بازار مبل اهواز

بازار مبل اهواز

خرید مبلمان اصلی‌ترین بخش دکوراسیون داخلی منزل را در بر می‌گیرد، به همین دلیل انتخاب مبلمان از میان انواع مدل ها و انتخاب رنگ آن یک چالش همیشگی پیش روی خانواده است، خرید مبلمان از یک بازار مبل بزرگ و معتبر نیز بخش دیگری از چالش‌های پیش روی خرید مبلمان به ویژه در شهرهای کوچک است، در این مقاله قصد داریم به نکاتی در مورد بازار مبل اهواز اشاره کنیم.

آدرس + لوکیشن + شماره تماس بازار مبل اهواز

اگر در شهر اهواز ساکن هستید و هنوز نمی‌دانید که بهترین و جدیدترین مدلهای مبلمان را از کجا باید خریداری کنید در این بخش بازار مبل اهواز را به شما معرفی می‌کنیم.  اهواز دارای چندین بازار مبل اصلی است که در آن شاهد حضور برندها و تولیدیهای مبلمان با عرضه انواع مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل راحتی و مبل ال و سایر کالاهای چوبی دکوراسیون داخلی هستیم. خرید کردن از این منطقه با توجه به تمرکز مبل فروشی‌ها و همچنین مغازه‌ها و نمایشگاه‌های سایر اقلام دکوراتیو و کالای خواب و … صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

آدرس + لوکیشن + شماره تماس بازار مبل اهواز

بازار مبل شماره 1

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین

بازار مبل شماره 2

اهواز، بلوارقدس، میدان قدس، خیابان لشکری

اهواز، بلوارقدس، میدان قدس، خیابان لشکری

بازار طبقاتی مبلمان اهواز

مجتمع تجاری امام رضا  که یک بازارچه طبقاتی است دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات و لوازم منزل و کالای خواب و مبلمان است و بهترین بازار برای خرید جهیزیه در اهواز محسوب می‌شود. طبقه سوم و چهارم این پاساژ به مبلمان ، سرویس خواب و تشک و … اختصاص دارد و خود یک بازار مبل بزرگ است.

مشاهده
راهنمای خرید از بازار مبل سمنان

آدرس بازار مبل امام رضا: اهواز، تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی ، مجتمع تجاری امام رضا

بازار طبقاتی مبلمان اهواز

شهر مبل در اهواز

شهر مبل اهواز بزرگترین بازار مبل این منطقه است که از نظر حضور برندها و تمرکز بر فروش مبلمان و کالای خواب با بازار یافت آباد تهران قابل مقایسه است. این بازار بزرگترین بازار مبل در بخش جنوبی و جنوب غرب کشور محسوب می شود. این بازار شامل هفت پاساژ است که  دارای 600 واحد 30 تا 1800 متری است و در بین فروشگاه‌ها واحدهایی برای عرضه انواع لوستر، پارچه مبلمان، لوازم جانبی مبل، میز و صندلی، پرده  و … نیز وجود دارد. شهر مبل اهواز به خوبی نیاز منطقه خوزستان به خرید انواع مبلمان، کالای خواب، اکسسوری‌های دکوراتیو چوبی و … را تامین می‌کند و دیگر نیاز نیست که برای خرید یک محصول راهی استان‌های همجوار شد.

آدرس شهر مبل اهواز

شهر مبل اهواز در انتهای بلوار پاسداران بعد از منطقه فرهنگیان جنب قرارگاه ارتش

آدرس شهر مبل اهواز

بازار مبل ایران اهواز

یکی دیگر از بازارهای مبل بزرگ و دیدنی اهواز به لحاظ کیفیت مبلمان و همچنین تنوع در تولید انواع مبلمان، ویترین، بوفه، سرویس خواب عروس، سرویس خواب کودک و نوجوان و … بازار مبل ایران است. این بازار همچنین یکی از بزرگترین بازارهای مبل در استان خوزستان محسوب می‌شود و تامین کالای چوب و مبلمان شهرهای همجوار را نیز بر عهده دارد.

بازار مبل ایران اهواز

آدرس بازار مبل ایران + لوکیشن

استان خوزستان، اهواز، بلوار پاسداران

آدرس بازار مبل ایران + لوکیشن

کیفیت مبلمان در شهر اهواز

به لحاظ کیفیت و همچنین تنوع در مدل و برندها باید گفت که بازارهای مبلمان در اهواز هیچ تفاوتی با بازارهای مبل در تهران ندارد، اهواز شهر بزرگی است و تنوع برندها و همچنین حضور تولیدی‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در بازارهای مبل پراکنده در این شهر سبب شده است که مبلمان با انواع کیفیت‌ها متناسب با هر بودجه و سلیقه‌ای در این بازار موجود باشد.

مشاهده
بازار مبل قشم
کیفیت مبلمان در شهر اهواز

خرید اینترنتی مبل در اهواز

امکان خرید اینترنتی مبلمان از بسیاری از فروشگاه های حاضر در بازار مبل اهواز وجود دارد، در حال حاضر برندهای بسیار زیاد ایرانی و خارجی امکان خرید مبلمان به صورت اینترنتی را برای کاربران فراهم کرده‌اند. به این ترتیب شما در  هر کجای شهر اهواز یا استان خوزستان ساکن باشید می‌توانید با استفاده از خرید آنلاین مبلمان، انواع مبل استیل، مبل ال، راحتی و کلاسیک یا کالای خواب، ویترین، آینه و کنسول و … را از سایت‌های فروشگاهی تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید. امکان مقایسه انواع مدلها و رنگ ها و همچنین قیمت انواع مبلمان از این طریق برای شما فراهم است.

قیمت مبلمان در اهواز چگونه است؟

قیمت مبلمان با توجه به مدل، برند و متریال تولیدی انتخابی مشخص می شود، در واقع هرچه کیفیت محصولی که انتخاب می کنید بالاتر باشد، بهای بیشتری نیز برای آن باید پرداخت کرد. تفاوت در قیمت‌ها به دلیل تنوع در محصولات و همچنین برندها و کیفیت ساخت است، به همین دلیل در یک بازار مبل بزرگ مثل بازار مبل اهواز می‌توان با هر بودجه‌ای کالای دلخواه را پیدا کرد.

معمولا قیمت مبل استیل نسبت به سایر انواع مبلمان بالاتر است اما می توان مبل راحتی را با قیمت مناسب‌تری تهیه کرد، نوع فوم، پارچه روکش مبل، جنس بدنه و … از جمله مواردی است که باعث می‌شود مبل‌ها حتی از یک نوع نیز تفاوت قیمت عمده‌ای داشته باشند.

قیمت مبلمان در اهواز

نتیجه گیری

اهواز یک شهر بزرگ و مرکز استان خوزستان است، این شهر بزرگ دارای چندین بازار مبل است که از لحاظ کیفیت و  تنوع طرح  و مدل کاملا هم پایه با بازارهای مبل بزرگ تهران همچون یافت آباد هستند. تنوع برندها، تولیدی‌های مبلمان و نمایشگاه ها در این منطقه بسیار زیاد است و می‌توان به راحتی انواع مدل های مبلمان، سرویس خواب، ویترین، بوفه، میز تلویزیون، آینه و کنسول و … را از این مراکز خریداری کرد.

مشاهده
بازار مبل کرمان

سوالات متداول

1- کدام یک از بازارهای مبلمان اهواز بهترین کیفیت مبل را ارائه می‌کنند

همانطور که در مقاله ذکر کردیم، بازارهای مبل در شهر اهواز بسیار متنوع هستند و در این بازارهای بزرگ انواع مدلهای مبلمان با کیفیت های متنوع وجود دارد و همچنین برندهای متفاوت در حال عرضه کالا هستند بنابراین می‌توان گفت که در همه این بازارها می‌توان مبلمان، کالای خواب یا سایر وسایل چوبی منزل را با کیفیت مناسب خریداری کرد.

2- بزرگترین بازار مبل اهواز کدام است؟

بازار مبل شهر مبل در اهواز بزرگترین بازار مبل این شهر و همچنین بزرگترین بازار مبل در منطقه جنوب و جنوب غرب کشور است.

3- مبل های موجود در بازار مبل اهواز از کجا تامین میشوند؟

تولیدیهای بسیاری در بازارهای مبلمان اهواز به عرضه مستقیم مبل، کالای خواب و وسایل چوبی مشغول هستند، ضمن این که برندهای مشهور زیادی نیز دارای نمایندگی معتبر در بازارهای مختلف مبلمان در اهواز هستند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه