بازار مبل قزوین

بازار مبل قزوین

دیگر لزومی ندارد که برای خرید مبلمان شیک و مدل جدید حتما از بازارهای مبل شناخته شده تهران مثل یافت آباد خرید کنید، سرمایه گذاری در صنعت مبلمان باعث شده است که در اکثر شهرهای کشورمان بازار مبل‌های خوب و قابل قبول وجود داشته باشد که می‌تواند نیاز مردم ساکن منطقه در زمینه خرید مبلمان و اکسسوری‌های چوبی منزل را به خوبی مرتفع سازد. در صورتی که ساکن استان قزوین هستید می‌توانید با حضور در بازارهای مبلی که در این مقاله معرفی می‌شوند جدیدترین مدل مبل استیل، سرویس خواب، مبل راحتی و آینه کنسول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

بازار مبل قزوین + لوکیشن + شماره تماس

شهر قزوین دارای سه بازار مبل بزرگ است که به راحتی نیاز جمعیت 2 میلیونی را در زمینه خرید انواع مبلمان و سرویس خواب مرتفع می‌سازد، ضمن این که فروشگاه های مبلمان کوچک و بزرگ نیز در سطح شهر پراکنده هستند و برای خرید می‌توان تنوع بیشتری را از نظر طرح و مدل‌ها و قیمت‌های رقابتی شاهد بود. بزرگ‌ترین بازارهای مبل قزوین، بازار مبل شقایق، بازار مبل شهید رجایی و بازار مبل خلیج فارس هستند و تمرکز مبلمان برندهای مختلف در این مراکز زیاد است. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های مبل چستر، مبل راحتی، مبل ال، آینه کنسول و … را در این بازارها مشاهده کنید.

بازار مبل قزوین + لوکیشن + شماره تماس

1. آدرس بازار مبل خلیج فارس قزوین + لوکیشن

این بازار مبل یکی از مشهورترین بازارهای مبل در استان قزوین است، که جدیدترین مدل مبلمان و لوازم چوبی منزل حاضر در صنعت مبلمان ایران را می‌توانید در آن بیابید. نمایندگی برندهای بسیاری در این بازار وجود دارد و امکان یک خرید عالی و تضمین شده از نظر کیفیت را برای ساکنین قزوین مهیا می‌سازد.

مشاهده
بازارهای مبل کرمانشاه+ آدرس+ لوکیشن+ شماره تماس

آدرس بازار مبل خلیج فارس: قزوین، نبش چهارراه آزادگان، غیاث آباد

شماره تماس: 028-33688889

 آدرس بازار مبل خلیج فارس قزوین + لوکیشن

2. آدرس بازار مبل شقایق قزوین + لوکیشن

بازار مبل شقایق یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین بازارهای مبل در کل استان قزوین است، تقریبا نمایندگی همه برندهای مشهور صنعت مبلمان و اکسسوری های چوبی در آن وجود دارد، بنابراین شاهد تنوع محصولات و برندها در این بازار مبل هستیم. در این بازار تولید و فروش انواع مبل راحتی، مبل استیل، مبل تختخواب شو، میز تحریر، سرویس مبلمان و … با قیمت‌های رقابتی و عالی برای یک خرید مقرون به صرفه و دلخواه صورت می‌گیرد.

آدرس بازار مبل شقایق: استان قزوین، جاده قدیم شهرک صنعتی، نرسیده به سه راه هفت سنگان، جنب دانشگاه پارسیان، بازار مبل شقایق

شماره تماس: 028- 33292050

آدرس بازار مبل شقایق قزوین + لوکیشن

3. بازار مبل شهید رجایی قزوین + لوکیشن

یکی دیگر از بازارهای بزرگ مبلمان در استان قزوین بازار مبل شهید رجایی است که در این بازار نیز شاهد حضور برندهای با کیفیت صنعت مبلمان هستیم. تنوع بالای طرح و رنگ‌های مد روز و همچنین قیمت‌های مناسب تولیدی از جمله مزایای خرید از بازار مبل شهید رجایی است.

آدرس بازار مبل شهید رجایی: قزوین، بلوار آیت الله ابوترابی

شماره تماس: 09124824610

بازار مبل شهید رجایی قزوین + لوکیشن

خرید مبلمان در قزوین

در کنار بازارهای بزرگ مبلمان در قزوین امکان خرید از فروشگاه‌های مبلمان پراکنده در سطح شهر نیز فراهم است، بنابراین اگر ساکن شهر قزوین هستید مطمئنا می‌توانید مبلمان یا سایر وسایل چوبی منزل را به راحتی از شهر خودتان خریداری کنید.

خرید مبلمان در قزوین

کیفیت صنایع مبلمان در بازار مبل قزوین چگونه است؟

با توجه به حضور برندهای مشهور و شناخته شده در بازارهای بزرگ مبلمان در قزوین به نظر می‌رسد محصولات موجود در این بازارها از کیفیت لازم برای رضایت هموطنان عزیز قزوینی برخوردار باشد. برای این که بتوانید محصولات با کیفیت‌تری را انتخاب و خریداری کنید کافی است که اطلاعات خود را در زمینه مبلمان و سرویس خواب با کیفیت بالاتر ببرید.

مشاهده
بهترین بازارهای مبل گیلان+ آدرس+ شماره تماس

شناخت انواع چوب‌های به کار رفته در ساخت کناف و اسکلت مبلمان و همچنین ویژگی فوم‌هایی که برای ساخت نشیمن مبلمان از آن استفاده می‌شود و انواع پارچه‌های مبلی می‌تواند انتخاب مبل با کیفیت و مناسب را برای شما آسان تر کند. ضمن این که در دام فروشندگان سودجو که مبلمان بی‌کیفیت را برای سود بیشتر به مشتری عرضه می‌کنند گرفتار نخواهید شد.

قیمت مبلمان در بازار مبل قزوین چقدر است؟

از آنجا که اکثر فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها در بازار مبل قزوین را تولید کنندگان یا نمایندگی‌های برندهای سرشناس تشکیل می دهند، قیمت مبلمان از یک تعرفه مشخص و تعریف شده برخوردار است و شما می توانید مبلمان مورد نظر  خود را با قیمت مناسب از این مراکز تهیه کنید. قیمت نهایی محصولی که انتخاب می کنید بستگی به کیفیت متریال تولیدی از جمله چوب، پارچه و فوم  و همچنین برندی که آن را تهیه می‌کند خواهد داشت.

قیمت مبلمان در بازار مبل قزوین

خرید اینترنتی مبل در قزوین

در حال حاضر فعالیت کارخانجات تولید مبلمان در فضای اینترنت این امکان را برای خریداران در سراسر کشور فراهم کرده است که مدل مبلمان یا اکسسوری‌های چوبی مورد علاقه خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه از کارخانه تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرند. به این ترتیب خرید مبلمان در قزوین بسیار ساده تر از آنچه تصور می‌شود خواهد بود.

نتیجه گیری

بازار مبل قزوین شامل سه بازار مبل بزرگ و مشهور به نام بازار مبل خلیج فارس، بازار مبل شقایق و بازار مبل شهید رجایی است که با حضور برندها و تولیدکنندگان تنوع طرح، مدل و قیمت خوبی را برای ساکنین قزوین فراهم کرده‌اند. در این بازارها میتوان انواع مبلمان راحتی، مبل استیل، سرویس خواب عروس، سرویس خواب نوزاد، میز کنسول، صندلی راک و … را با تنوع در مدل و قیمت خریداری کرد. عمده محصولات این بازار در کارگاه‌های تولیدی بومی شهر و یا در کارخانجات مبلمان برندهای شناخته شده تولید می شوند و از نظر کیفیت در سطح مناسبی قرار دارند.

مشاهده
بازار مبل خرم آباد

پرسش و پاسخ

1- بازارهای مبلمان در قزوین کجا قرار دارند؟

در قزوین سه بازار مبل مشهور وجود دارد که آدرس آنها به شرح زیر است:

آدرس بازار مبل خلیج فارس: قزوین، نبش چهارراه آزادگان، غیاث آباد

آدرس بازار مبل شهید رجایی: قزوین، بلوار آیت‌الله ابوترابی

آدرس بازار مبل شقایق: استان قزوین، جاده قدیم شهرک صنعتی، نرسیده به سه راه هفت سنگان، جنب دانشگاه پارسیان، بازار مبل شقایق

2- کدام محصولات را می توان از بازار مبل قزوین خریداری کرد؟

همه محصولات صنعت مبلمان از جمله انواع مبلمان راحتی، استیل، مبل کلاسیک، مبل ال، آینه و کنسول، سرویس خواب عروس، سرویس خواب نوجوان و … را در تنوع طرح و مدل قابل قبول می‌توانید در بازارهای مبل معرفی شده خریداری کنید.

3- آیا کیفیت محصولات بازار مبل قزوین به اندازه بازار مبل تهران است؟

از آنجایی که تولید کنندگان و برندهای مشهور مبلمان در این بازار مبل حضور دارند باید گفت که از نظر سطح کیفی محصولات آن دارای ضمانت لازم برای جلب نظر مشتریان در شهر قزوین هستند. همچنین از نظر تنوع مدل و طرح شاهد حضور جدیدترین محصولات مطابق با مد روز صنعت مبل در این بازارها هستیم.

اثاث چین
ارسال دیدگاه