راهنمای خرید از بازار مبل سمنان

بازار مبل سمنان

یکی از بخش‌های اصلی و جذاب هر خانه‌ای، بخش مبلمان و سرویس چوب آن است. اگر قصد دارید برای سالیان طولانی از مبلمان خود استفاده کنید سعی کنید کمیت را فدای کیفیت نکنید. هرچه جنس مبل مورد نظر بهتر باشد و از چوب‌های راش، گردو، توسکا و.. ساخته شده باشد از قیمت بالاتری هم برخوردار است.
در این مقاله سعی کردیم تمام فروشگاه‌های مبلمان موجود در استان سمنان را برای عزیزان سمنانی مهیا کنیم.

راهنمای خرید مبل از بازار مبل سمنان

قبل از هرگونه خریدی موجودی و بودجه خود را مشخص کنید. با توجه به بودجه مورد نظرتان اقدام به خرید مبل و سرویس چوب کنید.

حتما فضای مورد نظر را اندازه بگیرید. با توجه به فضا تعداد مبلمان خود را مشخص کنید.

سعی کنید هارمونی رنگ زیبایی با دکوراسیون منزلتان داشته باشد. انتخاب رنگ درست و اصولی می‌تواند دکوراسیون منزلتان را جذاب‌تر و زیباتر نشان دهد.

حتما از فروشگاهی مبل خود را تهیه کنید که محصولات خود را تضمین کند. به این ترتیب درصورت داشتن هرگونه عیب و ایرادی می‌توانید به فروشگاه مراجعه کنید.

مبل سلامی+ آدرس+ شماره تماس

یکی از فروشگاه‌های مبل استان سمنان که در آن می‌توانید مدل‌های مختلف مبلمان در سبک‌ سلطنتی، راحتی، اسپرت، کلاسیک و… را ببینید. در این فروشگاه مبل تقریبا تمامی مدل‌ها با رنگ‌بندی زیبا و جذاب عرضه شده است، برای انتخاب رنگ پارچه‌های رو مبلی در این فروشگاه مبل با هیچ محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود.
آدرس: سمنان، بلوار امیرکبیر
شماره تماس: 02333493340

مشاهده
بازار مبل ایلام را بشناسید+ آدرس+ شماره تماس
مبل سلامی+ آدرس+ شماره تماس

گالری مبل نژادلو+ آدرس+ شماره تماس

اگر به دنبال مبلمان طرح L هستید در این فروشگاه می‌توانید انواع و اقسام آن را پیدا کنید. تنوع رنگ و پارچه در این فروشگاه بسیار بالاست، می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای تمام محصولات این فروشگاه را با ضمانت خریداری کنید.
آدرس: سمنان، بلوار ولیعصر، بلوار مولوی
شماره تماس: 0233331441

گالری مبل محمد+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

گالری مبل محمد از معدود فروشگاه‌های مبلمانی است که در آن علاوه بر مبلمان خانگی و چوبی، مبلمان اداری و فلزی هم می‌توانید پیدا کنید. مبلمان چرم عرضه شده در این فروشگاه هم از چرم مصنوعی و هم از چرم طبیعی ساخته شده‌اند. قیمت مبلمان فروشگاه محمد به قدری مناسب است که با حداقل بودجه هم می‌توانید خرید خود را انجام دهید.  
آدرس: سمنان، بلوار معلم
شماره تماس: 02333325806

گالری مبل محمد+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

گالری مبل مبلینه+ آدرس+ شماره تماس

این گالری مبل مخصوص لوکس‌پسندان و طرفداران سبک لاکچری و سلطنتی مبلمان است. بسیاری از افراد که به دنبال مبلمان لوکس، تاج‌دار و طلایی هستند این فروشگاه را انتخاب می‌کنند. تمام محصولات این فروشگاه با ضمانت عرضه می‌شود.
آدرس: سمنان، بلوار 17 شهریور
شماره تماس:09128325952

گالری مبل کیمیا+ آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه مبل می‌توایند علاوه بر مبلمان، سرویس چوب ست مبلمان خود را هم تهیه کنید. این فروشگاه مناسب عروس خانم‌هایی است که به دنبال خرید جهیزیه هستند. با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌توانید سرویس چوب خود را از این فروشگاه تهیه کنید.
آدرس: سمنان، شهرک مسکن مهر
شماره تماس: –

گالری مبل کیمیا+ آدرس+ شماره تماس

مبل قومس+ آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه شما می‌توانید انواع مبل راحتی، استیل، نیمه استیل، چرم و.. را ببینید. اگر مبل مورد نظر و طرح مورد نظرتان در بین مبل‌های موجود در فروشگاه نبود تنها کافیست از کاتالوگ آن را تهیه کنید. فروشگاه مبل قومس با بهترین کیفیت آن را برای شما تهیه خواهد کرد.
آدرس: سمنان، خیابان قدس
شماره تماس: 02333350942

مشاهده
آشنایی با بازار مبل زاهدان

گالری مبل صدف+ آدرس+ شماره تماس

اگر خرید جامع و کاملی دارید و قصد دارید تا تمام سرویس چوب منزل خود را کامل خرید کنید، گالری مبل صدف می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. در این گالری جدیدترین و به روزترین مدل‌های مبلمان راحتی، چستر، چرم، استیل، سلطنتی، اسپرت و… را می‌توانید ببینید.
آدرس: سمنان، بلوار حکیم الهی
شماره تماس: 02333304090

گالری مبل صدف+ آدرس+ شماره تماس

گالری مبلمان گل‌آرا+ آدرس+ شماره تماس

اگر به دنبال مدل‌های متنوع مبل راحتی هستید می‌توانید به گالری مبلمان گل‌آرا سری بزنید. در این گالری مدل‌های بسیار متنوع و زیبایی از مبل راحتی را می‌توانید ببینید. از بابت کیفیت ساخت و استفاده از متریال درجه یک خیالتان کاملا راحت باشد. این فرئشگاه در ساخت محصولات خود از مواد با کیفیتی استفاده می‌کند.
آدرس
: سمنان، خیابان پیروزی
شماره تماس: 02333370040

مبلمان خوش‌نشین‌ها+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

تمام محصولات عرضه شده در این فروشگاه با ضمانت هستند و با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده‌اند. در ساخت آن‌ها از بهترین مواد و متریال استفاده می‌شود. می‌توانید انواع مختلف مبلمان راحتی، چرم، استیل، نیمه استیل و.. را در این فروشگاه از نزدیک ببینید.
آدرس: سمنان، خیابان حکیم الهی
شماره تماس: 02333361688

مبلمان خوش‌نشین‌ها+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

مبلیران+ آدرس+ شماره تماس

یکی از معدود فروشگاه‌های مبلمانی در استان سمنان است که علاوه بر مبلمان راحتی و خانگی انواع سرویس خواب، بوفه، کنسول و… را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در این فروشگاه می‌توانید سرویس چوب مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.
آدرس
: سمنان، بلوار میرزای شیرازی، بن بست ششم
شماره تماس: 02333320596

مبلمان مدرن+ آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه انواع مبلمان اسپرت، جدیدترین و به روز‌ترین مدل‌های مبل چستر، مبل طرحL، مبل راحتی و… عرضه شده است. رنگ و طرح پارچه رومبلی را می‌توان در کاتالوگ فروشگاه مبلمان مدرن انتخاب کرد.
آدرس: سمنان، بلوار میرزا بزرگ شیرازی، خیابان صفائیان
شماره تماس: 02333364677

مشاهده
بازار مبل خلیج فارس را بشناسید

مبلمان فرزاد+ آدرس+ شماره تماس

در فروشگاه مبل فرزاد می‌توانید مدل‌های مختلف مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان سلطنتی و … را ببینید. برای روکش پارچه‌های مبلمان از پارچه‌ها ایرانی و خارجی استفاده می‌کنند. در صورت داشتن ضامن معتبر و چک می‌توانید مبلمان و سرویس چوب خود را به صورت اقساطی تهیه کنید.
آدرس: سمنان، خیابان شیخ فضل‌الله نوری
شماره تماس: 02333333340

مبلمان محمد مهدی+ آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه علاوه بر مبل، لوازم خانگی چوبی چون بوفه، کنسول به همراه آینه، سرویس خواب، کمد، جاکفشی و…عرضه شده است. فروشگاه مبلمان محمد مهدی تمام محصولات خود را با ضمانت عرضه می‌کند.
آدرس: سمنان، میدان پیروزی، ابتدای بلوار جهادیه
شماره تماس: 09364896784

جمع‌بندی خرید از بازار مبل سمنان

اکنون با شناختن این فروشگاه‌های مبل در استان سمنان به راحتی می‌توانید با اطمینان خاطر از آن‌ها خرید کنید. معرفی این فروشگاه‌های مبل صرفا به عنوان آشنایی بشیتر شما با آن‌ها است. فروشگاه اثاث چین به هیچ عنوان ضمانت این فروشگاه‌ها را نمی‌کند، معرفی آن‌ها تنها جنبه آگاهی بیشتر را برای افراد دارد.

سوالات متداول

مبل سلطنتی برای چه فضایی مناسب است؟

این نوع مبل با مدل مبلمان‌های راحتی بسیار متفاوت بوده چه از لحاظ ظاهر چه جنس و نوع چوب و پارچه بکار رفته است. در ساختار آنها از موادی استفاده شده است که به نرمی و لطافت پارچه مبلی استفاده شده در مبل های راحتی نیست. این نوع مبل برای پذیرایی از مهمانان مناسب است و حالت رسمی‌تر و شیک‌تری دارد.

مبل کلاسیک مناسب برای پذیرایی است؟

تشابه بسیاری با مبلمان استیل دارد یا به عبارتی ترکیبی از مبل راحتی و مبل سلطنتی است. عموما در بخش پذیرایی و همراه با مبل راحتی قرار می‌گیرد. تاج استفاده شده در مبلمان کلاسیک کوتاه‌تر از مدل های سلطنتی و استیل می‌باشد .

اثاث چین
ارسال دیدگاه