بازار مبل زنجان

بازار مبل زنجان

یکی از اساسی‌ترین تکمیل کننده‌های دکوراسیون خانه مبلمان است انواع مختلفی از مبلمان دربازار موجود است که هر یک به گونه‌ای وظیفه تکمیل یک سبک از دکوراسیون داخلی خانه را برعهده دارند. برای اینکه یکی از بهترین و جدیدترین مدل‌های مبلمان را انتخاب کنید بهتراست از بازارهای مبل هر شهر بازدید نمایید. در این مقاله به سراغ بازار مبل زنجان رفتیم. در این بازار انواع مختلفی از مبلمان  وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

زنجان بیستمین شهر پرجمعیت ایران است که در شمال غرب کشور واقع شده است. در زمینه صنایع دستی از قبیل ورشو سازی،نقره سازی،ملیله کاری،چاروق سازی،چاقو سازی،فرش بافی و مبلمان بسیار معروف و مشهور است  و محصولات متنوع و کاربردی را ارائه می‌کند.در زمینه طراحی و تولید مبلمان نیز بسیار پیشرو و پیشگام است.

معرفی بازار مبل زنجان

مزیت‌های بازار مبل

انواع محصولات  در سبک‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازار مبل شهرها به چشم می‌خورد. در بازار مبل تنوع محصولات به قدری زیاد است که  تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. در این شرایط حتی افراد بسیار سخت گیر نیز مدل دلخواه خود را پیدا می‌کنند. یکی دیگر از مزیت‌های بازار مبل هر شهر این است که شما می‌توانید با خیال راحت و صرف زمان متناسب با هر بودجه‌ای مدل مورد پسند خود را خریداری کنید.

مزیت‌های بازار مبل

بهترین بازارهای مبل زنجان کجاست؟

در زنجان مراکز فروش و گالری‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. باتوجه به سابقه تاریخی و کارآمدی استان در صنایع دستی و تولیدی، طراحی و ساخت مبلمان در این شهر بی نظیر است. به همین دلیل بازارهای مبل مختلفی در این شهر وجود دارند که در ادامه هرکدام از آن‌ها را معرفی و آدرس را ذکر می‌کنیم.

مشاهده
بازار مبل قشم
بهترین بازارهای مبل زنجان کجاست؟

شهر مبل زنجان

شهر مبل زنجان در مجتمع تجاری_تفریحی صفاپارک در خیابان صفا قراردارد. شهر مبل زنجان یکی از قدیمی ترین و برترین مراکز عرضه مبلمان و صنایع چوبی است که بیش از ۴۰ سال قدمت دارد. در شهر مبل انواع مبلمان در سبک‌های مختلف، سرویس ناهارخوری،انواع سرویس خواب و سایر آکسسواری‌های چوبی عرضه می‌شوند.

شهر مبل زنجان

بازار مبل کوروش زنجان

در میدان آزادی_نبش بلوار کشاورز،بازار مبل کوروش قراردارد. تنوع محصولات به قدری زیاد است که شما باید زمان بیشتری در این مرکز بگذرانید تا یکی از بهترین و مناسبترین مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید. این مرکز ازساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب میزبان شما عزیزان است. تمام وقت و به صورت یکسره فعالیت می‌کند. در بازار مبل کوروش انواع و اقسام از جدیدترین و به روزترین مدل‌های مبلمان راحتی وجود دارد.

بازار مبل کوروش زنجان

بازار مبل زمرد زنجان

در محله اسلام آباد_خیابان شهید مدنی زنجان،رو به روی بانک ملی و در نزدیکی پارک دلفین‌ها بازار مبل زمرد قرار دارد. در این بازار انواع مبلمان راحتی،چستر،ال ،سلطنتی و استیل عرضه می‌شوند.‌ علاوه بر تولیدات چوبی،تعمیرات مبل و تغییر رنگ نیز انجام می‌گیرد.  اگر قصد دارید با تعویض پارچه رومبلی و رنگ آمیزی مجدد چوب مبلمان تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کنید؛بهتر است سری به بازار زمرد زنجان بزنید.

بازار مبل زمرد زنجان

قیمت مبل در زنجان

باتوجه به اینکه عرضه انبوه کالا و خرید بدون واسطه در پایین بودن قیمت تاثیر دارد. پس بهتراست برای خرید با قیمت مناسب به بازار مبل هر شهر مراجعه کنید. در این بازار قیمت‌ها کمی پایین تر از فروشگاه و گالری‌های  دیگر عرضه میشود و چون اکثر تو فروشندگان تولید کننده هستند اجناس از تولید به مصرف به دست شما می‌رسد.

مشاهده
بازار مبل اراک
قیمت مبل در زنجان

بهترین مبلمان زنجان

بهترین مبلمان زنجان را می‌توانید از طریق شهر مبل،بازار کوروش و بازار زمرد پیدا و انتخاب کنید. در این سه بازار مبل انواع و اقسام مبلمان راحتی، سلطنتی،استیل،کلاسیک، چستر وال دیده می‌شوند. مبلمان هرخانه با معیارهایی چون سبک،سلیقه شخصی،بودجه و متراژخانه انتخاب می‌شوند.

بهترین مبلمان زنجان

نکات اصلی خرید مبلمان

برای خرید مبلمان ابتدا باید سبک دکوراسیون اصلی خانه را انتخاب کرد و بعدها رنگ اصلی و فرعی را متناسب و در حد معمول  در اثاثیه به کار برد. رنگ اصلی بیشترین کارایی و کاربرد رادارد. رنگ فرعی نیز در تناسب رنگ اصلی و در هارمونی خاصی در دکوراسیون به چشم می‌خورد. جنس پارچه و متریال به کار رفته در مبلمان نیز از نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کرد. متراژ خانه نیز بسیار مهم است. مبلمان باید متناسب با فضای خانه خریداری شوند.

نکات اصلی خرید مبلمان

مبلمان برای خانه‌های کوچک

اگر متراژ خانه شما کوچک است پیشنهاد می‌شود از مبلمان راحتی،چستر وال خرید کنید. مبلمان راحتی برای چیدمان به فضای کوچکی نیاز دارند. مبلمان  ال در یک سمت قرار می‌گیرند و فصای کافی برای خانه های کوچک فراهم می‌کنند. جابه جایی آن‌ها راحت‌تر صورت می‌گیرد و دکوراسیون شما را شیک جلوه می‌دهد.

مبلمان برای خانه‌های کوچک

مبل‌هایی برای خانه‌های بزرگ

اگر متراژ خانه شما بزرگ است و فضای کافی برای سبک دکوراسیون‌های کلاسیک، فرانسوی،انگلیسی و ایتالیایی دارید بهتراست که از مبلمان سلطنتی و استیل استفاده کنید. این مبلمان با طراحی منحصر به فرد و متریال‌های متفاوت و با کیفیتی دارند و اگر چیدمان اصولی این مبلمان را رعایت کنید و اصل تقارن را به کار ببرید یک دکوراسیون بسیار شیک و جذابی خواهید داشت.

مشاهده
معرفی بازار مبل ارومیه
مبل‌هایی برای خانه‌های بزرگ

خرید اینترنتی مبلمان

یک راه فوری و سریع برای کسانی که وقت کافی ندارند اما می‌خواهند بهترین و جدیدترین مبلمان را خریداری کنند، خرید اینترنتی است. در خرید اینترنتی شما با دریایی از مدل‌های مختلف و متفاوتی روبه رو هستید که می‌توانید متناسب با سلیقه و لایف استایل خودتان مدل‌های متناسبی را انتخاب و خریداری کنید. سایت‌های معتبر مبلمان همواره تخفیف دارند و به دلیل حذف واسطه‌ها و خرید از تولیدکنندگان،مبلمان قیمت پایین تر و مناسبی دارند.مبلمان و صنایع چوبی با بسته‌بندی مناسب را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

خرید مبلمان از بازار مبل هر شهر مزیت‌های فراوانی  دارد از جمله اینکه جدیدترین مدل‌های با کیفیت تولید و عرضه می‌شوند. و شما با صرف زمان کافی می‌توانید بهترین مدل‌های مبلمان را خریداری کنید. در این مقاله به سراغ بازار مبل زنجان رفتیم. در شهر زنجان علاوه بر فروشگاه‌های خیابان خرمشهر ،سه بازار مبل به نام‌های شهر مبل زنجان،بازار مبل کوروش و بازار مبل زمرد دایر است. علاوه بر مزیت‌های خرید از بازار مبل،خرید اینترنتی نیز گزینه هوشمندانه‌ای است. تنوع محصولات و جدیدترین خدمات همراه با قیمت پایین تر از مزایای خرید اینترنتی مبلمان و صنایع چوبی است.

سوالات متداول

1)آدرس شهر مبل زنجان کجاست ؟ شهر مبل زنجان در مجتمع تجاری_تفریحی صفاپارک در خیابان صفا

2)آدرس بازار مبل کوروش کجاست ؟ در میدان آزادی_نبش بلوار کشاورز،بازار مبل کوروش

3)آدرس بازار مبل زمرد کجاست ؟  در محله اسلام آباد_خیابان شهید مدنی زنجان،رو به روی بانک ملی و در نزدیکی پارک دلفین‌ها بازار مبل زمرد قرار دارد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه