جدیدترین پارچه برای مبل استیل

جدیدترین پارچه برای مبل استیل

اگر دوست دارید مبلمان استیل شما همواره جلوه‌ی خاص و شکوه خود را حفظ کنند؛ بهتر است در انتخاب پارچه‌ی آن‌ها نیز دقت و توجه کافی را داشته باشید. آنچه که بر زیبایی و دوام مبلمان شما می‌افزاید فقط مدل یا رنگ مبلمان نیست! بلکه انتخاب یک پارچه‌ مناسب و با کیفیت موجب دوام و ماندگاری بالای مبلمان شما می‌شود. در این مقاله نکاتی راجع به جدیدترین پارچه برای مبل استیل ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

آنچه که باید در مورد مبلمان استیل بدانید

مبل استیل در حجم بزرگ و اندازه‌های بلندتری نسبت به سایر مبلمان طراحی می‌شوند. این مبلمان به دلیل ظاهر لوکس خود جزء مبلمان مورد علاقه ایرانی‌ها در پذیرایی مهمان‌ها بوده و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. تنوع رنگی و کالیته‌های متنوع پارچه‌ای بالایی دارند و می‌توانید پارچه‌های آن‌ها را طبق سلیقه دلخواه خود انتخاب کنید.

آنچه که باید در مورد مبلمان استیل بدانید

کدام پارچه برای مبل استیل بهتر است؟

پارچه‌هایی که برای مبلمان استیل طراحی و تولید شده‌اند؛ در طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارند. عموما با کیفیت‌ترین نوع پارچه، متعلق به ترکیه است که نقش‌های ظریف و زیبا را با بافت بسیار ریز تولید می‌کند. اما اگر می‌خواهید مبلمان استیل شما کارایی و ماندگاری بالایی داشته و به سرعت از مد نیافتند؛ بهتر است از پارچه‌های با کیفیت با ترکیب رنگ‌های معمول نظیر سفید- طلایی و یا قهوه‌ای و کرم استفاده کنید. این ترکیب همیشگی و مینیمال است.

کدام پارچه برای مبل استیل بهتر است؟

برای مبل استیل چه پارچه‌ای بخریم؟

یکی از موارد مهمی که باید در خرید پارچه مد نظر قرار دهید، جنس آن است. معمولا پارچه‌های ریز بافتی که کیفیت بالایی دارند را می‌توان با کمی جست جو در بازار پیدا کرد. پارچه‌های طرحدار که بیشتر برای سبک انگلیسی کاربرد دارند مناسب مبلمان استیل هستند. اگر می‌خواهید شست و شوی مبلمان به راحتی انجام شود، پارچه‌های نانو نیز مناسب هستند.

مشاهده
دکوراسیون به سبک انگلیسی
برای مبل استیل چه پارچه‌ای بخریم؟

پارچه‌های جدید برای مبلمان استیل

همانطور که پیشتر گفتیم تنوع پارچه‌های مبلی در بازار بسیار زیاد است که به سه دسته‌ی اصلی پارچه‌ی کریستالی، شانل یا شنل و سلطنتی تقسیم می‌شوند که هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. نوع پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید باید با طرح اصلی منبت کاری مبلمان همخوانی و هماهنگی بسیاری داشته باشد.

پارچه‌های جدید برای مبلمان استیل

پارچه کریستالی برای مبل استیل

یکی از انواع پارچه‌هایی که برای مبلمان استیل بسیار متناسبه پارچه‌ی کریستالی زربافت است و طلاکوب بودن آن ترکیب چشم نوازی با هنر منبت کاری مبلمان استیل ایجاد می‌کند. اما اگر فرزند کوچک یا عادت به مهمان نوازی دارید باید جانب احتیاط را در این نوع مبلمان را رعایت کنید، زیرا لکه بری از این مبلمان خیلی سخت و دشوار است.

پارچه کریستالی برای مبل استیل

پارچه شنل برای مبل استیل

پارچه شنل برگرفته از طرح‌ها و نمادهای برند معروف کوکو شنل است. این پارچه که در تار و پود آن ابریشم و پنبه به کار رفته است؛ بسیار نرم بوده و علاوه بر مبلمان می‌توانید در والان پرده و کوسن‌ها نیز استفاده کنید تا هارمونی و همخوانی جذابی داشته باشید. پارچه شنل بر خلاف مخمل در هر دو طرف دارای پرز است و همین پرز داشتن دو طرفه آن را برای مبلمان استیل جذاب و مناسب ساخته است.

پارچه شنل برای مبل استیل

پارچه سلطنتی برای مبل استیل

یکی دیگر از پارچه‌های شلوغ و پرکار که بسیار مناسب مبلمان استیل است، پارچه سلطنتی می‌باشد. این مدل پارچه که از الیاف ابریشم مصنوعی و پلاستیک بافته می‌شود، به چند دسته‌ی مختلف از جمله پارچه مبل سلطنتی، کتان، نایلونی، ویکسوز و جین تقسیم بندی می‌شوند. پارچه مبل سلطنتی مرغوب و با کیفیت بالا قیمتی به مراتب بیشتر از سایر پارچه‌ها دارد.

پارچه سلطنتی برای مبل استیل

چیدمان مبلمان استیل چگونه باید باشد؟

چیدمان مبلمان استیل باید اصل تقارن و نقطه کانونی و محور اصلی را در نظر داشت. زیرا این مبلمان خاص برای زیبایی و نشان دادن شکوه خود نیازی به فضایی بزرگ دارند که با رعایت فاصله ترکیب جذاب خود را نشان دهند. این مدل مبلمان برای افرادی که در خانه‌های بزرگ سکونت دارند و می‌توانند فاصله بیشتری از دیوار و سایر آکسسواری‌ها را رعایت کنند؛ بسیار مناسب هستند. بهتر است از این مدل مبلمان در خانه‌های کوچک استفاده نکنید زیرا به شدت فضا را کوچک نشان می‌دهند.

چیدمان مبلمان استیل چگونه باید باشد؟

مبلمان استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

این مبلمان برای سبک کلاسیک و لاکچری بسیار مناسب هستند زیرا طراحی و ساختار ویژه‌ی آن‌ها را مناسب این سبک‌ها ساخته است. برای ترکیب و چیدمان این مبلمان بهتر است انتخاب سایر اثاث منزل و آکسسواری‌های موجود در فضا با مبلمان استیل همخوانی و هارمونی رنگ و تم داشته باشند.

مشاهده
دکوراسیون داخلی برای خانه‌های کوچک
مبلمان استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

چطور مبلمان استیل را بچینیم؟

مبل‌های استیل خود را در کنار هم به صورت یک خط مستقیم و به هم پیوسته قرار ندهید! نه تنها هنر و سلیقه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه کل دکوراسیون خانه را نیز زیر سوال می‌برد.چیدمان خطی از ارزش و خلاقیت خانه شما کم می‌کند. قرار گرفتن کاناپه‌ها در کنار ردیفی از مبل‌های تک نفره حس خوبی را منتقل نمی‌کند.

چطور مبلمان استیل را بچینیم؟

اصل تقارن در دکوراسیون چیست؟

در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت کرد. اصل تقارن در دکوراسیون یعنی نحوه چیدمان مبل‌ها باید به گونه‌ای باشد که نوعی هماهنگی و نظم را نشان دهد. اگر این اثر رعایت نشود فضا بسیار آشفته و شلخته به نظر می‌رسد برای همین این اصل در دکوراسیون بسیار مهم است. شما باید در انتخاب سایر لوازم منزل نیز نظیر: میزها، صندلی‌ها، سرویس غذاخوری دقت کنید.

اصل تقارن در دکوراسیون چیست؟

مبل استیل برای خانه‌های بزرگ

بهترین مکان‌هایی که می‌توان مبل‌های استیل را به راحتی در آن تا قرارداد سالن‌های بزرگ و خانه‌هایی با متراژ بزرگتر است. در این خانه‎‎هاحجم فضای خالی به راحتی با مبلمان استیل پر می‌شود و ظاهر زیبایی به خانه می‌بخشد. برای تفکیک فضا و ایجاد یک فضای مناسب برای مهمانی‌ها بی‌نظیر، اما برای استفاده روزانه راحت و کاربردی نیستند.این مبلمان برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها یا قرارهای مهم مفید هستند و نمی‌توان برای نشیمن یا تی‌وی روم خانه مورد استفاده قرار داد.

مبل استیل برای خانه‌های بزرگ

مبلمان استیل برای آپارتمان

اگر تصمیم دارید که از مبلمان استیل برای فضای کوچک خانه یا در آپارتمان‌ها استفاده کنید, بهتر است که دست نگه دارید این مبلمان بزرگ و پرحجم اصلاً برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند! آن‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند و همین امر باعث کوچکتر نشان دادن خانه شما می‌شود. در خانه‌های کوچک بهتر است از مبلمان ال،چستر و راحتی یا نیمه کلاسیک استفاده کنید.

مبلمان استیل برای آپارتمان

نکات مهم چیدمان مبلمان استیل

یکی از نکات مهمی که باید در چینش مبل استیل قهوه‌ای باید رعایت شود؛ فاصله است. آن‌ها هم از سطح دیوار و هم پرده‌ها باید فاصله داشته باشد و هم فاصله میان مبل‌ها رعایت شود. حداقل فاصله مناسب از دیوار ۱۰ سانتیمتر است و مناسب ترین فاصله بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر است. فاصله بین مبل‌ها هم باید ۳۰ سانتی متری باشد. رعایت فاصله باعث می‌شود که سازه های چوبی به دیوار ضربه نزنند و فاصله میان مبل‌ها مانع عبور و مرور افراد نشود.

مشاهده
انواع مدل سرویس خواب عروس
نکات مهم چیدمان مبلمان استیل

چیدمان مبلمان استیل در سالن مستطیل

بهترین مکانی که می‌توانید مبلمان استیل خود را در آن بچینید, سالن پذیرایی مستطیل شکل است در این فضا با توجه به متراژ بالا و طول و عرض سالن میتوان مبلمان استیل را با رعایت اصل تقارن بسیار لذت بخش و زیبا چید و متناسب با آن‌ها از ست مبلمان راحتی، چستر و ال استفاده کرد.

چیدمان مبلمان استیل در سالن مستطیل

چیدمان مبل‌های استیل برای سالن مربع

بدترین و نامناسب ترین مکان برای چیدمان این مبل‌ها سالن مربع شکل است! اگر سالن شما مربع باشد با چیدمان متقارن و عدم رعایت فاصله، فضا کوچک تر جلوه می‌دهد و متراژ خانه شما را کمتر می‌کند. عدم توجه به فاصله نیز باعث ناهماهنگی و اختلال در محیط خانه می‌شود. آشفتگی و نبود نظم مشخص در اثاثیه منزل،در دراز مدت تاثیر منفی در روحیه افراد خانه می‌گذارد.

چیدمان مبل‌های استیل برای سالن مربع

مزیت خرید اینترنتی مبل استیل چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌هایی که صنایع چوبی را عرضه می‌کنند، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبربه شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبل استیل است.

مزیت خرید اینترنتی مبل استیل چیست؟

نتیجه گیری

در این مقاله جدیدترین پارچه برای مبل استیل را بررسی کردیم. پارچه‌هایی که برای مبلمان استیل انتخاب می‌شوند باید ریزبافت و متناسب با هنر منبت کاری این مبلمان باشد. تنوع پارچه‌های مبلی در بازار بسیار زیاد است که به سه دسته‌ی اصلی پارچه‌ی کریستالی، شانل یا شنل و سلطنتی تقسیم می‌شوند که هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. اگر می‌خواهید مبلمان استیل شما کارایی و ماندگاری بالایی داشته و به سرعت از مد نیافتند؛ بهتر است از پارچه‌های با کیفیت با ترکیب رنگ‌های معمول نظیر سفید- طلایی و یا قهوه‌ای و کرم استفاده کنید. این ترکیب همیشگی و مینیمال است.

https://petraart.ru/upload/iblock/468/468b9854e384ace9bbf471ef1cdea266.jpg

سوالات متداول

1.بهترین پارچه برای مبل استیل چیست؟ پارچه‌های طرحدار ریز بافت در سبک انگلیسی و متناسب با هنر منبت کاری مبلمان استیل است.

2.برای مبل استیل چه پارچه‌ای بخریم؟ پارچه‌هایی همچون کریستالی، شنل و سلطنتی مناسب مبلمان استیل هستند.

3.چطور مبل استیل را بچینیم؟ در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت و از چیدمان خطی اجتناب کنیم.

اثاث چین
ارسال دیدگاه