، مبل سلامی، سام اکسون و … را جای داده است که از این حیث قابل رقابت با بازار اصلی مبلمان یعنی بازار مبل یافت آباد است.

مبلمان در کمرد

عمده تولیدات مبل در بازار کمرد به گروه مبلمان استیل(مبل کلاسیک، مبل فرانسوی، مبل مصری و مبل آلمانی)  بازمی‌گردد و همانطور که در بالا به آن اشاره کوتاهی داشتیم، دلیل آن حضور کارخانه و کارگاه‌های اطراف این بازار است.

مبلمان در کمرد

خام فروشی در کمرد

هنگامی که شما به این بازار مراجعه می‌کنید شاید بیشتر از هر مکان دیگری مغازه‌های خام فروشی به چشم‌تان می‌خورد. این مغازه‌ها اقدام به فروش کلاف خام مدل‌های معروف می‌کنند. یکی از روش‌های پر دردسر برای خریداران مبل استیل این بوده که شما می‌توانید با حضور در مغازه خام فروشی، کلاف خام مبل را خریداری کرده و با پیدا کردن رنگ‌کار و رویه کوب ماهر ادامه مراحل تولید را خودتان بر آن ناظر باشید.

توجه: این روش برای داشتن یک مبل زیبا علاوه بر سختی که بر خریدار تحمیل می‌کند، باعث نارضایتی کاربر می‌شود زیرا به دفعات مشاهده شده که مبل خروجی از رویه کوبی با ذهنیت خریدار از نظر رنگ و فرم بسیار مغایرت داشته است.

خام فروشی در کمرد

از بازار مبل جاجرود و کمرد مبل بخریم؟

باید به شما بگوییم که قیمت مبلمان در این دوبازار به طرز عجیبی بالا بوده که دلیل آن حضور پررنگ واسطه‌ بین کارخانه تا مصرف کننده نهایی است. اگر مشکلی جهت تأمین بودجه‌ی لازم جهت خرید سرویس‌خواب و مبل برای خانه خود ندارید می‌توانید از بازار مبل کمرد و جاجرود خرید خود را انجام دهید زیرا کیفیت محصولات این دو بازار بسیار عالی هستند؛ امّا اگر مشکل تأمین بودجه برای خرید جهیزیه یا تعویض وسایل خانه را دارید بهترین کار خرید مبل آنلاین است. برای مثال شما در این روش خرید از کارخانه‌ی اثاث‌چین که در سعیدآباد جاجرود واقع شده‌است، خرید خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه انجام می‌دهید.

مشاهده
بازار مبل قزوین

جمع بندی

برای خرید محصولات چوبی از جمله مبل استیل و مبل کلاسیک یکی از مکان‌های مطرح منطقه‌ی صنعتی کمرد است. در این بازار محصولات با کیفیت استاندارد و خوب و البته با قیمت گزاف به فروش می‌رسد. در بازار مبل کمرد برندهای نام‌آشنایی از جمله مبل سلامی، مبل الدورادو و سام اکسون شعبات فعال دارند. توجه داشته باشد که اگر دکوراسیون داخلی خانه خود را به صورت مدرن دیزاین کرده‌اید، بازار مبل کمرد محل مناسبی برای خرید مبل مدرن برای شما نیست.

پرسش و پاسخ

  • بازار مبل کمرد کجاست؟ در 20 کیلومتری شرق شهر تهران و بعد از شهر و بازار مبل جاجرود، منطقه‌ی صنعتی کمرد واقع شده است.
  • کیفیت محصولات بازار مبل جاجرود و کمرد در چه سطحی است؟

کیفیت محصولات عرضه شده در بازار مبل کمرد و جاجرود در بالاترین سطح کیفی قرار گرفته‌اند.

  • بازار مبل کمرد مناسب خرید چه مبلی است؟

این بازار بزرگ و جذاب بیشترین عرضه‌ی خود را به فروش مبل کلاسیک، مبل مصری و مبل استیل اختصاص داده است.

  • قیمت مبلمان در کمرد چقدر است؟

قیمت مبل در بازار مبل کمرد بسیار بالا است. برای مثال هر مبل استیلی در این بازار بین 150 الی 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه