بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد

اگر قصد خرید مبل یا دیگر وسایل چوبی خانه یا محل کارتون رو دارید بازدید از بازار مبل یافت آباد رو از دست ندید. این بازار در  منطقه 18 تهران است که با پاساژ های لوکس و زیبایی که در آن واقع شده است یکی از جذاب ترین مناطق برای خرید مبل راحتی، مبل استیل، بوفه، سرویس خواب و … می باشد که در چند سال گذشته به محلی پر رفت و آمد و شلوغ تبدیل شده است.

ویژگی های بازار خوب

ابتدا ما باید ویژگی های یک بازار خوب را بشناسیم، بازار به محلی گفته می شود که مجموع مغازه ها در کنار هم نسبت به فروش یا ارائه خدمات محصولاتی مشابه اقدام می کنند. یکی از ویژگی هایی که یک بازار باید نسبت به سایر مغازه های موجود در شهر داشته باشد قیمت رقابتی محصولات است که از دلایل آن میتوان به خرید عمده بازاریان از تولید کنندگان و همچنین حضور مستقیم بعضی از تولید کنندگان در بازار می باشد. 

بازار مبل یافت اباد

دسترسی به  این مرکز خرید بسیار راحت است، زیرا که این مرکز در محدوده طرح ترافیکی شهر تهران واقع نشده و افراد به راحتی می‌توانند با خودروهای شخصی یا تاکسی‌ها به خیابان امامزاده حسن و تقاطع خیابان معلم دسترسی داشته باشند. همچنین افراد می‌توانند در ایستگاه‌های مترو آزادی پیاده شوند و طی کردن مسیری مستقیم کوتاهی به راحتی به این مرکز خرید برسند. البته گفتنی است زمانی که به این مرکز خرید برسید اگر تا به حال این مکان را ندیده باشید وسعت آن شما را حیرت‌زده خواهد کرد. در کنار این مرکز خرید، مراکز مختلفی برای خریدی به صرفه و مطابق با سلیقه شما وجود دارد که دیدن آنها هم خالی از لطف نیست و به راحتی می‌توانید مقایسه کیفیتی و قیمتی داشته باشید.

مشاهده
بازار مبل قشم

به دلیل زیاد بودن تنوع اقلام، بازه قیمت مبل یافت آباد بسیار متغییر است و به عواملی مثل: نوع چوپ، نوع پارچه، شرکت تولیدی، برند بودن کالا و به جزئیات آن بستگی دارد. تعیین بودجه در طول فرآیند خرید مبلمان اهمیت زیادی پیدا می‌کند زیرا لوازم بزرگ دکوراسیون مثل: مبل‌ها، صندلی‌ها و میزها اغلب گران‌ترین بخش هر پروژه دکوراسیونی یا خانه‌ها هستند. بدیهی است که تعیین بودجه در مراحل اولیه به افراد می‌تواند کمک کند تا بر آنچه می‌توانند هزینه کنند متمرکز شوند، همچنین این امر به افراد کمک می‌کند تا بهترین اقلام را در محدوده قیمتی خود پیدا کنند.

به هر شکل افراد با مراجعه به این مرکز می‌توانند با هر سلیقه‌ای که داشته باشند، اقلام مد نظر خود را به راحتی پیدا و خریداری کنند و  شاید شهرت مرکز مبل یافت اباد به همین دلیل است که می‌تواند نیازهای همه افراد با هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهد و همچنین یکی از بزرگترین مراکز تجارت صنایع چوبی در خاورمیانه است. این خود نمایانگر اصالت و کیفیت خاص این مجوعه بزرگ مبلمان در کشور است که سالانه تعداد زیادی از کالاهای موجود در آن حتی صادر هم می‌شوند.

فروشگاه مبل یافت آباد

این مجموعه با داشتن فروشگاه‌های برند و شناخته‌شده می‌تواند اقلامی مثل  انواع و اقسام مبلمان کلاسیک، مدرن، چوبی، فلزی و … با متریال‌های مختلف، سرویس اتاق خواب بزرگسال، سرویس سیسمونی، سرویس اتاق خواب کودک و نوجوان، انواع میز و صندلی و اقلام مشابه دیگر را به افراد ارائه دهد. همچنین نمایشگاه مبل یافت آباد کالاهای متنوع و مدرن و به روز خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد و افراد به راحتی می‌توانند اطلاعات مفیدی در رابطه با این کالاها کسب کنند. گالری مبل یافت آباد شامل 8000 فروشگاه بزرگ، چندصد تولیدی و مغازه های کوچک و خرده فروش است که باعث شده این مرکز خرید وسیع را به نام بازار مبل تهران بشناسند. علاوه بر فروش محصولات، خدماتی مثل تعمیر وسایل چوبی، تعویض دسته مبلمان، تغییر روکش و دکوراسیون را به افراد ارائه می‌دهند.

 همچنین در این مرکز خرید امکانات رفاهی زیادی از جمله، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ های طبقاتی، سرویس بهداشتی و … برای رفاه حال خریداران تعبیه شده است.  پارکینگ مجموعه هم در پایین ساختمان قرار گرفته است که به صورت طبقاتی جای پارک مناسبی را برای مراجعه کنندگان فراهم آورده است، در نظر داشته باشید با ورود به پارکینگ مجموعه به شما کارتی داده شده که به صورت هوشمند ساعاتی که ماشین شما پارک است محاسبه شده و در نهایت برای خروج از مجموعه مبلغی را در ازای نگهداری از خودرو شما دریافت خواهند کرد.

مشاهده
بازار مبل جاجرود

ساعت کاری این بازار از ساعت 9 صبح نا 21 بوده که این ساعت برای مغازه های خارج از پاساژ متغیر است که در بعضی مغازه ها یا فروشگاه ها تا ساعت 23 می باشد. این مرکز خرید در ایام تعطیل و آخر هفته ها باز بوده و ارائه خدمات در آن انجام می شود. که این ویژگی برای افراد شاغل بسیار مورد قبول بوده به طوری که به راحتی در آخر هفته و خارج از زمان کاری می توانند اقدام به خرید در این بازار کنند.

 

 

انواع بازار مبلمان

مجموعه بازار مبل یافت آباد متشکل از مراکز بزرگ فروشگاهی و پاساژهای مدرنی مثل بازار مبل ایران در سه شعبه، کاسپین، کوروش، پایتخت، برنا، خلیج فارس، نگارستان و … است و از دیگر مراکز خرید مشابه با این مجموعه می‌توان به بازار مبل چهاردانگه در منطقه 19 تهران واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه و بازار مبل ملایر در شهرستان ملایر استان همدان اشاره کرد. در آخر باید گفت خرید مبلمان برای منزل خود از مهم‌ترین تصمیم‌ها برای خانه است و انتخاب کالایی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب امر ضروری است. تا زمانی که بدانید چه نوع اقلامی را برای دکوراسیون خود می‌خواهید، می‌توانید بهترین مبلمان را با قیمت مناسب از مراکز خرید معرفی شده تهیه کنید. مبلمان شما تأثیر چشمگیری در طراحی داخلی منزل شما دارد و در فروشگاه‌های مبل یافت آباد،  تمام چیزهایی را که برای دکوراسیون منزل خود به آن نیاز دارید، می‌توانید پیدا کنید.

 

پاساژهای معروف بازار مبل یافت آباد

در بازار مبل یافت آباد پاساژها و مغازه های بسیار زیادی قرار گرفته است که از بهترین آنها میتوان به بازار مبل ایران در سه شعبه، بازار مبل کاسپین، بازار مبل خلیج فارس اشاره کرد. پاساژهای نامبرده شده در بازار مبل یافت آباد در طبقات مختلف اقدام به فروش مبلمان منزل از جمله مبل استیل، مبل راحتی، مبل کلاسیک و سرویس خواب از جمله سرویس خواب یک نفره، سرویس خواب دو نفره، سرویس خواب نوزاد، سرویس خواب نوجوان و سایر اکسسوری چوبی منزل می کنند.

مشاهده
آشنایی با بازارهای مبل بجنورد

معایب خرید از بازار مبل یافت آباد

باتوجه به مغازه های کوچک این بازار، محدودیت انخاب مدل در یک مغازه وجود دارد. یکی دیگر از ایراد های اساسی این بازار قیمت های نسبتاً بالای محصولات است که باتوجه به اجاره مغازه در پاساژهای لوکس قیمت گذاری می شود.

بازار مبل یافت آباد یا بازار مبل دلاوران؟

برای ساکنین تهران نزدیک بودن به محل خرید و نداشتن ترافیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هر بازار مبل یافت آباد و دلاوران از ترافیک نسبتاً کمی برخوردار است. تنوع محصولات در بازار مبل یافت آباد به مراتب بیشتر از بازار مبل دلاواران بوده ولی قیمت های بازار یافت آباد کمی بیشتر از بازار مبل دلاوران بود. با ویژگی های گفته شده می توانید انتخاب هوشمندانه ای برای خردید خود داشته باشید.

بازار مبل جاجرود

این بازار در 20 کیلومتری تهران به سمت دماوند بوده که به دلیل سختی مسیر بازار خلوتی نسبت به سایر بازار های تهران است.

بازار مبل جاجرود بیشتر به فروش مبل استیل و مبل کلاسیک مشهور است که دلیل آن وجود کارخانه ها و تولید کنندگان مبلمان استیل در اطراف تهران می باشد. در نزدیکی بازار مبل جاجرود، بازار مبل کمرد واقع شده است که همانند بازار مبل جاجرود فروش مبل استیل  در آن رونق دارد.

 

اثاث چین
ارسال دیدگاه