آموزش نصب میز تلویزیون دیواری

آموزش نصب میز تلویزیون دیواری

تماشای تلویزیون یکی از تفریحات سالم و همیشگی خانواده‌های ایرانی است .و امروزه تلویزیون بخش جدایی ناپذیر هر خانه‌ای است .از زمانی که تلویزیون‌های صفحه تخت ال ای دی و ال سی دی پا به جهان گذاشتند و جایشان را با تلویزیون‌های قدیمی عوض کرده‌اند بیش از چند دهه می‌گذرد. در این مقاله با آموزش نصب میز تلویزیون دیواری با شما خواهیم بود.

چطور تلویزیون را به دیوار بزنیم؟

مدتی است که طراحان دکوراسیون‌های داخلی تلویزیون را نه بر روی میز بلکه بر دیوار جای می‌دهند. این کار چند علت دارد. ابتدا زاویه دید مناسبی به شما می‌دهد و باعث می‌شود از تماشا با زاویه مناسب لذت ببرید. دوم امکان جابه جایی و بهترین مکان نمایش را برای شما فراهم می‌آورد. سوم اگر که کودک خردسالی دارید و ترس از دست دادن و آسیب به تلویزیون کلافه‌تان کرده، بهترین راه نصب تلویزیون بر دیوار است.

چطور تلویزیون را به دیوار بزنیم؟

برای نصب تلویزیون دیواری چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

ابتدا دیوار مناسب برای نصب تلویزیون را انتخاب کنید. خوشبختانه تلویزیون‌های جدید امکان نصب بر روی دیوار را دارند و این امر برای کسانی‌ که از کمبود فضا رنج می‌برند. بسیار مناسب است. مکان ثابت و بدون نوری باشد. امکان جابه جایی بعد از نصب تلویزیون سخت است. هم چنین دیواری باید انتخاب شود که نور از پنجره بر روی آن منعکس نشود. همچنین با زاویه نود درجه با پرده‌ها داشته باشد. به هیچ وجه میز تلویزیون را در مقابل پرده‌ها قرار ندهید.

مشاهده
معیار انتخاب پرده آشپزخانه بر چه اساس است؟

برای نصب تلویزیون دیواری چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

کدام میز برای تی وی بهتر است؟

در بازار انواع مختلفی از میزهای تلویزیون به چشم می‌خورند که هریک ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. در کل میزهای تلویزیونی به دسته‌هایی همچون چوبی، های گلاس، ام دی اف و استیل تقسیم می‌شوند. که هر یک از آن‌ها باید با توجه به سبک خاص دکوراسیون منزل شما انتخاب شوند. برای دیدن مدل میز تلویزیون جدید به سایت اثاث چین مراجعه کنید.

کدام میز برای تی وی بهتر است؟

آموزش مرحله به مرحله نصب تلویزیون دیواری

در مرحله اول بهتر است هنگام خرید از براکت‌های مناسبی انتخاب کنید. براکت‌ها به شما کمک می‌کنند که کار نصب به راحتی انجام شود. براکت‌ها در واقع مابین دیوار و تی وی قرار می‌گیرند. پیچ‌های تلویزیون بر روی براکت، و پیچ‌های براکت بر روی دیوار نصب می‌شود.

مرحله دوم: بعد از خریداری براکت مناسب، باید محل نصب را بر روی دیوار علامت گذاری کنید. این علامت گذاری باید دقیق و هم راستا و منظم باشد. تا هنگام نصب تی وی کج نباشد.

مرحله سوم: پشت دیوار برق نباشد. باید با یک دستگاه فلزیاب امتحان کنید که سیم کشی ساختمان یا کابل برق از پشت دیواری که قرار است تی وی بر روی آن نصب شود، نگذرد. این مورد خطرناک است. زیرا در دراز مدت باعث اسیب به تلویزیون می‌شود.

آموزش مرحله به مرحله نصب تلویزیون دیواری

مرحله چهارم: نقاط مشخص شده را با دریل سوراخ کنید.

مرحله پنجم: براکت‌ها را به وسیله پیچ و بست بر روی دیوار ببندید و از محکم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

مرحله ششم: در پشت تلویزیون‌های نسل جدید 4 سوراخ مربعی یا مستطیلی وجود دارد که باید به وسیله‌ی پیچ‌های مخصوص آن را به براکت‌ها نصب و محکم کنید.

مشاهده
بهترین دیوارکوب‌های پذیرایی

مرحله هفتم: پس از نصب تلویزیون بر روی دیوار، بهتر است سیم و کابل‌های آن را مخفی کنید. این کار می‌تواند به وسیله کیت‌های مخصوصی که در بازار وجود دارند، انجام شود.

https://mebli4you.com.ua/images/product_images/popup_images/10638_0.jpg

کدام میز برای تلویزیون دیواری بهتر است؟

برای انتخاب بهترین نوع میز برای تلویزیون دیواری، بهتر است به سبک دکوراسیون منزل توجه شود. اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک باشد میز شما باید طرح دار و همراه با منبت کاری باشد. اگر سبک خانه شما مدرن است، برای میز تلویزیون گزینه‌های خاص و متنوعی را پیش رو دارید. اما در اکثر موارد یک میز ساده چوبی می‌تواند بهترین گزینه برای میز تلویزیون باشد. خرید میز تی وی از سایت اثاث چین این امکان را به شما می‌دهد که زیباترین و متناسب ترین میزهای تلویزیونی را برای تی وی‌های دیواری انتخاب کنید.

کدام میز برای تلویزیون دیواری بهتر است؟

مزیت خرید اینترنتی میز تلویزیون

در خرید میز تلویزیونی به صورت اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های دکوراسیون و گالری‌های مبلمان و صنایع چوبی امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

مزیت خرید اینترنتی میز تلویزیون

نتیجه گیری

در این مقاله آموزش نصب میز تلویزیون دیواری را به صورت مرحله به مرحله توضیح دادیم. در بازار انواع مختلفی از میزهای تلویزیونی به چشم می‌خورند. این میزها در اندازه‌های متفاوت و خاصی متناسب با انواع سبک‌ها طراحی و تولید می‌شوند. معمولا یک میز ساده چوبی می‌تواند در اکثر مواقع پاسخ گوی اکثر سلیقه‌ها و سبک‌ها باشد. اگر دوست دارید میزهای متفاوت با طرح و رنگ خاص برای تلویزیون دیواری خود انتخاب کنید بهتر است سری به سایت اثاث چین بزنید و به صورت اینترنتی خریدی امن و مطمئن داشته باشید. اگر مدل خاصی مد نظرتان است که نمونه‌اش در بازار موجود نیست، می‌توانید با نشان دادن عکس محصول مورد نظر را سفارش دهید تا به صورت اختصاصی برای شما ساخته شود.

مشاهده
راهنمای تغییر دکوراسیون خانه

https://www.spb-hifi.ru/images/blog/akustika_v_gostinoi.jpg

سوالات متداول

1.براکت چیست؟ براکت همانند واسطه عمل می‌کند. پیچ‌های تلویزیون بر روی براکت محکم می‌شوند و براکت بر روی دیوار نصب می‌شود.

2.بهترین مکان برای نصب تلویزیون بر روی دیوار کجاست؟ دیواری که نصب تلویزیون بر روی آن ثابت باشد و از همه جای خانه دید داشته و نور خورشید بر روی آن منعکس نشود.

3.مزیت خرید اینترنتی میز تلویزیون چیست؟ در خرید اینترنتی از مراکز معتبر شما با تنوع محصولات و تفاوت قیمت و کیفیت مواجه خواهید شد. پرداخت آسان، تحویل فوری، مشاوره 24 ساعته از سایر مزایای خرید اینترنتی است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه