بازار مبل آبنوس

بازار مبل آبنوس

مبلمان یکی از اثاثیه‌های بسیار ضروری در خانه‌های امروزی است. آن‌ها در چیدمان و طراحی دکوراسیون خانه‌ها نقش اساسی دارند. انتخاب مبلمان باید با توجه به اصول اساسی دکوراسیون در انواع مختلف انجام گیرد و بهترین آن‌ها خریداری شوند. برای اینکه قدرت خرید برای هر بودجه فراهم باشد و مدل‌های متنوعی از سبک‌های مختلف ببینیم بهتر است به بازارهای مبل‌ هر شهر سر بزنیم و مدل مناسب خود را انتخاب کنیم.در این مقاله قصد داریم در مورد بازار مبل آبنوس و مدل‌های متنوع مبلمان آن‌ها با هم صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

آبنوس کجاست

بازار آبنوس از سال 1363 فعالیت خود را در کرج آغاز کرد. مساحت این بازار بیش از 1000 متر مربع است. که در آن فروشگاه‌های مبلمان و گالری‌های صنایع چوبی انواع مبل‌ها و سرویس خواب‌ها را ارائه می‌کنند. اگر تازه عروس و در تدارک جهیزیه هستید یا قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید؛ بهتر است سری به این بازار بزنید و اثاث مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

آبنوس کجاست

بازار مبل آبنوس کرج

بازار مبل آبنوس در کرج، پل حصارک، بلوار پیام یا همان جاده قزلحصار قدیم روبه روی بی سیم نرسیده به مرکز تعویض پلاک قرار دارد. تمرکز فروشگاه‌ها و گالری‌های مبلمان در یک خیابان یا یک راسته از بازار موقعیت مناسبی برای فعالیت یک صنف و یک خرید راحت برای شهروندان یک شهر را به وجود می‌آورد. خرید از بازار مبل هر شهر یا یک منطقه مزیت‌های فراوانی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشاهده
بازار مبل اراک

بازار مبل آبنوس کرج

مزیت‌های خرید از بازار مبل

انواع محصولات در سبک‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازار مبل شهرها به چشم می‌خورد. در بازار مبل تنوع محصولات به قدری زیاد است که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. در این شرایط حتی افراد بسیار سخت گیر و مشکل پسند نیز مدل دلخواه خود را پیدا می‌کنند. یکی دیگر از مزیت‌های بازار مبل هر شهر این است که شما می‌توانید با خیال راحت و صرف زمان متناسب با هر بودجه‌ای مدل مورد پسند خود را خریداری کنید.

مزیت‌های خرید از بازار مبل

فروشگاه‌های بازار آبنوس

این بازار یکی از بازارهای بزرگ کرج است، که در زمینه فروش مبلمان و صنایع چوبی فعالیت می کند . فروشگاه‌ها و گالری‌های زیادی در این بازار قرار دارند که در آن‌ها انواع مدل‌های مبلمان و آکسسواری‌های چوبی عرضه می شود . علاوه بر فروش مستقیم برخی از تولیدی‌های بزرگ مبلمان تهران نیز در این بازار در حال فعالیت هستند که هر یک سابقه طولانی در این حرفه را دارند. خرید از تولیدی در این اوضاع کنونی بسیار مقرون به صرفه است.

<!-- wp:paragraph -->
<p>
   این بازار یکی از بازارهای بزرگ کرج  است، که در زمینه  فروش مبلمان و صنایع چوبی فعالیت می کند . فروشگاه‌ها و گالری‌های زیادی در این بازار قرار دارند که در آن‌ها انواع مدل‌های مبلمان و آکسسواری‌های چوبی عرضه می شود . علاوه بر فروش مستقیم برخی از تولیدی‌های بزرگ مبلمان تهران نیز در این بازار در حال فعالیت هستند که هر یک سابقه طولانی در این حرفه را دارند.  خرید از تولیدی در این اوضاع کنونی بسیار مقرون به صرفه است. 
</p>
<!-- /wp:paragraph -->

محصولات بازار آبنوس چیست؟

انواع مختلفی از مبل‌های کلاسیک، سلطنتی، راحتی چستر و ال، ست ناهار خوری و انواع آکسسواری‌های چوبی نیز در این بازار وجود دارد. خرید مبلمان و چیدمان آن‌ها باید دقیقا مطابق دکوراسیون اصلی خانه شما باشد. گالری‌های مختلف مبلمان در بازار آبنوس این امکان خرید با هر بودجه و سبک و سلیقه را فراهم کرده است.

<!-- wp:heading -->
<h2 id="h-محصولات-بازار-آبنوس-چیست">محصولات بازار آبنوس چیست؟</h2>
<!-- /wp:heading -->

خرید از تولیدی‌های بازار آبنوس

همان‌طور که می‌دانید خرید از تولیدی مبلمان بسیار مقرون به صرفه است. خرید بدون واسطه قیمت مبلمان را به حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. تنوع محصولات بسیار زیاد است و شما می‌توانید پارچه و رنگ مبلمان خود را به دلخواه تغییر دهید. معمولا این‌کار در تولیدی به راحتی انجام می‌گیرد. در بازار آبنوس نیز چندین تولید کننده ایرانی با سابقه وجود دارد.

خرید از تولیدی‌های بازار آبنوس

تعمیر مبلمان در آبنوس

اگر دوست دارید که مبلمان منزل خود را تغییر دهید اما هزینه آن‌ها بالاست می‌توانید با مراجعه به برخی تولیدی‌های و گالری‌های آبنوس پارچه و رنگ مبلمان خود را تغییر دهید و یک تغییر اساسی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. اگر فوم نشیمن هم نیاز به تعویض داشت به راحتی می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید و صاحب یک سرویس جدید مبلمان باشید.

تعمیر مبلمان در آبنوس

مبلمان استیل در بازار آبنوس

مبل‌های استیل مبلمانی هستند که در نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید می‌شوند. هنر منبت کاری در این مبلمان به وضوح به چشم می‌خورد مبلمان استیل برای خانه‌هایی با متراژ بزرگ مناسب هستند و برای خانه های کوچک اصلا توصیه نمی‌شوند. زیرا برای چیدمان به فضای بیشتری نیاز دارند و اگر شما خانه‌ای کوچک دارید بهتر است از مبلمان راحتی،چستر و ال استفاده کنید تا فضای شما شلوغ و کوچک نشان داده نشود.

مبلمان استیل در بازار آبنوس

خرید مبلمان راحتی از آبنوس

مبل‌های راحتی مزیت‌های بی‌شماری نسبت به مبل های سلطنتی و استیل دارند. مبل های راحتی درمقایسه با سایر مبلمان؛ متناسب با تمام سلیقه ها و بسیار راحت و کاربردی طراحی و ساخته می‌شوند. چیدمان مبل راحتی به سادگی امکان پذیر است و برای هر خانه‌ای نیز تناسب و کارایی دارد. می‌توانید مبلمان راحتی را جداگانه یا در کنار ست مبلمان استیل و سلطنتی نیز استفاده کنید به شرط اینکه هارمونی و هماهنگی آن‌ها حفظ شود.

 خرید مبلمان راحتی از آبنوس

مبلمان ال در بازار آبنوس

اگر متراژ خانه شما کوچک است و برای مبلمان استیل، سلطنتی و حتی راحتی کمبود فضا دارید مبلمان ال گزینه پیشنهادی هستند. این مبلمان در یک سمت و کنج قرار می‌گیرند و علاوه بر تکمیل دکوراسیون، فضای خوب و مناسبی برای شما و مهمانی‌هایتان فراهم آورد.

مبلمان ال در بازار آبنوس

خرید میز ناهار خوری از آبنوس

انواع مختلفی از میزهای ناهارخوری در بازار وجود دارند اما متداول ترین آن‌ها؛ میز ناهار خوری مستطیل شکل است. مدل‌هایی همچون دایره، مربعی و بیضی نیز از سایر مدل‌های میز ناهارخوری است. علاوه بر شکل‌های مختلف جنس‌ها و سبک‌های متفاوتی نیز دارند. میزها معمولا در سه سبک اصلی کلاسیک، سلطنتی و مدرن تقسیم بندی می‌شوند.

خرید میز ناهار خوری از آبنوس

قیمت انواع مبل در بازار

یکی دیگر از مزیت‌های بازار مبل این است که شما می‌توانید با خیال راحت و صرف زمان از تمام گالری‌های موجود قیمت بگیرید و بهترین ومناسب‌ترین آن‌ها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. این کار کمی زمانبر است اما ارزش صرف وقت و انرژی را دارد. باتوجه به اینکه فروشگاه‌های زیادی در این بازار دایر هستند امکان تفاوت قیمت و کیفیت وجود دارد.

قیمت انواع مبل در بازار

خرید سرویس عروس از بازار مبل کرج

اگر شما تازه عروس هستید و قصد دارید سرویس مبلمان و تخت خواب و ست ناهارخوری و سایر اکسسواری های چوبی را از یک منبع معتبر خریداری کنید؛ بازار آبنوس انتخاب مناسبی است در این بازار انواع مختلفی از سرویس های عروس در سبک‌های کلاسیک و مدرن وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه مدل دلخواه خود را خریداری نمایید.

خرید سرویس عروس از بازار مبل کرج

خرید اینترنتی مبلمان

یک راه سریع و مقرون به صرقه برای کسانی که وقت کافی ندارند اما می‌خواهند بهترین و جدیدترین مبلمان را خریداری کنند، خرید اینترنتی است. در خرید اینترنتی شما با دریایی از مدل‌های مختلف و متفاوتی روبه رو هستید که می‌توانید متناسب با سلیقه و لایف استایل خودتان مدل‌های متناسبی را انتخاب و خریداری کنید. سایت‌های معتبر مبلمان همواره تخفیف دارند و به دلیل حذف واسطه‌ها و خرید از تولیدکنندگان،مبلمان قیمت پایین تر و مناسبی دارند. مبلمان و صنایع چوبی با بسته ‌بندی مناسب را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

خرید مبلمان از بازار مبل هر شهر مزیت‌های فراوانی دارد از جمله اینکه جدیدترین مدل‌های با کیفیت تولید و عرضه می‌شوند. و شما با صرف زمان کافی می‌توانید بهترین مدل‌های مبلمان را خریداری کنید. در این مقاله به سراغ بازار مبل آبنوس واقع در کرج رفتیم.برخی از تولیدی‌های بزرگ مبلمان در این بازار فعایت می‌کنند. انواع مختلفی از مبل‌های کلاسیک، سلطنتی، راحتی چستر و ال، ست ناهار خوری و انواع آکسسواری‌های چوبی نیز در این بازار وجود دارد. علاوه بر مزیت‌های خرید از بازار مبل، خرید اینترنتی نیز گزینه هوشمندانه‌ای است. تنوع محصولات و جدیدترین خدمات همراه با قیمت پایین تر از بازار مزیت‌های خرید اینترنتی مبلمان و صنایع چوبی است.

اطلاعات بازار آبنوس

سوالات متداول

  1. ادرس بازار آبنوس کجاست؟ این بازار بزرگ مبلمان و صنایع چوبی در کرج، پل حصارک، بلوار پیام یا همان جاده قزلحصار قدیم روبه روی بی سیم نرسیده به مرکز تعویض پلاک قرار دارد.
  2. مبلمان استیل برای چه خانه‌هایی مناسب هستند؟ مبلمان استیل به دلیل منبت کاری و حجم بزرگ به فضای زیادی نیاز دارند و برای خانه‌های بزرگ مناسب هستند.
  3. مزیت خرید از تولیدی مبلمان چیست؟ خرید از تولیدی علاوه بر قیمت پایین و مقرون به صرفه، امکان تغییر رنگ چوب و تعویض پارچه را دارد.
adminuser adminuser
ارسال دیدگاه