بازار مبل بوشهر

بازار مبل بوشهر

اگر ساکن استان‌های جنوبی هستید و به دلیل فاصله از شهرهای مرکزی که صنعت مبلمان در این شهرها بیشتر فعال است، نگران خرید مبل، سرویس خواب و … برای جهیزیه یا تعویض وسایل خانه هستید، متن زیر را با دقت مطالعه کنید. در این مطلب سعی بر معرفی بازار مبل بوشهر که یکی از بازارهای مهم این استان است داریم. با ما در ادامه همراه باشید…

آیا بوشهر بازار مبل دارد؟

اگر قصد خرید جهیزیه دارید حتماً به گوش شما رسیده است که بنادر و شهرهای جنوبی از جمله بندر کنگان، شهر نخل تقی و بندر گناوه برای خرید محصولات برقی مانند یخچال و تلویزیون از نظر قیمتی بسیار مناسب هستند. امّا به دلیل گرمای طاقت فرسا در جنوب کشور، مشاغل کوچک و تولیدی کمتر دیده می‌شوند. خوشبختانه استان و شهر بوشهر با اینکه کارگاه‌های ساخت مبل و سرویس خواب را در خود جای نداده است ولی از نظر فروشگاه و مغازه، محل‌هایی برای فروش این کالای لوکس منزل محیا شده است که در پایین آدرس آن را برایتان آورده‌ایم.

آیا-بوشهر-بازار-مبل-دارد

بازار مبل بوشهر کجاست؟

بازار مبل این شهر جنوبی کمی با بازارهای دیگر متفاوت است به صورتیکه با وجود گرما در این بازار مبل شما پاساژی برای فروش مبل مشاهده کنید و بیشتر مغازه‌ها در سه محل دیده می‌شوند که عبارت‌اند از محله سبز‌آباد، خیابان مطهری و خیابان امام.

مشاهده
بازارهای مبل کرمانشاه+ آدرس+ لوکیشن+ شماره تماس

شما با رفتن به این سه خیابان بیشترین فروشگاه و نمایشگاه‌های مبلمان را مشاهده می‌کنید.

بازار مبل بوشهر کجاست

شماره تماس مبل فروشی بوشهر + لوکیش بازار مبل بوشهر

در اینجا شماره تماس برخی از مبل فروشی‌های معروف بوشهر را برای شما آورده‌ایم تا در صورت نیاز بتوانید خرید خود را از آنجا به عمل برسانید:

۰۷۷-۳۳۳۶۵۱۹۰میدان انتظام به سمت جاده ساحلی، مبلمان امیرمبل امیر
۰۷۷-۳۳۴۴۶۳۰۹بهمنی، میدان رفاه، خیابان تمار مخبلندمبلمان لیان
۰۷۷-۳۳۳۲۱۱۲۰خیابان عاشوری، روبروی خیابان فردوسیمبلمان خلیج فارس
۰۷۷-۳۳۵۳۲۶۷۷خیابان فرودگاهمبلمان مشتاقی
۰۷۷-۳۳۴۵۲۹۹۹سه راه بهمنی، نبش کوچه سوپر مهرمبلمان یاس
۰۷۷-۳۳۵۳۶۶۷۹خيابان امام خمينی، روبروی كالای برق بهمنقصر گل شقایق
لوکیشن-بازار-مبل-بوشهر

آیا محصولات بازار مبل بوشهر به روز و جدید است؟

به دلیل مسافت بالای این استان تا کارخانه و کارگاه‌های تولیدی مبلمان محصولات هر چند ماه یکبار به روز می‌شود. طبیعتاً شما نباید انتظار خرید محصول جدید و به روز بازار تهران را از بازار مبلمان بوشهر داشته باشید.

تنوع محصول در بازار مبل بوشهر

معایب بازار مبل بوشهر

حال که با این بازار جنوبی کشور آشنا شدید باید مزایا و معایب آن را شناخته تا با دید بهتری بتوانید محل خرید خود را مشخص کنید. معایب بازار مبل بوشهر به شهر زیر است:

  1. قیمت بالای محصولات: اولین ایرادی که می‌شود به این بازار جنوبی گرفت، قیمت بالای مبلمان منزل و سرویس خواب آن است که دلیل آن نبود فروش مستقیم توسط کارخانه است، مکانیزم فروش این بازار به صورت واسطه‌ای بوده به صورتیکه محصولات توسط نمایشگاه‌دار از تهران خریداری شده و بعد از رسیدن به استان بوشهر توسط فروشنده قیمت گذاری مجدد می‌شود.
  2. جدید نبودن محصولات: محصولات بازار مبل بوشهر به دلیل موجودی انبار بالای فروشنده‌ها از مدل‌های از قبل خریداری شده، مدت زیادی را جهت دریافت سفارش جدید سپری می‌کند که همین امر باعث قدیمی بودن محصولات عرضه شده در فروشگاه می‌شود.
  3. نبود امکان تعویض و انتخاب پارچه مبل: شما در هنگام خرید مبل تنها کافی است که از طرح مبل مدنظرتان خوشتان بیاید و بعد از آن نسبت به انتخاب پارچه دلخواه اقدام کنید. این آپشن در بازار مبل بوشهر برای خریداران کمتر دیده می‌شود و فروشنده بیشتر مدل‌های آماده و نه سفارشی را به فروش می‌رساند.
مشاهده
معرفی بازار مبل ارومیه

خرید از بازار مبل بوشهر یا خرید اینترنتی مبل از اثاث چین؟

در دو سال گذشته که کرونا بسیاری از کسب و کارهای فعال و پویا را زمین‌گیر کرده، بسیاری از مجموعه‌های بزرگ از جمله مبلمان و دکوراسیون اثاث چین اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی نموده‌اند که با استقبال کم نظیری توسط خریداران شهرهای دور نسبت به تهران واقع شد. اگر بین خرید از بازار مبل بوشهر و خرید اینترنتی مبل از اثاث چین مردد هستید باید بدانید که در این روش خرید شما هیچ مبلغ اضافه‌ای را به واسطه‌ها پرداخت نکرده و با کمترین مبلغ ممکن مبل، میز ناهارخوری، کنسول، سرویس خواب و چند ده مدل اکسسوری چوبی را درب منزلتان تحویل می‌گیرید.

علاوه بر این شما در خرید اینترنتی از اثاث چین، هیچ محصولی را بدون گارانتی تحویل نمی‌گیرید بلکه محصول را با 24 ماه گارانتی معتبر تحویل گرفته و با خیالی آسوده استفاده می‌کنید.

محصولات بازار مبل بندرعباس

مبل با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید هر محصول چوبی شما در درجه‌ی اول باید به متریال به کار رفته شده در محصول دقت نمایید و بعد از آن خرید خود را نهایی کنید. در گروه مبلمان راحتی می‌بایست کلاف به کار رفته شده در مبل از نوع چوب روس و در قسمت نما از چوب راش گرجستان ساخته شود. ولی در مدل مبل استیل که کلاف مبل دیده شده و بر روی خود منبت‌کاری دارد بهتر است از چوب راش سوپر گرجستان استفاده شود. در قسمت نشیمن بهترین مدل‌های مبل راحتی و مبل چستر با اسفنج یورولوکس ویژه و مبلمان استیل با فوم سرد شرکتی پُر شده‌اند.

مشاهده
بازار مبل کرمان
مبل با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

نتیجه گیری

بازار مبل بوشهر در سه نقطه‌ی شهر به نام‌های سبزآباد، خیابان انام و خیابان مطهری متمرکز شده و فعالیت می‌کنند. محصولات قابل عرضه در این بازار شامل مبلمان، سرویس خواب، تخت‌ خواب، میز کنسول، میز تلویزیون و جاکفشی می‌شوند. محصولات در این بازار نسبتاً کوچک به دلیل فاصله زیاد بوشهر تا مراکز تولیدی که عمدتاً واقع در تهران هستند زیاد به روز نیستند.

پرسش و پاسخ

  • آیا بوشهر بازار مبلمان و دکوراسیون دارد؟

بله، شهر بوشهر دارای سه بازار نسبتاً کوچک مبل و سرویس‌خواب است.

  • بازار مبل بوشهر کجاست؟

بیشتر مغازه‌ها مبل فروشی در محله سبز آباد، خیابان مطهری و خیابان امام بوشهر دیده می‌شوند.

  • قیمت مبل در بازار مبل بوشهر از تهران گران‌تر است؟

بله، به دلیل بُعد مسافتی بوشهر نسبت به کارگاه‌های تولیدی در تهران و حومه و همچنین حضور واسطه قیمت مبل در بوشهر بالاتر از تهران است.

  • معایب بازار مبل بوشهر چیست؟

از معایب بازار بوشهر می‌شود به گرانی، جدید نبودن محصولات و نبود امکان تعویض پارچه مبل اشاره کرد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه