پارچه مبل یزد

پارچه مبل یزد

استان یزد، یکی از قطب‌های مهم تولید پارچه در کشور است. بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌های مبلی در این استان تولید می‌شود، کارخانه‌های تولید پارچه در این استان از بهترین الیاف و متریال برای تولید پارچه مبلی استفاده می‌کنند، علاوه بر این موضوع استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا در بافندگی این پارچه‌ها باعث شده تا تولیدات آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند.
کیفیت بالا در بافت این پارچه‌ها باعث شده تا با نمونه‌های مشابه خارجی خود رقابت داشته باشند. در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه‌های سطح کشور شاهد عرضه پارچه مبلی یزد هستیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا با پارچه مبلی یزد و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

پارچه‌های مبلی یزد

برای اینکه بتوانید یکی از بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید، لازم است که با پارچه مبلی یزد و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

پارچه مبلی ساتن


این پارچه مبلی، با پارچه‌های ساتن موجود در بازار تفاوت بسیاری دارد. در واقع پارچه مبلی ساتن به هیچ عنوان شبیه به ساتن موجود در بازار نیست، تنها از لحاظ کیفیت و جنس مقاومت بالایی دارد و بسیار سبک است. این نوع پارچه‌ها رنگ‎بندی متفاوتی دارند و نقش‌ونگارهای موجود روی آن از بهترین مواد و متریال بافته شده است. این پارچه‌ها علاوه بر داشتن طرح و نقش برجسته، کمی براق هستند. همین موضوع روی زیبایی و جلوه آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

مشاهده
بازار مبل ملایر ، نشان از توسعه صنعت در شهرستانها
پارچه مبلی ساتن

پارچه مبلی شانلی


در بازار مبلمان، استفاده از پارچه مبل شانلی یکی از پرمتقاضی‌ترین پارچه‌هاست. در بافت این پارچه از نخ شانل با کیفیت استفاده کرده‌اند، همین امر باعث شده تا این پارچه به یکی از با کیفیت‌ترین تولیدات یزد تبدیل شود. در پروسه بافت پارچه شانلی از بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات و فناوری روز دنیا استفاده کرده‌اند. کیفیت بالای این پارچه باعث شده تا با نمونه خارجی خود در رقابت باشد. در حال حاضر تنها تفاوت این دو پارچه از لحاظ قیمت است. پارچه شانلی تولید شده در یزد، در برابر پارچه شانلی خارجی از قیمت بسیار کمتری برخوردار است.
دوام بالای این پارچه، تنوع رنگ بالا و شستشوی آسان آن باعث شده تا در بین پارچه‌ها بسیار پرمتقاضی و پرطرفدار باشد.

پارچه مبلی شانلی

پارچه مبلی مخمل یزد


تولیدکنندگان یزدی توانسته‌اند یکی از بهترین پارچه‌های مخمل برای روکش مبل را تولید کنند. این پارچه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای مدت زمان طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. پارچه مبل مخمل یزد به دو روش جدید تولید می‌شود:

در اولین روش از سیم استفاده می‌کنند، کرک‌ها را به وسیله سیم وارد تار و پود پارچه می‌کنند و به این ترتیب بافت پارچه انجام می‌شود.

در روش دوم از بافته شدن دو لایه پارچه و در هم تنیده شدن آن‌ها به یکدیگر، پارچه مخمل بافته خواهد شد. در انتهای کار پارچه‌ها را از یکدیگر جدا کرده و کرک آن‌ها را با قیچی کوتاه می‌کنند.

پارچه مبلی مخمل یزد

پارچه مبلی تک گل


یکی دیگر از پرطرفدارترین پارچه‌های یزد، پارچه تک گل آن است. از این پارچه برای مبلمان استل و مبلمان سلطنتی استفاده می‌کنند. این پارچه2های طرح تک گل با گل‌های نسبتا درشتی دارد. برای روکش مبلمان سلطنتی جلوه و ظاهر بسیار شکیل و زیبایی دارد.

مشاهده
راهنمای خرید از بازار مبل سمنان

قیمت پارچه مبلی یزد

امروزه با توجه به شرایط نابه‌سامان و متزلزل بازار، نمی‌توان قیمت دقیق و مشخصی برای پارچه مبلی عنوان کرد. اما می‌توانیم بگوییم که عوامل بسیاری روی مشخص کردن قیمت نهایی پارچه تاثیرگذار است. از جمله برند تولیدکننده، مواد و متریال استفاده شده، جنس پارچه، ایرانی یا خرجی بودن و… روی قیمت نهایی آن تاثیر بسیاری دارد.
قیمت پارچه مبلی را بهتر است به روز، از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.  

قیمت پارچه مبلی یزد

صادرات پارچه مبلی یزد

پارچه مبلی یزد به دلیل داشتن کیفیت بالا در حوزه صادرات توانسته بسیار خوب عمل کند. علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب این پارچه مبلی یکی از دلایلی است که اکنون شاهد حضور آن در بازار پارچه کشورهای همسایه هستیم. خوشبختانه صنعت صادرات پارچه توانسته در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری داشته باشد. همین موضوع انگیزه‌ای برای تولیدات با کیفیت‌تر و بیشتر برای تولیدکنندگان داخلی شده است.

صادرات پارچه مبلی یزد

سخن پایانی

اگر قصد خرید پارچه مبلی یزد را دارید اکنون به راحتی و با شناخت کامل می‌توانید این کار را انجام دهید. پارچه مبلی یزد یکی از بهترین پارچه‌های تولید داخل بوده و همواره از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

سوالات متداول

  • پارچه ساتن مناسب استفاده برای مبل است؟

پارچه ساتن انواع مختلفی دارد. یک نوع پارچه ساتن است که طرح و نقش برجسته‌ای دارد و کمی براق است. این پارچه مناسب استفاده برای مبل است.

  • برای خریدن پارچه‌های مبلی یزد به چه فروشگاه‌های یزد باید مراجعه کرد؟

می‌توان از برخی فروشگاه‌های یزد به صورت آنلاین پارچه را خریداری کرد. اما در تهران نیز فروشگاه‌هایی وجود دارد که برای خرید این پارچه به صورت آنلاین و حضوری در دسترس شما است.

مشاهده
بازار مبل تهران ، معروفترین بازار مبل ایران
اثاث چین
ارسال دیدگاه