میز ال ای دی سلطنتی

میز ال ای دی سلطنتی

دکوراسیون سلطنتی یکی از دکورهایی هست که هر فردی در صورت داشتن فضای کافی در خانه خود میل به داشتن آن دارد. همانطور که از اسم دکور سلطنتی مشخص است، سبک و سیاق این دکوراسیون الهام گرفته از کاخ و خانه­‌های اشرافی گذشته است. علاوه بر تعداد وسایل زیادی که این سبک دکور دارد هر وسیله باید با فرم و شکل خاصی قابلیت استفاده در دکوراسیون سلطنتی را داشته باشد. در این مطلب آموزشی یکی از وسایل پر استفاده که میز ال ای دی سلطنتی است را به طور کامل برای شما معرفی می­‌کنیم؛ امّا قبل از آن خصوصیات و ویژگی­ یک دکوراسیون اشرافی و سلطنتی را برای شما خواهیم گفت. ما را در ادامه این مقاله همراهی نمایید…

میز تی وی سلطنتی

دکوراسیون سلطنتی چیست و چه ویژگی دارد؟

دکوراسیون سلطنتی از دیرباز متوجه کاخ­های پادشاهی بود و مردم و به اصطلاح رعیت آن زمان قدرت خرید و فضای کافی برای داشتن دکوراسیون سلطنتی را نداشت. با رخ دادن انقلاب صنعتی در اروپا و به نوعی شهری و مدرن شدن زندگی دسترسی به وسایل زندگی لوکس و اشرافی که در گذشته فقط برای پادشاه یک کشور مهیا بود آسان گردید تا امروز که ما هر وسیله­ و اثاثیه‌­­ای نظیر مبل سلطنتی، پیانو، میز کنسول معرق کاری، سرویس خواب شیک و …. را به راحتی می­‌توانید خریداری نمایید.

اگر بخواهیم در خصوص ویژگی دکوراسیون سلطنتی نکاتی را به شما بگوییم، باید بدانید که دکوراسیون سلطنتی عمدتاً دکوراسیون شلوغ از نظر تعداد وسایل و ظاهر وسیله­‌ها است. مبلمان منزل، تخت خواب، میز کنسول و … در دکوراسیون سلطنتی منبت کاری­‌‌های زیادی دارد و رنگ بندی خاص و جالب توجه‌ی داشته که در ادامه بیشتر به آن می­پردازیم.

مشاهده
راهنمای تغییر دکوراسیون خانه
دکوراسیون سلطنتی

ویژگی میز ال ای دی سلطنتی

حال که با حال وهوای دکوراسیون سلطنتی آشنا شدید حتماً تا حدودی متوجه ظاهر میز تلویزیون شده­اید.  اگر قصد خرید میز تلویزیون سلطنتی دارید توجه کنید که میز انتخابی شما باید در دو فاکتور زیر مورد بررسی قرار گیرد:

  1. فرم ظاهر: هنگام خرید میز lcd سلطنتی باید توجه کنید که میز انتخابی شما از نظر ابعاد بزرگتر از مدل­‌های مدرن و … باشد و همچنین بر روی میز، منبت و کنده کاری­های با شکوهی دیده شود.
  2. رنگ میز: رنگ میز سلطنتی باید بر پایه­ی رنگ­هایی که مناسب این سبک دکوراسیون هستند باشد. اگر رنگ مناسب دکوراسیون سلطنتی را نمی­‌شناسید ادامه مطلب را با دقّت مطالعه نمایید.
ویژگی میز ال ای دی سلطنتی

رنگ دکوراسیون سلطنتی

هر دکوراسیونی رنگ­بندی خاص خود را دارد، برای مثال رنگ دکوراسیون مینیمال سفید، رنگ دکوراسیون مدرن تیره و رنگ دکوراسیون روستیک رنگ چوب است. در دکوراسیون اشرافی ما معطوف به یک رنگ نیستیم بلکه بسته به سلیقه­ی شما رنگ دکوراسیون از ترکیب رنگ طلایی، قهوه‌­ای روشن، قهوه­ای تیره و ترکیب رنگ قرمز تیره با رنگ شامپاینی بدست می­آید. رنگ­های دکوراسیون سلطنتی به هیچ عنوان خنثی و بی روح نیست بلکه رنگ­بندی در این دکوراسیون کاملاً زنده و شاداب است.

شما می­توانید اثاثیه خانه از جمله میز ال ای دی سلطنتی را در این دکوراسیون از میان رنگ­های قید شده در بالا انتخاب کنید. شایان ذکر است بعضی از رنگ­ها مانند طلایی که همان ورق طلا بر روی چوب است نسبت به بقیه رنگ­ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

رنگ دکوراسیون سلطنتی

دکوراسیون سلطنتی شامل چه وسایلی می­شود؟

در بالا گفتیم که دکوراسیون سلطنتی کمی از دکورهای دیگر شلوغ تر می­باشد. در این قسمت وسایل بزرگی که در دکور اشرافی حتماً باید قرار داده شود را به شما می­گوییم. این وسایل عبارت اند از:

  • مبلمان سلطنتی: مهم­ترین قسمت یک دکوراسیون زیبا، توجه به مبلمان پذیرایی و نشیمن است. مبل سلطنتی اولین وسیله­ای است که شما باید هنگام خرید وسایل خانه به آن توجه کنید. مبل سلطنتی همان مبل استیل بوده که تاج بلند و منبت کاری­­های زیادی بر روی خود دارد و رنگ آن بیشتر طلایی و قهوه­ای است.
  • کنسول: میز کنسول با منبت کاری­های شلوغ و ظریف یکی دیگر از اکسسوری­های دکور اشرافی است.
  • میز ناهارخوری سلطنتی: میز ناهارخوری سلطنتی یکی از وسایل چوبی بوده که در کنار مبل خانه رنگ و لعاب دکوراسیون را بیشتر می­کند.
  • میز ال سی دی سلطنتی: میز تلویزیونی با کیفیت که سِت شده با میز کنسول باشد کمک شایانی به بهتر دیده شدن فضای خانه می­کند.
  • بوفه و ویترین سلطنتی: بوفه یکی از وسیله­هایی بوده که بهترین گزینه برای نمایش ظروف لوکس خانه است و زیبایی دکوراسیون خانه را چند برابر می­کند.
  • فرش دستبافت: فرش دست بافت با نقش و نگار­های زیاد بر روی خود فضای خانه را برای قرار دادن وسایل دلنشین می­کند.
  • اِلمان­های دکوری: اِلمان های دکوری دکوراسیون سلطنتی کمی گران­تر از وسایل­های تزئینی دیگر دکوراسیون­ها است. یکی از وسایل گران قیمت که کارایی زیادی در دکوراسیون اشرافی دارد، پیانو، گلدان­های خاتم کاری شده و لوسترهای کریستال هستند که به نوبه­ی خود قیمت بالایی دارند.
مشاهده
کاغذ دیواری سلطنتی چیست؟
وسایل دکوراسیون سلطنتی

جنس میز ال سی دی سلطنتی

جنس میز تلویزیون سلطنتی کمی با مدل­های دیگر موجود در بازار متفاوت است. مدل­هایی که شما در بازار مبل مشاهده می­کنید معمولاً از ام دی اف، ملامینه و شیشه ساخته شده­اند که هرکدام زیبایی­های خاص خود را دارند؛ امّا اگر به دنبال خرید میز ال ای دی سلطنتی هستید، باید توجه کنید تنها چوب­های با کیفیت نظیر چوب راش، بلوط و گردو زیبنده این نوع میز در دکوراسیون لوکسِ سلطنتی می­باشد. با افزایش نرخ ارز و وارداتی بودن بیشتر چوب­ها از کشور­های همسایه قیمت وسایل تمام چوب افزایش چشم­گیری داشته است که متأسفانه امکان خرید این وسایل را از دهک­های زیادی از جامعه سلب کرده است.

جنس میز ال سی دی سلطنتی

از کجا میز تلویزیون ارزان قیمت خریداری کنیم؟

باید بپذیریم که این روزها خرید هیچ وسایلی به شکل ارزان انجام نمی­­شود بلکه ما باید تمام تلاش خود را برای خرید مقرون به صرفه و به دور از گرانی‌­های نامعقول به کار گیریم. وجود واسطه­‌های متعدد در هر صنفی قدرت خرید مردم را تا حد زیادی کاسته است و تنها کاری که ما باید انجام بدهیم حذف این واسطه­‌ها بوده تا نزدیک به قیمت واقعی اجناس بشویم.

از کجا میز تلویزیون ارزان قیمت بخریم

یکی از روش­هایی که در خرید میز ال ای دی سلطنتی یا مدرن می­تواند کمک شایانی در کمتر کردن هزینه‌­های شما بکند خرید آنلاین میز تلویزیون است. شما در این روش، بدون هیچ واسطه­ای خرید خود را تنها با چند کلیک ساده انجام می­دهید و علاوه بر هزینه در زمان خود صرفه جویی می­کنید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه