بازار مبل کرمان

بازار مبل کرمان

در مطلب امروز قصد معرفی یکی از بازارهای مبل جنوب کشور را داریم. این بازار متعلق به شهر کرمان بوده و با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم.

کرمان را بیشتر با صنایع صنعتی و معادن این شهر می‌شناسند و متأسفانه نگاه زیادی در این شهر به صنعت دکوراسیون داخلی نشده و این در صورتی بوده که جمعیت شهر کرمان بیش از 600 هزار نفر است. به همین منظور با ما همراه باشید تا تمامی نکات، مزایا و معایب بازار مبل کرمان را به طور کامل برایتان معرفی کنیم.

اسامی بازارهای مبل در کرمان

معمولاً در شهرهایی با جمعیت بالا تنها یک بازار مبل وجود ندارد در شهر کرمان هم با توجه به جمعیت ساکن و شهرستان‌های هم‌جوار، چند بازار مبل فعال وجود داشته که عبات‌اند از: بازار مبل خرم کرمان، بازار مبل مهدی کرمان، بازار مبل ستاره شهر کرمان و بازار مبل ملک کرمان.

اگر قصد حضور در این بازارهای مبلمان و دکوراسیون را دارید برای شناخت محصولات و آدرس هرکدام این بازارها، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بازارهای مبل در کرمان

بازار مبل خرم کرمان + آدرس + لوکیشن

بازار مبل خرم یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین محل‌ها برای خرید وسایل و لوازم منزل شما است. اگر ساکن کرمان هستید و قصد خرید جهیزیه دارید بازار مبل خرم کرمان می‌تواند برای شما محلی جذاب و نسبتاً ایده‌آل باشد. بازار مبل خرم کرمان با زیر بنایی نزدیک به 2500 مترمربع اثاثیه و محصولاتی مانند مبل راحتی و مبل چستر، مبل استیل، سرویس خواب، میز کنسول، میز ناهارخوری و سایر محصولات چوبی را عرضه می‌کند.

مشاهده
بازار مبل اراک

آدرس بازار مبل خرم کرمان: کرمان، بلوار شرف آباد، خیابان امام حسین، قائم ۱۹، بازار مبل خرم کرمان

شماره تماس بازار مبل خرم کرمان: 55_۳۲۷۳۶۹۵۲_۰۳۴

لوکیشن بازار مبل خرم کرمان:

بازار مبل خرم کرمان + آدرس + لوکیشن

بازار مبل مهدی کرمان + آدرس + لوکیشن

دیگر بازار کرمان که قصد داریم به آن بپردازیم، بازار مبل مهدی کرمان است. یکی از محدود بازارهایی در کرمان که فروش بی واسطه از سوی تولیدکننده را انجام می‌دهد، باز مبل مهدی است. در بازار مبل مهدی، محصولاتی نظیر سرویس‌خواب و مبل ال و مبل کلاسیک به فروش می‌رسد.

آدرس بازار مبل مهدی کرمان: کرمان، خیابان خواجوی کرمانی، روبروی کوچه ۱۱، بازار مبل مهدی کرمان

شماره تماس بازار مبل مهدی کرمان: 32264888_034

لوکیشن بازار مبل مهدی کرمان:

بازار مبل مهدی کرمان + آدرس + لوکیشن

بازار مبل ستاره شهر کرمان + آدرس + لوکیشن

بازار مبل ستاره شهر، بازاری جذاب برای نوعروسان بوده که دلیل آن تنوع تقریباً بالای محصولات بازار مبل ستاره شهر کرمان است. در این بازار انواع تخت‌خواب، مبل سلطنتی، مبل ال، و انواع مدل میزناهارخوری و میز جلومبلی به فروش می‌رسد. این بازار مبل در کنار بازار مبل خرم کرمان قرار گرفته و به نوعی با هم به رقابت می‌پردازند.

آدرس بازار مبل ستاره شهر کرمان: کرمان، بلوار شرف آباد، خیابان امام حسین، قائم ۱۹، بازار مبل ستاره شهر کرمان

شماره تماس بازار مبل ستاره شهر کرمان: 32719410_034

لوکیشن بازار مبل ستاره شهر کرمان:

بازار مبل ستاره شهر کرمان + آدرس + لوکیشن

بازار مبل ملک کرمان + آدرس + لوکیشن

مبل ملک کرمان در فضایی به متراژ 2000 متر واقع شده است و در آن محصولاتی مانند مبل تختخواب شو یا همان مبل مکانیزم و انواع مبل راحتی، تشک و سرویس‌ خواب چوبی به فروش می‌رسد.

مشاهده
بازار مبل کیش

آدرس بازار مبل ملک کرمان: کرمان، بلوار شرف آباد، بین کوچه 13 و 15، بلوار قائم، بازار بزرگ مبل ملک

شماره تماس بازار مبل ملک کرمان: 09371409668

لوکیشن بازار مبل ملک کرمان:

بازار مبل ملک کرمان + آدرس + لوکیشن

معایب بازارهای مبلمان در کرمان:

حال که با تمامی بازارهای مبل در شهر کرمان آشنا شدید باید با معایب و نکات خرید آن‌ها را شناخته تا بتوانید خرید خود را با دید بازتری انجام دهید. معایب این بازارها به شرح زیر هستند:

  • اولین ایرادی که می‌شود به بازارهای مبل در کرمان گرفت، نبود محصولات روز بازار تهران در کرمان است که دلیل آن بُعد مسافتی تولیدکنندگان نام آشنای این صنعت با شهر کرمان است.
  • در شهر کرمان تعداد کمی تولیدی مبل و سرویس خواب وجود دارد که این مسئله موجب خرید مبل توسط فروشندگان از تولیدکنندگان تهرانی شده است. هنگامی که واسطه‌های فروشگاهی در صنعت مبل حضور پیدا می‌کنند، قیمت مبل به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و باعث پایین آمدن توان خرید مصرف کننده می‌شود.
  • انتخاب پارچه مبلی برای مبل راحتی و یا مبل استیل، برای خریدار همیشه در اولویت قرار دارد. شما باید هنگام خرید مبل، متناسب با تم رنگی دکوراسیون داخلی خانه‌تان پارچه مبل را انتخاب می‌کنید. در این بازار انتخاب پارچه مبل برای مشتریان محدود بوده زیرا تولید کننده حضور فعالی نداشته و فروشنده باید محصولات آماده موجود در انبار را به فروش برساند.
معایب بازارهای مبلمان در کرمان

خرید مبل از بازار کرمان یا خرید مبل به صورت اینترنتی؟

در سال‌های گذشته عده‌ی زیادی از تولیدکنندگان برای حذف واسطه‌ها اقدام به فروش محصولات بر روی بستر اینترنت نموده‌اند. خرید مبل اینترنتی مزایای بی‌شماری از جمله تنوع مبل و سرویس‌خواب، نبود محدودیت برای انتخاب پارچه مبلی و مبل ارزان و باکیفیت را داراست.

مشاهده
بازار مبل خرم آباد

در صورتی که ساکن شهرهای جنوبی از جمله کرمان هستید می‌توانید با خرید اینترنتی محصولات از فروشگاه‌های معتبر مانند مبلمان و دکوراسیون اثاث چین خرید خود را با دید باز انجام داده و مبل یا هر محصول چوبی را با گارنتی دو ساله درب منزل تحویل بگیرید.

نتیجه گیری

کرمان با جمعیتی بیش از 600 هزار نفر دارای چهار بازار مبل اصلی است. بازار مبل خرم کرمان، بازار مبل مهدی کرمان، بازار مبل ستاره شهر کرمان و بازار مبل ملک کرمان از بازارهای اصلی این بازار هستند. محصولات قابل عرضه در این بازار شامل مبل راحتی، مبل چستر، سرویس خواب دونفره، سرویس خواب یک نفره، میز ناهارخوری، میز کنسول و سایر محصولات و اکسسوری چوبی می‌شود. بیشتر مدل‌های به فروش رسیده در این بازار، از تولیدات کارگاه‌ و تولیدی مبل در تهران است.

پرسش و پاسخ

  • آدرس بازار مبل خرم کرمان کجاست؟

کرمان، بلوار شرف آباد، خیابان امام حسین، قائم ۱۹، بازار مبل خرم کرمان

  • آدرس بازار مبل مهدی کرمان کجاست؟

کرمان، خیابان خواجوی کرمانی، روبروی کوچه ۱۱، بازار مبل مهدی کرمان

  • قیمت مبل در بازار کرمان پایین است؟

با توجه به نبود تولیدی‌های مبل در کرمان، قیمت مبل در این شهر بالاتر از شهرهایی مثل تهران است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه