بازار مبل قشم

بازار مبل قشم

قشم یکی دیگر از جزایر خلیج فارس است که از نظر اقتصادی بسیار مورد توجه قرار دارد. بازار کسب و کار در  قشم بسیار پر رونق است. بازار نیز از جمله اصنافی است که در جزیره قشم فعالیت داشته و به منظور تامین نیاز ساکنین منطقه در جزیره حضور دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بازار مبل قشم بپردازیم.

آدرس بازار مبل قشم + لوکیشن + شماره تماس

جزیره قشم جمعیتی در حدود 200 هزار نفر دارد، یکی از اقلام دکوراسیونی لازم برای زندگی، سرویس مبلمان، سرویس خواب، اکسسوری‌های چوبی دکوری،  آینه کنسول و … است. بنابراین تعجبی ندارد که  حتی در جزیره کوچکی  چون قشم صنایع مبلمان دارای بازار کوچکی باشد.

آدرس بازار مبل قشم + لوکیشن + شماره تماس

مرکز خرید سیتی سنتر

سیتی سنتر سرشناس ترین مرکز تجاری در جزیره قشم محسوب می‌شود. مغازه ها در این مرکز تجاری بسیار مدرن، شیک و دارای ویترین‌های بزرگ و باشکوه هستند. مرکز خرید سیتی سنتر دارای دو بخش سیتی سنتر 1 و سیتی سنتر 2 است. در این مرکز نام‌های آشنا و برندهای معروف اجناس مختلفی چون پوشاک، لوازم بهداشتی و مبلمان حضور دارند.

آدرس بازار مبل سیتی سنتر: قشم، سیتی سنتر 1، لاین B

شماره تماس:  07635247506

به جز حضور یک نمایشگاه مبل در سیتی سنتر سه مغازه بزرگ مبل فروشی دیگر که یکی از آنها خود تولید کننده مبلمان است در قشم حضور دارند که آدرس و مشخصات آنها به این شرح است:

مشاهده
بازار مبل یزد

آدرس مبلمان فتوحی: قشم، از طرف چهار راه مرگ به طرف چهار راه پردیس، کوچه رو به روی ساختمان طاهری، انتهای کوچه رو به روی هتل ارام

شماره تماس: 09170880032

آدرس تولیدی مبلمان سوفا سنتر: قشم، ورودی رمچاه، تولیدی مبل سوفا سنتر

شماره تماس: 09176487633

آدرس نمایشگاه مبلمان جالوود: قشم، چهارراه پرديس، انتهای خيابان فلسطين، جلوتر از هتل بهشت

شماره تماس: 07635229030

مرکز خرید سیتی سنتر

قیمت محصولات در بازار مبل قشم چگونه است؟

می‌دانیم که قشم یک جزیره تجاری است و خرید کردن اجناس مختلف از قشم همواره یکی از راه‌های تجارت داخلی بوده است، قیمت مناسب اجناس و کالاها در قشم زبانزد است، این مسئله در مورد مبلمان آنچنان صدق نمی‌کند، دلیل آن هم این است که بازار مبل قشم صرفا به منظور تامین کالای ساکنین فعال است، به همین جهت از لحاظ قیمت تفاوت چندانی با سایر استان ها و بازارهای مبل شهرهای دیگر کشور در این بازار مشاهده نمی‌شود.

قیمت همه اجناس از جمله انواع مبل استیل، مبل راحتی، سرویس ناهارخوری، سرویس خواب و … در تولیدی‌ها به نسبت نمایشگاه های عرضه مبل کمی ارزان تر است، البته باید بدانید که نهایتا این سفارش شما است که باعث می‌شود قیمت نهایی مبلمان با توجه به متریال انتخابی از جمله جنس چوب، فوم و پارچه تعیین شود.

قیمت محصولات در بازار مبل قشم

کیفیت محصولات بازار مبل قشم

همانطور که گفتیم بازار قشم بیشتر به منظور تامین کالای ساکنین این جزیره راه اندازی شده است، ممکن است برخی از کالاهای با کیفیت برای شهرستان‌های نزدیک این جزیره از جمله شهرستان‌های کوچک استان هرمزگان نیز صادر شود.

مشاهده
بازار مبل تبریز ، پرچم دار عنوان پیشتازان صنعت مبل

کیفیت مبلمان بستگی به متریال تولیدی آن دارد که از آن میان می‌توان به نوع چوب، درجه مرغوبیت چوب، فوم مخصوص نشیمن، پارچه مبلی و … دارد. اما به یک نکته توجه داشته باشید و آن این است که رابطه میان کیفیت مبلمان و قیمت آن را نیز از یاد نبرید. هرچه کیفیت مبلمان بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

کیفیت محصولات بازار مبل قشم

خرید اینترنتی مبلمان از قشم

در صورتی که خرید از بازار مبل کوچک قشم نیاز شما را تامین نمی کند می‌توانید از گزینه بهتری به نام خرید اینترنتی مبل استفاده کنید. در حال حاضر امکان خرید آنلاین مبلمان بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های جغرافیایی امکان پذیر است، به این ترتیب می توانید مبلمان مورد نظر خود را به شکل مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های مبل خریداری کرده و در قشم تحویل بگیرید.

از جمله مزایای خرید اینترتی مبلمان بهره مندی از تنوع طرح و رنگ و مدل است. در یک خرید اینترنتی شما می‌توانید انواع مدلهای روز مبل از جمله مبل ال، مبل کلاسیک، مبل چستر و … و همچنین مدل سرویس خواب کودک و نوجوان، مدل سرویس عروس و …. را نیز مشاهده کنید. امکان مقایسه قیمت ها نیز وجود دارد، خرید اینترنتی مبلمان به آسانی و تنها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است.

محصولات بازار مبل قشم چگونه تهیه می شود

همانطور که در متن مقاله اشاره کردیم یک تولید کننده مبلمان در قشم حضور دارد که محصولات خود را به صورت نمایشگاهی به فروش می رساند، اجناس موجود در بازار مبل قشم عموما تولید داخل بوده و از مرکز استان برای فروش به  بازار مبل این جزیره منتقل می‌شود.

مشاهده
بازار مبل ملایر ، نشان از توسعه صنعت در شهرستانها
محصولات بازار مبل قشم چگونه تهیه می شود

نتیجه گیری

بازار مبل قشم از جمله بازارهای کوچک و محلی است که به منظور تامین کالای مورد نیاز مردم منطقه ایجاد شده است، این فروشگاه ها و تولیدی مبلمان عموما اجناس تولید داخل بوده و به لحاظ کیفیتی و قیمت قابل قبول هستند. خرید اجناسی چون انواع سرویس مبلمان، ناهارخوری، میز تلویزیون، میز جلومبلی و … از این بازار کوچک محلی امکان‌پذیر است.

سوالات متداول

آیا در جزیره قشم نیز بازار مبل وجود دارد؟

بازار مبل به معنای تجمع مغازه ها و نمایشگاه‌های مختلف در یک محدوده در قشم وجود ندارد، اما حضور 4 فروشگاه مبلمان برای تامین نیاز مردم منطقه کافی به نظر می‌رسد.

آیا کیفیت اجناس در بازار مبل قشم قابل قبول است؟

کیفیت مبلمان و سایر اقلام تهیه شده  از چوب مثل سرویس خواب، سرویس ناهارخوری و … بستگی به متریال تولیدی آن دارد. کیفیت چوب، فوم، رنگ و پارچه مبلی بستگی به بودجه ای که خریدار هزینه می‌کند خواهد داشت.

قیمت مبلمان در قشم چگونه است؟

نسبت به سایر اجناس موجود در مراکز تجاری قشم، قیمت مبلمان در قشم کمی بالاتر است. در نهایت انتظار شما از مبلمان یا سایر اقلام دکوراتیو مورد استفاده ساخته شده از چوب است که مشخص می‌کند برای تهیه اقلام مورد نیاز خود چقدر باید هزینه کنید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه