انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

فهرست مطالب :

کاغذ دیواری از جمله وسایلی است که می‌تواند مکمل خوبی برای طراحی و دکوراسیون داخلی منازل محسوب شود، به ویژه این که مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر موارد مشابه از جمله رنگ آمیزی و لمینت دیواری دارد. هرکدام از بخش‌های منزل دارای شرایط خاصی در انتخاب کاغذ دیواری هستند، در این مقاله قصد داریم همه نکا مربوط به انتخاب و خرید کاغذ دیواری اتاق خواب بپردازیم.

چه کاغذ دیواری برای استفاده در اتاق خواب مناسب است؟

از آنجایی که اتاق خواب محل استراحت و آرامش است بهتر است در انتخاب المان‌های دکوراسیونی آن نهایت دقت صرف شود تا همه چیز متمرکز بر القاء آرامش روانی و حس امنیت باشد. بنابراین در مورد کاغذ دیواری اتاق خواب که مهمترین المان از نظر زیبایی و همچنین کاربرد است باید با وسواس بیشتری انتخاب صورت گیرد.

رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب

بهتر است برای اتاق خواب از کاغذ دیواری‌های ساده و در رنگ‌های آرامبخش و روشن استفاده شود. روانشناسان معتقدند که بهتر است از استفاده رنگ‌های تیره در اتاق خواب پرهیز شود بنابراین انتخاب رنگ‌های ملایم و روشنی چون صورتی، یاسی، آبی روشن، سفید، گلبهی، سبز روشن و … برای این کار پیشنهاد می‌شود.

از آنجایی که دیوارها تمام فضای داخلی اتاق خواب را شامل می‌شوند بنابراین باید در انتخاب رنگ دقت کرد تا هارمونی خوبی با سبک چیدمان و رنگ وسایل از جلمه سرویس خواب، میز آرایش، دراور، کمد، پرده‌ها و فرش یا موکت در اتاق خواب داشته باشد.

توجه داشته باشید که انتخاب رنگ کاغذ دیواری یک امر کاملا سلیقه‌ای است اما باید سعی کنید از کاغذ دیواری استفاده کنید که رنگ آن به شما آرامش می‌دهد. استفاده از تونالیته رنگ‌های گرم در اتاق خواب مثل نارنجی، آجری، طلایی و قهوه‌ای روشن باعث ایجاد حس گرمی و آرامش در اتاق خواب می‌شود.

ترکیب رنگ‌های گرم و سرد مثل ترکیب سبز و زرد یا آبی و زرد هم انتخاب مناسبی برای اتاق خواب به نظر می‌رسد. یا به طور مثال ترکیب دو رنگ خنثی مثل طوسی و سفید، صورتی کمرنگ و سفید، یاسی و سفید، سفید و سیاه نیز در اتاق خواب بسیار شایع است.

طرح کاغذ دیواری اتاق خواب

اگرچه استفاده از کاغذ دیواری اتاق خواب ساده انتخاب خوبی به نظر می‌رسد اما بسیاری افراد استفاده از کاغذ دیواری‌های طرح دار را برای این قسمت از منزل می‌پسندند. انتخاب طرح کاغذ دیواری بستگی به سبک چیدمان اتاق خواب شما خواهد داشت، همچنین جنسیت کاربر اتاق خواب و سن او نیز می‌تواند در انتخاب طرح تاثیر گذار باشد.

استفاده از کاغذ دیواری ساده در اتاق خواب

در حالت کلی برای اتاق خواب بهتر است از طرح‌های ساده استفاده شود، در سبک کلاسیک و سنتی استفاده از طرح‌های گلدار بسیار رایج است، در سبک دکوراسیونی مدرن می‌توانید از انواع کاغذ دیواری سه بعدی یا منسوج نبافته برای پوشاندن دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید.

طرح کاغذ دیواری اتاق خواب
طرح کاغذ دیواری اتاق خواب

انتخاب کاغذ دیواری دارای بافت برای اتاق خواب

یکی دیگر از انتخاب های پیش روی شما، کاغذ دیواری‌های ساده بافت‌دار است، این بافت می‌تواند ریز یا درشت باشد، اما استفاده از بافت‌های طبیعی بیشتر مناسب اتاق خواب خواهد بود، استفاده از بافت طبیعی سنگ یا چوب برای اتاق خواب یک انتخاب کاملا معقولانه است.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستری

بهتر است دیوار شاخص اتاق خواب را با یک طرح متفاوت کاغذ دیواری کنید تا جلوه چیدمان اتاق خواب بیشتر شود. استفاده از کاغذ دیواری پوستری در پشت تختخواب و یا کاغذ دیواری با رنگ متفاوت و یا متضاد با بقیه دیوارها در دیواری پشت تخت خواب بهترین انتخاب است، به طور مثال اگر کاغذ دیواری‌های تمام اتاق ساده و تک رنگ است از یک رنگ متضاد یا یک کاغذ دیواری طرح‌دار یا پوستری یا سه بعدی استفاده شود و یا در صورت طرح‌دار و گلدار بودن کاغذ دیواری می‌توان دیوار شاخص را با کاغذ دیواری ساده پوشاند.

مشاهده
انواع اکسسوری آشپزخانه

استفاده از کاغذ دیواری گلدار

اگر دوست دارید از طرح‌های گلدار برای اتاق خواب استفاده کنید باید توجه کنید که این طرح دارای گل‌های ریز باشد، به ویژه اگر اتاق خواب کوچکی در اختیار دارید اصلا سمت انتخاب کاغذ دیواری با طرح گل‌های درشت و متفاوت نروید، بهتر است از طرح‌های تکرار شونده و یکدست استفاده کنید.

استفاده از کاغذ دیواری منسوج نبافته

این کاغذ دیواری‌ها با توجه به بافت ظریف و یکدستی که دارند یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای اتاق خواب خواهد بود، انتخاب یک رنگ مناسب از این سبک کاغذ دیواری می‌تواند ظاهری زیبا و آرامبخش به اتاق خواب شما ببخشد.

کاغذ دیواری طرح دار
کاغذ دیواری طرح دار

کدام طرح‌های کاغذ دیواری برای اتاق خواب مناسب نیستند؟

طرح‌های اسلیمی از آنجایی که رسمیت بیشتری دارند برای استفاده در اتاق خواب مناسب نبوده و بیشتر در بخش پذیرایی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین کاغذ دیواری‌های دارای طرح‌های بزرگ یا متفاوت نیز برای استفاده از اتاق خواب مناسب نخواهند بود. استفاده کامل از کاغذ دیواری‌های سه بعدی نیز یک انتخاب نا آگاهانه است، بهتر است از این نوع کاغذ دیواری در فضاهای بزرگ و یا به عنوان پوشش دیوار شاخص استفاده شود.

انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب بر اساس سن و جنسیت

مهمترین فاکتوری که در انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری تاثیرگذار است در ابتدا جنسیت کاربر اتاق خواب و سپس سن او خواهد بود. می‌توان بر اساس جنسیت المان‌های انتخاب کاغذ دیواری را تغییر داد. در این بخش به این موضوع می‌پردازیم.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه بیشتر با حال و هوا و شخصیت پسران چیدمان می‌شود، بنابراین باید سعی کنید که کاغذ دیواری هم تناسب خوبی از نظر طرح و رنگ با چیدمان و طرح وسایل اتاق خواب داشته باشد. در اتاق خواب کودکان پسر بیشتر سعی می‌شود که از طرح‌هایی مثل کشتی، هواپیما، ماشین، انواع حیوانات، شخصیت‌های کارتونی پسرانه مثل بت من، مک کوئین، فوتبالیست‌ها و … استفاده شود، همچنین توناژ رنگی استفاده شده در اتاق خواب پسران غالبا توناژ رنگ آبی یا سبز است. بهتر است در اتاق خواب کودکان به ویژه در مورد انتخاب رنگ کاغذ دیواری از رنگ‌های انرژی‌زا مثل قرمز یا بنفش استفاده شود، این رنگ‌ها تاثیر منفی روی آرامش ذهنی در زمان خواب خواهند داشت.

در صورتی که کاربر اتاق خواب پسرانه یک پسر نوجوان یا بزرگسال باشد می‌توان از طرح‌های کلاسیک یا هندسی برای کاغذ دیواری استفاده کرد، انتخاب رنگ نیز کاملا سلیقه ای است اما بهتر است از رنگ‌های خنثی برای کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه استفاده شود.

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

نکاتی که در مورد انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه ذکر کردیم برای این انتخاب در مورد اتاق خواب دخترانه نیز صادق است. معمولا در اتاق دختر بچه‌ها از رنگ‌های روشن و لطیف متناسب با روحیه لطیف و ظریف دختران استفاده می‌شود رنگ‌هایی مثل انواع توناژ صورتی، یاسی، سبز، زرد، نارنجی و …. حتی ترکیب رنگ‌هایی چون صورتی و طوسی کم‌رنگ یا بنفش و سفید، قهوه‌ای روشن و صورتی و … نیز انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. در مورد طرح کاغذ دیواری باید گفت می‌توان برای اتاق خواب دختران خردسال از طرح‌های گل‌دار یا شخصیت‌های کارتونی پرنسس‌های  دیزنی لند، پوسترهای طبیعت، گل و … استفاده کرد.

در صورتی که کاربر اتاق خواب یک دختر خانم نوجوان یا جوان است این انتخاب می‌تواند حول طرح‌های کلاسیک کاغذ دیواری باشد، مثلا انتخاب کاغذ دیواری‌های طرح‌دار ساده از انواع خطوط اسلیمی و زیگزاگی یا حتی کاغذ دیواری‌های پوستری، سه بعدی و منسوج نبافته در مورد اتاق خواب دختران با چیدمان کلاسیک یا مدرن مناسب است.

طرح و رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب بر اساس سبک دکوراسیون
طرح و رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب بر اساس سبک دکوراسیون

انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب بر اساس سبک دکوراسیون

یکی از نکاتی که در زمان انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری باید به آن توجه کنید سبک چیدمان اتاق خواب است. بر اساس سبک‌های چیدمان در اتاق خواب که شامل سبک چیدمان مدرن، کلاسیک و لاکچری می شود می‌توان انتخاب‌های متنوعی از نظر طرح و رنگ کاغذ دیواری داشت.

کاغذ دیواری کلاسیک برای اتاق خواب

از آنجایی که در دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک از چوب منبت کاری استفاده می‌شود، بهتر است کاغذ دیواری انتخابی شما نیز دارای طرح‌های کلاسیک باشد. کاغذ دیواری کلاسیک اصولا دارای رنگ‌های پس زمینه خنثی مثل خاکستری، بژ، کرم، طلایی، سفید، کاراملی و … است. طرح کاغذ دیواری کلاسیک نیز غالبا از خطوط منحنی و نقش‌های کاملا متقارن تشکیل شده است. این تقارن موجود در طرح‌های کاغذ دیواری کلاسیک می‌تواند در تمام گروه‌های  سنی آرامش را به همراه داشته باشد.

باید سعی کنید که یک طرح متناسب با فضایی که در اختیار دارید و همچنین تم رنگی چیدمان سرویس خوابتان انتخاب کنید. به طور مثال استفاده طرح‌های گل دار درشت در اتاق خواب کوچک اصلا انتخاب مناسبی است و باعث ایجاد آشفتگی ذهن و شلوغ به نظر رسیدن اتاق خواب می‌شود. برای بزرگتر دیده شدن اتاق خوابتان بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید. همچنین انتخاب طرح‌های ریزتر یا کاغذ دیواری‌های ساده برای این اتاق خواب‌ها مناسب است.

مشاهده
انتخاب رنگ مبل و فرش

کاغذ دیواری اتاق خواب مدرن

در سبک مدرن چیدمان اتاق خواب معمولا ایده های مینیمالیستی غالب هستند، بنابراین بهترین انتخاب از نظر طرح کاغذ دیوارهای ساده خواهند بود، البته می توان از کاغذ دیواری‌های مدرن که این روزها بسیار مورد توجه قرار دارند نیز استفاده کرد، طرح‌های مختلفی از این کاغذ دیواری ها وجود دارد که غالبا در یک چیز مشترک هستند، سادگی!

از دیگر خصوصیات کاغذ دیواری‌های مدرن رنگ خنثی آنها است، کاغذ دیواری‌ها در سبک مدرن معمولا به رنگ‌های نقره‌ای، صدفی، سفید، خاکستری و …. دیده می شوند، البته در دکوراسیون مدرن توجه به رنگ‌های درخشان زیاد است که توصیه می کنیم در مورد اتاق خواب از رنگ‌های تند و درخشان استفاده نکنید و بهتر است سراغ رنگ‌های مات و با توناژ ملایم بروید.

یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای استفاده در اتاق خواب مدرن کاغذ دیواری‌های راه راه هستند. در حالت ترکیبی این کاغذ دیواری در ترکیب با کاغذ دیواری ساده برای پوشاندن بخش تحتانی دیوار مورد  استفاده قرار می‌گیرد، همچنین از طرح‌های عمودی معمولا برای بخش بالایی دیوار استفاده می شود و استفاده از طرح راه راه معمولا به صورت ترکیبی صورت می‌گیرد.

کاغذ دیواری لاکچری برای اتاق خواب

در دکوراسیون لاکچری همه چیز رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کند، اگر فضای بزرگ و کافی در اختیار داشته باشید می‌توانید از کاغذ دیواری‌های سه بعدی متناسب با رنگ و طرح چیدمان اتاق خواب استفاده کنید. از آنجایی که سبک چیدمان لاکچری و سلطنتی مخصوص فضاهای بزرگ است بنابراین محدودیتی از نظر انتخاب کاغذ دیواری‌های طرح دار نخواهید داشت، با این وجود انتخاب کاغذ دیواری‌های طرح گل دار با توجه به الهام گرفتن آنها از طبیعت و خاصیت آرامبخشی که طبیعت به دنبال دارد برای اتاق خواب بسیار مناسب است.

می‌توانید از طرح‌های ترکیبی هم استفاده کنید، مثلا برای دیوار پشت تختخواب که دیوار شاخص محسوب می‌شود از کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری یا یک طرح متفاوت از کاغذ دیواری از نظر طرح و رنگ استفاده کنید و نقطه کانونی چیدمان اتاق خواب را به سمت سرویس خواب بکشانید.

کاغذ دیواری لاکچری برای اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب را با چه اقلام دکوری ست کنیم؟

ست کردن یا ایجاد هارمونی از نظر طرح و رنگ صورت می‌گیرد، وسایلی که در چیدمان اتاق خواب از نظر سبک طراحی و رنگ باید دارای همخوانی با یکدیگر باشند شامل پرده، سرویس خواب، فرش و کاغذ دیواری می‌شود. این اقلام از نظر رنگ و طرح و سبک طراحی باید با یکدیگر در تعامل باشند تا دکوراسیون اتاق خواب زیبا به نظر برسد.

آیا می توان از چند طرح و رنگ مختلف کاغذ دیواری در اتاق خواب استفاده کرد؟

پاسخ به این سوال آری است، این امکان وجود دارد به شرطی که طرح و رنگ‌های انتخابی شما از نظر هارمونی رنگ ها و همچنین انتخاب سبک با یکدیگر همخوانی داشته باشند، به ویژه در مورد مشخص کردن نقطه کانونی در اتاق خواب که معمولا دیوار پشت تختخواب است می توان از ایده تفاوت میان طرح و رنگ کاغذ دیواری آن بخش با سایر بخش‌ها استفاده کرد.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی یا طرح برجسته در اتاق خواب مجاز است؟

همانطور که گفتیم فضای اتاق خواب باید با تمرکز بر حس آرامش و لطافت چیدمان شود، بنابراین انتخاب طرح‌های سه بعدی یا نقش برجسته برای تمام اتاق انتخاب جالبی نخواهد بود، اما می‌توان برای مشخص کردن دیوار شاخص از این طرح کاغذ دیواری‌ها در ترکیب با طرح‌های ساده استفاده کرد. این کاغذ دیواری‌ها با ایجاد کنتراست در فضا جلوه‌های بصری زیبایی ایجاد می کنند، اما استفاده کامل از آنها در اتاق خواب باعث شلوغ دیده شدن فضا می‌شود.

مناسب ترین کاغذ دیواری برای استفاده در اتاق خواب کدام نوع است؟

در ابتدا هم اشاره کردیم که پوشش دیوارها از نظر طرح و رنگ یک امر کاملا سلیقه‌ای است و هر طرح و رنگی که به شما حس آرامش القا کند می‌تواند برای انتخاب مفید باشد. اما باید به نکاتی که در ترکیب کردن رنگ ها و طرح ها از نظر علم دکوراسیون وجود دارد توجه کنید.

توصیه ما این است که اگر دنبال سادگی و در عین حال زیبایی و مدرن بودن چیدمان اتاق خواب هستید می‌توانید از کاغذ دیواری‌های حاشیه دار برای اتاق خواب استفاده کنید، این طرح کاغذ دیواری‌ها هم ساده هستند و هم از نظر زیبایی با وجود داشتن حاشیه زیبایی خاصی دارند، ضمن این که استفاده از آنها در تمام سبک‌های چیدمان مناسب است  و نگرانی از بابت برهم خوردن هارمونی طرح و رنگ نخواهید داشت.

کاغذ دیواری‌های بافت دار نیز یک انتخاب مناسب دیگر است که در عین سادگی می‌تواند زیبایی خاصی به فضای اتاق خواب شما بدهد، این نوع کاغذ دیواری‌ها در دکوراسیون کلاسیک و مدرن بسیار کاربردی هستند و همچنین در رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای می‌توانند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب لاکچری هم باشند.

مشاهده
میز ال ای دی سلطنتی

نکات مهم خرید و انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

برای این که بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید نکاتی وجود دارد که توجه به آنها کار شما را آسان‌تر می‌کند. در این بخش به بیان این نکات می‌پردازیم.

برطرف کردن نقص های معماری با استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب

در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب باید به بزرگی و کوچکی فضا دقت داشته باشید چرا که برخی طرح‌ها باعث می‌شوند که فضا بزرگتر دیده شود و برخی طرح‌ها نیز فضا را از آن چه هست کوچکتر نشان می‌دهند.

اگر اتاق خواب شما بزرگ است دست بازتری در انتخاب کاغذ دیواری خواهید داشت، میتوانید از کاغذ دیواری های طرح دار در انواع رنگ ها استفاده کنید. استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی، پوستری، گل دار و …. در اتاق خواب‌های بزرگ و نورگیر مجاز است.

در صورتی که فضای کوچکی در اختیار دارید سعی کنید به سمت انتخاب رنگ‌های روشن و کاغذ دیواری‌های ساده از نظر طراحی بروید. کاغذ دیواری‌های طرح دار فضا را کوچکتر نشان می‌دهند. استفاده از کاغذ دیواری راه راه افقی نیز انتخاب مناسبی خواهد بود، اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب شما مدرن است می‌توانید از کاغذ دیواری‌های بافت دار یا منسوج نبافته به صورت تک رنگ نیز استفاده کنید.

در صورتی که سقف اتاق خواب کوتاه است باید از کاغذ دیواری‌هایی با نقش‌های عمودی استفاده کنید. در مورد سقف‌های بسیار بلند نیز کاغذ دیواری‌ها با نقش‌های عمودی بهتر عمل می‌کنند.

در اتاق‌های دراز و مستطیلی استفاده از طرح های تکرار شونده مثلا کاغذ دیواری طرح کاشی با نقش‌های مربعی بهترین انتخاب خواهد بود، همچنین کاغذ دیواری با اشکال هندسی منحنی نیز می‌تواند این نقص را جبران کند.

برطرف کردن نقص های معماری با استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب

محدودیت در استفاده از طرح‌های گلدار

اگر در اتاق خواب خود از آویزها و تابلوها زیاد استفاده می‌کنید بهتر است سراغ طرح‌های ساده کاغذ دیواری بروید، مطمئنا استفاده از تابلو در اتاق خوابی که کاغذ دیواری‌های گلدار و طرح دار در آن استفاده شده است نه تنها جلوه‌ای ندارد بلکه فضا را بسیار شلوغ و نا زیبا جلوه می‌دهد.

طرح‌های اسلیمی را فراموش کنید

یک انتخاب اشتباه در مورد انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب آن است که از طرح‌های اسلیمی در این بخش از خانه استفاده کنید، رسمیتی که این طرح از کاغذ دیواریها دارند فقط برای استفاده در پذیرایی و نشیمن مناسب است.

رنگ‌های درخشان و تند استفاده نکنید

در اتاق خواب همه چیز باید براساس ایجاد آرامش انتخاب شود، بنابراین استفاده از رنگ‌های تند و درخشان حتی در اتاق خواب‌های مدرن نیز پیشنهاد نمی‌شود.

به میزان نور طبیعی و زاویه تابش نور دقت کنید

آنچه در انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری اتاق خواب می تواند تاثیرگذار باشد میزان نور ورودی به اتاق خواب و همچنین زاویه تابش نور در اتاق خواب است. مقدار نور باعث تیره‌تر یا روشن‌تر دیده شدن رنگ  کاغذ دیواری می‌شود.

انتخاب رنگ‌های ترکیبی

با استفاده از ترکیب کردن رنگ‌ها میتوان جلوه زیبایی به اتاق خواب بخشید، به طور مثال ترکیب رنگ‌های گرم و سرد با یکدیگر می‌تواند گرمی خاصی به چیدمان اتاق خواب ببخشد. بهترین ترکیب رنگی برای استفاده در اتاق خواب ترکیب رنگ های روشن و تیره است، این کنتراست رنگی می تواند باعث شود که یکنواختی و رخوت از دکوارسیون اتاق خواب خارج شود.

معمولا انتخاب رنگ‌های سرد برای اتاق خواب های کوچک مناسب است و فضا را دلبازتر نشان می‌دهد. همچنین در مورد تاثیرگذاری رنگ نیز، رنگ های سرد آرامش بخش هستند. بنابراین می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده در کاغذ دیواری اتاق خواب باشد.

اگر به رنگ‌های گرم علاقه دارید بهتر است در صورتی آن را استفاده کنید که فضای اتاق خوابتان بزرگ باشد، این رنگ‌ها معمولا فضا را کوچکتر از آنچه هست نشان می دهند.

کلام آخر

با توجه به نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شد می توانید یک کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب خود داشته باشید. فراموش نکنید که در کنار زیبایی باید به مواردی مثل ضد حساسیت بودن یا قابلیت شستشوی کاغذ دیواری‌ها نیز توجه داشته باشید. نفوذ گرد و غبار و آلودگی در کاغذ دیواری باعث ایجاد آلرژی به ویژه در کودکان می‌شود.

سعی کنید از کاغذ دیواریهای با کیفیت استفاده کنید، یکی از محاسن استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب این است که به راحتی نصب می شود و حتی می توانید هر از گاهی برای تغییر دکوراسیون به راحتی آنها را تعویض کنید. استفاده از مدل‌های ساده‌تر و رنگ‌های خنثی به شما اجازه می‌دهد که آن را با هر سبک چیدمان و تم رنگی ست کنید بنابراین برای صرفه جویی در هزینه‌ها سعی کنید از کاغذ دیواری‌های ساده استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام برای نصب کاغذ دیواری حتما ابتدا سبک دکوراسیون اتاق خواب را انتخاب کنید، ضمن این که می‌توانید از قبل با جستجو در اینترنت اطلاعات خوبی در مورد سبک های مختلف و همچنین قیمت کاغذ دیواری‌ها کسب کنید. داشتن آگاهی کافی قبل از انتخاب به شما کمک می‌کند تا به نتیجه بهتری برسید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه