بازار مبل تبریز ، پرچم دار عنوان پیشتازان صنعت مبل

بازار مبل تبریز

صنعت مبلمان یکی از صنایع تولیدی پر رونق در کشورمان محسوب می‌شود، اهمیت ایرانیان به زیباسازی منزل و دکوراسیون داخلی تا حدی پیشرفت کرده است که ایران در صنعت مبل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند در این زمینه در کنار خودکفایی حتی به صادرات به کشورهای همسایه نیز فکر کند. یکی از بازارهای فعال در زمینه دکوراسیون منزل و مبلمان بازار تبریز است. تبریزی‌ها در حسن سلیقه دکوراسیون و استفاده از مبلمان و دکوری‌های شیک و به روز شهرت فراوانی دارند.

همین مسئله باعث شده است که بازار مبل تبریز یکی از بازارهای پر رونق کشور در این عرصه باشد. اگرچه مهمترین و مشهورترین بازار مبلمان منزل در تبریز بازار مبل مایان است اما در کنار این منطقه بازارهای مشابه و مشهوری نیز وجود دارند که اگر راهی تبریز هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن از این بازار حتما وقت بگذارید زیرا با مبل‌هایی روبرو خواهید شد که به واسطه واردات موفق این بازار شاید در هیچ نقطه‌ای از ایران یافت نشود.

بازار مبل تبریز
بازار مبل تبریز

آدرس بازار مبل تبریز

اهمیت و علاقه تبریزی‌ها به مبلمان و دکوراسیون داخلی سبب شده است که این شهر بزرگ کشورمان در عرصه تولید و عرضه مبلمان به یکی از قطب‌های بزرگ در کشور تبدیل شود. یکی از بازارهای مشهور صنایع مبلمان در شمال غرب کشور بازار مبلمان تبریز است. نزدیک ورودی روستای مایان واقع در چند کیلومتری تبریز بازار پلاستیک فروشان از رونق بسیاری برخوردار بود، با گذشت چندین سال حضور مشتریان و بازدیدکنندگان از این منطقه سبب شد با صرف هزینه زیاد و جذب سرمایه گذار و بهره‌مندی از حضور فروشندگان بزرگ مبلمان و ایجاد نمایندگی محصولات مبلمان‌های مطرح داخلی و خارجی بازار مبلمان تبریز به این منطقه انتقال یابد و رشد بسیار زیادی را به واسطه‌این سرمایه‌گذاری‌ها به دست بیاورد.

مشاهده
بازار مبل اهواز

بازار مبل شهرک الماس

از دیگر بازارهای واقع شده در این شهر می‌توان به بازار مبل شهرک الماس اشاره کرد که به واقع یک شهرک صنعتی تمام عیار است و در همه زمینه‌ها و از تمام صنوف در آن حضور دارند و یکی از مشهورترین اصناف حاضر در این منطقه صنایع مبلمان منزل است. بازار بزرگ مبل تبریز که یکی از بزرگترین بازارهای مبلمان و اتومبیل در خاورمیانه هم به حساب می‌آید در شمال غربی شهر تبریز و در حوالی روستای مایان واقع شده است. این بازار شامل 7 مجتمع تجاری بزرگ و وسیع در عرضه مبلمان و دکوراسیون منزل است. می‌توان گفت یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تبریز هم به حساب می‌آید زیرا با دیدن این همه امکانات تفریحی و گردشگری شما باید ساعت‌ها در آنجا وقت بگذرانید.

مجموعه الماس تبریز بازارهای مبلمان متفاوت

در مجموعه الماس تبریز بازارهای مبلمان متفاوت و زیادی وجود دارد که از آن میان می‌توان به بازار مبل رویا و بازار مبل مروارید اشاره کرد که زیباترین و به روزترین مدل‌های مبلمان در این دو مرکز تولید و عرضه می‌شود و همچنین نمایندگی‌هایی از بزرگترین برندهای مبلمان در این مراکز وجود دارند که بسیاری از آنها را شاید در هیچ کجای ایران یافت نکنید در نتیجه اگر قصد عوض کردن مبلمان منزل خود را دارید دیدن کردن از این مراکز را نباید از دست بدهید.

فروشگاه مبل تبریز

برای خرید مبلمان با توجه به بودجه، طرح و مدل‌های مورد نظر می‌شود بازارهای گوناگونی را معرفی کرد. برای مثال در بازار مبل رویا با وجود 200 نمایشگاه مبل، صنایع چوبی و همچنین تولیدی‌ها و مراکز عرضه مستقیم مبلمان شما می‌توانید به راحتی هر طرح و مدل مبلمانی که در نظر دارید به راحتی پیدا کرده و یا سفارش دهید تا طبق خواسته شما ساخته شود.

مشاهده
بازار مبل قم

پاساژ مروارید تبریز

پاساژ مروارید واقع در شهرک الماس تبریز نیز شامل 300 واحد نمایشگاهی مبلمان است، که یکی از مشهورترین‌ها در بازار مبل ایران به شمار می‌آید و شما می‌توانید از تنوع طرح و مدل و کیفیت در آن بهره برده و متناسب با بودجه ای که در نظر دارید یک مبلمان امروزی و با کیفیت خریداری کنید.

بازارهای مبلمان در تبریز به اندازه ای وسعت دارد که مجموعا بیش از 1000 واحد نمایشگاه، پاساژ، فروشگاه و تولیدی در این منطقه در حال تولید و عرضه مبلمان به هموطنان آذری و حتی کل ایران هستند، تنوع طرح، رنگ و مدل در این بازار مبلمان به اندازه‌ای بالا است که می‌توان برای هر سلیقه و سبکی یک مبلمان متناسب پیدا کرد. در کنار وجود مراکز تولید و فروشگاه‌های مبلمان در این منطقه نمایندگی‌های برندهای بزرگ داخلی و خارجی نیز به عرضه خدمات و تولیدات به مشتریان مشغول هستند.

بازار مبل تبریز

بازار مبل ایران

با وجود بازارهای مبلمان مختلف در شهرهای کشور همچنان بسیاری از ایرانی‌ها ترجیح می‌دهند برای خرید مبلمان به تهران سفر کرده و از بازار مبل تهران خرید کنند. بازار مبل یافت آباد در تهران یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین بازار مبلمان در کشور است، این بازار که خود متشکل از چندین بازار، پاساژ، نمایشگاه و فروشگاه‌های مشهور است در منطقه 18 شهرداری واقع در جنوب غربی تهران واقع شده است.

فعالیت بازارهای مبلمان در سراسر ایران

گفتنی است به جز این بازار مشهور در تهران، بازارهای دیگری با محوریت مبلمان و دکوراسیون منزل وجود دارد که می‌توان به دلاوران، جاجرود، خاوران و بازار مبل چهاردانگه نیز اشاره کرد. پراکندگی بازارهای مبلمان در تهران به گونه‌ای است که شهروندان در هر نقطه از شهر به راحتی به یکی از مراکز عرضه مبلمان دسترسی داشته باشند، اگرچه از نظر قیمت و کیفیت نیز مبلمان عرضه شده در هر بازار قدری متفاوت است، برای مثال بازار مبل یافت آباد مبلمان به مراتب با کیفیت‌تری در قیمت‌های بالاتر ارائه می‌دهد همچنین وجود نمایندگی‌های معتبر از برندهای مطرح ترک، اروپایی و داخلی در این منطقه بیشتر است.

مشاهده
بازارهای مبل در شهر مشهد+ آدرس

حضور فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های بی شمار در این منطقه نیز به شکسته‌شدن قیمت‌ها و رقابتی شدن بازار فروش می‌انجامد که این مسئله مطمئنا به نفع مشتریان خواهد بود.

بازار مبل تبریز پیشتاز در صنعت مبلمان

در این مطلب هم با یکی دیگر از بازارهای مبلمان ارزنده یعنی بازار مبل تبریز آشنا شدید که یکی از قطب‌های مبلمان و صادرات این کالای ارزشمند در کشور است. در آخر گفتنی است که در شهر تبریز به  علت نزدیکی به مرز کشورهای همسایه ایران امکان واردات و صادرات مبل راحت‌تر بوده و در این بازار مبلمان شما می‌توانید مبل‌های اصل ترکیه‌ای و حتی اروپایی را بیابید و جزئی از منزل رویایی‌تان کنید، همچنین برای کشورهای همسایه هم بازار مبل ایران یکی از استراتژیک‌ترین بازارهای کشور است که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی آن کرده‌اند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه