انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی چه فاکتورهایی دارد؟

کاغذ دیواری پذیرایی

فهرست مطالب :

پذیرایی از نظر دکوراسیون قلب خانه محسوب می‌شود و اکثر اصول و قوانین چیدمان مربوط به این بخش از منزل است، از آنجایی که دیوارهای داخلی پذیرایی بیشترین بخش فضای آن را تشکیل می‌دهند انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی بسیار مهم است. در این مقاله سعی می‌کنیم تمام نکات مربوط به انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی را برایتان شرح دهیم.

اهمیت کاغذ دیواری مناسب در دکوراسیون پذیرایی

پذیرایی بخشی از منزل است که اکثر اقلام دکوراتیو منزل را در خود جای می‌دهد. ست مبلمان، ویترین و بوفه، میزهای عسلی، لوسترها، تابلوها، ساعت دیواری، آینه کنسول و … وسایلی هستند که برای دکوراسیون این بخش از منزل استفاده می‌شوند، بخش عمده فضای داخلی پذیرایی نیز مربوط به دیوارها است و پوشش این دیوارها از نظر طرح، رنگ و مدل می‌تواند بیشترین تاثیر را در کامل شدن دکوراسیون داخلی این بخش از منزل داشته باشد. بنابراین باید گفت کاغذ دیواری به عنوان اولین انتخاب برای پوشش دیوارها می تواند یک عنصر مهم در دکوراسیون بخش پذیرایی منزل باشد. این که چه کاغذ دیواری‌هایی برای این بخش از منزل مناسب هستند، نکته‌ای است که در بخش‌های بعدی به جزئیات آن می‌پردازیم.

کاغذ دیواری مناسب در دکوراسیون پذیرایی
کاغذ دیواری مناسب در دکوراسیون پذیرایی

انواع کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری‌ها انواع گوناگونی از نظر سبک طراحی، رنگ و مدل دارند. می‌توان گفت که با رعایت اصول استاندارد می توان انواع کاغذ دیواری‌ها را برای پذیرایی استفاده کرد. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، مروری بر انواع کاغذ دیواری‌ها خواهیم داشت.

کاغذ دیواری کلاسیک

این سبک از کاغذ دیواری‌ها برای استفاده در پذیرایی بسیار مناسب هستند، معروف‌ترین شکل کاغذ دیواری در سبک کلاسیک، کاغذ دیواری‌های داماسک است، این کاغذ دیواری‌ها دارای طرح گل دار با شکل گل‌های الهام گرفته از طبیعت هستند، تصاویر تکرار شونده و منظم در این کاغذ دیواری‌ها به ویژه طرح‌های اسلیمی از جمله کاغذ دیواری‌های بسیار مناسب برای پذیرایی است.

کاغذ دیواری‌های کلاسیک معمولا دارای رنگ زمینه خنثی و گاهی طرح‌های زیبایی با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای است. این طرح‌ها باعث می‌شود که کاغذ دیواری کلاسیک شکل لاکچری‌تری به خود بگیرد. ضمن این که استفاده از کاغذ دیواریهای کلاسیک با نقش‌های برجسته نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای این بخش از منزل باشد.در واقع باید گفت که کاغذ دیواری‌های داماسک در این سبک محبوبترین انتخاب برای علاقمندان به سبک کلاسیک است.

کاغذ دیواری کلاسیک
کاغذ دیواری کلاسیک

توجه به همخوانی طرح و رنگ کاغذ دیواری و سبک چیدمان

نکته مهم دیگری که برای انتخاب کاغذ دیواری باید در نظر داشته باشید، توجه به طرح و رنگ آن است، توجه داشته باشید که سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی و تم رنگی به کار رفته در آن باید با رنگ و طرحی که برای کاغذ دیواری خود استفاده می‌کنید همخوانی کامل داشته باشد.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری‌های مدرن در اصل شکل ساده ای از کاغذ دیواری‌ها با طرح و رنگ‌های خاص است که در دکوراسیون امروز جایگاه ویژه‌ای دارد. به ویژه رنگ‌های مات یا براق فانتزی یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب در مورد کاغذ دیواری‌های مدرن است.

نوع دیگری از کاغذ دیواری‌های مدرن، کاغذ دیواری‌های ساده بافت دار هستند. این کاغذ دیواری‌ها در کنار سادگی از یک بافت یک دست به شکل درشت بافت یا ریز بافت در زمینه کاغذ دیواری بهره‌مند می‌شود که باعث می‌گردد کاغذ دیواری بسیار زیبا به نظر برسد، کاغذ دیواری‌های پتینه نیز در این دسته قرار می‌گیرند که با تابش نور از زوایای مختلف طرح‌های زیبایی روی آن ایجاد می‌شود.

کاغذ دیواری سه بعدی

این شکل از کاغذ دیواری‌ها در کنار کاغذ دیواری‌های پوستری یا استیکر می‌تواند برای پذیرایی منزل انتخاب مناسبی باشد، اما معمولا از این شکل کاغذ دیواری‌ها به شکل ترکیبی استفاده می‌شود به این معنا که معمولا آنها روی دیوار شاخص یا دیواری که  در مرکز کانونی قرار می‌گیرد استفاده می‌کنند و سایر دیوارها با کاغذ دیواری‌های دیگر که از نظر طرح و رنگ با دیوار شاخص متفاوت است پوشانده می‌شوند.

اگر بخواهید کل فضا را با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی بپوشانید باید فضای بسیار بزرگی در اختیار داشته باشید، چرا که استفاده از این شکل کاغذ دیواری در محیط‌های کوچک باعث کوچک و شلوغ‌تر دیده شدن فضا می‌شود.

مشاهده
انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری‌های مدرن را معمولا در دکوراسیون‌های کلاسیک و لاکچری مورد استفاده قرار می‌دهند، برخی طرح‌های ساده‌تر آن نیز ممکن است برای استفاده در دکوراسیون مدرن مناسب باشد.

استفاده از کاغذ دیواری‌های یک شکل یا ترکیبی؛ کدامیک مناسب پذیرایی است؟

بسیاری از کاربران سوال می‌کنند که کاغذ دیواری‌های مناسب برای پذیرایی بهتر است یک شکل باشند یا از نظر طرح و رنگ متفاوت باشند. این مسئله به دو نکته بستگی دارد، اول این که انتخاب طرح و رنگ یک بحث سلیقه‌ای است که باید با توجه به چیدمان منزل خودتان و سبکی که برای دکوراسیون در نظر گرفته‌اید انتخاب شود، گاهی اوقات شاید بر خلاف تصور شما دو طرح کاغذ دیواری متفاوت در کنار هم مکمل یکدیگر باشند و باعث شود که دکوراسیون پذیرایی جلوه منحصر به فردی داشته باشد.

کاغذ دیواری طرح سنگ
کاغذ دیواری طرح سنگ

نکته بعدی این است که در یک دکوراسیون حرفه‌ای معمولا برای دکوراسیون پذیرایی یک نقطه کانونی در نظر گرفته می‌شود، منظور از نقطه کانونی بخشی است که بیشتر توجه بیننده قرار است روی آن متمرکز شود. نقش کاغذ دیواری در این میان بسیار برجسته و تاثیرگذار است، معمولا دیوار شاخص را با یک کاغذ دیواری کاملا متفاوت و گاهی حتی متضاد می‌پوشانند تا این نقطه نسبت به سایر بخش‌های منزل خاص‌تر جلوه کند. بنابراین باید گفت با توجه به چیدمان منزلتان می‌توانید از کاغذ دیواری‌های یک شکل یا ترکیبی استفاده کنید، این بستگی به سلیقه و چیدمان شما خواهد داشت.

مدل کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

برای فضاهای کوچک انتخاب کاغذ دیواری مناسب با کمی محدودیت همراه است. توجه داشته باشید که خاصیت کاغذ دیواری این است که در حالت کلی فضا را از آنچه هست کوچکتر نشان می‌دهد. در صورتی که می‌خواهید از مزایای کاغذ دیواری بهره‌مند شوید و تصمیم خود را گرفته‌اید که حتما کاغذ دیواری بخشی از دکوراسیون منزل شما باشد، بهتر است از کاغذ دیواری‌های ساده و بدون طرح یا طرح‌های ریز و یکدست و تکرار شونده استفاده کنید. ضمن این که از نظر انتخاب رنگ نیز بهتر است دنبال رنگ‌های روشن باشد تا فضا از آنچه هست کوچکتر دیده نشود.

در حال حاضر جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری‌های بدون بافت است، این کاغذ دیواری‌ها در کنار زیبایی که دارند بسیار ساده هستند و می توان از آنها در پذیرایی‌های کوچک استفاده کرد، به ویژه رنگ‌های روشن آن برای پذیرایی‌هایی که دارای پنجره نیستند و نور محدودی دارند باعث بزرگتر دیده شدن فضای پذیرایی خواهد شد.

مدل کاغذ دیواری پذیرایی کوچک
مدل کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

در این گونه فضاهای کوچک است بهتر است از طرح دیوار شاخص استفاده نکنید. چرا که این ترفند در دکوراسیون داخلی باعث می‌شود که فضا باز هم کوچک‌تر دیده شود چرا که تمام تمرکز بیننده را به دیوارها معطوف می‌کند.

استفاده از کاغذ دیواری طرح عمودی برای پذیرایی کوچک

وقتی پذیرایی منزل شما کوچک است یا سقف کوتاهی دارید، بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که دارای طرح‌های عمودی و رنگ پس زمینه روشن هستند. این طرح کاغذ دیواری‌ها باعث می‌شوند که سقف اتاق بلندتر به نظر رسیده و فضا بزرگتر دیده شود.

کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی بزرگ

وقتی صحبت از فضای بزرگ باشد دست شما برای انتخاب اکثر المان‌های دکوراسیونی باز است، ضمن این که می‌توانید از هر سبک دکوارسیون برای این فضا بهره‌مند شوید. این مسئله در مورد انتخاب کاغذ دیواری نیز صدق می‌کند فقط باید سعی کنید که طرح و مدل انتخابی شما با سبک دکوراسیونی انتخابی تان هماهنگ باشد.

به طور مثال اگر از دکوراسیون مدرن استفاده می‌کنید استفاده از کاغذ دیواری‌های مدرن با طرح‌های مختلف مناسب خواهد بود، همچنین می‌توانید از طرح دیوار شاخص در این گونه فضاها بهره مند شوید، استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی  نیز می‌تواند انتخاب درستی باشد. همچنین استفاده از کاغذ دیواری‌های جدید مثلا کاغذ دیواری‌های طرح آجری یا حتی طرح سنگ‌های آنتیک که این روزها به شدت پرطرفدار است می تواند برای دکوراسیون مدرن انتخاب خوبی باشد.

استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی سفید اگر به صورت کاملا یکدست باشد باعث می‌شود که محیط سرد و بی‌روح به نظر برسد، اگر چه برای خانه‌های بدون پنجره یا با نور کم مناسب است اما بهتر است برای استفاده از این نوع کاغذ دیواری از طرح ترکیب کردن کاغذ دیواری‌های ساده و گلدار یا طرحدار بهره‌مند شوید.

حتی کاغذ دیواری‌های گل دار، طرح‌های هندسی، کاغذ دیواریهای بدون بافت و حتی کاغذ دیواری‌های نقش برجسته را می‌توانید برای دکوراسیون کلاسیک یا لاکچری استفاده کنید. استفاده از کاغذ دیواری‌های طلایی و نقره‌ای به ویژه در دکوراسیون‌های لاکچری و اشرافی بهترین انتخاب خواهد بود.

نکات مهم انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

نکاتی که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم می‌تواند در انتخاب شما تاثیر مثبت داشته و آگاهی شما را نسبت به انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی بیشتر کند.

از تاثیر رنگ‌ها غافل نشوید

حتما می‌دانید که هر سبک چیدمان دکوراسیون دارای طیف رنگی منحصر به خود است. معمولا در دکوراسیون‌های کلاسیک رنگ‌های خنثی حرف اول را می‌زنند، به طور مثال استفاده از رنگ‌های کاراملی، طوسی روشن، بژ، سفید و یا ترکیبی از این رنگ‌ها برای این سبک از چیدمان می تواند بسیار مفید باشد.

مشاهده
جدیدترین پارچه برای مبل استیل

در دکوراسیون‌های مدرن می توان از رنگ‌های روشن و براق استفاده کرد، اما باید توجه داشته باشید که هر رنگی برای استفاده در محیط پذیرایی مناسب نیست، مثلا انتخاب رنگ صورتی روشن، یا گلبهی به ویژه اگر این رنگ‌ها در اقلام دکوراسیونی بخش پذیرایی مثل ست مبلمان، پرده‌ها یا فرش وجود نداشته باشد انتخابی اشتباه است. بهتر است زمان انتخاب رنگ کاغذ دیواری سعی کنید آن را با المان‌های دکوری مثل پرده ها، مبل و فرش‌ها ست کنید.

تنوع و خلاقیت در طرح کاغذ دیواری
تنوع و خلاقیت در طرح کاغذ دیواری

دنبال تنوع و خلاقیت باشید

باید سعی کنید با استفاده از کاغذ دیواری مناسب، یک دکوراسیون متفاوت ایجاد کنید، اما سعی کنید به نکات ظریفی مثل همخوانی داشتن کاغذ دیواری با کف پوش ها هم توجه داشته باشید. به طور مثال اگر کف پوش‌ها تیره هستند باید حتما کاغذ دیواری ساده و تک رنگ استفاده کنید.

ترکیب کردن رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می تواند ایده خوبی باشد، به ویژه ترکیب کردن کاغذ دیواری‌های مات و براق، نقش برجسته و ساده و انواع ترکیب‌های دیگر برای دکوراسیون‌های مختلف قابل استفاده است.

کاغذ دیواری مرغوب استفاده کنید

برای بخش پذیرایی منزل حتما از کاغذ دیواری‌های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. توجه داشته باشید که اجناس بی‌کیفیت نه تنها باعث کاهش طول عمر و  دوام کاغذ دیواری می شود بلکه جلوه زیبایی نداشته و تاثیر منفی در کلیت دکوراسیون داخلی خواهد داشت.

طرح‌های لوکس و شیک استفاده کنید

سعی کنید با توجه به سبک دکوراسیون پذیرایی حتما از طرح‌های لوکس، شیک و با شکوه استفاده کنید، اصلا مهم نیست که کدام طرح و رنگ را انتخاب می‌کنید سعی کنید هر نوع کاغذ دیواری که استفاده می‌کنید بهترین انتخاب برای دکوراسیون شما باشد. کاغذ دیواری‌های کلاسیک می تواند بهترین انتخاب برای پذیرایی باشد، به ویژه طرح‌های مثل اسلیمی‌های زیبا، بته جقه، طرح های عثمانی و گل‌های زیبا می تواند بهترین مکمل یک دکوارسیون کلاسیک یا لاکچری باشد، توجه کنید که این کاغذ دیواری‌ها حتما نباید با مبلمان استیل ست شود بلکه می‌توانید یک دست مبل چستر یا مبلمان ال طرح چرم یا حتی مبل‌ راحتی با پارچه مبلی‌های مرغوب برای این دکوراسیون استفاده کنید.

آیا استفاده از کاغذ دیواری‌های ساده برای پذیرایی مناسب است؟

بسیاری افراد علاقه به سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال دارند، آنها شیفته سادگی هستند. برای این افراد استفاده از کاغذ دیواری ساده و تک‌رنگ برای پذیرایی مناسب است. می‌توان برای داشتن یک دکوراسیون ساده و مدرن از  کاغذ دیواری‌های ساده و بافت دار استفاده کرد یا کاغذ دیواری‌هایی که دارای نقوش ریز، یکدست و تکرار شونده هستند.

در صورتی که مبلمان دکوراسیون شما طرح دار و دارای نقش‌های شلوغ است نیز می‌توان از کاغذ دیواری ساده استفاده کرد. در صورتی که پذیرایی منزل شما کوچک است می‌توانید از کاغذ دیواری‌های ساده با رنگ روشن استفاده کنید در پذیرایی‌های بزرگ می‌توان از رنگ‌های مات و تیره هم استفاده کرد.

کاغذ دیواری‌های سفارشی یک انتخاب کاملا ایده آل برای مشکل پسندان

ممکن است فکر کنید آنقدر خاص‌پسند هستید که در بازار این همه طرح و رنگ هنوز هم نمی‌توانید طرح مورد نظر خود را بیابید، در این صورت می‌توانید از ایده تولید سفارشی کاغذ دیواری برای پذیرایی استفاده کنید. بسیاری از مراکز  تولید کاغذ دیواری هستند که کاغذ دیواری‌های سفارشی شما را با قیمت کمی گرانتر از سایر کاغذ دیواری‌ها برایتان تولید می‌کند. این کاغذ دیواری‌ها می‌تواند شامل تصاویر اشخاص یا منظره‌های خاص باشد یا هر طرح دیگری که نتوان مشابه آن را در بازار یافت.

کاغذ دیواری‌های سفارشی
کاغذ دیواری‌های سفارشی

جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی چه طرح و رنگی دارد؟

کاغذ دیواری‌های سه بعدی، کاغذ دیوارهای منسوج نبافته ( نان وون) کاغذ دیواری‌های پتینه، طرح آجر یا … از جمله کاغذ دیواری‌های مناسب و جدید برای پذیرایی است. برای این که بتوانید جدیدترین کاغذ دیواری‌ها را بررسی کنید می‌توانید این طرح‌ها را در اینترنت مشاهده کنید. فقط کافی است که عبارت جدیدترین کاغذ دیواری‌ها را جستجو کنید و با صدها طرح و نقش جدید کاغذ دیواری‌های مناسب پذیرایی آشنا شوید.

پوشاندن نقص فضای پذیرایی با استفاده از کاغذ دیواری

ممکن است در قسمت‌های بالاتر به این نکات به صورت تلویحی اشاره شده باشد، اما در این بخش به بررسی دقیق استفاده از کاغذ دیواری در راستای پوشاندن نواقص معماری می‌پردازیم.

– اگر پذیرایی شما مستطیل شکل و دراز است می‌توانید از کاغذ دیواری‌های رنگ روشن استفاده کنید، همچنین کاغذ دیواری‌های طرح دار دارای نقوش منحنی، یا مربعی نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای این گونه فضاها باشد.

– پذیرایی‌های کوچک را باید کاغذ دیواری‌های نقش ریز و تکرار شونده پوشش داد، این گونه طرح‌ها باعث می‌شوند که پذیرایی بزرگتر دیده شود، استفاده از کاغذ دیواری‌های راه راه با طرح‌های عمودی نیز بسیار مناسب است. بهتر است از رنگ‌های روشن پس زمینه استفاده کنید و همچنین مبلمان ساده و بدون نقش مکمل خوبی برای این شکل از پذیرایی‌ها است.

مشاهده
تجهیز هتل چه نیازها و مراحلی دارد؟

– اگر پذیرایی منزل شما پنجره‌های بزرگ و نورگیر ندارد و از نور طبیعی بی‌بهره هستید، کاغذ دیواری پذیرایی سفید رنگ می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

– اگر پذیرایی منزل شما بزرگ است می‌توانید از یک دیوار کامل و در معرض دید به عنوان دیوار شاخص استفاده کنید، معمولا برای این دیوارها از کاغذ دیواری‌های سه بعدی، کاغذ دیواری پوستری و یا کاغذ دیواریهای با طرح و نقش متفاوت از سایر دیوارها استفاده می‌شود.

– انتخاب کاغذ دیواری‌های کلاسیک برای پذیرایی منزل بهترین انتخاب خواهد بود، هیچ فرقی نمی‌کند پذیرایی شما از نظر معماری چه طرح و اندازه ای باشد شما می‌توانید از میان طرح‌های کاغذ دیواری کلاسیک یک مدل مناسب را برای پذیرایی خود انتخاب کنید.

– استفاده از کاغذ دیواری‌های طلایی و نقره‌ای برای پذیرایی منزل به ویژه در دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است. در صورتی که علاقه‌ای به این رنگ‌های درخشان ندارید می‌توانید از کاغذ دیواری‌های نقش برجسته طلاکوب یا نقره کوب استفاده کنید.

– اگر مساحت پذیرایی کوچک است استفاده از طرح‌های درشت برای این فضا اصلا مناسب نیست اما برعکس در پذیرایی‌های بزرگ باعث ایجاد یک فضای گرم و آرام‌بخش می‌شود.

– اگر سقف پذیرایی شما خیلی بلند است باید از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های افقی استفاده کنید. این کاغذ دیواری‌ها برای پذیرایی‌های کوچک و مربعی نیز مناسب خواهد بود و فضا را بزرگتر نشان می‌دهد.

– استفاده از کاغذ دیواریهای ساده و حاشیه دار برای کسانی که علاقه زیادی به سادگی دارند اما دوست دارند که یک پذیرایی خاص داشته باشند مناسب است.

– اگر مبلمان و پرده پذیرایی شما کاملا ساده و بدون طرح و نقش است می توان از کاغذ دیواری‌های پذیرایی با خطوط شکسته و نقوش هندسی استفاده کرد این مدل کاغذ دیواری‌ها معمولا پویایی و انرژی فضا را بیشتر می‌کنند.

پوشاندن نقص فضای پذیرایی با استفاده از کاغذ دیواری
پوشاندن نقص فضای پذیرایی با استفاده از کاغذ دیواری

– در صورتی که یک فضای آرام و دلنشین می‌خواهید و علاقه ندارید که با وسایل دکوراسیونی متعدد فضا را شلوغ  کنید انتخاب کاغذ دیواری‌های کمرنگ با نقش های محو و پراکنده انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

– استفاده از رنگ‌هایی مثل سبز یا زرد روشن در بخش پذیرایی در کنار قرار دادن گلدان‌های گل طبیعی باعث ایجاد سرزندگی و نشاط در پذیرایی شده و حس زندگی را به خانه شما می‌بخشد، به ویژه اگر پذیرایی شما نور مناسبی داشته باشد.

– به زاویه تابش نور و قرارگیری لوسترها و نورپردازی‌ها دقت کنید، این مسئله نقش مهمی در بهتر دیده شدن طرح‌های کاغذ دیواری خواهد داشت.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری در پذیرایی منزل

مطمئنا استفاده از کاغذ دیواری یکی از جدیدترین فاکتورهای دکوراسیون داخلی است، اگر به دنبال یافتن بهترین انتخاب برای پوشاندن دیوارهای پذیرایی هستید کاغذ دیواری در طرح های جدید و کلاسیک بهترین انتخاب است. مزایای دیگری نیز با این انتخاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در این بخش به آنها اشاره می کنیم.

کاغذ دیواری با طرح خاص
کاغذ دیواری با طرح خاص

– تنوع طرح، رنگ و جنس کاغذ دیواری

– مقرون به صرفه بودن

– سرعت عمل اجرا و نصب یا تغییر و تعویض کاغذ دیواری نسبت به سایر انتخاب‌ها مثلا لمینت یا رنگ آمیزی

– مقاومت و طول عمر بالا

– قابل شست و شو بودن

محبوب ترین کاغذ دیواری برای استفاده در پذیرایی کدام است؟

در حال حاضر محبوب‌ترین کاغذ دیواری برای پذیرایی کاغذ دیواری داماسک است، همچنین کاغذ دیواری‌های کلاسیک یا منسوج نبافته نیز با توجه به رواج دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قیمت کاغذ دیواری پذیرایی

قیمت کاغذ دیواری‌ها با توجه به طرح، نوع، متراژ و برند آن تعیین می‌شود. معمولا کاغذ دیواری‌های مناسب برای پذیرایی باید از نوع با کیفیت و مرغوب انتخاب شوند بنابراین استفاده از برندهای مشهور می‌تواند انتخاب مناسبی باشد که مطمئنا قیمت آنها نسبت به انواع کاغذ دیواری بالاتر خواهد بود.

قیمت کاغذ دیواری پذیرایی

جمع‌بندی نهایی

 انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی یک انتخاب کاملا ویژه و حساس است چرا که بخش اعظم دکوراسیون منزل در پذیرایی خواهد بود و کاغذ دیواری نیز یکی از المان‌های مهم و در معرض دید است. برای این که انتخاب خوبی داشته باشید باید با مسائلی از جمله سبک چیدمان و دکوراسیون منزل، انواع کاغذ دیواری‌ها، ست کردن رنگ‌ها و قوانین مربوط به چیدمان اثاثیه و هماهنگی فضا آشنایی داشته باشید. انتخاب کاغذ دیواری از میان این همه طرح و رنگ مطمئنا کار مشکلی خواهد بود به ویژه اگر اطلاعات دقیق و درستی از نحوه انتخاب و ست کردن طرح‌ها و رنگ‌ها در سبک‌های متفاوت دکوراسیونی نداشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از اقدام به خرید کاغذ دیواری حتما مطالب و مقالات مربوط به این انتخاب را در سایت‌های معتبر مطالعه کنید و انواع طرح و رنگ‌های محبوب و موجود در بازار را مشاهده کرده و سپس با یک انتخاب آگاهانه و صحیح جذابیت خاصی به دکوراسیون پذیرایی منزل خود ببخشید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه