راهنمای تغییر دکوراسیون خانه

راهنمای تغییر دکوراسیون خانه

فهرست مطالب :

دکوارسیون خانه نه تنها از نظر زیبایی دارای اهمیت است بلکه باعث می‌شود تا در خانه احساس آرامش و امنیت داشته باشیم، حس شادی و نشاط، صمیمیت، عشق و … از جمله احساساتی است که می‌توان در دکوراسیون منزل جاری ساخت. این که چطور می‌توانیم با کمترین هزینه تغییر دکوراسیون داشته باشیم و چه راهکارها و ایده‌هایی برای تغییر دکوراسیون منزل وجود دارد، گوشه‌ای از مسائلی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

لزوم تغییر دکوراسیون چیست؟

دکوراسیون یا چیدمان اسباب و وسایل خانه مسئله‌ای است که اگرچه چندان با اهمیت به نظر نمی‌رسد اما از نظر روانی و همچنین جلوه‌های بصری تغییر چشمگیری در سایر اعضای خانواده خواهد داشت. حتی بهترین و لوکس‌ترین دکوراسیون‌ها نیز بعد از مدتی ممکن است باعث ایجاد یکنواختی در خانه شود. بنابراین بهتر است برای تغییر روحیه هم شده هر از گاهی دکوراسیون خانه را هرچند اندک تغییر دهیم.

تغییر دکوراسیون خانه می‌تواند شامل تغییرات کوچک در چیدمان وسایل منزل تا تغییر سبک دکوراسیون و تعویض مبلمان و وسایل منزل باشد. این مسئله با توجه به بودجه خانواده شکل می‌گیرد و منظور از تغییر دکوراسیون منزل صرفا خرج هزینه های هنگفت برای تعویض تمام اسباب و وسایل نیست بلکه می‌توان با استفاده از ایده‌های مناسب با تغییر چیدمان وسایل نیز یک تغییر اساسی را در خانه ایجاد کرد.

مراحل تغییر دکوراسیون خانه از صفر تا صد!

برای این که یک تغییر دکوراسیون موفق و اصولی داشته باشید می‌توانید از برنامه‌ای که در این بخش خدمتتان ارائه می‌کنیم استفاده کنید.

برنامه‌ریزی اصلی‌ترین کار قبل از تغییر دکوراسیون منزل

برای این که تغییر دکوراسیون موفقی داشته باشید باید از قبل همه کارها را برنامه ریزی کرده باشید، این که چه تغییراتی نیاز است، چه میزان بودجه برای تغییر دکوراسیون لازم دارید، کدام وسایل باید تغییر کنند، چه وسایل جدیدی برای تغییر دکوارسیون اتاق ها نیاز دارید.  آیا سبک دکوراسیون منزل را تغییر می‌دهید و … از جمله مسائلی است که در تغییر دکوراسیون باید به آنها توجه کرده و برای آنها برنامه داشته باشید.

مراحل تغییر دکوراسیون خانه
مراحل تغییر دکوراسیون خانه

ارزیابی‌های اولیه  و بررسی‌های درست به شما کمک می کند تا کار را حرفه‌ای‌تر پیش ببرید. به طور مثال می‌توانید با یک گشت و گذار در اینترنت با انواع سبک‌های دکوارسیون آشنا شوید، اصول هریک را بدانید و مبلمان و وسایل را در هرکدام از آنها بررسی کنید. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مبلمان قیمت مبلمان دلخواه و سایر اقلام دکوراتیو لازم را بررسی کنید، اگر به صورت آنلاین این امور را مدیریت کنید نیاز به صرف هزینه و وقت زیاد برای رفت و آمد به مراکز فروش و نمایشگاه‌ها نخواهید داشت.

سبک دکوراسیون منزل را انتخاب کنید

گاهی ممکن است شما تصمیم بگیرید که همیشه به یک سبک از چیدمان پایبند باشید، اما تنوع در سبک دکوراسیون نیز میتواند یک ایده تغییر دکوارسیون باشد و حال و هوای خانه و اعضای آن را تغییر  دهد. امروزه سبک‌های مدرن بسیار پرطرفدار هستند اما اگر ذاتا محتاط و سنتی پسند هستند می توانید سبک‌های سنتی یا کلاسیک را برای چیدمان منزل خود انتخاب کنید. وقتی سبک چیدمان منزل مشخص باشد انتخاب وسایل مورد نیاز کار به مراتب ساده‌‍تری خواهد بود.

سبک دکوراسیون منزل
سبک دکوراسیون منزل

تغییر در کارایی وسایل منزل

اگرچه به نظر می‌رسد که خرید وسایل جدید و نو بسیار هیجان‌انگیز است اما در صورتی که بودجه محدودی در اختیار دارید می توانید با تغییر کاربری بسیاری از وسایل منزل از آنها استفاده مجدد داشته باشید. ظاهر برخی وسایل را می‌توان به طور کامل تغییر داد و برخی دیگر از وسایل را می توان به شکل دیگری در منزل به کار برد، گاهی با کمی رنگ و سمباده یا ابزار فنی می توانید بهترین وسایل را از دل وسایل قدیمی منزلتان بیرون بکشید. به طور مثال استفاده از برچسب برای تغییر ظاهر کابینت‌ها یا تغییر روکش مبل‌ها و یا تغییر کاربری کمد بچه‌ها می تواند مثال‌های خوبی برای این بخش باشند.

اولویت شما خرید یا تعویض مبلمان باشد

مبلمان منزل از جمله وسایلی هستند که بیشتر از سایر اقلام در معرض دید قرار می‌گیرند، ضمن این که باید گفت حجم زیادی از فضای منزل را در اختیار خود قرار می‌گیرند و مهمترین بخش تغییر دکوراسیون خانه را تشکیل می‌دهند. بنابراین اگر میخواهید تغییرات عمده‌ای را در دکوراسیون منزل شاهد باشید باید مبلمان خانه را تعویض کنید یا تغییر دهید.

مشاهده
طراحی دکوراسیون پذیرایی چگونه صورت می‌پذیرد؟

توجه داشته باشید که منظور ما از تغییر این نیست که حتما با صرف بودجه مبلمان جدیدی برای خانه در نظر بگیرید، بلکه می‌توان با تغییر روکش مبل ها نیز با صرف هزینه ای اندک تغییراتی بزرگ در خانه ایجاد کرد.

وسایل لازم و ضروری را بخرید

برای تغییر دکوراسیون اگر تغییر سبک چیدمان در راه باشد نیاز به وسایل جدید هست. بنابراین باید سعی کنید که لوازمی که برای این تغییرات نیاز دارید را تهیه کنید. به طور مثال ممکن است برای این تغییرات در دکوراسیون خانه نیاز به خرید مبل، فرش، تابلو، لوستر، پرده،  دیوارکوب و …. سایر اقلام داشته باشید. البته می‌توانید با تغییر ماهیت برخی وسایل و با کمی سلیقه و هنر بسیاری از  لوازم قدیمی منزل را دوباره به کار گرفت اما گاهی نیاز است که وسایل جدیدی برای خلق یک دکوراسیون بی نظیر خریداری کرد.

تغییر رنگ یک تغییر هوشمندانه و تاثیرگذار

یکی از اولین قدم‌ها برای تغییر دکوراسیون خانه، تغییر رنگ است. رنگ‍‌ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون دارند، بنابراین باید سعی کنید با تغییر رنگ دیوارها خود را برای تم رنگی جدید در منزل آماده کنید. این انتخاب باید با سلیقه شما و همچنین سبک دکوراسیونی که در نظر دارید و تم رنگی که برای چیدمان منزل خود در نظر می‌گیرید هماهنگ باشد.

چگونه کم هزینه ترین تغییرات دکوراسیون را داشته باشیم

وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون می‌آید فکر می‌کنیم که باید یک بودجه آنچنانی در اختیار داشت تا بتوان تغییرات در منزل را آغاز کرد اما توجه داشته باشید که می‌توان با صرف کمترین هزینه نیز این تغییرات را در دکوراسیون منزل اعمال کرد. 

کم هزینه ترین تغییرات دکوراسیون
کم هزینه ترین تغییرات دکوراسیون

اگرچه خرید وسایل جدید می‌تواند بخشی از فرآیند تغییر دکوراسیون باشد اما در این بخش می‌خواهیم ایده‌هایی برای یک تغییر دکوراسیون کم هزینه را برایتان شرح دهیم.

تغییر دکوراسیون را به بخش های کوچک تقسیم کنید

برای این که کار تغییر دکوراسیون بودجه زیادی به شما تحمیل نکرده و این تغییرات برنامه روتین زندگی شما را دچار تغییر نکند می تواند پروژه تغییر دکوراسیون منزل را به بخش‌های کوچکتری تقسیم کنید. مثلا از اتاق خواب‌ها شروع کنید، یا تغییر را با خرید یا تغییر مبلمان در پذیرایی آغاز کنید. نیازی نیست که به صورت یکجا و در یک زمان تمام خانه را به هم بزنید و همه چیز را تغییر دهید، می توانید تغییرات را به مرور و در شرایط مناسب اعمال کنید به این ترتیب هم می‌توانید در هزینه‌ها مدیریت بهتری داشته باشید و هم زندگی روزانه شما دچار اختلال نخواهد شد.

خرید مبلمان و میز و صندلی خام

یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه ها این است که مبلمان و میز و صندلی که عمده بودجه تغییرات منزل را در بر می‌گیرد به شکل خام و بدون رنگ و جلا خریداری کنید. به این ترتیب هزینه کمتری خواهید پرداخت ضمن این عیوب چوب و چارچوب این وسایل به خوبی قابل دید خواهد بود و بنابراین می توانید کار با کیفیت‌تری هم خریداری کنید. اگر خودتان بتوانید کار پرداخت و رنگ و جلای مبلمان را  انجام دهید مطمئنا بودجه زیادی را صرفه جویی خواهید کرد.

خرید لوازم دست دوم، یک تغییرات کم هزینه

اگر قصد دارید که تغییراتی را در چیدمان منزل خود اعمال کنید می‌توانید با خرید وسایل دکوری دست دوم شاهد تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه ممکن باشید. مراجعه به سمساری یا سایت‌های خرید و فروش لوازم دست دوم به شما اجازه می‌دهد تا وسایلی که ممکن است بسیار نو و کاربردی باشند با قیمت مناسب خریداری کرده و استفاده کنید. به علاوه خودتان هم می‌توانید با تغییراتی در این وسایل آنها را نونوار کرده و در خانه استفاده کنید، مثلا برای مبلمان کوسن‌های جدید بدوزید یا فرش را به قالیشویی بدهید تا برایتان شسته و پرداخت کنند. قاب‌های دست دوم را تغییر رنگ بدهید یا گلدان‌ها را به دلخواه خود رنگ کنید. همه چیز بستگی به سلیقه و هنر و خلاقیت ذهنی شما خواهد داشت.

خرید لوازم دست دوم
خرید لوازم دست دوم

از حراجی‌ها و تولیدی‌ها خرید کنید

یکی دیگر از راه های تغییر دکوراسیون کم هزینه این است که وسایل مورد نظرتان را از حراجی‌ها، در آف‌های ویژه نمایشگاهی و یا به شکل مستقیم از تولید کننده خرید کنید. به این ترتیب می‌توانید بهترین وسایل را با قیمتی مناسب در اختیار داشته باشید، این مسئله به ویژه در مورد مبلمان و فرش می‌تواند شما را از صرف هزینه بالا بی‌نیاز کند.

دکوراسیون مینمالیستی ایده‌آل و کم هزینه

یکی از ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون کم هزینه استفاده از سبک دکوراسیون مینیمال است. ساده و خلوت بودن این سبک از دکوراسیون به شما اجازه می‌دهد تا با خرید یا تغییر مهمترین اجزای دکوراسیون یک تغییر چیدمان و سبک دکوراسیون کم هزینه را تجربه کنید. استفاده از رنگ های روشن در این سبک از دکوراسیون به شما کمک می‌کند تا فضای خانه را بزرگتر از آنچه هست نمایش دهید ضمن این که آرامش خوبی را در خانه حاکم می‌کند. این سبک از دکوراسیون برای خانه‌های آپارتمانی کوچک بسیار مناسب است، میتوانید با یک دست مبلمان ال و چند تابلوی زیبا و یک فرش کوچک این دکوراسیون را به خوبی در خانه خود اعمال کنید.

مشاهده
چیدمان مبل استیل و راحتی در کنار هم

حتما با متخصصان طراحی دکوراسیون مشورت کنید

اگر می‌خواهید دکوراسیون کم هزینه‌ای داشته باشید باید با یک طراح دکوراسیون مشورت کنید. این افراد به دلیل مهارت و تجربه بالایی که دارند با یک برنامه‌ریزی  دقیق و تغییرات لازم می توانند با کمترین بودجه بیشترین تغییرات را برای شما رقم بزنند.

لزوم شناخت سبک‌های چیدمان در تغییر دکوراسیون منزل

وقتی پای تغییر دکوراسیون در میان باشد، سبک‌های چیدمان و دکوراسیون حرف اول را می‌زنند. برای این که یک دکوراسیون اصولی داشته باشید باید سبک‌های دکوراسیون خانه را به خوبی بشناسید، نوع چیدمان و وسایلی که در هرکدام از سبک ها استفاده می‌شود بدانید و آشنایی خوبی با رنگ‌ها و اصول هر یک از این سبک‌های چیدمان و دکوراسیون داشته باشید.

انتخاب مبلمان مناسب، رنگ مناسب، اقلام دکوراتیو و مکمل‌های دکوراسیونی در هر سبک از چیدمان با یکدیگر متفاوت است، بنابراین سعی کنید ابتدا اطلاعات خوبی راجع به این سبک ها داشته باشید، برای این کار می‌توانید به مقاله‌های مرتبط در سایت‌های اینترنتی مراجعه کنید و یا با یک متخصص طراحی و دکوراسیون در این زمینه مشورت کنید.

به طور مثال در سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده از مبلمان نیمه استیل، مبل ال چستر، تابلوهای نقاشی و صنایع دستی فاخر، به کار بردن رنگ‌هایی چون کرم، کارملی، فندقی، انواع طیف قهوه‌ای و رنگ‌های خنثی از جمله تغییرات مهمی است که در این نوع دکوراسیون باید داشته باشید.

در دکوراسیون مدرن دست شما بازتر خواهد بود، استفاده از مبل‌های راحتی یا ال، رنگ‌های روشن و درخشان، تابلوهای دکوراتیو و لوسترهای مدرن می تواند بخش عمده این سبک از چیدمان باشند.

اصول تغییر دکوراسیون در کوتاه ترین زمان ممکن را بیاموزید

در این بخش می‌خواهیم یکی از اصولی‌ترین راه های تغییر دکوراسیون را برایتان شرح دهیم. هزینه تغییر دکوراسیون با این روش بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین می‌تواند برای هر بودجه‌ای مناسب باشد.

تغییر چیدمان به جای تغییر وسایل

با این کار عملا شما هزینه ای را متحمل نخواهید شد، گاهی یک تغییر چیدمان مناسب و اصولی می‌تواند باعث تحول چشمگیری در دکوراسیون منزل شما شود. ایده تغییر دکوراسیون صرفا به معنای خرید وسایل جدید نیست بلکه گاهی می‌توان با کمی تغییرات و جابجایی نتایج بهتری را حاصل کرد.

اصول تغییر دکوراسیون در کوتاه ترین زمان
اصول تغییر دکوراسیون در کوتاه ترین زمان

تغییر رنگ وسایل

گاهی نیاز است که به جای تعویض وسایل فقط رنگ آنها را تغییر دهید. یکی از راه‌های تجربه یک تغییر دکوراسیون کم هزینه این است که به جای تعویض وسایل رنگ آنها را تغییر دهیم. این کار را می‌توانید با تغییر رنگ در دیوارها آغاز کنید. استفاده از کاغذ دیواری می‌تواند یک گزینه ایده‌آل و کم خرج باشد. استفاده از رنگ‌های متفاوت و یا استفاده از طرح‌های مختلف در رنگ آمیزی اتاق‌ها به شما کمک می‌کند تا حال و هوای خانه را به کلی تغییر دهید.

تعویض پرده‌ها

یکی دیگر از وسایلی که در خانه بسیار به چشم می‌آیند پرده‌ها هستند، به ویژه اگر خانه شما پنجره‌های زیادی داشته باشد، بنابراین تغییر یا تعویض پرده‌ها می تواند یکی از راه‌های اصولی برای تغییر دکوراسیون منزل باشد. حتی می‌توانید با تغییر ظاهری در طرح پرده‌ها یک تغییرات کوچک اما تاثیرگذار را شاهد باشید.

کوسن ها و تشکچه‌های رنگی اضافه کنید

اضافه کردن کوسن ها و تشکچه‌های رنگی به دکوراسیون یکی از راه‌های اصولی برای تغییر دکوراسیون کم هزینه است. این کار می‌تواند باعث شود که از نظر بصری تغییرات زیادی را در بخش نشیمن خانه شاهد باشیم بدون این که هزینه زیادی را صرف این کار کرده باشیم.

استفاده از اقلام دکوراتیو

در حال حاضر اقلام دکوراتیو بسیاری وجود دارند که می‌تواند نقش موثری در ایجاد تغییرات دکوراسیون داشته باشد، به طور مثال مجسمه‌ها، گلدان‌ها، دیوارکوب‌ها و تابلوها یا لوسترها می‌توانند بخشی از این وسایل باشند. یکی دیگر از راه‌های کم خرج برای ایجاد تغییرات می تواند استفاده از گل و گلدان‌های طبیعی در چیدمان منزل باشد که محیطی آرامبخش و با نشاط را برای فضای خانه رقم می‌زند.

سبک‌های ترکیبی دکوراسیون
سبک‌های ترکیبی دکوراسیون

از سبک‌های ترکیبی دکوراسیون استفاده کنید

گاهی اوقات می‌توان برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل سبک‌های مختلف دکوراسیون را با هم تلفیق کرد، به طور مثال تلفیق سبک چیدمان سنتی و کلاسیک و یا کلاسیک و مدرن می‌تواند ایده‌های جالبی برای این کار باشد.

نورپردازی را تجربه کنید

حتی اگر هیچ تغییر عمده‌ای در دکوراسیون خانه نداشته باشید، بهره‌مندی از نورپردازی می‌تواند نقش مهمی در تغییر دکوراسیون خانه شما ایجاد کند. این ایده می‌تواند شامل نورپردازی به وسیله ریسه‌های نوری، لامپ‌های هالوژن یا مخفی، استفاده از لامپ‌های دیوارکوب یا حتی آباژور باشد.

چگونه می‌توان ایده‌های جذاب برای تغییر دکوراسیون منزل داشت؟

همانطور که گفتیم همیشه تغییر دکوراسیون به معنای هزینه کردن زیاد برای این کار نیست. اگر شما ایده های مناسب برای تغییر دکوراسیون در اختیار داشته باشید می‌توانید با دید بازتری اقدام به این کار کنید. پیشنهاد ما این است که برای پیدا کردن ایده های دکوراسیون کم هزینه یا ایده‌های دکوراسیون جذاب از اینترنت استفاده کنید.

مشاهده
بهترین چیدمان مبل نه نفره در منزل

در اینترنت عکس‌های زیادی با عنوان تغییر دکوراسیون منزل قبل و بعد وجود دارند. می‌توانید با نگاهی به این عکس‌ها ایده‌های مناسبی برای تغییر دکوراسیون منزل خودتان بدست آورید، این کار نه تنها هزینه‌ای در بر ندارد بلکه می‌تواند یک الگوی مناسب و کاربردی برای این کار باشد. همچنین سایت های زیادی وجود دارند که می‌توانید مقالات و مطالب مربوط به دکوراسیون خانه و تغییر دکوراسیون کم هزینه را در آنها مطالعه کنید.

راه دیگر استفاده از مجله‌های طراحی دکوراسیون است، در این مجله‌ها شما می‌توانید با مقالات مرتبط در زمینه تغییر دکوراسیون، سبک‌های مختلف چیدمان منزل و همچنین هارمونی رنگ‌ها و مسائل مربوط به دکوراسیون منزل آشنا شوید.

نکات مهمی که در تغییر دکوراسیون منزل باید در نظر داشته باشید

در این بخش به برخی نکات مهم در تغییر دکوراسیون منزل می‌پردازیم، نکاتی که توجه به آنها می‌تواند باعث کم شدن هزینه‌ها در تغییر دکوراسیون باشد.

– قبل از هر اقدامی سعی کنید اطلاعات کافی در زمینه تغییر دکوراسیون داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که از عهده این کار بر نمی آیید حتما از یک مشاور دکوراسیون یا موسسات طراحی و دکوراسیون کمک بگیرید.

– یک ایده کلی داشته باشید، باید در ذهن خود دکوراسیون ایده آل خود را مرور کنید تا بتوانید آن را به واقعیت تبدیل کنید، همانطور که گفتیم می‌توانید با استفاده از اینترنت یا مجلات طراحی و دکوراسیون اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید یا نمونه های زیادی از تغییرات دکوراسیون خانه‌های مختلف را در آنها مشاهده کرده و ایده بگیرید.

– سعی کنید با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری را داشته باشید، برای این کار می توانید بسیاری از اموری که خودتان از عهده آنها بر می آیید را شخصا انجام دهید، مثل رنگ آمیزی سطوح، چسباندن برچسب‌ها، تهیه گلدان‌های گل طبیعی، دوخت پرده یا کوسن، کشیدن یا درست کردن تابلوهای نقاشی و آثار هنری و … از جمله مواردی است که می‌توانید خودتان با کمترین هزینه انجام دهید.

– یک بودجه مشخص برای این کار در نظر داشته باشید. برای این که بتوانید برای خرید، تعویض یا تغییر وسایل برنامه ریزی کنید باید بدانید چه مقدار بودجه در اختیار دارید، بنابراین از همان ابتدا میزان بودجه را مشخص کنید تا بتوانید با مدیریت بیشتری کارها را پیش ببرید.

– گاهی نیاز است که برای تغییر دکوراسیون به جای اضافه کردن وسایل جدید یا خرید وسایل نو اقدام به مرتب سازی فضا و خلوت کردن آن نمایید. گاهی با خلوت‌تر کردن اتاق ها و یک تغییر در چیدمان فضای خانه به شکل چشمگیری تغییر می‌کند.

نکات مهمی در تغییر دکوراسیون منزل
نکات مهمی در تغییر دکوراسیون منزل

– سبک‌های چیدمان اصولی را بیاموزید. برای این که دکوراسیون شما چشم نوازتر و برجسته‌تر جلوه کند باید به شکل اصولی پیاده سازی شده باشد، بنابراین شناخت اصول حرفه ای چیدمان می تواند باعث شود که تغییرات دکوراسیون بیشتر دیده شود، توجه به فضا، نقطه کانونی چیدمان، انتخاب صحیح مکان چیدمان مبلمان و سایر مسائل از جمله مواردی است که دقت به آنها شما را در داشتن یک دکوراسیون بی عیب و نقص یاری می‌کند.

– شناخت دقیق از ابعاد وسایل و فضا می‌تواند شما را در طراحی یک دکوراسیون موفق یاری کند، گاهی اوقات عدم تناسب ابعاد وسایلی که در چیدمان منزل به کار می‌برید باعث می‌شود که دکوراسیون شما آنطور که باید دیده نشود، به طور مثال استفاده از مبلمان استیل در فضاهای کوچک، استفاده از مبل کلاسیک در دکوراسیون مدرن و یا استفاده از مبل‌های کوچک و ظریف در فضاهای بزرگ می‌تواند باعث شود که دکوراسیون منزل شما نامتعادل و غیرمنطقی به نظر برسد.

جمع‌بندی نهایی

تغییر دکوراسیون به معنای هزینه کردن زیاد برای داشتن یک دکوراسیون متفاوت نیست، بلکه به معنای خلق و ایجاد یک فضای جدید با صرف کمترین هزینه و استفاده اصولی از استانداردهای چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل است. شما می‌توانید با کمک ایده‌های خلاقانه تغییر دکوراسیون و بهره‌گیری از علم این کار بدون این که نیاز به زمان یا هزینه‌های زیادی داشته باشید بهترین دکوراسیون را برای منزل خود فراهم کنید.

مبلمان و انتخاب درست آنها نقش بسیار مهمی در چیدمان و زیباتر دیده شدن دکوراسیون منزل شما خواهد داشت، چرا که بیشترین فضای داخلی منزل در اختیار مبلمان و میز ناهارخوری قرار می‌گیرد. بنابراین باید در انتخاب آنها نهایت دقت و سلیقه را به خرج داد.

استفاده از رنگ‌ها، نورپردازی، استفاده از گیاهان طبیعی و گلدان‌های گل می‌تواند نقش مهمی در زیباتر دیده شدن تغییرات دکوراسیون منزل شما داشته باشد. گاهی می‌توانید با تغییر در کاربرد وسایل یا تغییر رنگ آنها یک تغییرات عمده در دکوراسیون منزل خود رقم بزنید.

مهمترین نکته در هزینه تغییر دکوراسیون توانایی شما در مدیریت کردن این تغییرات است، همانطور که در مقاله نیز اشاره کردیم راه‌های بسیاری برای تغییر دکوراسیون کم هزینه وجود دارد، فقط کافی است که شما این راه‌ها را بدانید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه