معرفی بازار مبل ارومیه

بازار مبل ارومیه

خرید مبلمان همیشه یک بخش سخت و هیجان‌انگیز است. بسیاری از عروس‌ خانم‌ها برای خرید مبلمان خود با مشکلاتی چون انتخاب رنگ، انتخاب شکل و فرم، انتخاب تعداد مبلمان متناسب با فضای خانه و… روبه‌رو هستند.
اگر شما ساکن شهر ارومیه هستید ولی نمی‌دانید کدام فروشگاه‌های مبل، بهترین مبلمان را عرضه می‌کنند با ما در این مقاله همراه شوید. در این مقاله سعی می‌کنیم تا فروشگاه‌ها مبل ارومیه را که کالاهای با کیفیت، با قیمت مناسب عرضه می‌کنند را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه مبل آنجلا+ آدرس+ شماره تماس


این فروشگاه یکی از فروشگاه‌های مبل محله مولوی یا همان آزادگان شهر ارومیه است که بهترین و جدیدترین مدل‌های مبل را عرضه می‌کند. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع مبلمان راحتی، استیل، نیمه استیل و… را ببینید. تمامی محصولات این فروشگاه از بهترین چوب و با کیفیت‌ترین متریال ساخته شده است.
آدرس: ارومیه، میدان مولوی، ابتدای خیابان آزادگان2
شماره تماس: 09124600487

فروشگاه مبل پرستیژ+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

اگر به دنبال مبلمان سلطنتی و لوکس هستید می‌توانید به فروشگاه مبل پرستیژ بروید. در این فروشگاه انواع مبلمان سلطنتی لوکس و لاکچری، کار شده با بهترین چوب و معرق‌کاری‌ها در این فروشگاه عرضه شده است. تمام محصولات این فروشگاه دارای ضمانت هستند.
آدرس: ارومیه، خیابان آیت‌الله حسنی، نرسیده به تقاطع مخابرات
شماره تماس: 04433470944

فروشگاه مبل پرستیژ+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

مبل سیروس+ آدرس+ شماره تماس


یکی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده مبل راحتی، کلاسیک، فانتزی و…. در ارومیه است که همواره سعی می‌کند با عرضه مبلمان به روز و جدید رضایت مشتریان خود را کسب کند. اگر به دنبال مبلمانی با طرح و نقش خاص هستید حتما به این فروشگاه سری بزنید.
آدرس: ارومیه، بلوار رودکی، بلوار آزادگان1، بین شانزده متری استادان و بلوار درستکار
شماره تماس: 04413651854

مشاهده
بازار مبل آبنوس

نمایندگی مبلمان هدف+ آدرس+ شماره تماس


مبلمان هدف همواره برای کسب رضایت مشتریان خود، سعی می‌کند از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه و چوب برای ساخت محصولات خود استفاده کند. در انتخاب روکش مبلی در این فروشگاه به هیچ عنوان با محدودیت روبه‌رو نخواهید بود. بهترین و با کیفیت‌ترین پارچه‌ها را برای روکش مبلمان خود استفاده می‌کنند.

آدرس: ارومیه، بلوار شهید دستغیب، بین خیابان بیست و سوم و خیابان اورژانس
شماره تماس: 04432250166

نمایندگی مبلمان هدف+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه آقای مبل + آدرس+ شماره تماس


یکی از فروشگاه‌هایی که علاوه بر مبلمان راحتی، فانتزی و… لوازم خانگی چون کنسول، میز و صندلی تراس، میز وسط مبلی عرضه می‌کند. اگر محدودیت بودجه دارید می‌توانید خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهید. این فروشگاه تمهیدات لازم برای فروش اقساطی را هم ارائه کرده است.
آدرس: ارومیه، شهرک ولیعصر، میدان صادقیه، روبه‌روی فروشگاه جانبو و خیابان عباسی
شماره تماس: 0433833909- 09129629800- 09143452746

گالری مبل اروس+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن


یکی دیگر از فروشگاه‌های مبلمان ارومیه که با قیمت مقطوع و کیفیت مناسب در حال عرضه انواع مختلف مبلمان به مشتریان خود است. در آن فروشگاه می‌توانید مبل موردپسند خود را با هر رنگ و طرحی سفارش دهید.
آدرس: ارومیه، بلوار کوثر، خیابان هشت شهریور،
شماره تماس: 04433824532

گالری مبل اروس+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

گالری مبلمان کریمیان + آدرس+ شماره تماس

در این گالری علاوه بر مبلمان راحتی، استیل، نیمه استیل محصولات چوبی دیگری چون جاکفشی، کنسول و آینه، کمد، میز جلومبلی، میز ناهارخوری و…. عرضه شده است.
آدرس: ارومیه، بازار باش، بلوار باکری، خیابان بعثت
شماره تماس: 04432221085

مبل پاشایی+ آدرس+ شماره تماس

اگر به دنبال مبلمان راحتی با قیمت مناسب هستید، می‌توانید به مبلمان پاشایی واقع در محله مافی ارومیه مراجعه کنید. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع مبلمان راحتی در طرح و نقش‌های مختلف را با بهترین قیمت خریداری کنید.
آدرس: ارومیه، شاهرخ آباد، خیابان رسالت، بلوار دستغیب
شماره تماس: 04432364974

مشاهده
بازار مبل اهواز
مبل پاشایی+ آدرس+ شماره تماس

مبل فروتن+ آدرس+ شماره تماس

اگر به دنبال طرح خاصی از مبلمان راحتی، اسپرت، سلطنتی و.. هستید بی شک مبل فروتن می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. تولیدی مبل فروتن سعی کرده تا در تولید مبلمان خود از بهترین مواد و متریال استفاده کند. تمامی محصولات این تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
آدرس: ارومیه، چهارراه مافی، اول خیابان رسالت، طبقه زیرین ساختمان حدایق
شماره تماس: 09104418089

فوم مبل هنر+آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

این فروشگاه یکی از فروشگاه‌هایی است که به راحتی می‌توانید مبل راحتی مورد نظر خود را با هر طرح و رنگی انتخاب کنید. تنوع بالای رنگ پارچه، تنوع بالای مدل در کاتالوگ‌های این فروشگاه نشان دهنده‌ی آن است که فروشگاه همواره سعی می‌کند بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهد.
آدرس: ارومیه، کوی دادگستری، خیابان سبلان
شماره تماس: 04433366669

فوم مبل هنر+آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

مبل ایپک یولی+ آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه می‌توانید علاوه بر خرید مبلمان، میزناهارخوری، بوفه، کنسول و آینه و.. ست مبلمان خود را تهیه کنید. این فروشگاه تمام کالاهای باکیفیت خود را با قیمت مناسب به مشتریانش عرضه می‌کند.
آدرس: ارومیه، خیابان دستغیب، خیابان وصال
شماره تماس: 0914141622

مبلیران+آدرس+شماره تماس

در فروشگاه مبلیران می‌توانید انواع مبلمان راحتی با روکش‌های ساده و طرحدار را انتخاب کنید. مبلمان با روکش چرم، راحتی، استیل، نیمه استیل و…. با بهترین کیفیت و ضمانت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
آدرس: ارومیه، خیابان آزادگان1، روبه‌روی نورسرای ایران
شماره تماس: 04433438525

مبلیران+آدرس+شماره تماس

مبل میداس+ آدرس+ شماره تماس

یکی از فروشگاه‌های ارومیه که علاوه بر عرضه مبلمان انواع محصولات چوبی چون میز ناهارخوری، کنسول و آینه، سرویس خواب، کمد، جاکفشی و… را عرضه می‌کند. تمامی محصولات این فروشگاه از ضمانت کالا برخوردار هستند.
آدرس: ارومیه، خیابان رسالت، بلوار شهید دستغیب
شماره تماس: 04432383333

مبل آلتین+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

در این فروشگاه می‌توانید علاوه بر مبلمان، سرویس چوب، آینه و کنسول، کمد، دواور، جاکفشی و.. را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. این فروشگاه امکان عرضه محصولات خود را به صورت اقساطی برای مشتریان مهیا کرده است.
آدرس: ارومیه، بلوار آزادگان، میدان مولوی، خیابان هفتم

مشاهده
بازار مبل بوشهر
مبل آلتین+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

مبلمان میرداماد+ آدرس+ شماره تماس

یکی از معدود فروشگاه‌هایی در ارومیه است که بهترین مبلمان سلطنتی با تاج‌های آبکاری شده، معرق کاری شده را به بازار عرضه کرده است. این مبلمان لوکس را با چوب‌های راش، گردو و… ساخته‌اند و همواره سعی کرده‌اند با استفاده از مواد و متریال درجه یک، رضایت مشتریان خود را کسب کنند. 
آدرس: ارومیه، خیابان صمدزاده، خیابان موسوی
شماره تماس: 09146262274

مبل دیاموند+ آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه تمامی محصولات از بهترین چوب(راش، گردو و…) ساخته شده‌اند. به هیچ عنوان برای انتخاب مدل پارچه و رنگ با مشکل مواجه نمی‌شوید. اگر بودجه محدودی دارید، نگران نباشید در این فروشگاه می‌توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.
آدرس: ارومیه، میدان مولوی، بلوار آزدگان1، جنب بانک ملی
شماره تماس: 04433465378

مبل دیاموند+ آدرس+ شماره تماس

نمایشگاه مبل پاسارگاد+ آدرس+ شماره تماس

این فروشگاه مبل بزرگ و لاکچری، تقریبا تمامی مدل‌های مبلمان سلطنتی، کلاسیک، راحتی، فانتزی و.. را با بهترین کیفیت و بهترین مواد و متریال عرضه کرده است. در این فروشگاه اگر به سرویس خواب، میز و کنسول، آینه و… نیاز دارید می‌توانید هم رنگ و ست با مبلمانتان آن را تهیه کنید.
آدرس: ارومیه، خیابان هشت شهریور
شماره تماس: 09149504005

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا فروشگاه‌های مبلمان شهر ارومیه را به شما معرفی کنیم. فروشگاه اثاث چین هیچگونه مسئولیتی در قبلا کالاهای عرضه شده در این فروشگاه‌ها ندارد و معرفی آن‌ها، صرفا برای آشنایی بیشتر با فروشگاه‌های مبل این شهر است.

سوالات متداول

  • برای خرید مبل ارومیه بهتر است یا تهران؟

اگر ساکن ارومیه هستید می‌توانید از فروشگاه‌هایی که در این مقاله نام بردیم مبل‌های مورد نظرتان را خریداری کنید. تنوع مدل و رنگ در این فروشگاه‌ها بسیار زیاد است.

  • چه مبلی برای خرید بهتر است؟

مبل‌های با روکش‌های پارچه‌ای پنبه‌ای یا کتان و مبل‌های چرمی از جنس روکش‌های کلاسیک به شدت ارزش خرید دارند. پارچه‌های مصنوعی مانند میکروفایبر نیز گزینه خوبی است که بادوام بوده و به راحتی تمیز می‌شوند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه